Ze begonnen in ieder geval professioneel met dat zakje.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Pirelli gaat de lekke banden onderzoeken
^^quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:46 schreef Marcoss het volgende:
Het is toch ook logisch dat die banden kapot gaan en je er niet eeuwig op door kan rijden? Snap wel dat ze het gaat onderzoeken, maar er werd ook gewoon te lang doorgereden..
Een check bij de band van Kvyat lijkt me dan belangrijker.
Benieuwd van Van de Grint hierover gaan zeggen morgen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:46 schreef Marcoss het volgende:
Het is toch ook logisch dat die banden kapot gaan en je er niet eeuwig op door kan rijden? Snap wel dat ze het gaat onderzoeken, maar er werd ook gewoon te lang doorgereden..
Een check bij de band van Kvyat lijkt me dan belangrijker.
True. Leek er nu minder te zijn. Al voelden ze allemaal vibratiesquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:48 schreef Starflyer het volgende:
Meestal rijden ze dan tegen een cliff aan waardoor ze seconden per ronde verliezen voordat ze kapot gaan. Dan weten ze dat ze moeten wisselen.
Was gisteren ook in de DTM.
Klopt. Het is ook niet zo dat het een ouderwetse klapper wasquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:46 schreef Marcoss het volgende:
Het is toch ook logisch dat die banden kapot gaan en je er niet eeuwig op door kan rijden? Snap wel dat ze het gaat onderzoeken, maar er werd ook gewoon te lang doorgereden..
en die bij Giovinazzi in de training.quote:Een check bij de band van Kvyat lijkt me dan belangrijker.
Nu kan je je afvragen wat voor excuus dat is.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat Magnussen Albon nooit op die plek naast zich verwachtte en dus helemaal niet in zijn spiegel heeft gekeken.
Magnussen raakte de kerb en daardoor kwam er een gat waar Albon voor ging. Magnussen gooide de deur dicht en schakelde zichzelf daarmee uit, en Albon krijgt de straf. Ik vind het een onterechte straf.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu kan je je afvragen wat voor excuus dat is.
In het document stond dat het een ongebruikelijke en moeilijke plek is om in te halen. Klopt ook wel maarja, so what?
als ik het goed heb gezien, verloor Bottas in de twee of drie ronden voor de lekke band een seconden of vijf op Verstappen. Dus er was al wel wat aan de handquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op een of andere manier blijven die Pirelli banden toch gammele producten. Op 'normale' banden zou je, als je er te lang op rijdt, uiteindelijk zoveel grip en tijd verliezen dat je ze uit pure ellende gaat wisselen maar die van Pirelli vallen op een geven moment zonder waarschuwing uit elkaar. Ik kan me niet herinneren dat dit in het GoodYear/ Bridgestone tijdperk zo werkte.
Lewis gaf bijvoorbeeld aan vooraf geen enkele indicatie of gevoel gehad te hebben dat de band op het punt van klappen stond. Dus zo logisch lijkt het me niet dat een band van het een op het andere moment opeens kapot gaat. Negen teams hebben zo lang op de harde band gereden, ik denk niet dat hun allemaal achterlijk zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:46 schreef Marcoss het volgende:
Het is toch ook logisch dat die banden kapot gaan en je er niet eeuwig op door kan rijden? Snap wel dat ze het gaat onderzoeken, maar er werd ook gewoon te lang doorgereden..
Ja zo werkt het normaal gesproken in de racerij als er geen Pirelli producten in het spel zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:48 schreef Starflyer het volgende:
Meestal rijden ze dan tegen een cliff aan waardoor ze seconden per ronde verliezen voordat ze kapot gaan. Dan weten ze dat ze moeten wisselen.
Was gisteren ook in de DTM.
Magnussen zit ook fout wat mij betreft. Maar ik denk niet dat hij, zoals sommige mensen hier aangaven, bezig was om zijn plek met hand en tand te verdedigen. Hij verwachtte Albon daar simpelweg niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu kan je je afvragen wat voor excuus dat is.
In het document stond dat het een ongebruikelijke en moeilijke plek is om in te halen. Klopt ook wel maarja, so what?
mwah, ze zaten al heel erg op het randje met de banden en het waren geen ouderwetse klapbanden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:53 schreef DaMook het volgende:
Ik denk dat de afgebroken voorvleugel iets te maken heeft met de lekke banden. Kwam wel heel kort na elkaar en meteen meerdere. Stukjes carbon ?
Is waarschijnlijk een keus die de F1 gemaakt heeft en niet per definitie een fout van Pirelliquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:48 schreef Starflyer het volgende:
Meestal rijden ze dan tegen een cliff aan waardoor ze seconden per ronde verliezen voordat ze kapot gaan. Dan weten ze dat ze moeten wisselen.
Was gisteren ook in de DTM.
Zoals in de uitleg staat was hij too late. Hij zat er dus niet ver genoeg naast. Je moet minimaal halverwege zitten op de apex bij een inhaalactie aan de binnenkant om geen schuld te krijgen. Daar zat hij nog niet. Dus imho terechte straf.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Magnussen raakte de kerb en daardoor kwam er een gat waar Albon voor ging. Magnussen gooide de deur dicht en schakelde zichzelf daarmee uit, en Albon krijgt de straf. Ik vind het een onterechte straf.
Ja dat is ook wel zo. Wat dat betreft heeft max het misschien zelfs wel slim gedaan, maar dat zulleen we nooit weten. Maar toch..quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, ze zaten al heel erg op het randje met de banden en het waren geen ouderwetse klapbanden.
Blijf het gek vinden dat Gio een reprimande daar voor kreeg.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook niet zo dat het een ouderwetse klapper was
[..]
en die bij Giovinazzi in de training.
Albon had bij de apex halverwege kunnen zitten maar hij ging van zijn gas af toen hij zich realiseerde dat Magnussen de deur dicht zou gooien:quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zoals in de uitleg staat was hij too late. Hij zat er dus niet ver genoeg naast. Je moet minimaal halverwege zitten op de apex bij een inhaalactie aan de binnenkant om geen schuld te krijgen. Daar zat hij nog niet. Dus imho terechte straf.
Blijf erbij dat het een race-incident was.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zoals in de uitleg staat was hij too late. Hij zat er dus niet ver genoeg naast. Je moet minimaal halverwege zitten op de apex bij een inhaalactie aan de binnenkant om geen schuld te krijgen. Daar zat hij nog niet. Dus imho terechte straf.
Hamilton had daar nog genoeg ruimte om verder naar rechts te gaan en dus plaats te maken. Albon kon nergens meer heen want zal al op de kerb. Toch wel een belangrijk verschil.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Albon had bij de apex halverwege kunnen zitten maar hij ging van zijn gas af toen hij zich realiseerde dat Magnussen de deur dicht zou gooien:
Eigenlijk een schoolvoorbeeld van een racing incident. Je zou alleen Magnussen kunnen verwijten dat hij niet op zit te letten. Het klopt niet dat Albon hier straf heeft gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |