abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:30:22 #101
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194399110
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:26 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

de lunch moet nog komen. Iets bij me zegt dat ze geen antwoord meer gaat geven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, jouw "winst" .........
-Geloof me, dit is beter dan over een paar maanden te denken 'had ik maar"
-Een boost voor je zelfvertrouwen. Er zijn mensen, stukken ouder dan jullie, die dit niet durven te doen.
-Een vriend? So what, dan is het toch een fantastische oefening bij een vrouw waar je toch geen kans bij hebt, je kunt niets "kapotmaken".
-Een vriend? You never know how a little ball can roll :)
Zelfs als je niets meer hoort, die eerste 2 punten heb je toch al binnen. Jij hebt dan toch gedaan wat in jouw macht, mogelijkheden ligt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194399129
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:30 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

[..]

Zelfs als je niets meer hoort, die eerste 2 punten heb je toch al binnen. Jij hebt dan toch gedaan wat in jouw macht, mogelijkheden ligt.
dat is zeker waar
pi_194400745
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:51 schreef Butterfly1234 het volgende:
Helaas,

Ze wilt wel gaan lunchen maar heeft al een vriend .
Ai, da's jammer voor jou. Wel goed dat zij meteen duidelijk is over hoe de situatie ervoor staat.
En wees niet zo naïef om te denken dat 'omdat ze met je wil lunchen' dat er nog hoop is voor je. Vrouwen kunnen prima met een man lunchen zonder dat ze daar andere bedoelingen mee hebben. Dus laat je dat niet aanpraten en verwacht ook zéker niet meer dan een lunch met een bijna oud-collega.

[ Bericht 10% gewijzigd door Celestien op 04-08-2020 18:23:21 (grammaticale correctie) ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194401149
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:17 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ai, da's jammer voor jou. Wel goed dat zij meteen duidelijk is over hoe de situatie ervoor staat.
En wees niet zo naïef om te denken dat 'omdat ze met je wil lunchen' dat er nog hoop is voor je. Vrouwen kunnen prima met een man lunchen zonder dat ze daar andere bedoelingen mee heeft. Dus laat je dat niets aanpraten en verwacht ook zéker niet meer dan een lunch met een bijna oud-collega.
Snap ik vind ik ook helemaal niet erg. Al is het maar op meer contact met vrouwen op te doen. Maar bal ligt nu bij haar want heb gevraagd wanneer ze zou kunnen. Als ze niet meer reageert jammer dan.
pi_194401177
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:49 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Snap ik vind ik ook helemaal niet erg. Al is het maar op meer contact met vrouwen op te doen. Maar bal ligt nu bij haar want heb gevraagd wanneer ze zou kunnen. Als ze niet meer reageert jammer dan.
Maa hoe ging dat dan, je vroeg wil je lunchen met mij en toen was haar antwoord ja is goed maar ik heb wel een vriend?
pi_194401238
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:51 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Maa hoe ging dat dan, je vroeg wil je lunchen met mij en toen was haar antwoord ja is goed maar ik heb wel een vriend?
Het was sowieso via teams want iedereen werkt thuis. Maar ze zei kortgezegd lijkt me leuk om te lunchen.
Moet wel zeggen dat ik een vriend heb dus hopelijk heb je ik je geen foute hoop gegeven iets in die trant.
pi_194401633
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:56 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Het was sowieso via teams want iedereen werkt thuis. Maar ze zei kortgezegd lijkt me leuk om te lunchen.
Moet wel zeggen dat ik een vriend heb dus hopelijk heb je ik je geen foute hoop gegeven iets in die trant.
Da's netjes van haar.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194401646
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:49 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Snap ik vind ik ook helemaal niet erg. Al is het maar op meer contact met vrouwen op te doen. Maar bal ligt nu bij haar want heb gevraagd wanneer ze zou kunnen. Als ze niet meer reageert jammer dan.
Als ze zegt het een leuk idee te vinden, dan reageert ze vast wel. Hopelijk heeft ze geen jaloerse vriend ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 18:47:20 #109
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194402012
Succes TS. In het huidige klimaat zou er wel zo maar eens een metootje uit kunnen rollen, tho.

