abonnement Unibet Coolblue
pi_194373641
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Aha zie het inderdaad. Ja eens, je kan het nog wel een kans geven maar zoals ik zeg, de bal ligt bij haar. Mw wil niet IRL afspreken, geen vragen terug stellen maar wel iemand beter leren kennen. Dat rijmt niet echt met elkaar.
Het kan natuurlijk dat ze in eerste instantie niet sociaal zo sterk is. Maar dat ben ik zelf ook niet. Als je elkaar leert kennen en dat gaat weg dan maakt het niet heel veel meer uit denk ik.
pi_194373692
Geen moeite meer in steken. Laat haar maar eens jou berichten.

Doet ze dit niet dan lekker laten gaan. Als ze je echt leuk vind dan gaat ze wel moeite voor je doen.
pi_194373700
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:51 schreef klaasfaak123 het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk dat ze in eerste instantie niet sociaal zo sterk is. Maar dat ben ik zelf ook niet. Als je elkaar leert kennen en dat gaat weg dan maakt het niet heel veel meer uit denk ik.
Dat kan. Maar je hebt haar op Tinder ontmoet, dus ze had dan op zich wel kunnen beseffen dat er ooit een keer een date van komt/ het normaal is in een gesprek om vragen terug te stellen.
Of je moet dan bij jezelf denken van, ik ben zo introvert, Tinder is niks voor mij.

Beslis maar of je een simp wilt zijn of niet :P
pi_194373704
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:54 schreef Solid-Snake het volgende:
Geen moeite meer in steken. Laat haar maar eens jou berichten.

Doet ze dit niet dan lekker laten gaan. Als ze je echt leuk vind dan gaat ze wel moeite voor je doen.
dat is waar. Waarom ze dan haar nummer geeft is mij echt een raadsel.
pi_194373873
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:54 schreef klaasfaak123 het volgende:

[..]

dat is waar. Waarom ze dan haar nummer geeft is mij echt een raadsel.
Vrouwen zijn vaak raar en weten zelf nooit echt wat ze precies willen.

Waarschijnlijk geniet ze van de aandacht die je haar geeft.
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:09:23 #36
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194373904
Wat vinden ze op Viva, waar je deze vraag ook hebt gesteld?
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194373913
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:50 schreef klaasfaak123 het volgende:
hallo,

Ik(Jongen) op tinder een meisje gematched en kort gesprek mee gevoerd. Nummer gekregen en doorgaan via Whatsapp. Ze vraagt alleen niks terug. Ze geeft dan antwoord en dan staat er af en toe en jij?

Aangezien ik toch al dacht dat het niet ging werken gevraagd van waarom ze redelijk kortaf en geen vragen stelt en ze zegt bedoel het niet zo sorry sorry.

Is het dan geen interesse of verlegen. Want waarom zou je je nummer geven als je geen interesse hebt.

Ik heb gevraagd of ze een keer wat wil gaan drinken maar kreeg terug eerst elkaar beter leren kennen.
Hmm, even denken....

• Ze is tegelijkertijd met andere dingen bezig (huisgenoot, werk, hobby, andere kerel)
• Ze zit nog maar kort op Tinder en kijkt de kat uit de boom of is verlegen
• Ze houdt niet van appen (misschien voorstellen te bellen?)
• Ze heeft weinig interesse
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194373926
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:54 schreef Solid-Snake het volgende:
Geen moeite meer in steken. Laat haar maar eens jou berichten.

Doet ze dit niet dan lekker laten gaan. Als ze je echt leuk vind dan gaat ze wel moeite voor je doen.
Daar ben ik 't wel mee eens.
Niet alles hoeft van jouw kant te komen, klaasfaak123.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194373963
STOP

Ondertussen op het Viva-forum!

https://forum.viva.nl/rel(...)dd2d7a018eb096328ca3
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:19:21 #40
199256 kwiwi
de enige echte.
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:28:47 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194374141
Misschien is ze niet zon kletsmajoor

Vraag haar op date en uit het antwoord weet je waar je aan toe bent
pi_194374167
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:28 schreef Hexagon het volgende:
Misschien is ze niet zon kletsmajoor

Vraag haar op date en uit het antwoord weet je waar je aan toe bent
Ze wilde hem eerst beter leren kennen :')
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:38:32 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194374302
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ze wilde hem eerst beter leren kennen :')
Ah zit weer eens niet goed te lezen.

