abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194361881
Momenteel hebben we een kat en binnenkort nemen mn vrouw en ik er eentje bij.

Wil hiervoor eigenlijk wel een nette hoek behouden / creeëren voor een tweede kattebak door deze in "trapvorm" te stapelen. Het betreft hier een doebare opstap, kat kan er zo bij en erachter zit een muur.

Het idee is eigenlijk het beste te omschrijven als een bijzettafel op 3x 41cm zonder grondvlak. De eerste kattenbak komt er dan onder en steekt net ver genoeg uit om ook als opstap te dienen voor de tweede.

Het liefst heb ik op die tweede dan ruimte erboven als opslag voor al het toebehoren voor de schoonmaak van de bakken.

Zelf maken is een optie maar ben eerst toch wel benieuwd of er niet al kant en klare oplossingen voor zijn. :)
pi_194365113
Hoezo een tweede?
pi_194365145
Hou er wel rekening mee dat 2 bakken bij elkaar door katten als 1 bak gezien wordt, en het verstandiger is om die juist allebei ergens anders te hebben staan. Hóeft geen probleem te vormen, maar je zal de eerste niet zijn bij wie de stelregel 1 bak per kat +1 (dus 3 bij 2 katten) op verschillende plekken nodig blijkt. Gewoon even ter info :)
pi_194367096
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:48 schreef Holyme het volgende:
Hou er wel rekening mee dat 2 bakken bij elkaar door katten als 1 bak gezien wordt, en het verstandiger is om die juist allebei ergens anders te hebben staan. Hóeft geen probleem te vormen, maar je zal de eerste niet zijn bij wie de stelregel 1 bak per kat +1 (dus 3 bij 2 katten) op verschillende plekken nodig blijkt. Gewoon even ter info :)
Het is een richtlijn die een beetje afhankelijk is van hoe de praktijk verloopt. Zoals hierboven een vraagteken gezet werd snap ik dat. Er zijn katten die 1 bak geen probleem vinden als deze regelmatig wordt schoongemaakt maar anderen kunnen moeilijker doen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')