abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 augustus 2020 @ 19:42:40 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_194637145
En 15km erbij. Niet verwacht, na vorige week 7.5, 7.5, 10, 7.5 en 7.5 gelopen te hebben en deze week maandag en dinsdag al 10 en 7.5. Het viel dan ook niet echt mee, met name in de laatste paar kilometer hadden de benen er beduidend minder zin in :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 augustus 2020 @ 20:10:02 #227
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_194637455
Ingeschreven voor deze (de 10km en uiteraard hardlopen en niet rollerskiėn).



Vriendin doet de 42km op de rollerski's, kijken of ze haar tweede plek van vorig jaar (50km langlaufen) kan verdedigen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 19 augustus 2020 @ 21:49:21 #228
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_194639005
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:42 schreef heywoodu het volgende:
En 15km erbij. Niet verwacht, na vorige week 7.5, 7.5, 10, 7.5 en 7.5 gelopen te hebben en deze week maandag en dinsdag al 10 en 7.5. Het viel dan ook niet echt mee, met name in de laatste paar kilometer hadden de benen er beduidend minder zin in :+
Jemig heb jij zo weinig hersteldagen nodig?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 augustus 2020 @ 21:53:37 #229
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_194639063
quote:
11s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 21:49 schreef Elpis het volgende:

[..]

Jemig heb jij zo weinig hersteldagen nodig?
Normaal loop ik om de dag, vorige week voor het eerst vier (en dus ook vijf) dagen achter elkaar gelopen. Gaat best aardig, hoewel mijn benen vorige week aan het eind hetzelfde voelden als de dag na een eerste loop in lange tijd (spierpijn, het bestaat nog) en nu inmiddels ook. Morgen ga ik niet lopen, vrijdag nog 7.5 (of 10 als het goed gaat) om wederom de 40 te halen in de week.

Het is nu vooral omdat ik het lullig vind om m'n vriendin zo vaak alleen te laten gaan, dus dan ga ik in elk geval bij een van haar trainingen op de dag maar mee...en de volgende dag ook, en de volgende dag ook :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 19 augustus 2020 @ 22:16:13 #230
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_194639454
Nou ja zo lang het niet averechts werkt en je helemaal niet meer kan zou ik zeggen go for it. ;)

Mijn blessure lijkt redelijk over. Had eigenlijk vandaag weer willen proberen, maar een (gepland :P ) bezoek aan het ziekenhuis gooide wat roet in het eten. Na terugkomst vond ik het toch weer te warm.

Morgen maar eens zien of een rondje goed gaat. Zo ja dan haal ik mijn Garmin coach plan weer van 'pauze' af.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 augustus 2020 @ 22:58:30 #231
426493 crew  PippenScottie
pi_194640164
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:01 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

29.36, geen centje pijn.
Laatste 500 meter in twee minuten gedaan. Lekker om weer eens de 15 per uur te halen, dat is lang niet gelukt.
Hetzelfde rondje gelopen. Iets sneller gestart, maar net zo snel kunnen eindigen. Nu de 6km in 28.53 gedaan. Wel blij mee.
Het is toch nog steeds niet lekker buiten
  woensdag 19 augustus 2020 @ 23:07:44 #232
406136 Le_Professeur
Arsčne Charles Ernest Wenger.
pi_194640268
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 21:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Normaal loop ik om de dag, vorige week voor het eerst vier (en dus ook vijf) dagen achter elkaar gelopen. Gaat best aardig, hoewel mijn benen vorige week aan het eind hetzelfde voelden als de dag na een eerste loop in lange tijd (spierpijn, het bestaat nog) en nu inmiddels ook. Morgen ga ik niet lopen, vrijdag nog 7.5 (of 10 als het goed gaat) om wederom de 40 te halen in de week.

Het is nu vooral omdat ik het lullig vind om m'n vriendin zo vaak alleen te laten gaan, dus dan ga ik in elk geval bij een van haar trainingen op de dag maar mee...en de volgende dag ook, en de volgende dag ook :+
Merk je dat je een soort hardheid opbouwt als je vaker achter elkaar loopt zonder rustdagen, dat het makkelijker gaat of zet je je er gewoon overheen? (negeren van signalen)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 augustus 2020 @ 08:35:40 #233
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_194642108
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Merk je dat je een soort hardheid opbouwt als je vaker achter elkaar loopt zonder rustdagen, dat het makkelijker gaat of zet je je er gewoon overheen? (negeren van signalen)
Dat eerste denk ik, want ik heb behalve wat vermoeide benen (de reden om vandaag niet te lopen) nergens last van, dus dat is wel prettig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 20 augustus 2020 @ 12:49:52 #234
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_194645295
Rustig aan geprobeerd en 4 km erop zitten. Helaas voel ik de bilspieraanhechting nog wel dus ik denk niet dat ik mijn trainingsplan weer volop kan gaan volgen. Ik ga dat maar even verschuiven en voorlopig even dus dit soort rustigere rondjes maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elpis op 20-08-2020 16:17:28 ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Forum Admin donderdag 20 augustus 2020 @ 15:14:24 #235
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_194647415
Ik ben ook weer voorzichtig aan het opstarten na een ongelukkige val afgelopen weekend. Gelukkig had ik geen lange duurloop dit weekend op de planning staan. #mankeharrie
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_194651182
Ik loop deze week ook voor het eerst vier dagen achter elkaar. Sloeg al wel eens vaker een rustdag over - sinds ik mezelf beginner-af beschouw :) - maar dan is het bv de ene dag intervallen, andere dag duurloop, daar heb ik dan weinig hinder van. Nu vier keer ongeveer hetzelfde (trailrunning) achter elkaar en vanochtend voelden de benen wel zwaar, na een hete en benauwde avondloop met veel verdwalingen gisteren, maar goed.... toch weer ruim 500 hoogtemeters doorgekomen en morgen zal het dan ook nog wel lukken. 'Normaal' (zonder evenement) zou ik een dagje overslaan, maar wie weet ben ik op weg naar een nieuw normaal _O-
pi_194660808
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:29 schreef diesnelle het volgende:
Ik loop deze week ook voor het eerst vier dagen achter elkaar. Sloeg al wel eens vaker een rustdag over - sinds ik mezelf beginner-af beschouw :) - maar dan is het bv de ene dag intervallen, andere dag duurloop, daar heb ik dan weinig hinder van. Nu vier keer ongeveer hetzelfde (trailrunning) achter elkaar en vanochtend voelden de benen wel zwaar, na een hete en benauwde avondloop met veel verdwalingen gisteren, maar goed.... toch weer ruim 500 hoogtemeters doorgekomen en morgen zal het dan ook nog wel lukken. 'Normaal' (zonder evenement) zou ik een dagje overslaan, maar wie weet ben ik op weg naar een nieuw normaal _O-
Dat zijn flink wat hoogtemeters, dan loop je ook wel >15km of niet?
pi_194664541
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:43 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Dat zijn flink wat hoogtemeters, dan loop je ook wel >15km of niet?
Klopt, gisteren zo'n 18 km gelopen, dat was wel de langste en zwaarste. Helemaal als je af en toe verkeerd loopt. Ik kan het niet altijd goed zien op mijn horloge (routes op gpx), zonder kaart.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:40:38 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_194666955
Bah wat warm nog ineens om te lopen, maar erg blij dat ik nu op de pizza wacht nį gelopen te hebben ipv dat ik daarna nog moet :D

Tweede week achter elkaar met 40km *O*

30km is het nieuwe 21.1 (absolute minimum), 40 is het nieuwe 30 :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194667342
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:40 schreef heywoodu het volgende:
Bah wat warm nog ineens om te lopen, maar erg blij dat ik nu op de pizza wacht nį gelopen te hebben ipv dat ik daarna nog moet :D

Tweede week achter elkaar met 40km *O*

30km is het nieuwe 21.1 (absolute minimum), 40 is het nieuwe 30 :7
Oh dan hoef ik even niks te doen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_194676861
Vanwege de warmte en het inmiddels weer volledig op kantoor werken ipv thuis had ik het tempowerk een beetje laten verslonzen de laatste weken, terwijl dat net een beetje lekker ging.
Inmiddels weer een beetje opgepakt omdat over een maand de clubkampioenschappen zijn, het enige overgebleven sportieve doel van dit jaar.
Kijken of ik daar nog een beetje wat progressie in kan boeken de komende tijd. :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_194685544
Een beetje winderig, maar wat is het lekker om te lopen met deze temperaturen.
Nu mezelf een schop onder de kont geven om er ook ritme in te houden nu de vakantie voorbij is...
pi_194687746
Nou, inderdaad. Het was fantastisch loopweer vanmorgen. En ik denk nu nog.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_194687803
Gisteravond weer eens 10km+ gelopen. Was lekker loopweer. Fijn dat de temperatuur weer normaal zomers is.
pi_194691007
Het is prima loopweer voor ongeveer alles behalve een baanwedstrijd op een baan die onbeschut in de kustregio ligt.

Ik liep 800m, die ik gelet op mijn trainingstijden prima in 2:30 zou moeten kunnen lopen. Gecombineerd met mijn onwelwillende hoofd tijdens wedstrijden is 2:35 niet gek. Mijn PR liep ik tijdens mijn eerste 800 ooit in 2017: 2:40,48. Daarna liep ik nooit meer harder dan 2:45 :’)

Vandaag was mijn eerste echte wedstrijd sinds corona. Lekker vlot gestart, en de eerste 600 voelden ook echt wel sterk. Helaas startte ik in baan 1, en besloot de rest van mijn serie dat ik - op papier de langzaamste - hard genoeg liep om achter voor windkracht 5 te schuilen. Ook het tweede rondje haalde niemand me in, dus tussen 500 en 600 met de wind pal tegen liep ik nog steeds op kop. Pas in de bocht gingen ze me voorbij en had ik m’n beste tijd wel een beetje gehad. Dus ik raakte uit m’n ritme en m’n hum en “stopte een beetje met lopen” (volgens een toeschouwer).

Als ik had aangehaakt, was de 2:35 inderdaad haalbaar geweest. Nu moet ik het doen met 2:40,03. Een PR, dat wel. Als een van de weinigen, want wind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 augustus 2020 @ 17:53:56 #246
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_194691719
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 17:10 schreef hatsaflats het volgende:
Het is prima loopweer voor ongeveer alles behalve een baanwedstrijd op een baan die onbeschut in de kustregio ligt.

Ik liep 800m, die ik gelet op mijn trainingstijden prima in 2:30 zou moeten kunnen lopen. Gecombineerd met mijn onwelwillende hoofd tijdens wedstrijden is 2:35 niet gek. Mijn PR liep ik tijdens mijn eerste 800 ooit in 2017: 2:40,48. Daarna liep ik nooit meer harder dan 2:45 :’)

Vandaag was mijn eerste echte wedstrijd sinds corona. Lekker vlot gestart, en de eerste 600 voelden ook echt wel sterk. Helaas startte ik in baan 1, en besloot de rest van mijn serie dat ik - op papier de langzaamste - hard genoeg liep om achter voor windkracht 5 te schuilen. Ook het tweede rondje haalde niemand me in, dus tussen 500 en 600 met de wind pal tegen liep ik nog steeds op kop. Pas in de bocht gingen ze me voorbij en had ik m’n beste tijd wel een beetje gehad. Dus ik raakte uit m’n ritme en m’n hum en “stopte een beetje met lopen” (volgens een toeschouwer).

Als ik had aangehaakt, was de 2:35 inderdaad haalbaar geweest. Nu moet ik het doen met 2:40,03. Een PR, dat wel. Als een van de weinigen, want wind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer Hats! Volgende keer beterrrr ^O^
pi_194692945
Een pr is een pr _O_
Volgende keer gaat die 2:40 eraan
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_194705804
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 17:10 schreef hatsaflats het volgende:
Het is prima loopweer voor ongeveer alles behalve een baanwedstrijd op een baan die onbeschut in de kustregio ligt.

Ik liep 800m, die ik gelet op mijn trainingstijden prima in 2:30 zou moeten kunnen lopen. Gecombineerd met mijn onwelwillende hoofd tijdens wedstrijden is 2:35 niet gek. Mijn PR liep ik tijdens mijn eerste 800 ooit in 2017: 2:40,48. Daarna liep ik nooit meer harder dan 2:45 :’)

Vandaag was mijn eerste echte wedstrijd sinds corona. Lekker vlot gestart, en de eerste 600 voelden ook echt wel sterk. Helaas startte ik in baan 1, en besloot de rest van mijn serie dat ik - op papier de langzaamste - hard genoeg liep om achter voor windkracht 5 te schuilen. Ook het tweede rondje haalde niemand me in, dus tussen 500 en 600 met de wind pal tegen liep ik nog steeds op kop. Pas in de bocht gingen ze me voorbij en had ik m’n beste tijd wel een beetje gehad. Dus ik raakte uit m’n ritme en m’n hum en “stopte een beetje met lopen” (volgens een toeschouwer).

Als ik had aangehaakt, was de 2:35 inderdaad haalbaar geweest. Nu moet ik het doen met 2:40,03. Een PR, dat wel. Als een van de weinigen, want wind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
Prachtig! En een indrukwekkende tijd. Boeiend om te lezen hoe die wedstrijd gegaan is. Denk je dat de andere dames tactisch liepen? Ik vind dit echt gaaf. Wat dat betreft hebben die korte afstanden wel wat. Keihard rammen, keiharde sport. Knap dat je dit kunt :-)
pi_194705876
Het was vanochtend heerlijk lopen. Door wel gelopen te hebben met de hoge temperaturen leek mijn lichaam nu iets te hebben van: easy met deze temperaturen, kom maar op, tandje sneller.
Alleen was de wind van voren nu minder fijn dan dat dat was bij die mega hoge temperaturen. Nu heb je geen koeling nodig en werkt het alleen maar tegen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_194706498
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 17:04 schreef Guard het volgende:
Het was vanochtend heerlijk lopen. Door wel gelopen te hebben met de hoge temperaturen leek mijn lichaam nu iets te hebben van: easy met deze temperaturen, kom maar op, tandje sneller.
Alleen was de wind van voren nu minder fijn dan dat dat was bij die mega hoge temperaturen. Nu heb je geen koeling nodig en werkt het alleen maar tegen.
Ik volg jouw trainingen met interesse en bewondering en vraag me af of jij een sub3 in je hebt op de marathon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')