Dan zou ik er geen initiatief meer in nemen. Als ze je nog interessant vind laat ze het vanzelf wel weten.
pi_194374314
“Ik heb gevraagd of ze een keer wat wil gaan drinken maar kreeg terug eerst elkaar beter leren kennen”

Geen tijd meer in stoppen
pi_194377601
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Wat een bs. Ik heb ook nooit zin om hele gesprekken te voeren op whatsapp of uberhaupt online. Wil niet meteen zeggen dat ik geen interesse heb
Dat kan, maar waarom schrijft ze dan iets in de richting van 'ik wil je eerst beter kennen via de app voordat ik besluit om met jou af te spreken' ? Klinkt meer als iemand die TS aan het lijntje wilt houden.
pi_194377625
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:45 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Dat kan, maar waarom schrijft ze dan iets in de richting van 'ik wil je eerst beter kennen via de app voordat ik besluit om met jou af te spreken' ? Klinkt meer als iemand die TS aan het lijntje wilt houden.
Daarom weg ermee.
  zondag 2 augustus 2020 @ 23:27:05 #47
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_194378170
Het moet van 2 kanten komen. Next.
pi_194378245
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:06 schreef Solid-Snake het volgende:
Vrouwen zijn vaak raar en weten zelf nooit echt wat ze precies willen.

Waarschijnlijk geniet ze van de aandacht die je haar geeft.
Tegenstrijdigheid alert. Of vrouwen weten wat ze willen en dat is aandacht. OF vrouwen weten niet wat ze willen dus weten ook niet of ze genieten van aandacht.
Trouwens apart dat je in ons hoofd kan kijken en doet alsof mensen op basis van geslacht klonen van elkaar zijn maar dat terzijde.

quote:
4s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:14 schreef Socios het volgende:
STOP

Ondertussen op het Viva-forum!

https://forum.viva.nl/rel(...)dd2d7a018eb096328ca3
Goed gevonden 😂al die moeite die men stopt in het beantwoorden van deze vraag.

[ Bericht 5% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 02-08-2020 23:39:02 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 2 augustus 2020 @ 23:36:53 #49
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194378291
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik deed dat bij mannen waarin ik niet erg veel interesse had, in de hoop dat ze vanzelf een keer zouden stoppen met berichten sturen en ik ze niet af hoefde te wijzen :@
Dit. Ze is niet geïnteresseerd.
Resistance is futile.
  zondag 2 augustus 2020 @ 23:44:37 #50
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_194378370
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:50 schreef klaasfaak123 het volgende:
maar kreeg terug eerst elkaar beter leren kennen.
En toen zei jij brand maar los met je vragen? :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_194378384
:') Je hebt nog veel te leren TS.
pi_194378417
Als een meid geen vragen stelt komt dat omdat ze je niet wil of doordat ze met meerdere tegelijk praat waardoor de een minder aandacht krijgt. Zulke meiden moet je links laten liggen want die zijn je niet waard. Die komen zichzelf vroeg of later wel tegen dat ze zelf ook zo worden behandelt als ze een jongen leuk vinden waarvan de jongen geen interesse toont.
pi_194378759
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:46 schreef Generationalpha het volgende:
:') Je hebt nog veel te leren TS.
Gezien zijn schijfstijl zal hij wel een jaar of 17 zijn. Daarom past een emoticon als " :') " niet echt bij jouw post.
Iedereen heeft het vanaf 0 moeten leren. :)
pi_194380369
Vrouwen willen veroverd worden en dat voelen en daar ligt veelal het probleem van 'chatten'. Als man heb je maar beperkte middelen om dat over te brengen. Het gaat al snel teveel richting 'sekspraat' als je de spanning van verlangens wil opwekken. Het hangt dus in grote mate af hoe begeerlijk ze je vindt op basis van je foto's en daarom je berichten op de juiste manier interpreteert (bij vrouwen zit aantrekking vooral in hoe je haar 'dingen kan laten voelen' en hoe haar fantasie daar mee op de loop gaat. Online hangt dat op een passieve wijze veel af van je uiterlijk/foto's). Vindt ze je middelmatig of net iets boven de middelmaat (maar niet geweldig), dan interpreteert ze alles wat je zegt ook zo. In een uitzonderlijk geval kun je toevallig haar "knoppen" drukken met de juiste humor, maar ook dan is het vaak tegen de stroom inzwemmen, want zodra die 'flow' afzakt, dan zit je weer in dezelfde goot van middelmatige saaiheid.

Vrouwen moet je gewoon 'in real life' versieren. Leuker, spannender en je weet direct waar je aan toe bent.
pi_194380446
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Tegenstrijdigheid alert. Of vrouwen weten wat ze willen en dat is aandacht. OF vrouwen weten niet wat ze willen dus weten ook niet of ze genieten van aandacht.
Trouwens apart dat je in ons hoofd kan kijken en doet alsof mensen op basis van geslacht klonen van elkaar zijn maar dat terzijde.
[..]

Goed gevonden 😂al die moeite die men stopt in het beantwoorden van deze vraag.
Het is heel goed mogelijk iets onbewust in stand te houden omdat je geniet van iets zonder dat je het doorhebt.
pi_194380534
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 00:29 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Gezien zijn schijfstijl zal hij wel een jaar of 17 zijn. Daarom past een emoticon als " :') " niet echt bij jouw post.
Iedereen heeft het vanaf 0 moeten leren. :)
Fair enough. Maar het is voor mij (en vele andere fokkers) een te herkenbaar iets denk ik. Dit komt zo vaak voor.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:23:31 #57
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194380990
Stuur haar elke dag een foto van een willekeurig lichaamsdeel. Dan leert ze je wel kennen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:33:16 #58
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_194381107
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 07:54 schreef Cockwhale het volgende:
Het gaat al snel teveel richting 'sekspraat' als je de spanning van verlangens wil opwekken.
Jeetje wat een beperkte gedachtegang als je denkt dat dat in het begin al een goed idee is. :{

quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 07:54 schreef Cockwhale het volgende:
In een uitzonderlijk geval kun je toevallig haar "knoppen" drukken met de juiste humor, maar ook dan is het vaak tegen de stroom inzwemmen, want zodra die 'flow' afzakt, dan zit je weer in dezelfde goot van middelmatige saaiheid.

In een uitzonderlijk geval? Ik denk dat vrouwen juist eerder getriggerd worden door humor.
En de flow is na 30+ jaar hier nog niet gezakt hoor. Nog soms wel eens buikpijn van het lachen.

Maar goed als je geen humor hebt en je moet iets tegennatuurlijks doen dan kan het zijn dat het maar beperkt werkt ja. Of omdat het niveau 'moppen-tappen-aan-de-bar' wordt of omdat de inspiratie snel opdroogt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_194381396
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Fair enough. Maar het is voor mij (en vele andere fokkers) een te herkenbaar iets denk ik. Dit komt zo vaak voor.
Komt bij mannen en vrouwen voor. Het is ook maar goed dat het voorkomt. Dat kan je gebruiken om te filteren. Iemand die not into you is maar je aan het lijntje houdt kan je beter kwijt dan rijk zijn. Waarom je kostbare tijd besteden aan iemand waar het toch nooit wat mee gaat worden?
pi_194381884
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:33 schreef Elpis het volgende:

[..]

Jeetje wat een beperkte gedachtegang als je denkt dat dat in het begin al een goed idee is. :{
[..]

In een uitzonderlijk geval? Ik denk dat vrouwen juist eerder getriggerd worden door humor.
En de flow is na 30+ jaar hier nog niet gezakt hoor. Nog soms wel eens buikpijn van het lachen.

Maar goed als je geen humor hebt en je moet iets tegennatuurlijks doen dan kan het zijn dat het maar beperkt werkt ja. Of omdat het niveau 'moppen-tappen-aan-de-bar' wordt of omdat de inspiratie snel opdroogt.
Lees waar je op reageert, of beter nog, begrijp het.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')