abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 11:47:35 #201
236264 crew  capricia
pi_194410452
quote:
Michelle Obama supporters urge Biden to pick former first lady as running mate

Supporters of former first lady Michelle Obama wrote an open letter Tuesday urging presumptive Democratic presidential nominee Joe Biden to pick her as his running mate.

The Committee to Draft Michelle Obama for VP touted the former first lady as the "most admired woman in the world" and said she could help Biden in his campaign to push President Trump out of office and reunify the country if the Democratic ticket is successful in November.

"As a candidate, she has the power not only to assure victory over Donald Trump but to unite a bitterly divided nation and continue her life's tireless work for the American people. As a leader, her stature and preexisting rapport with heads of state are unparalleled," they wrote.

Obama's supporters noted that Biden previously said he would choose the former first lady if she was interested but urged him to extend a formal invitation.
[..]

https://thehill.com/homen(...)ps://t.co/LUWIK4yNW5

Hoe serieus maakt zij een kans?
Definitely not CIA
pi_194410573
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:47 schreef capricia het volgende:

[..]

https://thehill.com/homen(...)ps://t.co/LUWIK4yNW5

Hoe serieus maakt zij een kans?
Niét. Of ik eet mijn strooien hoedje op.
pi_194410582
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:47 schreef capricia het volgende:

[..]

https://thehill.com/homen(...)ps://t.co/LUWIK4yNW5

Hoe serieus maakt zij een kans?
Voor zover ik weet heeft Michelle 0% politieke aspiraties. Begrijp ook niet waarom ze haar naam blijven noemen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_194410652
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Voor zover ik weet heeft Michelle 0% politieke aspiraties. Begrijp ook niet waarom ze haar naam blijven noemen.
Omdat beide media-zijdes het een leuke narrative vinden om te blijven volgen. Gelukkig heeft Michelle al meermaals aangegeven dat ze inderdaad 0% politieke aspiraties heeft.

Hoop ook niet dat ze deze alsnog krijgt. De VS moet echt eens stoppen met die dynasty's.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_194410704
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:47 schreef capricia het volgende:

[..]

https://thehill.com/homen(...)ps://t.co/LUWIK4yNW5

Hoe serieus maakt zij een kans?
Ik zou Melania Trump nemen. Dat zou pas een stunt zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_194410743
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:57 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Omdat beide media-zijdes het een leuke narrative vinden om te blijven volgen. Gelukkig heeft Michelle al meermaals aangegeven dat ze inderdaad 0% politieke aspiraties heeft.

Hoop ook niet dat ze deze alsnog krijgt. De VS moet echt eens stoppen met die dynasty's.
Vind haar een inspirerende vrouw, maar laat haar lekker als een soort influencer maatschappelijke en politieke bewustwording promoten via lezingen en dergelijke. Is iets waar ze zich veel meer in thuisvoelt heb ik het idee :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 12:09:13 #207
236264 crew  capricia
pi_194410844
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik zou Melania Trump nemen. Dat zou pas een stunt zijn.
_O-
Definitely not CIA
pi_194410862
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik zou Melania Trump nemen. Dat zou pas een stunt zijn.
Hoe zou het met haar campagne tegen pesten zijn? _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 5 augustus 2020 @ 12:13:39 #209
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_194410906
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Voor zover ik weet heeft Michelle 0% politieke aspiraties. Begrijp ook niet waarom ze haar naam blijven noemen.
Je moet die, bijna, erfelijke opvolging ook niet willen in de VS.
Waarom hebben ze de Engelsen er ooit uit getrapt?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_194411075
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:13 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Je moet die, bijna, erfelijke opvolging ook niet willen in de VS.
Waarom hebben ze de Engelsen er ooit uit getrapt?
Niet per se vanwege de monarchie.
I´m back.
pi_194411079
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:13 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Je moet die, bijna, erfelijke opvolging ook niet willen in de VS.
Waarom hebben ze de Engelsen er ooit uit getrapt?
Iets met thee en blanke Jezus geloof ik...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_194411153
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Iets met thee en blanke Jezus geloof ik...
Na de 7-jarige oorlog was UK bijna bankroet en werden er (indirecte) belastingen opgelegd. Overigens begon die 7-jarige oorlog (die je als een soort wereldoorlog kan beschouwen, maar infeite oorlog UK vs. Frankrijk) in de Engelse koloniën in America. Casus belli stond Washington met zijn neus op NB. Toen kwam de leus 'no taxes without representation'. Ook Frankrijk was door de 7-jarige oorlog bijna aan de bedelstaf gebracht en moest belastingen verhogen, ietsje later zou dat ook in Frankrijk, samen met nog wat andere oorzaken, tot de Franse Revolutie leiden. Maar zowel de Amerikaanse Onafhankelijkheid als de Franse Revolutie zijn wel gekoppeld aan die 7-jarige oorlog (1756-1763).