The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Spellchecker dinsdag 4 augustus 2020 @ 18:49:49 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194402054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:26 schreef Natalie het volgende:

[..]

Als ze zegt het een leuk idee te vinden, dan reageert ze vast wel. Hopelijk heeft ze geen jaloerse vriend ;)
Die opent dan een topic: "Vriendin gaat lunchen met oud-collega. Moet ik me zorgen maken?"
pi_194402067
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Succes TS. In het huidige klimaat zou er wel zo maar eens een metootje uit kunnen rollen, tho.

kleine kans denk ik iemand mee uit lunchen vragen is geen probleem lijkt me zo.
pi_194402419
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:49 schreef maily het volgende:

[..]

Die opent dan een topic: "Vriendin gaat lunchen met oud-collega. Moet ik me zorgen maken?"
Misschien kan Lenny dan de topics samenvoegen :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Spellchecker dinsdag 4 augustus 2020 @ 19:17:28 #113
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194402437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:15 schreef Natalie het volgende:

[..]

Misschien kan Lenny dan de topics samenvoegen :P
Tuurlijk :Y
@Lenny77 is de beroerdste niet O+
pi_194402516
Ga gewoon wat drinken ipv lunchen

Edit: Nvm
pi_194402728
Toen ik ooit wegging bij een bedrijf, in een grijsgrijs verleden, heb ik ook mijn leuke collega meegevraagd naar de bios. Ontzettend gezellig! Puur vriendschappelijk, overigens. Maar ik wil maar zeggen: 't kan prima :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194402791
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:39 schreef Natalie het volgende:
Toen ik ooit wegging bij een bedrijf, in een grijsgrijs verleden, heb ik ook mijn leuke collega meegevraagd naar de bios. Ontzettend gezellig! Puur vriendschappelijk, overigens. Maar ik wil maar zeggen: 't kan prima :Y
Hmm oke, ja ik heb nooit gezegd dat ik haar leuk vind/vond dus weet niet hoe ze het weet. Aangezien ik nou niet echt goed ben met hints geven weet ik niet waar ze het vandaag heeft gehaald. Anders begin je niet gelijk over dat je een vriend hebt.
  Spellchecker dinsdag 4 augustus 2020 @ 19:46:04 #117
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194402799
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:45 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Hmm oke, ja ik heb nooit gezegd dat ik haar leuk vind/vond dus weet niet hoe ze het weet. Aangezien ik nou niet echt goed ben met hints geven weet ik niet waar ze het vandaag heeft gehaald. Anders begin je niet gelijk over dat je een vriend hebt.
Misschien wil ze gewoon dat je het weet, om misverstanden te voorkomen ;)
pi_194402884
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:46 schreef maily het volgende:

[..]

Misschien wil ze gewoon dat je het weet, om misverstanden te voorkomen ;)
Dat zou kunnen. Nou we gaan zien of ze nog reageert. Geef het een kleine kans.
pi_194402959
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:46 schreef maily het volgende:

[..]

Misschien wil ze gewoon dat je het weet, om misverstanden te voorkomen ;)
Ja, dat denk ik ook :Y
En niet geheel onverstandig, denk ik.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:10:14 #120
489099 skidzor
Reality is one big joke
pi_194403101
Geniet van je lunch!
pi_194403455
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:10 schreef skidzor het volgende:
Geniet van je lunch!
Ik acht de kans dat de lunch er gaat komen heel klein
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:32:45 #122
489099 skidzor
Reality is one big joke
pi_194403462
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:32 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ik acht de kans dat de lunch er gaat komen heel klein
Ach ja, het leven gaat gewoon verder.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:56:33 #123
441859 crew  Lenny77
pi_194403789
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:17 schreef maily het volgende:

[..]

Tuurlijk :Y
@:Lenny77 is de beroerdste niet O+
O+
Ja doe ik hoor! Lijkt me wel een leuke wending!

