abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:50:12 #101
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194384258
quote:
4s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:54 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat gebeurt toch al gewoon? :?

Want terrorisme enz.

Het moet gewoon verboden worden. Ook zou je niet dronken aan boord mogen. Bij verdacht gedrag, test doen, en bij promillage weigering. Doei.
Ah, ik dacht vanuit de luchtvaartmaatschappij, maar je bedoelt gewoon wettelijk wereldwijd.

Ja, dat zou zeker een oplossing zijn.

Gaat denk ik niet gebeuren want geld.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194384523
je wilt niet weten hoe vaak er dronken luidruchtige Engelsen op vluchten van Londen naar Amsterdam zitten. voor een weekendje losgaan.

inderdaad opmerkelijk dat dronken reizigers toegelaten worden en dat er drank aan boord geschonken wordt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194385145
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:50 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ah, ik dacht vanuit de luchtvaartmaatschappij, maar je bedoelt gewoon wettelijk wereldwijd.

Ja, dat zou zeker een oplossing zijn.

Gaat denk ik niet gebeuren want geld.
Gaat wat mij betreft wél gebeuren want geld.
Als luchtvaartmaatschappij wil je uitdragen dat mensen zo betrouwbaar, comfortabel en veilig mogelijk kunnen reizen. Dit soort beelden zou je van moeten huiveren als luchtvaartmaatschappij zijnde, en ten koste van alles moeten voorkomen.

Géén alcohol op vliegvelden. Het zou elders in het openbare vervoer ook verboden moeten worden om alcohol te mogen nuttigen wat mij betreft. Doe dat maar lekker thuis, cafe, restaurant of in een park.

Maar goed, voor de derde keer, wat mij betreft.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 3 augustus 2020 @ 14:57:20 #104
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194385212
quote:
4s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:51 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Gaat wat mij betreft wél gebeuren want geld.
Als luchtvaartmaatschappij wil je uitdragen dat mensen zo betrouwbaar, comfortabel en veilig mogelijk kunnen reizen. Dit soort beelden zou je van moeten huiveren als luchtvaartmaatschappij zijnde, en ten koste van alles moeten voorkomen.

Géén alcohol op vliegvelden. Het zou elders in het openbare vervoer ook verboden moeten worden om alcohol te mogen nuttigen wat mij betreft. Doe dat maar lekker thuis, cafe, restaurant of in een park.

Maar goed, voor de derde keer, wat mij betreft.
Probleem is dat je zo een verbod als luchtvaart als geheel moet introduceren. Lang niet elke airline zit erop te wachten omdat klanten wellicht voor een airline kiezen die wel schenkt.

Ook moet luchthavens meewerken qua verkoop en veiligheidscontroles.

Dus als luchtvaartmaatschappij zelf snap ik dat je het niet verbiedt. Het is lastig te controleren en handhaven aangezien iedereen drank mee kan nemen, en het kan je klanten kosten.

Als het als globale wet zou kunnen worden ingevoerd zal er wel animo zijn denk ik.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')