quote:Ik vin het maar vaag dat nintendo er niks over zegt
Op maandag 27 januari 2003 12:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Thanks,...maar dat wist ik al. De vraag ging meer over of we nou een maandelijks bedrag moeten betalen of niet !
![]()
Maar thanks Gijs !
quote:*Mee eens is*
Op maandag 27 januari 2003 12:05 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik vin het maar vaag dat nintendo er niks over zegt
Over dat hele nintendo live is niets bekend haast.. vind ik sucken als je als gamer geen duidelijkheid hebt.
quote:Voor de Dreamcast is het free
Op maandag 27 januari 2003 13:12 schreef facedown het volgende:
Nintendo heeft gewoon niet zoiets als xbox live. Dus geen apart netwerk etc (misschien later), net als de PS2. Gameservers worden gewoon beheerd door de makers van het spel, in het geval van PS0 dus Sega. Er zullen ongetwijfeld europese PS0 servers komen, het is dan ook aan Sega om te bepalen of je daarvoor moet betalen ja of nee. (ik vrees van wel, aangezien dat in Japan en de US ook het geval is).
quote:Sja, tijden veranderen. (dreamcast is (eh was) sega, dat kan natuurlijk ook wel helpen).
Op maandag 27 januari 2003 13:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Voor de Dreamcast is het free
quote:als nintendo online play lucratief wil maken, maken ze het gratis
Op maandag 27 januari 2003 13:12 schreef facedown het volgende:
Nintendo heeft gewoon niet zoiets als xbox live. Dus geen apart netwerk etc (misschien later), net als de PS2. Gameservers worden gewoon beheerd door de makers van het spel, in het geval van PS0 dus Sega. Er zullen ongetwijfeld europese PS0 servers komen, het is dan ook aan Sega om te bepalen of je daarvoor moet betalen ja of nee. (ik vrees van wel, aangezien dat in Japan en de US ook het geval is).
Waar ga jij online op Gamen?
PC 376 30% (verrasend hoor, Maar GC zit er wel dichtbij)
NGC 364 29%
X-box 272 22%
PS-2 190 15%
Ik zie trouwens het online gamen met PS-2 somber in, word wel spannend tussen GC en X-box
quote:zeker goed nieuws
Op maandag 27 januari 2003 19:56 schreef Chocobo het volgende:Bastard heeft een Gamecube
quote:Ik denk niet dat het spannend wordt. Gamecube heeft alleen PSO op het moment en die 7 dagen verschil tussen NGC en Xbox (zonder streepje
Op maandag 27 januari 2003 19:29 schreef Ajax_master het volgende:
Toch blijkt Gamecube online voor gamers toch het beste, Het komt het eerste uit is het goedkoopste en deze poll stond in de PUWaar ga jij online op Gamen?
PC 376 30% (verrasend hoor, Maar GC zit er wel dichtbij)
NGC 364 29%
X-box 272 22%
PS-2 190 15%Ik zie trouwens het online gamen met PS-2 somber in, word wel spannend tussen GC en X-box
Disclaimer: Dit is mijn eerste post hier in een Gamecube-topic. Ik ben niet anti-Gamecube. Ik ben pro-Xbox. Ook ik kijk uit naar NGC games als zelda en Metroid Prime om deze in mijn Gamecube te ploppen
quote:En toch krijg ik een rare wansmaak van in mijn mond maar dat zal wel aan mij liggen
Op maandag 27 januari 2003 21:30 schreef WouteRF het volgende:[..]
Ik denk niet dat het spannend wordt. Gamecube heeft alleen PSO op het moment en die 7 dagen verschil tussen NGC en Xbox (zonder streepje
) maakt daar geen verschil in. En PSO is niet eens NGC-exclusief. Microsoft doet het goed door echt een netwerk te brouwen, een echte service. Ik denk daarom dan ook dat de strijd meer zal gaan tussen PS2 en Xbox; PS2 met veel units in omloop, Xbox met de beste service.
Leuke poll trouwens op je site
Ik denk dat ook de PS2 service niet zo super zal lopen en de Xbox gewoone en voorsprong zal nemen qua online gamen met consoles.
Time will tell... XBOX belooft in ieder geval het meest
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:56 schreef Chocobo het volgende:Bastard heeft een Gamecube
Ja.. met Mario party 4.... echt onwijs lachen, en heel cool gedaan!
(Ik heb maar bar weinig nintendo spellen gespeeld, de figuurtjes zijn mij op mario en luigi allemaal wel onbekend.)
Neet vor speet 2 zat in de doos er bij, moet ik nog spelen. En mn chick wilde mirror micky mouse ofzo hebben, maar dat spel gaat vandaag geruild worden... ik weet alleen nog niet voor wat, iemand suggesties?
quote:* Super Monkey Ball
Op dinsdag 28 januari 2003 10:11 schreef Bastard het volgende:[..]
En mn chick wilde mirror micky mouse ofzo hebben, maar dat spel gaat vandaag geruild worden... ik weet alleen nog niet voor wat, iemand suggesties?
quote:Harry Potter is best nog een cool spel hoorde ik. Die scoorde erg hoog. Maar die VIP kaarten zitten niet bij die games. Alles bij First Party games....
Op dinsdag 28 januari 2003 11:25 schreef Bastard het volgende:
Kijk, en dat zuigt dus ook he
Hebben ze bij neet vor speet en harry snotter de VIP kaart er uit gehaald, kan ik niet eens mn sterren opstrijken
check op Nintendovip.com waar de kaarten bij zitten. In ieder geval klopt het dat ze niet bij die games zitten die jij opnoemt !
quote:In het artikeltje werd het verhaaltje omtrend Nintendo natuurlijik heerlijk opgehemeld door te praten over hoe fantastisch het zou zijn als je een van de vele Mario games online zou kunnen doen etc. Dat verfokt een beetje een dergelijke poll omdat je niet met concrete feiten komt. Er werd immers alleen gesproken over PSO..
Op maandag 27 januari 2003 23:38 schreef febster het volgende:[..]
En toch krijg ik een rare wansmaak van in mijn mond maar dat zal wel aan mij liggen
quote:JAAAAAAAAAAA ! ! !
Na maandenlang gezever en gezeur, en uiteraard het zeer lange wachten is het dan zover. Datel UK heeft ons telefonisch bericht over het feit dat de beruchte Freeloader voor de Gamecube volgende week woensdag wordt uitgeleverd wereldwijd. Juist jullie lezen het goed, de Freeloader komt er nu 200% zeker aan.
Wat is de Freeloader en wat kan je ermee zullen sommigen wel denken, laten we dit dan maar eens goed uitleggen. De Freeloader is een kunstige adapter waardoor je zonder enige modificatie aan je Gamecube Amerikaanse en Japanse import games kan spelen.Specificaties:
Speel import games op je GameCube zonder modificatie
USA games werken op Japanse en PAL consoles
PAL games werken op Japanse en USA consoles
Japanse games werken op PAL en USA consolesKlinkt goed niet waar? Datel UK vertelde ons dat er 100.000 Freeloaders wereldwijd worden uitgeleverd woensdag. De Freeloader word verkocht voor het bedrag van €26,50,- in de IGSHOP. Grote kans dat ze vrij snel uitverkocht zijn, dus twijfel niet te lang of je een Freeloader wilt, want straks moet je nog langer wachten.
Met de Freeloader kan je dus Zelda the Wind Waker al gaan spelen, of Metroid Prime op je Europese Gamecube! Een droom komt uit voor vele gamers door de Freeloader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |