abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:15:08 #51
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_194395135
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 08:07 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Deze waren de dader en slachtoffer:

Hispanic tegen zwarte.

[ afbeelding ]
Hispanic white*.

Verder weer idioot om van dit nieuws een 'boehoe BLM' jankverhaaltje te maken, maar blijkbaar hebben velen niet meer in hun leven dan dat.
pi_194395166
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:15 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Hispanic white*.

Verder weer idioot om van dit nieuws een 'boehoe BLM' jankverhaaltje te maken, maar blijkbaar hebben velen niet meer in hun leven dan dat.
Naja vanwege die nekklem 'chokehold' op de medewerker kon ik het niet laten verbanden te trekken met George Floyd. 8)7
pi_194397253
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:32 schreef JeMoeder het volgende:
De VS is dan ook een bananenrepubliek. Wat verwacht je dan van een land waar de bevolking voor 95% zwakbegaafd is?
Leef ik dan in de VS? Want ik zie hier ook niets anders dan ongure bendes, die veel stof opwerken en uitlaatgassen uitstoten, zodat jongeren longproblemen krijgen.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:14:31 #54
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_194397341
Ooooow, in the Ustates Nights van Amerika en Oude Pekela, zeg dat er dan meteen bij.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:46:11 #55
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194397724
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ooooow, in the Ustates Nights van Amerika en Oude Pekela, zeg dat er dan meteen bij.
BK HC was vroegah het epicentrum van de dagelijkse wandel en handel op HC. Of je nou af ging spreken met je dealer of om af te spreken om met een leeg flesje gemept te worden. Het gebeurde allemaal daar.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:59:28 #56
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_194397892
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:02 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Dan had ze misschien het diner erbij gekocht naast de lunch. Verder kan het zijn dat ze als ze met creditkaart betaald had het geld niet onmiddelijk terug ziet maar twee of drie dagen moet wachten voor de stornering. Want veel arme Amerikanen leven echt zo precair op de rand. Misschien daarom in woede ontstoken? Ik suggereer maar wat.

Ik kan simpelweg niet begrijpen waaaom iem hier zo woedend om zou worden vooral wanneer je ook terugbetaald krijgt. Dan ga je toch even verderop naar een ander restaurant? In de VS zijn dit soort restaurants vrijwel altijd bij elkaar in de buurt. Vaak buurwinkels zelfs.
misschien hadden ze wel echte honger .. stress , honger en weinig slaap kan een mens helemaal gek maken
maar zo te zien aan de dader had hij nog genoeg om te verbranden dus had ook wle even naar een andere winkel kunnen gaan

maar goed je zou net maar trekhebben in een lekker cheeseburger


en ze geven het je niet :(
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_194399015
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:59 schreef RAVW het volgende:

[..]

misschien hadden ze wel echte honger .. stress , honger en weinig slaap kan een mens helemaal gek maken
maar zo te zien aan de dader had hij nog genoeg om te verbranden dus had ook wle even naar een andere winkel kunnen gaan

maar goed je zou net maar trekhebben in een lekker cheeseburger
[ afbeelding ]

en ze geven het je niet :(
Zoveel kaas. Is dat Amerikaanse kaas ook nog? :X Zou dat nooit in mijn maag kunnen krijgen.

De dader zou na de daad zijn vuurwapen hebben ontmanteld en ergens onvindbaar hebben verstopt om bewijs te vernietigen. Ik gok de bossen.
pi_194399858
hahaha, dat krantebericht:
'It's unclear how long the woman had been waiting on her order'
alsof dat relevant is na moord haha
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_194399901
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:19 schreef eigendeegcookie het volgende:
hahaha, dat krantebericht:
'It's unclear how long the woman had been waiting on her order'
alsof dat relevant is na moord haha
Tja, alles boven de 40 minuten qua wachttijd krijg je er knallende ruzie van.
pi_194446598
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:32 schreef JeMoeder het volgende:
De VS is dan ook een bananenrepubliek. Wat verwacht je dan van een land waar de bevolking voor 95% zwakbegaafd is?
Het begint op Nederland te lijken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_194447412
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 08:12 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Om helemáál eerlijk te zijn zou ik qua slachtoffer en dader de twee niet uit elkaar kunnen houden en dacht ik in eerste instantie dat die linker de dader was todat ik het opschrift las.
Typisch.
"Pools are perfect for holding water"
pi_194447461
Zijn er al blm rellen hierover? Oh nee shooter wasnt white.
pi_194449806
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 04:41 schreef Hathor het volgende:
Fijn hoor zo'n wijf, daar ga je dan de rest van je miserabele leven voor achter de tralies, omdat haar cheeseburger wat lang duurde. :')
Of je kunt jezelf leren beheersen en niet meteen met iedereen op de vuist gaan en vervolgens neerschieten die jou of je gezin iets 'vervelends' heeft aangedaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')