Nou veel plezier hoor met kots en schijt over gezicht.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:50 schreef HansCojona het volgende:
Sex hoort goor te zijn, helemaal als het een lekker wijf is.
Ja dat gebeurd dan ook echt he; maagd.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:51 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nou veel plezier hoor met kots en schijt over gezicht.
Rustig maar.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:51 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd dan ook echt he; maagd.
Pfff nicht echte mannen spoelen dat weg met verse uilenzeikquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ongestelde wijven beffeen na afloop lekker blik bier klappe om de smaak weg te spoele.
BLM indoctrinatiequote:Op maandag 3 augustus 2020 20:54 schreef Piebe het volgende:
Waarom is de man onder blank?
En de vrouw boven zwart?
Dan wel inderdaadquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:50 schreef HansCojona het volgende:
Sex hoort goor te zijn, helemaal als het een lekker wijf is.
Wie zegt dat de bovenste een vrouw is?quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:54 schreef Piebe het volgende:
Waarom is de man onder blank?
En de vrouw boven zwart?
Dan ook een pijpbeurt afslaan hé?quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:48 schreef knakworst3d het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet aan deze zwijnerij zeg. Gadverdamme. Heeft zo'n chick net gescheten land ze met haar ranzige ster op je tong. Hoe kun je dat lekker vinden
Klacht: Baffers maar ook beffers
Mijn verbeeldingsvermogen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie zegt dat de bovenste een vrouw is?
Sommige mannen en vrouwen vinden het kicken om levend toiletpapier te zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:48 schreef knakworst3d het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet aan deze zwijnerij zeg. Gadverdamme. Heeft zo'n chick net gescheten land ze met haar ranzige ster op je tong. Hoe kun je dat lekker vinden
Klacht: Baffers maar ook beffers
Mensen die dit soort trucs nodig hebben om een vrouw te bevredigen hebben geen idee hoe je het echt moet doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:40 schreef very het volgende:
Mensen die geen kont/kut eten zijn maar watjes en kunnen een vrouw nooit écht bevredigen
"trucs"quote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mensen die dit soort trucs nodig hebben om een vrouw te bevredigen hebben geen idee hoe je het echt moet doen.
Kom maar terug als je een vrouw hebt laten klaarkomen zonder stimulatie van de erogene zones, broekkie.
Jij bent een ontzettende smeerlapquote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:59 schreef very het volgende:
[..]
"trucs"![]()
Trucjes zijn vrouwen laten squirten die niet eens wisten dat ze het konden, of weten hoe je een nauw, onervaren anusje binnendringt zonder pijn....het likwerk is geen trucje maar gewoon de basis
Leuk, als je een beginner bent.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:59 schreef very het volgende:
[..]
"trucs"![]()
Trucjes zijn vrouwen laten squirten die niet eens wisten dat ze het konden, of weten hoe je een nauw, onervaren anusje binnendringt zonder pijn....het likwerk is geen trucje maar gewoon de basis
Aldus:quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent een ontzettende smeerlap
quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ongestelde wijven beffeen na afloop lekker blik bier klappe om de smaak weg te spoele.
Jij noemt beffen/baffen trucjes...wat is de truc dan? Of weet je niet wat het woord truc betekent?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Leuk, als je een beginner bent.
Dit zijn gewoon basisdingetjes, dus ik hen werkelijk waar geen idee waarom je nu zo trots bent?
Best knap zonder de vagina, clitoris, borsten, mond, nek, dijen, anus, of wat dan ook te stimuleren.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:51 schreef JochemSjakie het volgende:
Kom maar terug als je een vrouw hebt laten klaarkomen zonder stimulatie van de erogene zones, broekkie.
Jammer dat je hem hier nu al op wijst, had hem graag nog iets meer willen laten bluffen alvorens zijn totale onwetendheid te "exposen"quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Best knap zonder de vagina, clitoris, borsten, mond, nek, dijen, anus, of wat dan ook te stimuleren.
Dit. Voor een keertje is het wel leuk om zo te doen. Vastbinden, blinddoeken, veertje, kaarsvet, beetje blazen hier en daar.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:04 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw laten klaarkomen zonder stimulatie van erogene zones. Dat klinkt als werken. Ik mag graag borsten en vagina's aanraken tijdens de seks, ik heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw zegt 'nee ik wil graag dat je me laat komen zonder de plekjes aan te raken waar het lekker voelt'
Ik snap dat je je als kerel soms wilt bewijzen enzo, maar dit is natuurlijk onnodig ingewikkeld. Ga eens gewoon neuken joh, wat een gedoe.
All in the mind.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Best knap zonder de vagina, clitoris, borsten, mond, nek, dijen, anus, of wat dan ook te stimuleren.
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:40 schreef very het volgende:
Mensen die geen kont/kut eten zijn maar watjes en kunnen een vrouw nooit écht bevredigen
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:48 schreef Marsenal het volgende:
Niks mis mee man, ik zou Nicki Minaj haar truffelboter nog wegrimmen als ik de kans kreeg, lekker man, niks mis mee.
Kijk deze Don Juan danquote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dit. Voor een keertje is het wel leuk om zo te doen. Vastbinden, blinddoeken, veertje, kaarsvet, beetje blazen hier en daar.
Maar een beetje stoer doen omdat je je tong kan gebruiken.. man man man, wat een triestheid
Ah, ik weet nu weer wie jij bent. Jij bent diegene die koste wat het kost zijn gelijk moet krijgen (ook al zit je mijlenver van de waarheid met je aluhoedjesgedachten), maar ik ga in die kinderachtige spelletje niet meer mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:25 schreef very het volgende:
[..]
Kijk deze Don Juan dan![]()
Mensen die aangeven te beffen/baffen betichten van stoer doen, maar wel subtiel even "en public" een boekje open doen over vastbinden/blinddoeken/veertjes en shit![]()
En dan ook nog een post quoten die juist zijn eigen onwetendheid extra benadrukt![]()
Gast, ben je nu echt zo ontiegelijk dom?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:18 schreef very het volgende:
[..]
Jammer dat je hem hier nu al op wijst, had hem graag nog iets meer willen laten bluffen alvorens zijn totale onwetendheid te "exposen"
Nee hoor, ik ben diegene die altijd inhoudelijk op jouw lompe, kortzinnige reacties in blijft gaan en jij bent degene die dan altijd gelijk in rage-mode schiet en dan met allerlei irrelevante bullshit aan komt zetten (zoals nu ook weer).quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah, ik weet nu weer wie jij bent. Jij bent diegene die koste wat het kost zijn gelijk moet krijgen
Jij weet niet eens wat mijn theorieën zijn, welke ik aannemelijk acht en wat ik onzin vind, maar jij had je mening al gevormd na een paar, door jou foutief geïnterpreteerde comments en dus is dat kortzichtige beeld dat sindsdien in jouw hoofd zit de waarheid. Prima toch? Ik ken je niet, dus denk wat je wilt. Liever jij dan iemand met z'n volle verstand.quote:(ook al zit je mijlenver van de waarheid met je aluhoedjesgedachten)
(lees: ik kan het niet meer aan)quote:maar ik ga in die kinderachtige spelletje niet meer mee.
Herinner me eens; wat heb ik dan gezegd dat het toppunt was van seks? Want daar heb ik met nog geen woord over gesproken en dat kan jij dus helemaal niet weten. Dus ook hier heb je weer een kortzichtige aanname gemaakt en beschouwd deze nu als absolute waarheid en hangt daar vervolgens een waardeoordeel aanquote:Bij dezen: het is goed met je
Ik heb overigens wel medelijden met je vriendin, als jij denkt dat dit het toppunt van sex is
Jij dom, jij naïef, blablablaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gast, ben je nu echt zo ontiegelijk dom?Wat heerlijk naïef
Het is juist het mooie om het ook zonder erogene zones klaar te spelen. Dat is het hele punt. Maar voor iemand waarvoor baffen het hoogtepunt is waarschijnlijk niet te begrijpen![]()
Een tip: google eens een keertje ipv alleen je moeders sexadvies te gebruiken.
En nu ben ik echt klaar met jouw enorme domheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |