abonnement Unibet Coolblue
pi_194366096
Vanmiddag gaan mensen in Groningen, Amsterdam en Enschede opnieuw de straat op om te demonstreren tegen de coronamaatregelen. Gisteren raakten er bij een grote demonstratie tegen de coronaregels in Berlijn achttien agenten gewond, waarna het protest werd beëindigd.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ronaregels~ac3df8a5/

Regeringen willen de economie waarin de natuur en de dieren de dupe zijn, niet wijzigen maar wel de mensen de 1,5 samenleving en mondkapjes opleggen.

Echter, accepteren de mensen dat op den duur? Zullen de veranderingen van onderaf moeten komen?
pi_194366486
Zo slecht hebben wij het hier niet nu dus waarom demonstreren?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_194366517
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:05 schreef halfway het volgende:
Zo slecht hebben wij het hier niet nu dus waarom demonstreren?
Heel veel mensen denken daar anders over.
pi_194366552
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:08 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Heel veel mensen denken daar anders over.
Ze moeten niet zo zeuren, wij hebben het geluk dat wij een 1e en 2e golf kunnen betalen. Het had heel anders kunnen lopen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_194369062
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:32 schreef Mondkapje het volgende:
Echter, accepteren de mensen dat op den duur? Zullen de veranderingen van onderaf moeten komen?
Wat voor veranderingen bedoel je eigenlijk?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194370680
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:08 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Heel veel mensen denken daar anders over.
Nah een vocal minority.
pi_194372789
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:24 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Wat voor veranderingen bedoel je eigenlijk?
Wat biologen zeggen. Doordat we bossen afbranden en dieren dicht op elkaar houden, springen dierziektes over. Als we dat niet veranderen, moeten we voortaan 1,5 meter van elkaar vandaan en mondkapjes op. Voor eeuwig.
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:00:44 #8
451005 Grems
Clown World
pi_194372849
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:56 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Wat biologen zeggen. Doordat we bossen afbranden en dieren dicht op elkaar houden, springen dierziektes over. Als we dat niet veranderen, moeten we voortaan 1,5 meter van elkaar vandaan en mondkapjes op. Voor eeuwig.
Zodra iedereen zich onderwerpt aan het ultieme verdienmodel van Billie is er niets meer aan de hand.

Dat is nu ook zo maar dan kunnen de overheden eindelijk ophouden met hun poppenkast.
pi_194372920
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:56 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Wat biologen zeggen. Doordat we bossen afbranden en dieren dicht op elkaar houden, springen dierziektes over. Als we dat niet veranderen, moeten we voortaan 1,5 meter van elkaar vandaan en mondkapjes op. Voor eeuwig.
en hebben die gelijk dan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194372949
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:05 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

en hebben die gelijk dan?
Net als met virologen, maar valt het je niet op dat we biologen heel weinig in praatprogramma's zien itt virologen?
pi_194372957
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:07 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Net als met virologen, maar valt het je niet op dat we biologen heel weinig in praatprogramma's zien itt virologen?
Is dat je maat wie er gelijk heeft?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194372976
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:08 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Is dat je maat wie er gelijk heeft?
Nee maar wel of de aanpak tegen corona zinvol is, en dat is ie niet als je het niet breder bekijkt.
pi_194373008
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:56 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Wat biologen zeggen. Doordat we bossen afbranden en dieren dicht op elkaar houden, springen dierziektes over. Als we dat niet veranderen, moeten we voortaan 1,5 meter van elkaar vandaan en mondkapjes op. Voor eeuwig.
Ach, die maatregelen zullen nooit voor eeuwig zijn, aangezien de tegenstanders van de corona-maatregelen groot en krachtig zijn, die maken dan wel de hele wereld gek- want zij zijn heel snel-waardoor de maatregelen niet meer te handhaven zijn.
pi_194373199
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:10 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Nee maar wel of de aanpak tegen corona zinvol is, en dat is ie niet als je het niet breder bekijkt.
ah dus als een huis in de brand staat ga je niet eerst mensen redden en blussen, maar eerst de oorzaak onderzoeken?
Eigenlijk is het nog erger, jij gelooft dus niet dat de brand blussen werkt voordat je de oorzaak hebt gevonden en daar iets aan gedaan wordt?

[ Bericht 5% gewijzigd door sjorsie1982 op 02-08-2020 20:24:44 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194381693
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ah dus als een huis in de brand staat ga je niet eerst mensen redden en blussen, maar eerst de oorzaak onderzoeken?
Eigenlijk is het nog erger, jij gelooft dus niet dat de brand blussen werkt voordat je de oorzaak hebt gevonden en daar iets aan gedaan wordt?
Misschien én én? En daar lijkt het nu in de verste verte niet op.
pi_194382031
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:30 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Misschien én én? En daar lijkt het nu in de verste verte niet op.
Omdat er beperkte middelen zijn zou ik dat niet doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjorsie1982 op 03-08-2020 11:19:27 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194382154
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:56 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Wat biologen zeggen. Doordat we bossen afbranden en dieren dicht op elkaar houden, springen dierziektes over. Als we dat niet veranderen, moeten we voortaan 1,5 meter van elkaar vandaan en mondkapjes op. Voor eeuwig.
Dus doordat we bossen afbranden springen dierziektes over? Die begrijp ik niet.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_194382301
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:10 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Dus doordat we bossen afbranden springen dierziektes over? Die begrijp ik niet.
Zeldzame virussen bleven vroeger in de binnenlandse bosgebieden en stierven daar vanzelf uit. Doordat de bossen nu allemaal opengelegd zijn komen virussen ook makkelijker in de bewoonde wereld. De biologen zullen het anders uitleggen maar het komt op hetzelfde neer.
pi_194382446
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:20 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Zeldzame virussen bleven vroeger in de binnenlandse bosgebieden en stierven daar vanzelf uit. Doordat de bossen nu allemaal opengelegd zijn komen virussen ook makkelijker in de bewoonde wereld. De biologen zullen het anders uitleggen maar het komt op hetzelfde neer.
Maar een dier dat leeft in een af te branden bos, die zoekt toch een volgend stuk bos op? Die gaat toch niet ineens in een flat wonen?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_194382681
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:29 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Maar een dier dat leeft in een af te branden bos, die zoekt toch een volgend stuk bos op? Die gaat toch niet ineens in een flat wonen?
Ander probleem is dat een land als China inheemse diersoorten vangt en opeet of voor medicijnen gebruikt - China zit nog in de Middelleeuwen qua bijgeloof - waardoor ziektes naar bewoonde wereld komen en door het afbranden komen dieren aan de randen van zo'n bos te zitten en komen ziektes buiten het bos.

Biologen zijn 1x hierover aan het woord geweest bij Buitenhof en dat was het wel, virologen zien we elke dag op tv.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')