quote:Want ?
Op woensdag 29 januari 2003 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou... ik loop nog niet warm voor Metroid Prime om eerlijk te zijn...
quote:I second that..
Op woensdag 29 januari 2003 15:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Komt ie........
*PETS*
quote:Het was dan ook een behoorlijk dope post..
Op woensdag 29 januari 2003 15:48 schreef febster het volgende:en ja ik vind t grappig/leuk als er positief op mijn "nieuwsposts" gereageerd word
![]()
Ik vind/vond Super Metroid echt heel cool, top 10 SNES zelfs. MAAR ik houd niet zo heel erg van spellen die vanuit first person spelen.
Je kan wel zeggen dat het geen FPShooter is, is het ook neit echt, het is FPAdventure.
Maar ik vind FP RPG's ook nix
Ik zie nu allemaal mooie filmpjes enzo met geweldige graphics en ik hoor mooi geluid en lees fantastische en lovende reviews overal...
Maar ik wil het spel gewoon eerst een weekje spelen (huren dus) voordat ik hem eventueel koop...
*PETS *
Als er ook maar 1 ding zou moeten zijn dat je zou moeten geloven van "vreemden" geloof dan dat MP een game is die je je nog erggggggggg lang zal heugen en dan in positieve zin
Het is gewoon eigenlijk een nieuw genre niet hersenloos knallen maar echt ook verkennen enzo en natuurlijk moet er ook geknald worden maar ook daar moet je over na gaan denken
tel daarbij superb graphics bij op, een soundtrack van DE audio man van Nintendo (Zelda OoT komt van zijn hand) gameplay om van te smullen, veel upgrades voor je pak/wapen, afwisselende levels en je hebt een game die je bij de strot pakt en in 1x van begin tot eind uit wil spelen geloof me
quote:Heel begrijpelijk, maar onnodig !
Op woensdag 29 januari 2003 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik probeer het uit te leggen:
Ik vind/vond Super Metroid echt heel cool, top 10 SNES zelfs. MAAR ik houd niet zo heel erg van spellen die vanuit first person spelen.Je kan wel zeggen dat het geen FPShooter is, is het ook neit echt, het is FPAdventure.
Maar ik vind FP RPG's ook nixIk zie nu allemaal mooie filmpjes enzo met geweldige graphics en ik hoor mooi geluid en lees fantastische en lovende reviews overal...
Maar ik wil het spel gewoon eerst een weekje spelen (huren dus) voordat ik hem eventueel koop...
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:57 schreef febster het volgende:
Oeh ik doe mee*PETS
*
Als er ook maar 1 ding zou moeten zijn dat je zou moeten geloven van "vreemden" geloof dan dat MP een game is die je je nog erggggggggg lang zal heugen en dan in positieve zin
Het is gewoon eigenlijk een nieuw genre
niet hersenloos knallen maar echt ook verkennen enzo en natuurlijk moet er ook geknald worden maar ook daar moet je over na gaan denken
tel daarbij superb graphics bij op, een soundtrack van DE audio man van Nintendo (Zelda OoT komt van zijn hand) gameplay om van te smullen, veel upgrades voor je pak/wapen, afwisselende levels en je hebt een game die je bij de strot pakt en in 1x van begin tot eind uit wil spelen geloof me
![]()
quote:Mn hart gaat sneller kloppen van je post!
Op woensdag 29 januari 2003 15:57 schreef febster het volgende:
Oeh ik doe mee*PETS
*
Het is gewoon eigenlijk een nieuw genre
niet hersenloos knallen maar echt ook verkennen enzo en natuurlijk moet er ook geknald worden maar ook daar moet je over na gaan denken
![]()
Ik wil MP hebben!!!!
(Oh en nu wil ik die Zelda ook wel eens een keer gaan spelen dammit)
quote:Er gaat een wereld aan games voor Bastard open zie ik !
Op woensdag 29 januari 2003 15:59 schreef Bastard het volgende:[..]
Mn hart gaat sneller kloppen van je post!
Ik wil MP hebben!!!!
(Oh en nu wil ik die Zelda ook wel eens een keer gaan spelen dammit)
btw bij frs is bloody roar: primal fury nu te koop voor 15 euro ...
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:00 schreef Webby het volgende:
Ach op q2 (pc) na ben ik ook geen fps fan ... al helemaal niet op consoles ... maar de dag dat metroid uit is heb ik hem thuis liggenbtw bij frs is bloody roar: primal fury nu te koop voor 15 euro ...
Dan kan ik hem dus helemaal niet meer 2e hands verkopen
quote:Wat een quote
Op woensdag 29 januari 2003 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welkom in de Wereld van Nintendo ®
quote:Aangezien ik ook nog eens 20% personeels korting krijg bij de free neem ik hem over van je voor onder de 12 euro ... tientje ok
Op woensdag 29 januari 2003 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dan kan ik hem dus helemaal niet meer 2e hands verkopen
quote:*pets*
Op woensdag 29 januari 2003 16:00 schreef Webby het volgende:
Ach op q2 (pc) na ben ik ook geen fps fan ... al helemaal niet op consoles ... maar de dag dat metroid uit is heb ik hem thuis liggen
Het doet pijn in mijn hart dat je MP vergelijkt met Q2 een tenenkrommende vergelijking als ik t mag zeggen
Ooh Bastard en Chocobo:
Tnx , en dat gevoel had ik dus al na die 5 minuten die ik tot nu toe MP heb gespeeld
, kun je nagaan hoe ik erover denk als ik hem heb uitgespeeld
Voor diegene die denk ik in de de Randstad wonen, moet je binnenkort maar eens je bart smit/intertoys enzo in de gaten gaan houden want misschien kun je al redelijk snel The Legend of Zelda: The Wind Waker als demo spelen
remember SMS demo anyone, zoiets dus
quote:Dat was dus geen vergelijking ik zei dat ik fps niet tof vond op quake2 na ...
Op woensdag 29 januari 2003 16:04 schreef febster het volgende:[..]
*pets*
Het doet pijn in mijn hart dat je MP vergelijkt met Q2
een tenenkrommende vergelijking als ik t mag zeggen
![]()
Ooh Bastard en Chocobo:
Tnx, en dat gevoel had ik dus al na die 5 minuten die ik tot nu toe MP heb gespeeld
Voor diegene die denk ik in de de Randstad wonen, moet je binnenkort maar eens je bart smit/intertoys enzo in de gaten gaan houden want misschien kun je al redelijk snel The Legend of Zelda: The Wind Waker als demo spelen
remember SMS demo anyone, zoiets dus
(hopen dat niet iedereen weet dat ie zo goedkoop is bij de FRS)
quote:Ik negeerde het ook !
*pets*
Het doet pijn in mijn hart dat je MP vergelijkt met Q2
een tenenkrommende vergelijking als ik t mag zeggen
![]()
quote:Ik WEET dat het gaat heersen. Spel van het jaar 2002 geworden immers !
Ooh Bastard en Chocobo:
Tnx, en dat gevoel had ik dus al na die 5 minuten die ik tot nu toe MP heb gespeeld
quote:En dat zal ook denk ik mijn enige Cube titel zijn voor de Zomer vakantie
Op woensdag 29 januari 2003 16:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik meer op Zelda wacht dan Metroid...
quote:Ze laten de oude prijzen erop bij de frs dus je hebt mazzel ... de barcode results in de kassa geven na scannen wel de nieuwe prijs en die correcte prijs is dus alleen op hun website te zien ...
Op woensdag 29 januari 2003 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deal, als ik hem volgende week nog niet verkocht heb(hopen dat niet iedereen weet dat ie zo goedkoop is bij de FRS)
quote:Hij zegt nu dat hij t niet doet omdat ie anders weet t topic uit gepetst gaat worden
Op woensdag 29 januari 2003 16:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik negeerde het ook !
quote:Heb jij hem in pre order staan bij dimensionplus.nl ofzo
Ik WEET dat het gaat heersen. Spel van het jaar 2002 geworden immers !
quote:Het laatste idd
Op woensdag 29 januari 2003 16:10 schreef febster het volgende:[..]
Heb jij hem in pre order staan bij dimensionplus.nl ofzo
? Of hanteer je dezelfde tactiek als ik, en ga je een paar dagen voor de release date met bambi ogen iedere gameshop af en vraag je op je blote knietjes of je toch al niet MP van ze mag kopen
?
quote:Viewtiful Joe idd
Op woensdag 29 januari 2003 16:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Metroid, Zelda, Killer 7 RE 0 & 4, Viewtifull Joe, Mario Kart..
EINDELIJK beginnen er een beetje goeie games aan te komen.. Het spelaanbod was echt in en in triest..
Tel daar nog eens de briljantjes bij op die er op de XBOX aankomen.. Ik kan niet anders concluderen dat 2003 een topjaar gaat worden voor de consolegamers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |