Wat mij als eerse opviel aan de online mogelijkheden van de gamecube was dat er zowel met breedband als met 56k gespeeld kan worden. Dit betekent dat er een automatische 'beperking' van het dataverkeer per speler op zit (de 56k-ers moeten ook normaal kunnen spelen) en dit betekent weer dat de kosten voor dataverkeer relatief (ten opzichte van het dataverkeer bij bijvoorbeeld battle.net, dat ook winstgevend lijkt te zijn) beperkt zullen blijven. Ik ben er overigens van overtuigd dat Nintendo genoeg volume van een on-line versie van een franchise kan verkopen om het geheel winstgevend én gratis te maken. Maar goed, Nintendo is erg op de centen en ik zie niet snel gebeuren dat het iets gratis weggeeft.
quote:Intressant cq goed nieuws
Een van Sega's origineelste en meest talentvolle ontwikkeldivisie's, Smilebit zegt via medewerker Takayugi Kawagoe in Doramag dat er op het moment wordt gekeken naar de GameCube hardware, en dat Smilebit wel degelijk geïnteresseerd is in het ontwikkelen voor dit platform. Op het moment staan er nog geen titels gepland, al beweren verschillende tongen op internet dat we een port van Jet Set Redio Future kunnen gaan verwachten.
Smilebit is de bedenker en ontwikkelaar van de Jet Set Radio serie, en werkt nu aan Panzer Dragoon Orta. In hetzelfde interview met Doramag werd tussen neus en lippen door ook nog even gezegd dat Jet Set Radio 3 er ook aan zit te komen.
Wat SC2 screens
[img]
Screenshots van I, Gladiator
Wie zei ook alweer dat Nintendo kiddy was ik hoop op een goede hack&slash game alleen had ik het liever "realitisch" gezien dus zonder skeletten maar ach als t maar lekker gamed
quote:Dat soort project zijn altijd intressant
Lionhead Studios is delighted to announce a collaborative project between two of the games industry's most respected veterans, Peter Molyneux and Jeff Minter.Lionhead Studios will work closely with Minter on a new game, "Unity" which is being developed for the Nintendo Gamecube, a new development platform for Lionhead Studios. Day to day development of Unity will take place in Minter's welsh studio, but he will have access to all Lionhead resources including audio, game testing, production and PR.
Unity is a fabulous journey through a succession of beautiful abstract 3D spaces, with gameplay varying in tempo, from fast paced shooting to a more gentle progression. Audio effects will be closely linked with the games pace and tempo and will be an integral part of the playing experience.
The project is already five months underway and is to be the subject of a ten- page EDGE feature at the end of the month. The visual effects that Minter has already managed to create stunned even Edge's experienced editorial team.
In announcing this exciting collaborative venture Peter Molyneux said "Jeff Minter is one of the people that inspired me to get into the industry. I queued along with everyone else in the 80's to get his autograph and even considered getting a Llama! To be working with one of the founding figures of this industry is huge honour, I am sure we'll be producing a game that is amazing and unique".
Jeff Minter responded: "I am very happy indeed finally to be able to talk about this excellent collaboration between Llamasoft and Lionhead which will allow me to work on what is basically my dream project. The chance to undertake this work with the backing of one of the best and most respected development houses in the world, and with the guidance of some of the finest and most creative minds in the business, is perhaps the greatest opportunity I have had in my entire career, and I believe that together we can produce something truly extraordinary."
Nou zo wordt de gameplay beschreven :
quote:En zo gaat het er dan ongeveer uit zien
"The feeling of being inside these effects is profound - the camera whips around as giant herds of glowing cubes sail past; the environments stretch and skew with startling speed and fluidity; textures fade in - rez out - and suddenly you realize you're seeing Yak's early light synth Colourspace running as a layer, mapped onto the surface of a 4D construct, whirling in a miasma of color. I could go on... but words fail."
Ik heb dus ongeveer 100 van die plaatjes gezien en ik snap er nix van
maar ach we zien wel als t uitkomt wat ze ervan gemaakt hebben of ik moet maar eens wat verdovende middelen gebruiken voordat ik hier de wijs uit word
5 filmpjes van F-Zero
voor de opvulling
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4
Filmpje 5
Een game die uitkomt in april maar mij nix zegt
quote:Wat pics van XGRA oftewel Extreme G 4
JOIN THE FREEDOM FEDERATION IN THE ULTIMATE SPACE BATTLE AS HIT JAPANESE GAME IKARUGA COMES TO EUROPEAtari To Release Wildly Popular Arcade Game for Nintendo GameCube
LONDON, January 27, 2003 Atari, a wholly owned subsidiary of Infogrames, today announced they will be releasing the much-anticipated hit Japanese game Ikaruga for the Nintendo GameCube next generation console system.
"There is a growing fan-base for Ikaruga since its release in Japan and Infogrames has recognised that the hardcore gamers have been waiting for this arcade style version to be released for a console," said Pascale Vermeerbergen, European Marketing Director. "Ikaruga has some of the best graphics ever featured in a "shoot'em up" action game and we are convinced that this title will be as huge in Europe as it has been in Japan".
Ikaruga is expected to release in April 2003 and was originally developed for Sega DreamCast by Treasure a highly respected developer of console action games and has become one of the most beloved of all shooter titles. Those already familiar with Ikaruga will appreciate vital game upgrades such as enhanced graphics, a new demo mode, that clues players in to the "perfect" round and private passwords and lets high scorers post their accomplishments on the official Ikaruga web site and establish bragging rights within the worldwide Ikaruga community!
Ikaruga is a comprehensive, scrolling space shooter (with options for either a vertical or horizontal display) set in 2D, against a rich 3D backdrop. The game is an ideal combination of rich Japanese storytelling and high-powered, fighter pilot heroics. Players take the role of our hero, Shinra, the lone survivor of a freedom federation that was massacred by the evil, power-hungry conqueror Tenro Horai. Now Shinra, in his newly-built ship, the Ikaruga, must fight for aging, exiled people who are depending upon him for their survival. Join the sole warrior as he battles the evil Horai in the hopes of restoring peace.
quote:Voor de DBZ fans dus
Dragon Ball Z to CubeNow showing up on release lists.
January 28, 2003 - It looks as though GameCube owners will get a taste of the Dragon Ball Z universe this year. According to the newest software release lists, a version of the PS2 game Dragon Ball Z Budokai is headed to Nintendo's next-generation console in late August.
Dragon Ball Z Budokai is a 3D fighter that features all of the trademark characters from the classic animated series, including Frieza, Vegeta, Goku, Kid Gohan, Teen Gohan, Great Saiyaman, Piccolo, Tien, Krillin, Android 18, Android 17, Cell, Raditz, Nappa, Trunks, Yamcha, Dodoria, Android 16, Android 19, Hercule, Recoome, Ginyu, and Zarbon.The game's frustrating play mechanics earned it a 6.2 review score by sister-site IGNPS2. But that didn't stop the game from becoming one of the holiday's top-selling titles on Sony's console.
We contacted Bandai for comment, but the company did not return our calls in time for publish.
quote:Ben benieuwd
GameBrains, better known for numerous GBA titles, are now working on a secret project for Gamecube. The title is called Magemasters and will be a FPS. GameBrains has plans to release the title on Gamecube and Playstation 2. The single player mode is said to be humongous, containing over 30 levels. We look forward to more information on this title.
Wat korte info over:
P.N. 03
quote:Killer 7
P.N.03 is an action game starring a female soldier named Vanessa Z.Schneider, a laser-gun wielding, mech killer with a grudge to settle. A colonial settlement turns into a killing field after a CAMS (Computer Arms Management System) goes haywire on a planet. Vanessa hires herself out as a freelance mercenary who killsrobots upon her clients request no questions asked. But, she has a dark past: CAMS killed her family and her plan is to get even. Players must dodge and weave through the heavy barrage of firepower on the planet while trying to blast the technologicalterrors into scrap metal.
quote:Dead Phoenix
Killer 7 is a unique and visually stunning, hard-boiled action-adventure. It pits a mysterious and unlikely hitman, Harman Smith, against a powerful underworld kingpin named Kun Ran. Harman will have to switch between his seven personalities in order to assassinate the corrupt Ran, the man behind an epidemic that causes people to lose their sanity and overthrow governments. Killer 7 will feature stylized cel-shaded world that brings tolife the fateful confrontation between these two dark individuals. It is up to the player to utilize the special powers that dwell within Harmons 7 partners to achieve the mission.
quote:De EU boxart van PSO1&2 die hier gelijktijdig met de modems op 7 maart uitkomt
Dead Phoenix is a spectacular adventure set in a futurist fantasy world, all beyond space and time. Players assume the role of the hero Phoenix, a winged warrior how must slay fearsome monsters and morbid creatures. Like never before players are going to experience the thrill of flight as they soar through the air like a young bird who has just discovered the power that his wings posses. Visually elaborate and detailed settings will have gamers completely immersed into the deep storyline.
Conclusie van Skies of Arcadia @ IGN
quote:Ik weet niet of ik ze al gepost heb maar zo ja dan nog maar een x
Presentation 8.0
A solid, well-balanced package through-and-through. Great menus, interface, and implementation of concepts and art.
Graphics 5.0
Sharpened up from its days on the Sega Dreamcast, but only "middle-of-the-road" by GCN standards. Some nice art and effects. No progressive scan support.
Sound 7.0
Some nice composition; a soundtrack that perhaps repeats themes a little too often. Sufficient sound effects. Furthermore, the quality could have used a bump or two.
Gameplay 9.0
A splendid RPG, that despite some flaws in balance, is GameCube's best. Great turn-based action, huge bosses, an engaging story, and so much more.
Lasting Appeal 7.0
Coming back to beef up on experience and learn spells is an often occurrance. The side quests, head hunting, are appreciated additions, but only a moderate draw to return. A very lengthy game, though.
OVERALL SCORE (not an average) 8.5Ondanks dat het qua gfx niet zo mooi is toch een hoog punt vooral door de goede gameplay dus
![]()
(EU release date 16 mei)
En natuurlijk is sommige van het hierboven geposte erg of
maar natuurlijk zit iedereen op dit te wachten
:
Nou ja de GC versie ervan en dat ziet er dan zo uit
( voor de echte fans is hier een mooie MP special )
En natuurlijk ook op onze aller Link
Waarschijnlijk is deze post een beetje rommelig maar ach er wordt iig wat nieuws gepost
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 29-01-2003 13:32]
quote:56K is ook meer dan genoeg, het is gewoon een kwestie van goed programmeren. Veel belangrijker is de respons tijd (pingtime), die moet het liefst zo laag mogelijk zijn. Battle.net accepteert overigens ook niet alleen breedbandverbindingen. Met een 28k8 modem kan je best warcraft III online spelen (mits lage pingtime). Battle.net is in principe niet winstgevend, het kost alleen maar geld. Blizzard verkoopt echter genoeg games zodat de servers gratis zijn, en aangezien ze er praktisch geen omkijken naar hebben hoeft het niet eens zoveel te kosten.
Op woensdag 29 januari 2003 12:30 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wat mij als eerse opviel aan de online mogelijkheden van de gamecube was dat er zowel met breedband als met 56k gespeeld kan worden. Dit betekent dat er een automatische 'beperking' van het dataverkeer per speler op zit (de 56k-ers moeten ook normaal kunnen spelen) en dit betekent weer dat de kosten voor dataverkeer relatief (ten opzichte van het dataverkeer bij bijvoorbeeld battle.net, dat ook winstgevend lijkt te zijn) beperkt zullen blijven. Ik ben er overigens van overtuigd dat Nintendo genoeg volume van een on-line versie van een franchise kan verkopen om het geheel winstgevend én gratis te maken. Maar goed, Nintendo is erg op de centen en ik zie niet snel gebeuren dat het iets gratis weggeeft.
Ik verwacht dan ook dat Nintendo games ala Mario Kart gewoon gratis online te spelen zijn. Het liefst zou Nintendo de serversoftware gratis beschikbaar moeten maken, zodat je zelf bv een mario kart server kan runnen op je pc'tje (of bij een Internet Provider zoals de vele CS, Q3, UT servers).
Een service ala xboxlive heb je in principe niet nodig, het is wel handig, maar zeker niet noodzakelijk.
quote:Jezus Christus. Wat ongelooflijk cool.
Op woensdag 29 januari 2003 13:25 schreef febster het volgende:
Wat SC2 screens
quote:Dat was weer een flink egostreel voor Febster
Op woensdag 29 januari 2003 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Goddamn,........... Febster,...dat is de coolste post die ik ooit heb gezien. Vooral de MP en Zelda screens waren weer erg geil. Ook ben ik toch zo benieuwd naar de PSO aankondiging....wel of niet payen per maand !
quote:En terecht!
Op woensdag 29 januari 2003 14:02 schreef blieblie het volgende:[..]
Dat was weer een flink egostreel voor Febster
![]()
Hij zit nu nog na te grinnikken
/
quote:Klopt. De on-line spellen van de GC zullen erg 'statisch' van aard zijn (er zullen in feite alleen maar positionele data en waarden zoals bijvoorbeeld de snelheid van je kart
Op woensdag 29 januari 2003 13:34 schreef facedown het volgende:[..]
56K is ook meer dan genoeg, het is gewoon een kwestie van goed programmeren. Veel belangrijker is de respons tijd (pingtime), die moet het liefst zo laag mogelijk zijn. Battle.net accepteert overigens ook niet alleen breedbandverbindingen. Met een 28k8 modem kan je best warcraft III online spelen (mits lage pingtime). Battle.net is in principe niet winstgevend, het kost alleen maar geld. Blizzard verkoopt echter genoeg games zodat de servers gratis zijn, en aangezien ze er praktisch geen omkijken naar hebben hoeft het niet eens zoveel te kosten.
quote:Moet kunnen
Op woensdag 29 januari 2003 14:02 schreef blieblie het volgende:[..]
Dat was weer een flink egostreel voor Febster
![]()
Hij zit nu nog na te grinnikken
/
quote:Must see valt wel mee... veel te kort
Op woensdag 29 januari 2003 15:12 schreef Chocobo het volgende:
Must see new Metroid Prime movie voor VIP leden van Nintendo
quote:*PETS*
Op woensdag 29 januari 2003 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Must see valt wel mee... veel te kort
Maar wel mooi...
quote:Precies,..tuurlijk was het kort, maar het was heeeeeel gaaf om weer even warm gemaakt te worden alvoren wij zelf de planeet Taron IV kunnen verkennen !
Op woensdag 29 januari 2003 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:Maar wel mooi...
quote:Wacht al dik 5 a 6 jaar op Metroid.......... eigenlijk al langer maar ik dacht dat er een versie op de N64 uit zou komen. Die hebben we nooit gezien. Heb er heeeeeeel veeeeeel zin in ja !
Op woensdag 29 januari 2003 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt er echt zin in heh?
quote:En dan sta ik er als leek naar uit te kijken.. ken het van verhalen van jou, paar filmpjes. Thatss it
Op woensdag 29 januari 2003 15:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wacht al dik 5 a 6 jaar op Metroid.......... eigenlijk al langer maar ik dacht dat er een versie op de N64 uit zou komen. Die hebben we nooit gezien. Heb er heeeeeeel veeeeeel zin in ja !
* Bastard absoluut geen spijt heeft van de aankoop
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:40 schreef Bastard het volgende:[..]
En dan sta ik er als leek naar uit te kijken.. ken het van verhalen van jou, paar filmpjes. Thatss it
Maar ik geloof je op je woord, dat het cool word.. word een must have, en ik ga het gewoon meemaken* Bastard absoluut geen spijt heeft van de aankoop
Denk dat jij en je kuiken ook veel plezier aan Zelda gaan krijgen. Lekker met zijn 2-en puzzles oplossen !
quote:Idem (ongeveer dan) hier
Op woensdag 29 januari 2003 15:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wacht al dik 5 a 6 jaar op Metroid.......... eigenlijk al langer maar ik dacht dat er een versie op de N64 uit zou komen. Die hebben we nooit gezien. Heb er heeeeeeel veeeeeel zin in ja !
En must see filmpje is het zekers
en trust dat morphen naar balletje is echt cool gedaan en is echt cool om te doen
(doe je met x als ik me niet vergis
)
en ja ik vind t grappig/leuk als er positief op mijn "nieuwsposts" gereageerd word
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 29-01-2003 15:48]
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt er echt zin in heh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |