abonnement Unibet Coolblue
pi_194393458
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 07:26:32 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194393828
Leuk! Viel te verwachten dat-ie ze niet voor de gek zou houden maar who cares.
pi_194394319
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:26 schreef herverwijderd het volgende:
Leuk! Viel te verwachten dat-ie ze niet voor de gek zou houden maar who cares.
Met dit soort grote truucs is dat tamelijk kansloos.

Ik dacht dat ik hem al eens eerder in deze show heb gezien.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:43:05 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194394867
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 08:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Met dit soort grote truucs is dat tamelijk kansloos.

Ik dacht dat ik hem al eens eerder in deze show heb gezien.
Ik denk dat het voor een heel groot deel ook promotie is, want er zitten vaker mensen in waarbij duidelijk is dat Penn en Teller er niet in gaan trappen. Maar ik vond het toch leuk om te zien, beetje zelfspot ook, dat kan ik altijd wel waarderen.
pi_194395667
Wat is dit voor concept? Die gasten zeggen 'we zijn er niet in getrapt' zonder uitleg en dan is het afgelopen? :')
gr gr
pi_194395749
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is dit voor concept? Die gasten zeggen 'we zijn er niet in getrapt' zonder uitleg en dan is het afgelopen? :')
Er wordt ook wel eens cryptisch omschreven hoe ze verwachten dat de truc is gedaan. Dat is vooral wanneer ze het niet zeker weten. Als ze het wel zeker weten is het vaak inderdaad zoals in dit filmpje. Dan weet de uitvoerende illusionist ook wel dat ze 'm doorhebben.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:55:35 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194396330
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is dit voor concept? Die gasten zeggen 'we zijn er niet in getrapt' zonder uitleg en dan is het afgelopen? :')
Ze geven wel uitleg, ze noemen de naam van de truc. Alleen omdat ik (en jij denk ik ook niet :P) geen goochelaars/illusionisten zijn weten we alsnog niet wat dat betekent.
pi_194401866
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is dit voor concept? Die gasten zeggen 'we zijn er niet in getrapt' zonder uitleg en dan is het afgelopen? :')
Als een routine al een naam heeft, zoals bij Klok, dan noemen ze het beestje gewoon bij de naam. Daar word je als kijker niks wijzer van.

Als ze een truucs gaan ontleden, vertellen ze in code welke elementen ze gezien hebben, zodat voor het publiek niet alles uit de doeken gedaan wordt, maar de illusionist het wel weet.

Als een kaart geforceerd wordt (een force), komt er bijvoorbeeld nog wel eens een Star Wars-referentie voorbij in de uitleg.

Als de illusionist de hints niet begrijpt (doordat die geen Engels spreekt) of als Penn en Teller er gewoon naast zitten, is er een jury die weet hoe de truuc werkt en vervolgens de doorslag geeft.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')