abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7987371
Iemand die weet waarom we onze omhoog gooien als we nadenken tijdens het praten? Als je er op let gebeurd het zo vaak.
pi_7987391
quote:
Op zondag 19 januari 2003 15:37 schreef mimike het volgende:
Iemand die weet waarom we onze omhoog gooien als we nadenken tijdens het praten? Als je er op let gebeurd het zo vaak.
dan word je niet afgeleid door andere dingen die je ziet.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  zondag 19 januari 2003 @ 15:39:03 #3
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7987411
Ik kijk meestal naar beneden bij het denken....

Denk ook dat het te maken heeft met concentratie -niet afgeleid worden-

Geluk is een richting, geen punt
pi_7987419
En mensen die liegen ziten aan hun neus,
en bij nadenken knipper je ook vaker met je ogen enz.

Ik vind het wel interessant,
het schijnt ook als je je ervan bewust bent erg moeilijk te zijn het niet te doen.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7987431
mensen die naar beneden kijken hebben wat te verbergen
mensen die omhoog kijken staan ter plekke wat te verzinnen
en mensen die je recht aankijken spreken de waarheid of kunnen goed liegen.
  zondag 19 januari 2003 @ 15:40:20 #6
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7987448
quote:
Op zondag 19 januari 2003 15:38 schreef julekes het volgende:

[..]

dan word je niet afgeleid door andere dingen die je ziet.

het enige juiste antwoord
852002IWASTHERE
pi_7987484
quote:
Op zondag 19 januari 2003 15:39 schreef spaceben het volgende:
mensen die naar beneden kijken hebben wat te verbergen
mensen die omhoog kijken staan ter plekke wat te verzinnen
en mensen die je recht aankijken spreken de waarheid of kunnen goed liegen.
jah en jij hebt te veel naar oceans eleven gekeken....

on-topic: zal te maken hebben met afleiding. In de lucht of op de grond zijn er minder dingen die snel bewegen dan als je recht voor je uit kijkt...

zondag 19 januari 2003 @ 17:09:41 #8
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_7989158
Volgens mij kijk je altijd naar je linker hersenhelft.
  zondag 19 januari 2003 @ 17:11:32 #9
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_7989190
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:09 schreef El-Rico het volgende:
Volgens mij kijk je altijd naar je linker hersenhelft.
Als iets aan de rechterkant van je gezichtsveld gebeurt wel.

zondag 19 januari 2003 @ 17:26:33 #10
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_7989440
heeft met de menselijk lichaam te maken. volg maar eens psygologie dan weet je dat als je nadenk je 6 vlakken hebt waarnaar mensen kijken. verleden, toekomst(iets verzinnen), motoriek gedeelte, audio visueel gedeelte enz enz. zo kan je aan iemand zien of hij/zij liegt
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_7990390
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:26 schreef royjn het volgende:
heeft met de menselijk lichaam te maken. volg maar eens psygologie dan weet je dat als je nadenk je 6 vlakken hebt waarnaar mensen kijken. verleden, toekomst(iets verzinnen), motoriek gedeelte, audio visueel gedeelte enz enz. zo kan je aan iemand zien of hij/zij liegt
Ja, dit heb ook eens geleerd tijdens mijn opleiding. Het schijnt ook dat je naar boven kijkt als je probeert je te herinneren hoe iets eruitzag en dat je juist naar beneden kijkt als je je probeert te herinneren hoe iets klonk, dus een liedje bijvoorbeeld. Volgens mij klopt het wel.
pi_7990404
Als mijn vader aan het gitaar spelen is, of aan het bassen is, dan kijkt hij je heel lang aan, zonder het zelf door te hebben.
Concentratie noemt men dat.
Wel heel vervelend.
  zondag 19 januari 2003 @ 19:02:16 #13
21715 moonglade
just a glimmer in on the water
pi_7991105
mensen die liegen kijken naar links boven, mensen die nadenken naar rechts boven, als je liegt zit je vaak aan je neus, blablabla

klopt wel, alleen ik ben meesterlijk in liegen door al die dingen te weten.... heb het mijn onderbewuste afgeleerd... wel handig....

ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles van je weten
pi_7991494
quote:
Op zondag 19 januari 2003 15:41 schreef Sh4keM het volgende:

[..]

jah en jij hebt te veel naar oceans eleven gekeken....

on-topic: zal te maken hebben met afleiding. In de lucht of op de grond zijn er minder dingen die snel bewegen dan als je recht voor je uit kijkt...

nope. niet gezien.
hadden we ooit eens met een communicatie cursus geloof ik.
pi_7992063
het heeft een beetje te maken met lichaamstaal naar mijn idee, zo heb je mensen die aan hun haren zitten, mensen die met een pen in hun handen te lopen draaien, en mensen die met hun vingers op de talel tappen. het hoort er een beetje bij het omhoog kijken, ik besef mijzelf dat ik dat ook eigenlijk altijd doe, daarnaast werk ik op een helpdesk waarbij je eigenlijk altijd naar boven zit te staren, een soort van ontspanning is het om je hoofd als het ware een beetje vrij te geven zodat je ogen niet alle kanten opgaan, en je dus jouw gedachte er niet bijhoud
[url=http://www.moviequotes.com/repository/titles/160993.html]crazy isn't being broken or swallowing a dark secret, its you or me amplified. [/url][br][url=http://www.lyricsfreak.com/a/anathema/64567.htm]Incessant, lustral masquerade[/url]
  zondag 19 januari 2003 @ 20:01:20 #16
25873 IJskoud
Waar denk je aan?
pi_7992219
Hebben we geleerd uit de Donald Duck. Die kijkt ook altijd naar boven bij het nadenken
[i]Nergens aan...[/i]
pi_7992301
ik heb laatst gehoord dat mensen die naar links boven op zoek zijn naar de oplossing...dus oplossings gericht zijn..
maar de andere kanten op kijken, daar hadden ze nix over te melden, beetje jammer, ik vroeg het mij namelijk ook af
pi_7992328
Ik hoorde van een vriendin die psychologie studeerd dat mannen fantaseren ze naar links boven kijken en denken ze na kijken ze naar rechts... Of andersom

iemand die dit kan onderbouwen????

[b]"Unleash the Stig"[/b] ---- If you shake it more than twice, you're playing with it...
  zondag 19 januari 2003 @ 20:19:15 #19
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_7992572
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:05 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik heb laatst gehoord dat mensen die naar links boven op zoek zijn naar de oplossing...dus oplossings gericht zijn..
maar de andere kanten op kijken, daar hadden ze nix over te melden, beetje jammer, ik vroeg het mij namelijk ook af
Maar je liegt toch juist als je naar links kijkt?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_7992636
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:19 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Maar je liegt toch juist als je naar links kijkt?

ik weet t niet...we hadden een discussie opschool...na een hulpverleners gesprek...die jongen keek wel veel naar links en was wel heel erg bezig met de oplossing
  zondag 19 januari 2003 @ 20:27:01 #21
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_7992683
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:24 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ik weet t niet...we hadden een discussie opschool...na een hulpverleners gesprek...die jongen keek wel veel naar links en was wel heel erg bezig met de oplossing

Bij liegen verzin je wel dingen en als je een oplossing bedenkt dan verzin je die natuurlijk ook..
pi_7992908
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:27 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Bij liegen verzin je wel dingen en als je een oplossing bedenkt dan verzin je die natuurlijk ook..

dat is zo...maar liegen, en bedenken is niet hetzelfde
  zondag 19 januari 2003 @ 21:02:44 #23
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_7993501
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:37 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

Da's waar..

Iemand een oplossing dan?

pi_7997857
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:37 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat wel hetzelfde. Het bedenken van een leugen is niets anders dan het bedenken van een oplossing. Het helpt overigens als jezelf gelooft in je leugen. Al geloof je maar dat het waar had kunnen zijn. Dan gaat het liegen al een heel stuk makkelijker.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_7998395
quote:
Op zondag 19 januari 2003 19:02 schreef moonglade het volgende:
mensen die liegen kijken naar links boven, mensen die nadenken naar rechts boven
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:06 schreef Gran_Turismo het volgende:
Ik hoorde van een vriendin die psychologie studeerd dat mannen fantaseren ze naar links boven kijken en denken ze na kijken ze naar rechts...
Dit komt dus in ieder geval wel met elkaar overeen. Als je liegt fantaseer je een werkelijkheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')