abonnement Unibet Coolblue
pi_194381581
Hi all,

Voor een website ben ik bezig met een subpagina voor alle teammembers op te zetten (40 personen). Dit is gelukt. Op de homepage zou ik graag een soort overzicht willen met maar 5 teammembers (cards) en met de random mogelijkheid deze 5 willen laten wisselen met de andere 35. Dit betekent dat hier wel 40 personen aan dit 'team voor de homepage' toegevoegd moeten worden, maar alleen maar 5 zichtbaar. Daaronder komt een CTA met 'Bekijk iedereen'.

Is er hier een CSS code voor beschikbaar? Nu krijg ik meteen alle 40 personen namelijk te zien. Ik heb al gekeken op deze site, maar kom er niet helemaal uit. https://github.com/awsmin(...)css/public/style.css

Ik maak gebruik van cards 4 als template.
pi_194381869
Als het theme dit niet standaard ondersteund zal je zelf iets moeten verzinnen. Het "gevaar" daarbij is wel dat je daarvoor in het ontwerp moet gaan rommelen en dat heeft als gevolg dat het bij een update weer stuk kan gaan.

Je kunt in css "display: none" gebruiken om een element niet weer te geven. Als je dat wilt triggeren met een knop zal je op de knop wat javascript code moeten zetten die een class toevoegt of juist verwijdert op de elementen die je wilt tonen of verbergen. Maar ik vermoed dat dat verder gaat dan je zou willen.
pi_194385707
Dank je wel, Alfje voor je reactie. Helaas is dat niet helemaal wat ik zoek en gaat inderdaad veel te diep. In deze plugin is zelfs een veld voor een CSS code aanwezig, waardoor dit vrij snel en makkelijk moet kunnen.
pi_194387529
CSS is alleen voor opmaak. Als je interactie wilt (reageren op een knop of random dingen doen) heb je echt javascript nodig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')