(Moet hier voorzichtig zijn met mijn uitroeptekens :o )
Nogmaals bewijs voor TS dat dit niets wil zeggen.

En TS, het is net heel netjes dat ze al gezegd heeft dat ze een vriend heeft. Dan is ze meteen duidelijk en weet jij dat het vriendschappelijk is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194403865
Wordt vast een leuke lunch.

En wie weet kan ze je nog aan iemand koppelen :P
pi_194403982
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 21:00 schreef spinazieruiker het volgende:
Wordt vast een leuke lunch.

En wie weet kan ze je nog aan iemand koppelen :P
sarcasitsch van leuke lunch of gemeend?
kans dat ze antwoord geeft acht ik nogsteeds vrij klein.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:10:42 #126
441859 crew  Lenny77
pi_194404042
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 21:06 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

sarcasitsch van leuke lunch of gemeend?
kans dat ze antwoord geeft acht ik nogsteeds vrij klein.
Je moet er gewoon wel naar toe gaan met de intentie het leuk te maken. Al is het maar voor de oefening op een zeer veilige manier.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194404048
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 21:06 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

sarcasitsch van leuke lunch of gemeend?
kans dat ze antwoord geeft acht ik nogsteeds vrij klein.
Niks sarcasme.

Het leek haar wel leuk zei ze, dus waarom zou ze niet reageren? Tenzij jij hebt laten weten dat het je (alleen) om meer ging dan vriendschap...
pi_194404518
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 21:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Je moet er gewoon wel naar toe gaan met de intentie het leuk te maken. Al is het maar voor de oefening op een zeer veilige manier.
Als ze reageert ga ik er zeker naar toe maar ik ga het niet nog een keer aan haar vragen denk ik.
pi_194404528
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 21:11 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Niks sarcasme.

Het leek haar wel leuk zei ze, dus waarom zou ze niet reageren? Tenzij jij hebt laten weten dat het je (alleen) om meer ging dan vriendschap...
Ik heb gezegd prima,laat maar weten wanneer je zou kunnen
  donderdag 6 augustus 2020 @ 03:10:42 #130
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194422457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:56 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Het was sowieso via teams want iedereen werkt thuis. Maar ze zei kortgezegd lijkt me leuk om te lunchen.
Moet wel zeggen dat ik een vriend heb dus hopelijk heb je ik je geen foute hoop gegeven iets in die trant.
Fijne meid. Mocht graag hebben dat er heel veel vrouwen, liefst allen, zijn die zo correct en duidelijk met een uitnodiging omgaan.

Ze zegt niet neen, vind jou blijkbaar aardig genoeg om eens een lunchafspraakje mee te hebben en uit haar reactie straalt ook het vertrouwen uit dat jij een normale fatsoenlijke vent bent die dan met het feit dat ze een vriend heeft respecteert en normaal netjes en volwassen met haar kunt omgaan.

Mocht jullie tot een lunchafspraak komen dan moet je het zeker doen. De druk om haar te willen versieren is er dus vanaf en dan kan het niet alleen leuk maar ook heel leerzaam zijn om eens met een voor jou aantrekkelijke vrouw om te gaan,en uit te gaan. Want veel mannen vinden dat best moeilijk, die klappen dan dicht of houden net geen seconde hun mond.
Oefening baart kunst :Y

^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 06-08-2020 03:31:23 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 6 augustus 2020 @ 03:27:13 #131
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194422501
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 21:34 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ik heb gezegd prima,laat maar weten wanneer je zou kunnen
Neen, ik denk toch dat de bal weer bij jou ligt. Zij heeft gezegd, ik heb een vriend (dat zou een reden kunnen zijn dat hij toch maar niet wil lunchen met haar).
Maar ze heeft ook gezegd .. lijkt me best leuk om eens samen te lunchen.
In mijn opinie laat ze het dus duidelijk weer aan hem over.
Ik zou dus wachten tot één week voor vertrek uit de firma en haar dan nog eens vragen. Ik zou zeggen, zie je nog kans deze week of volgende week met mij af te spreken voor een lunch? Als ze dan neen zegt (want die kans geef je haar) en niet meteen zelf met een alternatief komt, zou ik het verder laten.
Kun je beter mij uitnodigen, ik heb altijd wel trek, ik kom beslist, graag Chinees lunchbuffet "eat as much as you can". :Y) c_/

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 06-08-2020 03:33:22 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194423499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 03:10 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Fijne meid. Mocht graag hebben dat er heel veel vrouwen, liefst allen, zijn die zo correct en duidelijk met een uitnodiging omgaan.

