Quote van ConsoleGamez.nl:
Metroid is een zeer bekende spelserie van Nintendo. De rechten om een film te maken rond de personages uit Metroid zijn nu verkocht aan twee producers uit Hollywood.
Het verfilmen van games blijft nog steeds erg populair. Na het debacle rond de Mario-film heeft geen enkele producent zich gewaagd aan een film rond Nintendo's spelfiguren. Volgens Variety komt daar verandering in.
Zide/Perry Entertainment heeft namelijk de rechten opgekocht om een film te maken rond Metroid. De firma is eigendom van de producers Warren Zide en Craig Perry, onder andere bekend van films als Final Destination en American Pie. Er wordt inmiddels gezocht naar een schrijver die het filmscript gaat verzorgen.
Een globaal plot van de eventuele film is volgens onze collega's bij N-Philes al wel bekend. Het verhaal speelt zich af in wat eens een vredelievend universum was. Die vrede is echter ruw verstoort door een angstaanjagende ontdekking. Tijdens een routinematige verkenningsmissie wordt een nieuwe vliegende levensvorm ontdekt: de Metroid. Dit roofdier is in staat zijn prooi razend snel te overrompelen, hun levensenergie op te zuigen en zich daarna in een rap tempo te vermenigvuldigen.
De groeiende Metroid-populatie vormt een serieuze bedreiging voor andere volken in het universum. De autoriteiten, verenigd in de Galactic Federation, nemen de vrouwelijke premiejaagster Samus Aran in de arm om deze diersoort te elimineren. Tijdens haar opdracht komt ze er achter dat een aantal piraten bezig zijn om een leger van deze Metroids te kweken om zo de macht te kunnen grijpen.
quote:Begint maart zelfs. 3 Maart om precies te zijn. Kep em al ge-pre-ordered
Op woensdag 22 januari 2003 18:19 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat de film me minder interesseert dan de release straks eind maart van het spel
quote:Zover IK weet, is t 23 of 28 maart en eerder zou wel kunnen maar das dan een mooie meevaller waar ik nu niet op ga hopen want dadelijk valt t weer tegen
Op woensdag 22 januari 2003 19:12 schreef BMH het volgende:[..]
Begint maart zelfs. 3 Maart om precies te zijn. Kep em al ge-pre-ordered
Weet je welke spellen pas heerschen ?
Super Mario World , *klik SNES aan*, en back to the verslaafde jaren zo mooi
nix moeilijke besturing, nix bagger, gewoon op en top Mario waarin je eigenlijk met 1 knop t spel moet kunnen uitspelen (de spring knop dus
) en waarbij de gameplay zo goed is dat je de tranen in je ogen voelt branden van genot
The Lion King: Tsjaaaaa ultieme feel good kiddy game and i love it , heerlijke muziek, mooi kleurrijk vorggegeven, heerlijke gameplay brrrrrr super gewoon
*hakuna matata *
De rest heb ik nog niet gedaan, maar geloof me het is t geld dubbel en dwars waard
Ooh ff beetje promotie: ik heb hem dus zondagavond besteld bij www.gameplayer.nl
quote:Volgens mij eind maart
Op woensdag 22 januari 2003 19:12 schreef BMH het volgende:[..]
Begint maart zelfs. 3 Maart om precies te zijn. Kep em al ge-pre-ordered
quote:ze zouden Zelda eens moeten gaan verfilmen
[b]Op woensdag 22 januari 2003 16:14 schreef GaF het volgende:knip..
quote:Nee man,........ze moeten dat soort games niet verfilmen. Zou jij naar een film willen gaan waarin een kind grote monster in elkaar slaat ?
Op woensdag 22 januari 2003 20:44 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ze zouden Zelda eens moeten gaan verfilmen
![]()
quote:jah
Op donderdag 23 januari 2003 09:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee man,........ze moeten dat soort games niet verfilmen. Zou jij naar een film willen gaan waarin een kind grote monster in elkaar slaat ?
* flappiewappie denkt aan home alone
Een must see... je kan er goed zien dat het morphen in een bal goed is uitgewerkt!!
Lijkt me ehm... weird
Film van metroid, zouden ze dan gewoon met de computer maken of met real-life acteurs ?
Meteen bij het begin van de rand afspringen, dan kan je hem tegemoet rollen
quote:Tja, in 2005 alweer. Dat lijkt snel, maar dat valt wel mee: in 95 kwam de N64 en de GC kwam in 2002. Zeven jaar ertussen, maar laten we eerlijk wezen, de GC kwam te laat voor het gote publiek... Als ze nu inderdaad eerder zijn dan de PS3 en de Ybox dan maken ze denk ik een betere kans.
New GameCube 2005
Posted on "23/01/2003"Amid reports that GameCube's sales have been dropping and that it's weakening in the console market - Nintendo have admitted they are planning a console release in 2005 - the successors of the GBA and GameCube.
During an interview with the News agency, Reuters, President of Nintendo Saturo Iwata commented on the failures of GameCube and the future of Nintendo Gaming...
"When we withdraw from the home game console, that's when we withdraw from the video game business"So Nintendo are saying that a move to handheld gaming only is not a wise, nor credible decision, Ninty are striking back...
"We are developing a new home video game console with a plan to release the new system around the same time as rival makers do." Mr. Iwata said.
"We will get ready for a battle in 2005 although foreign game developers are now saying that rival next-generation systems won't come until 2006."Fighting talk from Nintendo then! It seems that Saturo Iwata has changed the passive mood in the Nintendo barracks and is preparing to really take the world by storm in 2005. Planning to release a new console even before the rival companies enter the market is opposite of GameCube's marketing plan - but may be the saving of Nintendo Gaming.
I think an important thing to remember here is that although GameCube in reality hasn't improved vastly from the N64 era, it's given Nintendo a platform from which to launch their newest console - and a few lessons learned from the mistakes they made.
We're excited as you probably will be about a new, brilliant Nintendo console, but we're sorry to see Nintendo dismiss the GameCube so readily. Whatever happens, the GameCube has given us some good games and in the coming year or two it's about to get a lot better - bring on 2003!
Dedicated to the GameCube, 2001-2005
- Chris
Ook lijkt een link optie naar de GBA me wel een goed idee, tegen die tijd heeft iedereen er een, dus waarom niet?
De GC gaat in ieder geval nog 3 jaar mee (2003, 2004 en 2005) en er komen nog GENOEG spellen uit (zelda, ff:cc, MP, Mario Kart !!, etc)
Laten we zeggen dat ik enthousiast ben!
*sob*
Ik hou van Nintendo!
quote:dat is pas over 3 jaar!! exclusief alle uitstellingen
Op vrijdag 24 januari 2003 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van Gaming Cuber:
[..]Tja, in 2005 alweer. Dat lijkt snel, maar dat valt wel mee: in 95 kwam de N64 en de GC kwam in 2002. Zeven jaar ertussen, maar laten we eerlijk wezen, de GC kwam te laat voor het gote publiek... Als ze nu inderdaad eerder zijn dan de PS3 en de Ybox dan maken ze denk ik een betere kans.
Ook moeten ze nu ECHTE knallers hebben met de launch => Mario 256 en Eternal Darkness en Pokemon lijken me goede titels, voor kinderen en voor oudere.Ook lijkt een link optie naar de GBA me wel een goed idee, tegen die tijd heeft iedereen er een, dus waarom niet?
De GC gaat in ieder geval nog 3 jaar mee (2003, 2004 en 2005) en er komen nog GENOEG spellen uit (zelda, ff:cc, MP, Mario Kart !!, etc)
Laten we zeggen dat ik enthousiast ben!
*sob*
Ik hou van Nintendo!
ps: voor de VIP mensjes is er een nieuw MP filmpje te bewonderen op www.nintendo.nl
quote:Baard !
Op vrijdag 24 januari 2003 17:28 schreef flappiewappie het volgende:ps: voor de VIP mensjes is er een nieuw MP filmpje te bewonderen op www.nintendo.nl
quote:Daar twijfel ik sterk aan aangezien je de levels ook met maximaal 4 spelers simultaan kunt spelen.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Bij Super Monkey Ball bestuur je toch de omgeving ipv het poppetje?
quote:nope, de wheel of danger zuigt imo. Tripple 300 helpt, net zoals die kleine gele paaltjes waar je 500 voor krijgt. Daar kan ik op landen zonder de magnet fall!!
Op zondag 19 januari 2003 20:32 schreef ASSpirine het volgende:[..]
idd
[..]you gotta be kidding me...
5 beurten 1700 punten ???
met wheel of danger ?
quote:Als je Main game (dus waar je het balletje naar het einde moet rollen) in multipayer speelt, bestuur je echt gewoon het veld. De ballen van te tegenstander zijn doorzichtig en daar heb je geen last van, je kan de ander er dus niet af stoten.
Op vrijdag 24 januari 2003 19:11 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Daar twijfel ik sterk aan aangezien je de levels ook met maximaal 4 spelers simultaan kunt spelen.
In de andere multiplayer spellen (monkey fight, race, etc) bestuur je wel de balletjes.
Echt waar
Zolang het spel maar leuk is, en dat is het ook
Dat licht helemaal aan je referentie kader
Maar het spel heerst inderdaad!! Beste Gamecube spel tot nu toe (PAL)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |