abonnement Unibet Coolblue
pi_194362063
quote:
A couple in a SoCal beach town decided it was a good idea to trade the chill vibe for hot coffee that the woman threw in a man's face and all hell broke loose.

It went down in Manhattan Beach when 2 guys sat outside a coffee shop ... about to eat their meal. A couple walked by and made a point to call the 2 boys for not wearing masks.

It started out friendly ... the 2 boys unwittingly said they don't believe in wearing masks, and it went from hearty to fast cooking in less than a minute.

The woman then throws a cup of hot coffee at one of the exposed boys and the battle begins. The man points it out for the couple and beats the man, causing him to bleed from his nose.

You have to see and hear what comes next. The man calls the police and says he has been abused, but never mentions that his cohort threw hot coffee at the man, which is a crime, by the way.

They jaw back and forth and at the end of the video you can hear the roar of police sirens when the police arrive. That's where the video ends.

Manhattan Beach requires everyone in restaurants to wear masks when not eating, so these guys followed the rules, as well as the decency for others. But the woman who threw the coffee ... well, that's just a criminal attack.

We contacted the Manhattan Police Department about what they were doing ... so far no response.
bron

Die pro-mondkapje Karens worden gekker met de dag.



[ Bericht 45% gewijzigd door epicbeardman op 02-08-2020 00:21:43 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_194362088
Lekkere vertaling van dat artikel, snap er geen kut van.
U MAD?
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:03:32 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194362161
Lekker belangrijk zeg.
pi_194362166
Iemand verdient een paar tikken op het smoel voor deze tering slechte vertaling. ;(

Verder boeit het mij niet, dit kutverhaal.
pi_194362195
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 23:03 schreef Eindbaas_ het volgende:
Iemand verdient een paar tikken op het smoel voor deze tering slechte vertaling. ;(

Verder boeit het mij niet, dit kutverhaal.
Google Translate bruh het is zaterdag avond ik ga dit niet allemaal vertalen.

Als het iemand was die hete koffie over iemand gooide die wel een mondkapje droeg natuurlijk wel. :Z
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:13:17 #6
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_194362348
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekkere vertaling van dat artikel, snap er geen kut van.
A couple in a SoCal beach town decided it was a good idea to trade the chill vibe for hot coffee that the woman threw in a man's face and all hell broke loose.

It went down in Manhattan Beach when 2 guys sat outside a coffee shop ... about to eat their meal. A couple walked by and made a point to call the 2 boys for not wearing masks.

It started out friendly ... the 2 boys unwittingly said they don't believe in wearing masks, and it went from hearty to fast cooking in less than a minute.

The woman then throws a cup of hot coffee at one of the exposed boys and the battle begins. The man points it out for the couple and beats the man, causing him to bleed from his nose.

You have to see and hear what comes next. The man calls the police and says he has been abused, but never mentions that his cohort threw hot coffee at the man, which is a crime, by the way.

They jaw back and forth and at the end of the video you can hear the roar of police sirens when the police arrive. That's where the video ends.

Manhattan Beach requires everyone in restaurants to wear masks when not eating, so these guys followed the rules, as well as the decency for others. But the woman who threw the coffee ... well, that's just a criminal attack.

We contacted the Manhattan Police Department about what they were doing ... so far no response.
pi_194362458
Als er iets gebeurt in een SoCal (southern California) strandstad, en je neemt contact op met de politie van Manhattan, dan is het natuurlijk niet zo vreemd dat je niks hoort van ze he, Manhattan zit aan de andere kant van het land. Wat is dit, een Belgisch artikel of zo?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:22:14 #8
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194362534
Zelfs in het Engels is het geen soepel verhaal...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194362568
Gewoon verhuizen uit dat gekkenland. Dat is de oplossing. Weet niet of Manhatten daarbij veel beter is.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:28:14 #10
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_194362643
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 23:18 schreef Hathor het volgende:
Als er iets gebeurt in een SoCal (southern California) strandstad, en je neemt contact op met de politie van Manhattan, dan is het natuurlijk niet zo vreemd dat je niks hoort van ze he, Manhattan zit aan de andere kant van het land. Wat is dit, een Belgisch artikel of zo?
Manhattan beach is in LA. Maar goed, who cares. Een onenigheid aan de andere kant van de wereld en mensen vinden het nuttig om in fucking Nederland er een topic over te openen 8)7 . Nog sneuer dan een arabier die zich drukmaakt over een nitwit like Wilders die een keer wat doms roept.
pi_194362677
Merica :')
pi_194362966
Ok doei en slotje
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:49:51 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194363055
Doe gewoon t engelse artikel. Beter dan google translate
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194363456
Achterlijk wijf
I will do what i must !!
  zondag 2 augustus 2020 @ 06:24:00 #15
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194364800
iemand heeft koffie gemorst ofzo?
is er verder geen nieuws meer ??

min buurman die is vanmiddag in slaap gevallen in het plastic buitenbad ,

is dat wat ??
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 2 augustus 2020 @ 06:37:03 #16
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194364821
Dat wijf wilde ook nog gaan liegen en vertellen dat die kerel begon met slaan.

Goed dat er gefilmd is.

Ps. Zonde van de koffie.
pi_194365008
Waarom sla je die vent dan?
pi_194365680
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarom sla je die vent dan?
Dat wijf een beuk geven is ook weer zoiets.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194365996
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 09:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat wijf een beuk geven is ook weer zoiets.
Emancipatie enzo hè.

Zij gooit de kop koffie of niet dan? Dan vraagt ze er ook om.
Ik ben vrouwvriendelijk maar niet tegen wie of wat dan ook die mij hete koffie in m’n bek gooit.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:37:09 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194366156
Medelijden met die vriend van haar. Als ik het goed zie krijgt die klappen omdat zij een gestoorde feeks is. Zal ook niet de eerste keer zijn gok ik. Dat soort vrouwen zijn vergif, eerst uitlokken en dan snel achter manlief schuilen. Zo eentje heb ik in m'n studententijd ook een jaartje gehad, dat was elke keer (bijna) knokken als we uitgingen. Toen zag ik het gewoon niet of wilde ik het niet zien, domme knul die ik was :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Twiitch op 02-08-2020 10:42:50 ]
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:41:08 #22
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194366196
Is wel de eerste keer dat ik een pro mondkapje karen zie lol :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:45:33 #23
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_194366270
Heerlijk weer daar, bijna geen mensen op straat, lekker aan het strand. Prima leven.

Hoe kut moet je dan zijn als persoon om ruzie te krijgen met de enige twee anderen die daar zijn :')
pi_194366302
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 23:28 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Manhattan beach is in LA. Maar goed, who cares. Een onenigheid aan de andere kant van de wereld en mensen vinden het nuttig om in fucking Nederland er een topic over te openen 8)7 . Nog sneuer dan een arabier die zich drukmaakt over een nitwit like Wilders die een keer wat doms roept.
Of een neger hier BLM gaat protesteren.
pi_194366350
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 09:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat wijf een beuk geven is ook weer zoiets.
Vlakke hand mag
I will do what i must !!
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:55:32 #26
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_194366368
Iemand op de regels wijzen oke, maar om vervolgens eigen rechter te spelen en iemand te verwonden dan verdien je gewoon een nekschot.
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:02:49 #27
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194366451
Dat Nederlandse pro-trumpers dan anti mondkap zijn is weer geen verrassing.

Pro trump, pro brexit, anti migratie,milieu-sceptisch, Corona ontkenners, mis ik nog wat?
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:28:35 #28
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_194366720
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 09:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat wijf een beuk geven is ook weer zoiets.
Tja, als ik hete koffie over me heen zou krijgen dan zou ik ook behoorlijk aangebrand reageren.
pi_194366759
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:37 schreef Twiitch het volgende:
Medelijden met die vriend van haar. Als ik het goed zie krijgt die klappen omdat zij een gestoorde feeks is. Zal ook niet de eerste keer zijn gok ik. Dat soort vrouwen zijn vergif, eerst uitlokken en dan snel achter manlief schuilen. Zo eentje heb ik in m'n studententijd ook een jaartje gehad, dat was elke keer (bijna) knokken als we uitgingen. Toen zag ik het gewoon niet of wilde ik het niet zien, domme knul die ik was :')
Ik heb je ex gevonden!!

  zondag 2 augustus 2020 @ 11:36:12 #30
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_194366807
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:55 schreef DemonRage het volgende:
Iemand op de regels wijzen oke, maar om vervolgens eigen rechter te spelen en iemand te verwonden dan verdien je gewoon een nekschot.
Geen stokslagen?
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:37:22 #31
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194366826
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:36 schreef damsco het volgende:

[..]

Geen stokslagen?
ik ga min buurman ook op zijn bek slaan als ie geen mondkapje opdoet
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:39:25 #32
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_194366854
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ik ga min buurman ook op zijn bek slaan als ie geen mondkapje opdoet
Steek ‘m in zijn rug

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194367287
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:37 schreef Twiitch het volgende:
Medelijden met die vriend van haar. Als ik het goed zie krijgt die klappen omdat zij een gestoorde feeks is.
Het is zijn gestoorde feeks, dus hij had haar al direct moeten corrigeren.

Geen medelijden.
pi_194367729
Typisch tokkies, who cares? Zolang ze niet anderen lastig vallen...
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:46:04 #35
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194367865
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik heb je ex gevonden!!

_O-

Niet geheel onwaar
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:44:56 #36
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_194368628
Ik snap niet echt waarom dit nieuws is.

Snap ook niet dat ik het hele filmpje toch heb afgekeken :'(

Is de dame in kwestie lekker by the way? Zijn de naaktfoto's al gelekt?
Krekker is de bom!
pi_194368681
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:44 schreef KreKkeR het volgende:
Ik snap niet echt waarom dit nieuws is.

Snap ook niet dat ik het hele filmpje toch heb afgekeken :'(

Is de dame in kwestie lekker by the way? Zijn de naaktfoto's al gelekt?
Ik niet. Vond de tekst al zo'n moeilijk opgave om door te komen.
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:51:15 #38
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194368692
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 09:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat wijf een beuk geven is ook weer zoiets.
Als je hete koffie over iemand gooit verdien je gewoon een dikke vuist in je gezicht.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194368872
Vanaf 1:25 ook geniaal. Dat die blonde doos een apendansje doet en de gangster uithangt. :') En trots zijn dat ze hete koffie heeft gegooid. Ja bel vooral de politie.

Nooit een relatie aangaan met dit soort vrouwen. Ze lokken gegarandeerd ruzies uit en dan mag jij het uitvechten en jezelf voor lul zetten.

Oh ja en dit soort beelden zullen de komende paar maanden ook in Nederland worden gemaakt.
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:37:31 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194369216
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:06 schreef Vasilevski het volgende:
Nooit een relatie aangaan met dit soort vrouwen. Ze lokken gegarandeerd ruzies uit en dan mag jij het uitvechten en jezelf voor lul zetten.
Ja vaak genoeg gezien.
En als je er een keer klaar mee bent en niets zou doen ben je een mietje die haar niet wil beschermen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194369398
Wat ik vooral niet begrijp is dat de vrouw en man gewoon een mondkapje droegen, dus waar is het gevaar. Gooi je dan koffie voor een ander of voor jezelf. Volgens mij is het een keuze die je maakt met het risico op een boete. Maar een ander in gevaar brengen daar geloof ik niet in. Het is een ander verhaal als je kwetsbare ouders hebt en je weigert zelf een mondkapje te dragen, maar wel dicht in contact blijven met je ouders. Dat risico is helemaal voor jezelf. Maar mensen de schuld geven via, via, via... dat gaat mij te ver.
pi_194369471
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:06 schreef Vasilevski het volgende:
Vanaf 1:25 ook geniaal. Dat die blonde doos een apendansje doet en de gangster uithangt. :') En trots zijn dat ze hete koffie heeft gegooid. Ja bel vooral de politie.

Nooit een relatie aangaan met dit soort vrouwen. Ze lokken gegarandeerd ruzies uit en dan mag jij het uitvechten en jezelf voor lul zetten.

Oh ja en dit soort beelden zullen de komende paar maanden ook in Nederland worden gemaakt.
Is dat nou een Chinese vrouw of een blanke blonde? Het masker bedekt net te veel maar de ogen lijken wel smal. Heb zelf nare ervaringen gehad met aggressidve kleurwijven.
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:57:17 #43
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194369542
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:53 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Is dat nou een Chinese vrouw of een blanke blonde? Het masker bedekt net te veel maar de ogen lijken wel smal. Heb zelf nare ervaringen gehad met aggressidve kleurwijven.
Misschien een geblondeerde Chinees.
Maar genoeg Karens in de VS en hier hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194369770
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:49 schreef MakkieR het volgende:
Wat ik vooral niet begrijp is dat de vrouw en man gewoon een mondkapje droegen, dus waar is het gevaar. Gooi je dan koffie voor een ander of voor jezelf. Volgens mij is het een keuze die je maakt met het risico op een boete. Maar een ander in gevaar brengen daar geloof ik niet in. Het is een ander verhaal als je kwetsbare ouders hebt en je weigert zelf een mondkapje te dragen, maar wel dicht in contact blijven met je ouders. Dat risico is helemaal voor jezelf. Maar mensen de schuld geven via, via, via... dat gaat mij te ver.
Blijf gewoon sowieso uit de buurt inderdaad. Als je echt denkt dat mensen zonder masker gevaarlijk zijn. Ja ga er dan vooral lekker dichtbij staan, de confrontatie zoeken. Mochten ze het virus hebben en jij nog niet...

Ook helemaal niet even nadenken hoe je met mondkapje een burrito zou moeten eten.

Het is ook zo raar dat in Amerika het hele wetenschappelijke debat over binnen versus buiten, zonlicht, ventilatie, enz. en de gevolgen voor het virus helemaal niet onder de gewone mensen speelt. Het is gewoon puur zwart-wit en politiek bepaald of je voor of tegen mondkapjes bent. En als je ze op enig moment niet draagt ben je een moordenaar volgens deze groep. En dan gaat de andere groep de regels helemaal loslaten om linkse mensen te stangen. Gaat de goede kant op in Amerika dus. :')

quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:53 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Is dat nou een Chinese vrouw of een blanke blonde? Het masker bedekt net te veel maar de ogen lijken wel smal. Heb zelf nare ervaringen gehad met aggressidve kleurwijven.
Ik geloof dat je gelijk hebt en dat ik haar in mijn hoofd gewoon als blond en blank heb geregistreerd zonder goed te kijken. :') Door het zonlicht is de haarkleur niet eens echt duidelijk. Maar er zijn inderdaad ook genoeg hysterische Aziatische kutwijven in Amerika (en vast ook in NL). Wat dat betreft is het virus wel lekker neutraal en voor gelijke kansen.
pi_194369956
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja vaak genoeg gezien.
En als je er een keer klaar mee bent en niets zou doen ben je een mietje die haar niet wil beschermen.
Als je er klaar mee bent, dan moet je dat niet laten oplossen door een ander natuurlijk.
pi_194370167
Maar de vrouw gooit de drank en de man wordt aangepakt die niets deed buiten dat praten om. Dus hoe zit dat juridisch? De man met de bloedneus? en de verwondingen was dus zeker geen dader maar wel van de daderpartij. Mag je hem dan aanpakken? Ook al deed hij niets zelf?

Volgens mij heeft losse vuistjes burritomans wel een mogelijk probleem daarmee.
  zondag 2 augustus 2020 @ 15:41:53 #47
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194370402
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:28 schreef Eindbaas_ het volgende:
losse vuistjes burritomans wel een mogelijk probleem daarmee.
Overdrijf je nu niet? Wat zou jij doen als iemand hete koffie over je heen gooit?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194372369
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:28 schreef Eindbaas_ het volgende:
Maar de vrouw gooit de drank en de man wordt aangepakt die niets deed buiten dat praten om. Dus hoe zit dat juridisch? De man met de bloedneus? en de verwondingen was dus zeker geen dader maar wel van de daderpartij. Mag je hem dan aanpakken? Ook al deed hij niets zelf?

Volgens mij heeft losse vuistjes burritomans wel een mogelijk probleem daarmee.
Was de verdedigende man niet tussen de vrouw en de besmeurde koffie in gaan staan. Een onnozele keuze als je het mij vraagt. Als zij ruzie zoekt met een ander door koffie over hem heen te gooien, dan doe ik liever een stapje opzij. Je red je er maar mee.
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:27:20 #49
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194372409
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Overdrijf je nu niet? Wat zou jij doen als iemand hete koffie over je heen gooit?
Degene die de koffie gooit knockout slaan, man of vrouw doet er niet toe moeten ze maar normaal doen.

However ik had zeer zeker niet de verkeerde persoon geslagen.

Het filmpje laat ook zien dat burritoman dacht dat de man de koffie had gegooid.
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:39:07 #51
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_194372563
Tja. Het leven is goed voor deze mensen. Geen echte zorgen dus dan krijg je dit.
pi_194372841
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Overdrijf je nu niet? Wat zou jij doen als iemand hete koffie over je heen gooit?
Nope. Tis een idioot geweest. Had ook de handen thyis kunnen houden. Het koppel was inmiddels weglopen dus er was geen sprake meer van een onmiddelijke dreiging. Je mag volgens de wet geen wraak halen. Ergo mishandeling. En ook tegen de verkeerde. Dus vrouw én burritomans mogen allebei voor de rechter van mij.

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:25 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Was de verdedigende man niet tussen de vrouw en de besmeurde koffie in gaan staan. Een onnozele keuze als je het mij vraagt. Als zij ruzie zoekt met een ander door koffie over hem heen te gooien, dan doe ik liever een stapje opzij. Je red je er maar mee.
Tja dan laat je je vrouw stikken en als man heb je je fundamentele plicht verwaarloosd. Je gezin, goederen, en eer verdedigen.
pi_194372981
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:00 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Nope. Tis een idioot geweest. Had ook de handen thyis kunnen houden. Het koppel was inmiddels weglopen dus er was geen sprake meer van een onmiddelijke dreiging. Je mag volgens de wet geen wraak halen. Ergo mishandeling. En ook tegen de verkeerde. Dus vrouw én burritomans mogen allebei voor de rechter van mij.
[..]

Tja dan laat je je vrouw stikken en als man heb je je fundamentele plicht verwaarloosd. Je gezin, goederen, en eer verdedigen.
Aan de ene kant zeg je, je mag geen wraak halen volgens de wet, en aan de andere kant moedig je geweld aan door je vrouw te verdedigen enzo. In deze situatie zie ik dat de vrouw het gevaar opzoekt en agressie uitlokt. Daar valt geen eer te behalen, los van het feit dat jij de sukkel bent die mag gaan zitten brommen omdat jij in gevecht bent geraakt met een ander. Een vrouw die een gevecht uitlokt en waar jij het mag uitvechten voor haar, is mij geen vrouw waard. Ik heb een vrouw, en dat hoeft zij niet te flikken. Veel te gevaarlijk en veel te onnozel.

De goede reactie is, weglopen en politie bellen mocht je daar behoefte aan hebben. In mijn geval zou ik me daar echt niet druk om maken. Ik heb een mondkapje op, mijn vrouw heeft hem op. Wij zijn vrij van covid19 en met de 1.5 meter die we serieus nemen, zijn we niet bang anderen te besmetten die kwetsbaar zijn, zoals mijn ouders van 70 jaar.
pi_194373119
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:11 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Aan de ene kant zeg je, je mag geen wraak halen volgens de wet, en aan de andere kant moedig je geweld aan door je vrouw te verdedigen enzo. In deze situatie zie ik dat de vrouw het gevaar opzoekt en agressie uitlokt. Daar valt geen eer te behalen, los van het feit dat jij de sukkel bent die mag gaan zitten brommen omdat jij in gevecht bent geraakt met een ander. Een vrouw die een gevecht uitlokt en waar jij het mag uitvechten voor haar, is mij geen vrouw waard. Ik heb een vrouw, en dat hoeft zij niet te flikken. Veel te gevaarlijk en veel te onnozel.

De goede reactie is, weglopen en politie bellen mocht je daar behoefte aan hebben. In mijn geval zou ik me daar echt niet druk om maken. Ik heb een mondkapje op, mijn vrouw heeft hem op. Wij zijn vrij van covid19 en met de 1.5 meter die we serieus nemen, zijn we niet bang anderen te besmetten die kwetsbaar zijn, zoals mijn ouders van 70 jaar.
Nee ik had het over de burritoman die daadwerkelijk de mishandeling pleegde. De man van het koppel had niets gedaan buiten wat praatjes. En tussenbeide komen hoeft niet te betekenen dat je terug mept. Hoe primitief en barbaars eigenlijk.

Als je niet weet hoe je iem ongevaarlijk kan maken raad ik je aan op de vechtkunsten te gaan. Kun je enkele houdgrepen en manoeuvres leren. Minimaliseert de schade aan beide kanten.

In mijn geval had ik een fles pepperspray getrokken. Schijnt nogal de gemoederen te sussen.

*en verder liep de bloedneusman daadwerkelijk weg. Je ziet dat burritoman hem achterna rent en dwingt tot deelname. Hij rent niet eerst achter de vrouw aan maar de man. Dus waarom jij denkt dat hij tussenbeide stapte weet ik niet. Dat gebeurde iets later pas maar de vuistslagen door burritomans waren reeds gegooid.

Iemand zei dat burritomans blijkbaar dacht dat de man ermee had gegooid. Verklaart dan zijn gedrag.
pi_194374599
Punch her in the pussy.
pi_194382910
Alle Karen's verplicht in quarantaine.
  maandag 3 augustus 2020 @ 22:56:43 #57
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_194392318
Hij had dat arrogante kutwijf op haar waffel moeten meppen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_194392324
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 22:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hij had dat arrogante kutwijf op haar waffel moeten meppen.
Hij sloeg de cuck.
pi_194392367
Oh, gelukkig.. het is in Trumpistan.

Ik dacht dat het in Nederland was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')