abonnement Unibet Coolblue
pi_194368158
Dag allemaal.

In het dagelijks leven ben ik automonteur, dit doe ik 4 dagen in de week. Vandaar dat ik de nodige uurtjes/dagen over heb.

Ik haal vaak mijn lasapparaat er dan bij en ga wat dingen lassen. Dit doe ik gewoon als hobby.

Nu wil ik eigenlijk een beetje mijn laswerk verkopen. Ik kan, als je dat over jezelf mag zeggen, goed lassen en heb jaren ervaring als Lasser. Zowel in het tig, mig als elektrode lassen. Ook kan ik dit thuis allemaal.

Ik ben opzoek naar bepaalde dingen om te maken en daarna te verkopen.

Ik heb in het verleden al eens geprobeerd om industriële tafels te maken, met stalen poten etc.
Dit liep alleen geen storm en er was weinig winst uit te halen.

Hebben jullie enig idee waar mensen naar opzoek zijn? Wat kan ik lassen en daarna verkopen?

Bedankt!
pi_194368610
Vuurkorven, buitenhaarden, barbecues

Strak van dikke platen staal of door een gasfles of bierfust om te bouwen
pi_194370366
Zwart stalen deuren zijn goud op dit moment, Google maar eens.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_194372571
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:39 schreef halfway het volgende:
Zwart stalen deuren zijn goud op dit moment, Google maar eens.
Gelijk heb je!
Enkel is het probleem hiervan dat dit relatief lastig is. Als je hier echt geld mee wil verdienen moet je ze ook monteren etc. Het is heel lastig om gewoon een deur te maken
pi_194372627
Weet niet of je goed genoeg bent voor reparaties aan auto's? Daar is altijd werk in te vinden en mensen betalen er goed voor :Y heeft een vriend van me ook een tijd gedaan en z'n studie van betaald ;)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_194372776
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet niet of je goed genoeg bent voor reparaties aan auto's? Daar is altijd werk in te vinden en mensen betalen er goed voor :Y heeft een vriend van me ook een tijd gedaan en z'n studie van betaald ;)
Dat dus, was ook het 1e wat mij te binnen schoot.
pi_194372869
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet niet of je goed genoeg bent voor reparaties aan auto's? Daar is altijd werk in te vinden en mensen betalen er goed voor :Y heeft een vriend van me ook een tijd gedaan en z'n studie van betaald ;)
Maar hoe maak je je bekend bij zulke mensen?
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:03:25 #8
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194372889
Kun je ook stalen kokers enz zagen?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194372988
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:02 schreef Hdevd3 het volgende:

[..]

Maar hoe maak je je bekend bij zulke mensen?
Ik zou op Facebook eens zoeken naar bepaalde groepen die over oldtimers gaan en je daar als lid aanmelden.
pi_194373203
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:03 schreef daNpy het volgende:
Kun je ook stalen kokers enz zagen?
Ja, ik beschik over een afkortzaag!
pi_194373243
Power cages voor powerliften verkopen voor aardig wat geld, lees af en toe wel dat ze die laten maken door iemand.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194432041
Onderdelen van meubels, vooral de poten. Kozijnen en deurframes zijn erg gewild, zo ook schuifdeuren. Als je wat meer out-of-the-box denkt, meubels en tuinmeubelen, deels gemaakt uit auto/motor onderdelen.

"kunst" is ook nog een optie.
  Redactie Frontpage zondag 9 augustus 2020 @ 11:56:38 #13
38148 crew  Innisdemon
pi_194471615
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:51 schreef Cockwhale het volgende:
Onderdelen van meubels, vooral de poten. Kozijnen en deurframes zijn erg gewild, zo ook schuifdeuren. Als je wat meer out-of-the-box denkt, meubels en tuinmeubelen, deels gemaakt uit auto/motor onderdelen.

"kunst" is ook nog een optie.
Klopt, tegenwoordig zijn open wandmeubels met dikke stalen frames en grof hout, erg populair

TS: Waar in het land zit je? Wellicht heb ik al een leuke klus voor je :)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 9 augustus 2020 @ 12:24:52 #14
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194471864
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 11:56 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Klopt, tegenwoordig zijn open wandmeubels met dikke stalen frames en grof hout, erg populair

TS: Waar in het land zit je? Wellicht heb ik al een leuke klus voor je :)
Ik heb ook een klusje maar hij reageert niet op DM.

Misschien op vakantie 8-)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')