Ze zegt niet neen, vind jou blijkbaar aardig genoeg om eens een lunchafspraakje mee te hebben en uit haar reactie straalt ook het vertrouwen uit dat jij een normale fatsoenlijke vent bent die dan met het feit dat ze een vriend heeft respecteert en normaal netjes en volwassen met haar kunt omgaan.

Mocht jullie tot een lunchafspraak komen dan moet je het zeker doen. De druk om haar te willen versieren is er dus vanaf en dan kan het niet alleen leuk maar ook heel leerzaam zijn om eens met een voor jou aantrekkelijke vrouw om te gaan,en uit te gaan. Want veel mannen vinden dat best moeilijk, die klappen dan dicht of houden net geen seconde hun mond.
Oefening baart kunst :Y

^O^
Ik weet het helaas heeft ze me tot nu toe genegeerd en heb ik dus nog geen antwoord. Ga ik waarschijnlijk ook niet meer krijgen.
pi_194423645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 03:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, ik denk toch dat de bal weer bij jou ligt. Zij heeft gezegd, ik heb een vriend (dat zou een reden kunnen zijn dat hij toch maar niet wil lunchen met haar).
Maar ze heeft ook gezegd .. lijkt me best leuk om eens samen te lunchen.
In mijn opinie laat ze het dus duidelijk weer aan hem over.
Ik zou dus wachten tot één week voor vertrek uit de firma en haar dan nog eens vragen. Ik zou zeggen, zie je nog kans deze week of volgende week met mij af te spreken voor een lunch? Als ze dan neen zegt (want die kans geef je haar) en niet meteen zelf met een alternatief komt, zou ik het verder laten.
Kun je beter mij uitnodigen, ik heb altijd wel trek, ik kom beslist, graag Chinees lunchbuffet "eat as much as you can". :Y) c_/
Hmm oke, vind het opzivh vreemd dat ik vraag laat maar weten wanneer je tijd hebt dat daar niet meer op gereageerd wordt. Ze gaat 25 augustus op vakantie dus zat nog te dubben om dit te sturen in haar vakantie want dat leest ze toch pas daarna of op 24 augustus: mocht je ooit nog de luncg willen houden kan je me op dit en dsn me 06 bereiken o.i.d
  donderdag 6 augustus 2020 @ 10:26:58 #134
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194424904
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:35 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Hmm oke, vind het opzivh vreemd dat ik vraag laat maar weten wanneer je tijd hebt dat daar niet meer op gereageerd wordt. Ze gaat 25 augustus op vakantie dus zat nog te dubben om dit te sturen in haar vakantie want dat leest ze toch pas daarna of op 24 augustus: mocht je ooit nog de luncg willen houden kan je me op dit en dsn me 06 bereiken o.i.d
Dat klinkt toch echt teveel naar ik wil meer van je.

Ze heeft netjes aangegeven dat er niet meer in zit, als jij gewoon vriendschappelijk om wil gaan met haar jaag je haar zo weg.

Zijn er meer collega’s van wie je wel afscheid wil nemen?
Zo ja kijk dan of je met een paar inc haar af kan spreken.
Geen grote groep, maar een paar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 10:58:12 #135
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194425341
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat klinkt toch echt teveel naar ik wil meer van je.

Ze heeft netjes aangegeven dat er niet meer in zit, als jij gewoon vriendschappelijk om wil gaan met haar jaag je haar zo weg.

Zijn er meer collega’s van wie je wel afscheid wil nemen?
Zo ja kijk dan of je met een paar inc haar af kan spreken.
Geen grote groep, maar een paar.
Maar TS wíl ook meer van d'r. Dat dat er niet in zit omdat zij een relatie heeft én TS schijnbaar niet op die manier ziet. TS wil geen vriendschap imho.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194425499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar TS wíl ook meer van d'r. Dat dat er niet in zit omdat zij een relatie heeft én TS schijnbaar niet op die manier ziet. TS wil geen vriendschap imho.
Ja, dus is die hele lunch eigenlijk overbodig. Of wat wil je er nog mee bereiken TS?
Het doel was haar, dat doel ga je niet bereiken.
pi_194425840
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar TS wíl ook meer van d'r. Dat dat er niet in zit omdat zij een relatie heeft én TS schijnbaar niet op die manier ziet. TS wil geen vriendschap imho.
Ik wil best een vriendschap hoor. Daarom heb ik ook gezegd dat ik het prima vind en dat ze moet laten weten wanneer ze kan. Als ze dan vervolgens 3 dagen niet meer reageert....
pi_194425856
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:07 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ja, dus is die hele lunch eigenlijk overbodig. Of wat wil je er nog mee bereiken TS?
Het doel was haar, dat doel ga je niet bereiken.
Klopt maar zoals volgens mij ook eerder aangegeven. Ze is ook gewoon aardig en dat hoeft niet vriendin materiaal meer te zijn. Kan ook gewoon een leuke lunch zijn. Maar ze reageert nu al 3 dagen niet meer dus gaat hem ook niet worden.
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 11:30:48 #139
441859 crew  Lenny77
pi_194425862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:29 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ik wil best een vriendschap hoor. Daarom heb ik ook gezegd dat ik het prima vind en dat ze moet laten weten wanneer ze kan. Als ze dan vervolgens 3 dagen niet meer reageert....
Dat wil toch helemaal niets zeggen? Je bent er nog een maand.
Ze hoeft toch niet alles te laten vallen voor zsm met jou te gaan lunchen?
Maar jouw emoties erbij laten wel zien dat het voor jou stiekem toch nog steeds meer betekent dan vriendschap.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194426003
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat wil toch helemaal niets zeggen? Je bent er nog een maand.
Ze hoeft toch niet alles te laten vallen voor zsm met jou te gaan lunchen?
Maar jouw emoties erbij laten wel zien dat het voor jou stiekem toch nog steeds meer betekent dan vriendschap.
Zeker waar zeg ook dat niet we op stelle sprong moeten gaan lunchen maar ze kan wel aangeven wanneer. lijkt mij.

Tuurlijk zou ik meer willen maar dat kan niet dus daar heb ik me bij neergelegd.
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 11:48:59 #141
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194426118
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:29 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ik wil best een vriendschap hoor. Daarom heb ik ook gezegd dat ik het prima vind en dat ze moet laten weten wanneer ze kan. Als ze dan vervolgens 3 dagen niet meer reageert....
Nee, dat geloof ik niet. Want je wil niet met haar gaan lunchen omdat je 'vrienden' met haar wil zijn. Dat je 'best een vriendschap' met haar wil is niet omdat je dat wil, maar omdat dat beter is dan haar helemaal niet in je buurt hebben.

Van een oprechte vriendschap kan alleen maar sprake zijn als geen van beiden stiekem meer wil dan dat. Jij wil meer dan dat.

Zij geeft geen prioriteit om met je te gaan lunchen. Ze zit daar niet echt op te wachten, het is geen doel voor haar. Ze heeft andere prioriteiten, en jij bent er daar niet een van. Daar komt dan nog eens bij dat zij heel goed weet wat jij wil, want dat ze meldt dat ze een relatie heeft is omdat ze feilloos aanvoelt waar jij op uit bent.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:51:29 #142
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194426162
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:42 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Zeker waar zeg ook dat niet we op stelle sprong moeten gaan lunchen maar ze kan wel aangeven wanneer. lijkt mij.

