quote:dan word je niet afgeleid door andere dingen die je ziet.
Op zondag 19 januari 2003 15:37 schreef mimike het volgende:
Iemand die weet waarom we onze omhoog gooien als we nadenken tijdens het praten? Als je er op let gebeurd het zo vaak.
Denk ook dat het te maken heeft met concentratie -niet afgeleid worden-
Ik vind het wel interessant,
het schijnt ook als je je ervan bewust bent erg moeilijk te zijn het niet te doen.
quote:het enige juiste antwoord
Op zondag 19 januari 2003 15:38 schreef julekes het volgende:[..]
dan word je niet afgeleid door andere dingen die je ziet.
quote:jah en jij hebt te veel naar oceans eleven gekeken....
Op zondag 19 januari 2003 15:39 schreef spaceben het volgende:
mensen die naar beneden kijken hebben wat te verbergen
mensen die omhoog kijken staan ter plekke wat te verzinnen
en mensen die je recht aankijken spreken de waarheid of kunnen goed liegen.
on-topic: zal te maken hebben met afleiding. In de lucht of op de grond zijn er minder dingen die snel bewegen dan als je recht voor je uit kijkt...
quote:Als iets aan de rechterkant van je gezichtsveld gebeurt wel.
Op zondag 19 januari 2003 17:09 schreef El-Rico het volgende:
Volgens mij kijk je altijd naar je linker hersenhelft.
quote:Ja, dit heb ook eens geleerd tijdens mijn opleiding. Het schijnt ook dat je naar boven kijkt als je probeert je te herinneren hoe iets eruitzag en dat je juist naar beneden kijkt als je je probeert te herinneren hoe iets klonk, dus een liedje bijvoorbeeld. Volgens mij klopt het wel.
Op zondag 19 januari 2003 17:26 schreef royjn het volgende:
heeft met de menselijk lichaam te maken. volg maar eens psygologie dan weet je dat als je nadenk je 6 vlakken hebt waarnaar mensen kijken. verleden, toekomst(iets verzinnen), motoriek gedeelte, audio visueel gedeelte enz enz. zo kan je aan iemand zien of hij/zij liegt
klopt wel, alleen ik ben meesterlijk in liegen door al die dingen te weten.... heb het mijn onderbewuste afgeleerd... wel handig....
quote:nope. niet gezien.
Op zondag 19 januari 2003 15:41 schreef Sh4keM het volgende:[..]
jah en jij hebt te veel naar oceans eleven gekeken....
on-topic: zal te maken hebben met afleiding. In de lucht of op de grond zijn er minder dingen die snel bewegen dan als je recht voor je uit kijkt...
iemand die dit kan onderbouwen????
quote:Maar je liegt toch juist als je naar links kijkt?
Op zondag 19 januari 2003 20:05 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik heb laatst gehoord dat mensen die naar links boven op zoek zijn naar de oplossing...dus oplossings gericht zijn..
maar de andere kanten op kijken, daar hadden ze nix over te melden, beetje jammer, ik vroeg het mij namelijk ook af
quote:ik weet t niet...we hadden een discussie opschool...na een hulpverleners gesprek...die jongen keek wel veel naar links en was wel heel erg bezig met de oplossing
Op zondag 19 januari 2003 20:19 schreef TrenTs het volgende:[..]
Maar je liegt toch juist als je naar links kijkt?
quote:Bij liegen verzin je wel dingen en als je een oplossing bedenkt dan verzin je die natuurlijk ook..
Op zondag 19 januari 2003 20:24 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ik weet t niet...we hadden een discussie opschool...na een hulpverleners gesprek...die jongen keek wel veel naar links en was wel heel erg bezig met de oplossing
quote:dat is zo...maar liegen, en bedenken is niet hetzelfde
Op zondag 19 januari 2003 20:27 schreef TrenTs het volgende:[..]
Bij liegen verzin je wel dingen en als je een oplossing bedenkt dan verzin je die natuurlijk ook..
quote:Da's waar..
Op zondag 19 januari 2003 20:37 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
dat is zo...maar liegen, en bedenken is niet hetzelfde
Iemand een oplossing dan?
quote:Tuurlijk is dat wel hetzelfde. Het bedenken van een leugen is niets anders dan het bedenken van een oplossing. Het helpt overigens als jezelf gelooft in je leugen. Al geloof je maar dat het waar had kunnen zijn. Dan gaat het liegen al een heel stuk makkelijker.
Op zondag 19 januari 2003 20:37 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
dat is zo...maar liegen, en bedenken is niet hetzelfde
quote:
Op zondag 19 januari 2003 19:02 schreef moonglade het volgende:
mensen die liegen kijken naar links boven, mensen die nadenken naar rechts boven
quote:Dit komt dus in ieder geval wel met elkaar overeen. Als je liegt fantaseer je een werkelijkheid.
Op zondag 19 januari 2003 20:06 schreef Gran_Turismo het volgende:
Ik hoorde van een vriendin die psychologie studeerd dat mannen fantaseren ze naar links boven kijken en denken ze na kijken ze naar rechts...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |