abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194394968
Ik ben momenteel een paar dagen op vakantie in Duitsland.
Mondkapjesplicht in openbare ruimtes hier.
Ik draag in NL geen mondkapje, en had ook nog niet van die niet medische maskers in huis.

Had nog wel een ffp2 masker liggen, van tijdens verbouwing, dus die maar meegenomen.
Gisteren boodschappen gedaan, en dus dat ding op. Zo’n ding is serieus oncomfortabel en maakt ademen zwaar. Ik moest gelijk denken aan verpleegkundigen die een hele dag met zo’n masker moeten rondlopen. Wat moet dat zwaar zijn.

In supermarkt gelijk van die niet medische mondkapjes gekocht. Die zijn prima te doen, al beslaat je zonnebril er van.

Ik hoorde dat door het tekort dit voorjaar verpleegkundigen hun maskers niet af mochten zetten, en daardoor erg lang aaneengesloten met zo’n ding moesten rondlopen? Klopt dit? Ik zie dat ffp2maskers nu volop verkrijgbaar zijn, ik hoop dus dat er nu hele ruime voorraden aangelegd zijn zodat we niet bij een eventuele volgende golf weer tekorten krijgen waar verplegend personeel de dupe van is. Wie iemand eigenlijk of dit nu landelijk gecoördineerd wordt, op koop elke zorginstelling dat voor zichzelf in?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')