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 05-08-2020 12:37:44 ]
I´m back.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 12:31:47 #213
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_194411154
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet per se vanwege de monarchie.
Maar ze zijn niet voor niks een republiek. Meer naar de Fransen dan naar de Redcoats gekeken.
Republiek is sowieso een betere bestuursvorm BTW. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_194411233
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:31 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Maar ze zijn niet voor niks een republiek. Meer naar de Fransen dan naar de Redcoats gekeken.
Republiek is sowieso een betere bestuursvorm BTW. :)
Ja, goed, maar een republiek zoals de VS werd was wel een uniek experiment (ook totaal niet te vergelijken met onze Republiek), hoewel wmb en vele historici natuurlijk, vanaf het begin met een zeer ernstig gebrek. Want even zo vrolijk betichtten ze Engeland van tirannie, maar was de slavernij ook een tirannie. En dat werd door sommige Amerikanen wel degelijk goed begrepen. En in de UK vond men de Amerikanen dan ook uitermate hypocriet met dit argument. Bekende leuze van de criticus Samuel Johnson 'Patriotism Is The Last Refuge Of The Scoundrel' slaat op die hypocrisie. (Samuel Johnson kreeg van Parliament btw de opdracht om een verweer wordt te schrijven aan de Amerikaanse koloniën).

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 05-08-2020 12:47:33 ]
I´m back.
pi_194411245
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:31 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Republiek is sowieso een betere bestuursvorm BTW. :)
Zodra een president per decreet kan regeren, zoals in de VS en in Frankrijk bijvoorbeeld, is het in elk geval een stuk minder democratisch dan een constitutionele monarchie.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 5 augustus 2020 @ 12:55:15 #216
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_194411537
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:38 schreef Hanca het volgende:

[..]

Zodra een president per decreet kan regeren, zoals in de VS en in Frankrijk bijvoorbeeld, is het in elk geval een stuk minder democratisch dan een constitutionele monarchie.
Een republiek kan je makkelijker vernieuwen dan een monarchie. Moet zo nu en dan ook om weeffouten glad te strijken.

Maar beetje off-topic :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_194411910
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:55 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Een republiek kan je makkelijker vernieuwen dan een monarchie. Moet zo nu en dan ook om weeffouten glad te strijken.

Maar beetje off-topic :)
Hangt ook maar net van het proces af, juist bij de Amerikanen is het notoir ingewikkeld om enige institutionele hervormingen door te voeren omdat het wijzigen van de grondwet zo lastig gaat.
pi_194412404
twitter

Mogelijke scam wordt uitgelegd onder de tweet. :X

Nou heeft Jared nog weinig niks? gepresteerd behalve miljoenen voor persoonlijk gewin binnenhalen...
De firma List & Bedrog heeft altijd wél gefunctioneerd.
pi_194412541
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:09 schreef capricia het volgende:

[..]

_O-
Kun je het je voorstellen hoe The Donald dan tekeer zou gaan wanneer de Democraten ook nog eens zijn vrouw afpakken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:24:21 #220
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_194412711
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik zou Melania Trump nemen. Dat zou pas een stunt zijn.
Ik zou het liefst Kamala Harris als VC zien. Als die met met milkbread Mike Pence in debat gaat krijg je een hoogst vermakelijke slachtpartij te zien.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:26:44 #221
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_194412747
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Kun je het je voorstellen hoe The Donald dan tekeer zou gaan wanneer de Democraten ook nog eens zijn vrouw afpakken.
Hij heeft Melania nooit gehad, die heeft hij gekocht ergens op een Balkan saleout..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_194412786
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:56 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Mogelijke scam wordt uitgelegd onder de tweet. :X

Nou heeft Jared nog weinig niks? gepresteerd behalve miljoenen voor persoonlijk gewin binnenhalen...
De firma List & Bedrog heeft altijd wél gefunctioneerd.
Ik begrijp even niet hoe dat werkt.
I´m back.
pi_194412796
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik zou het liefst Kamala Harris als VC zien. Als die met met milkbread Mike Pence in debat gaat krijg je een hoogst vermakelijke slachtpartij te zien.
Die is doodsbang voor haar joh :') Lekker uithuilen daarna in de borst van mother O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_194412860
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:31 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Maar ze zijn niet voor niks een republiek. Meer naar de Fransen dan naar de Redcoats gekeken.
Republiek is sowieso een betere bestuursvorm BTW. :)
Frankrijk was toen nog geen republiek. Alleen Nederland was voor die tijd zo nu en dan een republiek van verenigde provincies.
pi_194412866
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:56 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Mogelijke scam wordt uitgelegd onder de tweet. :X

Nou heeft Jared nog weinig niks? gepresteerd behalve miljoenen voor persoonlijk gewin binnenhalen...
De firma List & Bedrog heeft altijd wél gefunctioneerd.
Of een andere scam:

twitter


want:

twitter
I´m back.
pi_194412877
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik zou Melania Trump nemen. Dat zou pas een stunt zijn.
Ik zie de debatten al voor me: "Worst sex ever! Tiny penis!".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194412906
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik zou het liefst Kamala Harris als VC zien. Als die met met milkbread Mike Pence in debat gaat krijg je een hoogst vermakelijke slachtpartij te zien.
Van Kamala Harris haar goede uitgangspositie in de peilingen was vorig jaar oktober bijna niks (minder dan 3%) van over.
pi_194412955
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:47 schreef capricia het volgende:

[..]

https://thehill.com/homen(...)ps://t.co/LUWIK4yNW5

Hoe serieus maakt zij een kans?
Volgens mij was ze wel klaar na 8 jaar in het Witte Huis. Kans lijkt me klein.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194412962
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:56 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Mogelijke scam wordt uitgelegd onder de tweet. :X

Nou heeft Jared nog weinig niks? gepresteerd behalve miljoenen voor persoonlijk gewin binnenhalen...
De firma List & Bedrog heeft altijd wél gefunctioneerd.
Dan krijg je een burgeroorlog.
pi_194412983
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:41 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Dan krijg je een burgeroorlog.
Die de Democraten verliezen. Althans zag gister een filmpje, nee twee filmpjes, waarin dat beargumenteerd wordt. Overigens één met een hinderlijke denkfout.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 05-08-2020 15:41:06 ]
I´m back.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 15:12:34 #231
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_194413269
Laat maar.
Off topic :@

[ Bericht 81% gewijzigd door Hyperdude op 05-08-2020 15:33:56 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_194413746
Tegen beter weten in, hoop ik heel hard dat ná de verkiezingen en trump heeft verloren, dat de wereld nooooit meer de man hoeft te zien of te horen.
Zoals President Obama nu 4 jaar lang de naam niet noemt. 🇺🇸
pi_194413777
twitter

twitter

Dit. 8)7
  woensdag 5 augustus 2020 @ 16:02:20 #234
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_194413824
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:57 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dit. 8)7
That uppity Negro should keep his Ffing mouth shut. Dog whistle, much?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_194413890
Weer een flater:

twitter


Deze test was van SpaceX, het commerciële ruimtevaartbedrijf van Elon Musk en heeft niets van doen met de NASA. NASASpaceflight is een website en forum van ruimtevaartenthousiastelingen.
pi_194413952
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:07 schreef Tourniquet het volgende:
Weer een flater:

[ twitter ]

Deze test was van SpaceX, het commerciële ruimtevaartbedrijf van Elon Musk en heeft niets te doen met de NASA. NASASpaceflight is een website en forum van ruimtevaartenthousiastelingen.
Dat is wel echt heel dom ja. Maar niet onverwacht. Dat de econopmie goed liep was ook volledig helemaal zijn verdienste en helemaal absoluut niet die van zijn voorganger. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 5 augustus 2020 @ 16:14:54 #238
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194413982
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:07 schreef Tourniquet het volgende:
Weer een flater:

[ twitter ]

Deze test was van SpaceX, het commerciële ruimtevaartbedrijf van Elon Musk en heeft niets van doen met de NASA. NASASpaceflight is een website en forum van ruimtevaartenthousiastelingen.
It is what it is :)
pi_194414090
twitter


Ik heb misschien iets gemist, maar wat is er ineens met Sally Yates aan de hand?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194414171
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194414239
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:55 schreef AnneX het volgende:
Tegen beter weten in, hoop ik heel hard dat ná de verkiezingen en trump heeft verloren, dat de wereld nooooit meer de man hoeft te zien of te horen.
Zoals President Obama nu 4 jaar lang de naam niet noemt. 🇺🇸
Gaan sws nog wel wat boekjes over geschreven worden, vermoed ik, en dan hoop ik niet van die cash in boekjes. Komt nog wel een film en misschien een serie over ook wrs.
I´m back.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 augustus 2020 @ 17:24:02 #242
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194414943
twitter


Goed punt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194415003
twitter

En weer een deputy erbij, om te act’en.

“ Stephen Akard’s departure, which will be effective Friday, was announced to staff by his deputy, Diana Shaw, who told colleagues she would temporarily become the acting inspector general in his stead.”

“ Interesting! They installed Akard to try to avoid Shaw getting the job.”
pi_194415154
Allan Lichtman, die vanaf 1984 steeds de goede Amerikaanse president voorspelde, kwam vandaag met de verwachting voor 2020. In 2016 voorspelde hij Donald Trump als winnaar van de verkiezingen.
https://www.telegraaf.nl/(...)-of-redt-ie-het-niet

En hij voorspelt dit keer ......

Joe Biden.
pi_194415362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:40 schreef Idisrom het volgende:
Allan Lichtman, die vanaf 1984 steeds de goede Amerikaanse president voorspelde, kwam vandaag met de verwachting voor 2020. In 2016 voorspelde hij Donald Trump als winnaar van de verkiezingen.
https://www.telegraaf.nl/(...)-of-redt-ie-het-niet

En hij voorspelt dit keer ......

Joe Biden.
Dat klinkt natuurlijk heel leuk, maar feitelijk praat je over een paar gebeurtenissen met twee serieuze kandidaten, had je in 2000 nogal dubieuze verkiezingen, hangt het er nogal vanaf wanneer je wat voorspelt en hoe zo'n race met een derde kandidaat als in de jaren '90 uitpakt en ga zo maar door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194417866
https://twitter.com/TrumpWarRoom/status/1290971428813242368

Dit gaat het opnemen tegen Trump. Dat land is toch gewoon verloren?
pi_194417999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 20:15 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/TrumpWarRoom/status/1290971428813242368

Dit gaat het opnemen tegen Trump. Dat land is toch gewoon verloren?
Wauw, iemand die een beetje stottert. Schokkend wel.
En het is ook een beetje lafjes dat de mensen van de "TrumpWarRoom" ons nou niet vertellen waarom onze Trump nou juist een cognitieve test moest doen bij de dokter. Maar in plaats daarvan gaan roepen dat Biden ook zo'n test zou moeten doen. :')

Verder is het ook wel leuk dat Trump zelf Trump's grootste vijand is. :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 5 augustus 2020 @ 20:31:13 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_194418083
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 20:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wauw, iemand die een beetje stottert. Schokkend wel.
En het is ook een beetje lafjes dat de mensen van de "TrumpWarRoom" ons nou niet vertellen waarom onze Trump nou juist een cognitieve test moest doen bij de dokter. Maar in plaats daarvan gaan roepen dat Biden ook zo'n test zou moeten doen. :')

Verder is het ook wel leuk dat Trump zelf Trump's grootste vijand is. :)
Dat is ook niet gek en Biden lacht dat terecht weg, volgens mij is het punt dat hij zegt "I'm forward looking to the debate" in plaats van "I'm looking forward to the debate". Tsja het is geen Obama. Meer een orator als George W.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194418846
twitter

Sneu om zo misbruik te maken van een patiént.
Wat vindt Kim hiervan?

“ Two visibly mental ill people trying to fix an election when they both need mental health evaluations, medication, perhaps a straight jacket is pathetic and horrifying! Medical intervention is urgently need for trump and Kanye!”

[ Bericht 10% gewijzigd door AnneX op 05-08-2020 21:25:59 ]
pi_194419909
Als ze straks nog 4 jaar met Trump zitten omdat een hoop mensen het nodig vinden om op een mentaal zieke rapper te stemmen verdienen ze alle ellende die er tot 2025 op ze af komt eigenlijk wel :')...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')