Tuurlijk zou ik meer willen maar dat kan niet dus daar heb ik me bij neergelegd.
Als je tuurlijk wel meer zou willen zou ik je het advies willen geven dit los te laten.
Ga lekker eten met iemand die je wel alleen als vriendschappelijk ziet of met iemand die jou ook ziet zitten op die manier.

Dit is anders een recept voor friendzone en daar doe je jezelf geen plezier mee
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 12:06:44 #143
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194426492
Ja, super duidelijk dat zij meer voor hem betekent. En dat weet zij ook wel.
Maar dat is toch niet erg, niets negatiefs.
Hoe hij er verder mee omgaat, daar gaat het om.
Daarom dat wat ik voorstel, dat is niet teveel. Vind ik, mits je die bepaalde grenzen respecteert.

Wat Cause schrijft, om nog iemand mee te vragen, (mij bevoorbeeld _O- ) of een van de andere collega's), is ook een super idee. Nog 1 maximaal 2. Misschien hou je er toch nog wat vrienden of bevriende kennissen aan over. Is altijd fijn, zo een sociaal (Asociaal?) netwerk.

Uit het oog van de liefde, denk ik niet dat er nog iets inzit. Maar als ervaring opdoen een unieke en waardevolle gelegenheid!

En Butterfly, dat ze "al" 3 dagen niets van zich heeft laten horen .....
Dat zou ik dan van haar zelfs raar vinden, op zijn Maastrichts een beetje heppetig (hebberig).
Dat je al 3 dagen zegt, toont eigenlijk meer dat jij wel erg ongduldig bent, op een wat onvolwassen manier (ik wil het NU !!. Probeer dit soort dingen (van het leven) wat meer als feiten te zien en denk er minder over, dus minder wishfull als norm te hanteren, accepteer feiten gewoon en verspil er niet teveel gedachten, gepieker aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 06-08-2020 12:15:30 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194426597
Ik zou het erbij laten zitten. Zij heeft al een vriend, daar moet je niet tussen gaan staan, bewust of onbewust.

Jij wil stiekem iets met haar, zij hooguit alleen vriendschap met jou. Stop ermee voordat je door die "vriendschap" meer gaat of blijft verlangen. Stel het gaat straks uit en zij vindt een andere vriend, dat gaat dan nog meer pijn toen omdat jij bent "overgeslagen", terwijl jij vanuit haar gezien misschien wel nooit een optie was. :)
  donderdag 6 augustus 2020 @ 12:17:28 #145
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194426619
Ja Butterfly, de keus ligt bij jou ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194426627
Hoe heeft hij keus terwijl hij wordt geghost door zijn vrouwelijke collega?
pi_194426660
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:29 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ik wil best een vriendschap hoor. Daarom heb ik ook gezegd dat ik het prima vind en dat ze moet laten weten wanneer ze kan. Als ze dan vervolgens 3 dagen niet meer reageert....
Geloof ik niks van
pi_194426701
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:30 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Klopt maar zoals volgens mij ook eerder aangegeven. Ze is ook gewoon aardig en dat hoeft niet vriendin materiaal meer te zijn. Kan ook gewoon een leuke lunch zijn. Maar ze reageert nu al 3 dagen niet meer dus gaat hem ook niet worden.
Waarschijnlijk heeft ze geen erin omdat ze een vriend heeft. 3 dagen is trouwens ook helemaal niks.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 12:24:43 #149
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194426715
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:17 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja Butterfly, de keus ligt bij jou ^O^
Houdt u nou eens op met uw valse hoop.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  donderdag 6 augustus 2020 @ 12:38:32 #150
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194426927
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:24 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Houdt u nou eens op met uw valse hoop.
Denk dat je me verkeerd begrijpt. Op liefdesgebied zit er niets in. Dat is nu wel duidelijk.
De keus die ik bedoel is of ie nou wel of niet nog gaat lunchen met enkele collega's. Of ze dan mee gaat of niet. Want dat kan ook leuk zijn en je kunt er sociale contacten aan over houden die meer zinvol zijn als contact met die vrouw waar hij verliefd op is.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')