quote:totaal niet te vergelijken
Op vrijdag 24 januari 2003 21:13 schreef G1Ace het volgende:
zelfs beter dan eternal darkness???
quote:Ik heb nooit ED gedaan, maar ik ga er logischerwijs van uit dat SMB beter is.
Op vrijdag 24 januari 2003 22:08 schreef HAL9000S het volgende:[..]
totaal niet te vergelijken
Voor 35 euro een jaar lid en dan als welkomsgeschenk Eternal Darkness!!!
quote:Je kunt dat gewoon niet vergelijken. ED en SMB zijn beiden toppers in hun genre. Als je van Survival Horror achtige games houd zul je ED boven SMB preferen, en andersom.
Op vrijdag 24 januari 2003 22:15 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik heb nooit ED gedaan, maar ik ga er logischerwijs van uit dat SMB beter is.
quote:Zo bijzonder goed vond ik ED niet. De "trip"effecten zijn leuk maar gaan ook vervelen na een tijdje. Verder vond ik de gameplay een beetje eenzijdig en de puzzels veel te makkelijk, en de graphics ook niet alles, (vooral tegenover RE) maar over het algemeen toch een aardig vermakelijke game. Ik het hem 2 keer uitgespeeld en ben nu met de laatste kleur (rood) bezig.
Op vrijdag 24 januari 2003 22:19 schreef speknek het volgende:
Ik heb SMB nog nooit gedaan, maar ik ga er logischerwijs van uit dat beter dan ED gewoon nog niet kan.
quote:ik dacht dat je een andere bedoelde
Op vrijdag 24 januari 2003 18:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Baard !
quote:vast wel
Op zaterdag 25 januari 2003 22:40 schreef Chen het volgende:
Kan je al on line spelen met de Gamecube?
quote:Hehe maar je kan ook wachten tot maart, dan staat de Cube op schema om online te gaan. Alleen...maart is erg dichtbij en veel heb ik er niet van gehoord, laten we hopen dat het niet maart voor Japan is natuurlijk!
Op zondag 26 januari 2003 00:41 schreef flappiewappie het volgende:[..]
vast wel
, moet je eerst alleen een modem ontwikellen, en spel maken wat online play support, een netwerkje aan leggen, en spelen maar
Mario Kart online! *vroem*
Def
quote:Tis zelfs begin maart, maar ik vind Nintendo er erg rustig over. PSO wordt het eerste online spel. Tis even afwachten of we daar voor moeten betalen.
Op zondag 26 januari 2003 01:19 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
Hehe maar je kan ook wachten tot maart, dan staat de Cube op schema om online te gaan. Alleen...maart is erg dichtbij en veel heb ik er niet van gehoord, laten we hopen dat het niet maart voor Japan is natuurlijk!
Mario Kart online! *vroem*
Def
PS,......check dit must -see F-Zero movie als je een insider bent.
quote:Iets snellers hebben ze zeker niet?
Op zondag 26 januari 2003 07:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
PS,......check dit must -see F-Zero movie als je een insider bent.
http://cube.ign.com/articles/383/383789p1.html
De tandjes wat gaat dat hard!
V-Rally 3 screens
En de verbeteringen
quote:Impressie van IGN over F-Zero
Head inside to see what advantages V-Rally 3 for the GameCube will have over the PS2 version.Following on from the unprecedented success of the PlayStation 2 version and the impending release of the Xbox version, V-Rally 3 on Gamecube will hit the streets in June 2003.
Utilising the unique technological architecture of the Gamecube, Eden Studios have produced two real innovations to make V-Rally 3 on the Gamecube, a much different and refined experience than that of its PlayStation 2 counterpart. The V-Rally 3 Gamecube dynamics have been improved to produce more sensitive and responsive handling; easier, yet still simulation-oriented and complete with official steering wheel compatibility.
Eden Studios have totally overhauled and refined the in-game special effects. "It was inevitable that V-Rally 3 would release on the Gamecube as it was a logical stage of progression for the franchise. V-Rally 3 has its own distinctive identity and is a great way to introduce this legendary racing brand onto the Gamecube console." said Pascale Vermeerbergen, European Marketing Director.
In addition to these major improvements, further new features appear on the Gamecube version: the Ford Focus livery has been updated, and tracks have been widened and improved for a superior driving and racing experience.
Combined with the exceptional handling developed by Eden Studios and the addition of realistic vehicle sound affects, V-Rally 3 is poised to storm the charts with this sleek looking Gamecube version.
quote:Ik moet zeggen dat t me eerst nix leek, maar t nu wel steeds vetter in de oren begint te klinken
January 24, 2003 - The World Hobby Fair just kicked off its two day stay on the outskirts of Tokyo, and upon entering the show venue at around 8:30 AM Japan time, the first area we stormed was, of course, Nintendo's F-Zero booth. Nintendo had four units of the GameCube version of the game set up, along with an area reserved for what eventually became a lengthy line (although not as long as the 90 minute line to play Zelda for GBA).
Showgoers were allowed to play the game for five minutes while lovely girls explained its intricacies. The demo included four vehicles/characters, each rated on Grip, Speed Boost and Body. Captain Falcon (Blue Falcon) seemed to be the most popular among the Japanese players, with far fewer trying out Pico (Wild Goose), Dr. Stewart (Golden Fox) or Samurai Goroh (Fire Stingray). Four courses were available: Mute City, Port Town (long pipe), Green Planet and Port Town (air type). In our few minutes with the game we got to try out the first three courses through three laps of play against 15 computer-controlled opponents. A tournament later in the day allowed us to see competitive two player vertical split screen play.The three courses we tried suggest good things for the game. Amusement Vision (the internal Sega team developing the game) has clearly put a good amount of thought in the design of the courses. In addition to twists and turns at every corner, we found a number of jumps, some short and some very, very, very long (experiencing the huge jump shown in previous trailers proved quite a thrill). Pipes force you to move around from top to bottom in order to get speed boosts, and they also feature obstacles blocking your path (although even if you strike them, you're never fully stopped -- a good thing for keeping you in the race). One course in particular caught our eye and will need to be experienced by all: the air type version of Port Town, which is designed like a roller coaster, complete with near vertical rises and drops.
The game controls like a dream through the GameCube controller. The L/R triggers are used, as expected, to assist with turns, with A used for acceleration and B for break (we don't recall actually having used this latter feature, though). The other buttons are used for a somewhat disorienting spin attack, a side attack, and a speed dash. The Speed Dash takes off energy which can be recovered by taking your vehicle through energy recovery areas near the checkpoint on the course.
Overall, we'd have to say that the game feels exactly like what we were hoping: 16-bit F-Zero brought to life with GameCube quality graphics. Control over the crafts feels similar to the GBA version of the game (which we'd been playing earlier in the day) and the sense of speed is right on. The game is also, as suggested by previous video footage, extremely fast. The vehicles are apparently racing upwards of 1500 kilometers per hour, and it shows. You're truly kept on the edge of your seat as you play.
And we aren't kidding when we say GameCube quality graphics. This game marks Amusement Vision's fourth GameCube title, and their experience with the hardware shows. The detail is amazing, with see-through grids allowing you to see below and into the distance (something that actually seems to help in keeping track of where you are) and billboards other decorative touches (the crowds cheered at what looked like R.O.B. in the distance) lining the tracks. In addition to spark effects all over the place, one stage has the sun peaking in and out as you race below tree tops, making for some impressive lighting. In two player vertical spit screen mode, the game manages to maintain all this detail without a drop in framerate. At last, an F-Zero game that can keep a high framerate and lots of cars while looking comparable to the best titles on the system!
Needless to say, our few minutes with F-Zero at the World Hobby Fair left us all the more anxious for the game's May Japanese release. We'll have lots more as the launch approaches on both the home and arcade versions (the arcade version, by the way, should make its public debut some time in February). For now, we'd suggest that you rediscover the game with the GBA version while you wait.
Check back close to 5:00PM Tokyo time for all the video footage we were able to grab from the show floor (uhh... that's about midnight Pacific time).
quote:
Nintendo and Retro Studios have combined their creative genius to bring the video game event of the year, the long awaited release of Metroid Prime, exclusive to Nintendo GameCube. 21st March marks the European launch of this blockbuster title
Ooh en in de PU kreeg MP een 9,8
Oh,...en V-rally ook moet ik eerlijk zeggen. De screens zijn wel mooie trouwens. Damn,.....ik zou graag willen dat MP idd nou eens uit ging komen.
En dat filmpje van IGN :
Dit spel wordt echt meesterlijk !!
Weer een must-have erbij voor mij...
quote:Oh,....er was een F-zero voor de N64 ?
Op zondag 26 januari 2003 14:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
F Zero moet ik hebben. Meningen over de N64versie waren nogal verdeeld maar ik vond het een geweldig spel. En ik ben nog steeds trots dat ik alles heb uitgespeeld met F Zero X, want dat vierde niveau dat je dan kreeg (master, dacht ik) was echt supersupersuperkut.
quote:F Zero X.
Op zondag 26 januari 2003 14:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Oh,....er was een F-zero voor de N64 ?
Vooral leuk vanwege de random trackgenerator, die je kon gebruiken als je allevier de series op het derde niveau had uitgespeeld. Die wilde soms nog wel eens een baan genereren die zo moeilijk was dat 25 van de 29 computertegenstanders er van af vlogen.
quote:Ik heb dat nog niet meegemaakt, maar het schijnt aan StarWars te liggen geloof ik...
Op zaterdag 25 januari 2003 22:39 schreef Khadgar het volgende:
DAMN... Mijn cube liep net VAST! En ik was net lekker met Rogue Leader bezig...
quote:Yep. Heb het ook een paar keer gehad met Rogue Leader.
Op zondag 26 januari 2003 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb dat nog niet meegemaakt, maar het schijnt aan StarWars te liggen geloof ik...
quote:
Op maandag 27 januari 2003 09:04 schreef Chocobo het volgende:
Al iets bekend over PSO ?
quote:Van de nintendo-europe site.
Fans van Phantasy Star, zet je chronometer maar vast op 7 maart, want dan verschijnt de waanzinnig succesvolle RPG Phantasy Star Online voor de Nintendo GameCube.Gelukkig hoef je niet zolang te wachten op verse informatie over deze baanbrekende online-belevenis. Alle informatie die je nodig zou kunnen hebben staat op de spelpagina.
Phantasy Star Online Episode I & II wordt de eerste game die gebruikmaakt van de binnenkort te verschijnen Nintendo GameCube Breedband en Modem Adapters (release eveneens op 7 maart). De game sleurt je mee naar een wereld vol actie en zoektochten op de planeet Ragol.
Blijf uitkijken naar meer informatie nu de releasedatum in maart steeds dichterbij komt. Het duurt niet lang meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |