abonnement Unibet Coolblue
pi_194378119
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

In de laatste ronde slaat dat toch nergens op? Naar de pitstraat rijden mag wel in jouw beleving maar naar start/finish rijden is te gevaarlijk?
Volgens mij bedoelt hij VEILIG naar de pitstraat rijden (gelimiteerde snelheid), dus je mag wel over de finish heen maar niet met 250+km/ph daarover heen denderen. Is dat zo moeilijk te begrijpen? :?
  zondag 2 augustus 2020 @ 23:24:25 #227
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194378136
Misschien krijgt het nog wel een staartje
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_194378159
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:23 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij VEILIG naar de pitstraat rijden (gelimiteerde snelheid), dus je mag wel over de finish heen maar niet met 250+km/ph daarover heen denderen. Is dat zo moeilijk te begrijpen? :?
Jij denkt vanuit je huiskamer beter te kunnen beoordelen met welke snelheid je met een lekke band kunt rijden dan zesvoudig wereldkampioen Formule 1 Lewis Hamilton?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 2 augustus 2020 @ 23:26:33 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194378163
quote:
99s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:24 schreef chufi het volgende:
Misschien krijgt het nog wel een staartje
Nee. Geen protest. Geen under investigation.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 2 augustus 2020 @ 23:27:05 #230
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_194378171
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:23 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij VEILIG naar de pitstraat rijden (gelimiteerde snelheid), dus je mag wel over de finish heen maar niet met 250+km/ph daarover heen denderen. Is dat zo moeilijk te begrijpen? :?
Nee. Staat niets over snelheid.

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, maar gewoon verplicht bij de eerste kans een pitstop maken is toch niet teveel gevraagd?
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_194378174
quote:
99s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:24 schreef chufi het volgende:
Misschien krijgt het nog wel een staartje
Nee natuurlijk niet. Dit is een hersenspinsel van iemand van het Fok forum, niemand in de F1 paddock ligt er verder wakker van.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 2 augustus 2020 @ 23:43:14 #232
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_194378350
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, maar gewoon verplicht bij de eerste kans een pitstop maken is toch niet teveel gevraagd? Ik vind het raar dat een auto waar eventueel nog stukken van kunnen afvliegen door mag rijden terwijl er andere auto's met 300km/h over de baan denderen. Rustig naar de pits rijden is één, de pits voorbijrijden terwijl je nog steeds zo snel mogelijk rijdt is weer wat anders.
Er zijn regels waarbij je een zwarte vlag kan krijgen als je te lang doorrijdt met een auto waar brokstukken vanaf breken.
In theorie zou je het Hamilton aan kunnen rekenen als er in het stuk ingang pits/ start/finish een stuk band losslaat waarbij er brokstukken op de baan komen. Dat is niet gebeurd maar de mogelijkheid is er wel als ik het goed herinner.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_194378533
https://www.twitch.tv/lan(...)range=24hr&sort=time

Lando's in-depth analysis on Lewis and Mercedes
  maandag 3 augustus 2020 @ 00:14:34 #234
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_194378659
Godverdomme, vanmiddag een GP gereden en nu zit 'ie, richting middernacht UK tijd, rustig COD te streamen. :D
  maandag 3 augustus 2020 @ 00:22:00 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194378708
haha ja, zag het al, hij was ook plaatjes van goat yoga aan het googlen :') _O-
Weet niet of George dit weekend nog gestreamd heeft, dat deed hij in Oostenrijk ook nog wel us. :D
Mooi is dat. Voor dat hele sim gebeuren ken je die gasten nauwelijks en nu heb je een beetje een idee hoe ze in elkaar steken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_194378727
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij denkt vanuit je huiskamer beter te kunnen beoordelen met welke snelheid je met een lekke band kunt rijden dan zesvoudig wereldkampioen Formule 1 Lewis Hamilton?
Nee, natuurlijk niet. Laat dat lekker de FIA uitmaken. Zal vast opnieuw voorkomen.
pi_194378797
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.twitch.tv/landonorris

Norris is live hoogtepunten aan het terug kijken van de race van vandaag
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:58 schreef Max23 het volgende:
https://www.twitch.tv/landonorris

Lando Norris live op twitch op na te beschouwen
Ik was je 7 minuten voor :P
pi_194378805
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 00:37 schreef Max23 het volgende:

[..]


[..]

Ik was je 7 minuten voor :P
Ben jij een kloon van whiskers? :P :D
pi_194378821
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2020 00:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Godverdomme, vanmiddag een GP gereden en nu zit 'ie, richting middernacht UK tijd, rustig COD te streamen. :D
Morgen toch weekend voor hem _O_
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 augustus 2020 @ 01:13:10 #240
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_194378975
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

In de laatste ronde slaat dat toch nergens op? Naar de pitstraat rijden mag wel in jouw beleving maar naar start/finish rijden is te gevaarlijk?
Ja, want pitstraat komt voor S/F. Je moet gewoon de eerste mogelijkheid pakken om je auto weer te herstellen. Hamilton deed niets verkeerd vandaag en volgde de regels hoor, maar ik vind de regels gewoon raar. Een auto dat een gevaarlijke situatie zou kunnen opleveren moet gewoon verplicht worden om de pitstraat in te rijden zodra die er langs komt.

... maar goed, details.

Verder een saaie race met een leuk staartje ...
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 augustus 2020 @ 01:16:54 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_194378983
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:43 schreef PirE het volgende:

[..]

Er zijn regels waarbij je een zwarte vlag kan krijgen als je te lang doorrijdt met een auto waar brokstukken vanaf breken.
In theorie zou je het Hamilton aan kunnen rekenen als er in het stuk ingang pits/ start/finish een stuk band losslaat waarbij er brokstukken op de baan komen. Dat is niet gebeurd maar de mogelijkheid is er wel als ik het goed herinner.
Nou dit dus. Het heeft nu geen gevaarlijke situatie opgeleverd, maar dat had ook anders gekund. Hij reed echt niet heel rustig .... Ik reken het Lewis niet eens aan. Die gasten moeten gewoon racen en het maximale presteren. Ik vind de regels gewoon krom.

Verder heeft LandoGod gewoon gelijk, als je een half rondje met drie banden kan rijden en nog steeds bijna 6 seconden voorsprong houdt dan doe je ook wel iets goed ja :P
pi_194379043
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:47 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Vier wielen en de band zat er nog omheen. Geen gevaarlijke situatie, geen rondslingerende delen van de band.
Nou ik kan me voorstellen dat zo'n band altijd eraf kan schieten en met een gangetje van dik 200 km/uur. Laat nou net in een bocht daar een medewerker staan die de band tegen zijn hoofd krijgt. Zo'n situatie lijkt mij niet ondenkbaar.

Gewoon standaard instellen, lekke band, dan ben je uitgeschakeld. verplicht je auto aan de kant zetten en rode vlag zodat de auto verwijderd kan worden. Is niet leuk als het je overkomt, maar het is ook niet leuk als je motorpech hebt, dan moet je ook verplicht stoppen. Het zou de Formule 1 wel interessanter maken, waar je dan makkelijker je punten kunt verliezen.

[ Bericht 10% gewijzigd door MakkieR op 03-08-2020 01:42:45 ]
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 02:01:56 #243
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194379126
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 01:31 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Nou ik kan me voorstellen dat zo'n band altijd eraf kan schieten en met een gangetje van dik 200 km/uur. Laat nou net in een bocht daar een medewerker staan die de band tegen zijn hoofd krijgt. Zo'n situatie lijkt mij niet ondenkbaar.

Gewoon standaard instellen, lekke band, dan ben je uitgeschakeld. verplicht je auto aan de kant zetten en rode vlag zodat de auto verwijderd kan worden. Is niet leuk als het je overkomt, maar het is ook niet leuk als je motorpech hebt, dan moet je ook verplicht stoppen. Het zou de Formule 1 wel interessanter maken, waar je dan makkelijker je punten kunt verliezen.
Als die band toch al lek is gebeurt er niet zoveel als het rubber van het wiel afkomt hoor.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194380430
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 01:31 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Nou ik kan me voorstellen dat zo'n band altijd eraf kan schieten en met een gangetje van dik 200 km/uur. Laat nou net in een bocht daar een medewerker staan die de band tegen zijn hoofd krijgt. Zo'n situatie lijkt mij niet ondenkbaar.

Gewoon standaard instellen, lekke band, dan ben je uitgeschakeld. verplicht je auto aan de kant zetten en rode vlag zodat de auto verwijderd kan worden. Is niet leuk als het je overkomt, maar het is ook niet leuk als je motorpech hebt, dan moet je ook verplicht stoppen. Het zou de Formule 1 wel interessanter maken, waar je dan makkelijker je punten kunt verliezen.
Ik hoop dat je aan het trollen bent want dit slaat echt helemaal nergens op. Als je een lekke band hebt verplicht stoppen en een rode vlag uithangen... Heb je vanmiddag voor het eerst in je leven een autorace gekeken?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 3 augustus 2020 @ 08:25:32 #245
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194380505
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

In het document stond dat het een ongebruikelijke en moeilijke plek is om in te halen. Klopt ook wel maarja, so what?
Inderdaad ja. Het is een race, geen toertocht :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 3 augustus 2020 @ 08:28:03 #246
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194380524
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:14 schreef 4-elements het volgende:
Vind Albon/Magnussen nogal lijken op Albon/Hamilton in Oostenrijk.
Uhm, nee, op meerdere punten zitten er enorme verschillen in.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194380664
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 01:31 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Nou ik kan me voorstellen dat zo'n band altijd eraf kan schieten en met een gangetje van dik 200 km/uur. Laat nou net in een bocht daar een medewerker staan die de band tegen zijn hoofd krijgt. Zo'n situatie lijkt mij niet ondenkbaar.

Gewoon standaard instellen, lekke band, dan ben je uitgeschakeld. verplicht je auto aan de kant zetten en rode vlag zodat de auto verwijderd kan worden. Is niet leuk als het je overkomt, maar het is ook niet leuk als je motorpech hebt, dan moet je ook verplicht stoppen. Het zou de Formule 1 wel interessanter maken, waar je dan makkelijker je punten kunt verliezen.
Dan had Ham gewonnen en Bottas tweede. Want Sainz ging eerst, dan was iedereen naar binnen gegaan.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:00:38 #248
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_194380747
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, maar gewoon verplicht bij de eerste kans een pitstop maken is toch niet teveel gevraagd? Ik vind het raar dat een auto waar eventueel nog stukken van kunnen afvliegen door mag rijden terwijl er andere auto's met 300km/h over de baan denderen. Rustig naar de pits rijden is één, de pits voorbijrijden terwijl je nog steeds zo snel mogelijk rijdt is weer wat anders.
Ham zat al in de laatste ronde, dus hij kon de pits niet meer in. Nouja om bij het vallen van de vlag te finishen in de pits is ook weer zoiets.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_194380873
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2020 02:01 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Als die band toch al lek is gebeurt er niet zoveel als het rubber van het wiel afkomt hoor.
Dat is wel erg naïef gedacht.

In het wiel zitten geloof ik niet alleen rubberen bestandsdelen maar ook vezels om de constructie bestendig te houden en de levensduur van de band groter te maken. En als die vezels losser worden krijg je spartelende delen die gelanceerd worden op het moment dat een vezel helemaal loslaat. Kan de vloer beschadigen, andere auto's (loskomende rubber of vloeronderdelen).

Zie vanaf 1.25. Dit is op lage snelheid dan Lewis en slechts een van de talloze voorbeelden. Kijk hoeveel er van de wagen afvliegt. Allemaal door een band.


quote:
3s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ham zat al in de laatste ronde, dus hij kon de pits niet meer in. Nouja om bij het vallen van de vlag te finishen in de pits is ook weer zoiets.
Dan bepaal je voor dit soort cases een finishlijn IN de pitstraat. Dan zit je zelf safe EN de anderen ook.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gruj0 op 03-08-2020 09:19:10 ]
pi_194381050
aan het einde van de race kreeg ik de indruk dat Max dichter bij de Mercedessen kwam. het was dan wellicht een tiende per ronde, maar toch.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')