abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:48:11 #1
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194360487
Je pakt een powerbank. Vervolgens doe je hem ergens opladen waar het jou niets kost. Een restaurant, bibliotheek of iets anders.

Je doet je telefoon opladen of wat je ook wil opladen. Belangrijk!!! Bij het laatste streepje pak je de oplaadkabel en stop je het uiteinde van de kabel die normaal in je telefoon gaat in de powerbank. Het USB stuk van je powerbank stop je ook in de powerbank zo zal hij zichzelf weer opladen naar 100%

Zo heb je altijd gratis stroom. :)

Welke life hacks heb jij?
Gelieve verwijderen
pi_194360582
Nee maar dan heb een gesloten circuit van de ene poort in de powerbank naar de andere. Oftewel je telefoon is niet meer verbonden en kan de stroom niet meer terug. Ervanuitgaande dat dit überhaupt mogelijk is.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:55:18 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194360647
Zet voor het slapengaan een glas onderbeen langzaam druppende kraan. Zo heb je ‘s ochtends een heerlijk glas kosteloos water, want de watermeter registreert dat niet!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194360695
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:55 schreef LXIV het volgende:
Zet voor het slapengaan een glas onderbeen langzaam druppende kraan. Zo heb je ‘s ochtends een heerlijk glas kosteloos water, want de watermeter registreert dat niet!
joh 🤣
pi_194360740
Ik ga snachts tankstations langs en haal de klinkers eruit, graaf een paar m3 zand af en vul dit met zand uit een aanhanger.
De afgegraven zand bevat nog enkele liters diesel en benzine.
Dat zand ga je verwarmen tot een gasvormige damp vrijkomt en condenseer je tot de hoofdbestanddelen, lpg, benzine en diesel.
Ik had na een jaar mooi een jerrycan vol. ^O^
Vakman pur sang
pi_194360743
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:55 schreef LXIV het volgende:
Zet voor het slapengaan een glas onderbeen langzaam druppende kraan. Zo heb je ‘s ochtends een heerlijk glas kosteloos water, want de watermeter registreert dat niet!
Zo laat ik mijn benzinetank ook altijd kosteloos voldruppelen _O_
pindazakje
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:00:08 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194360748
Ik geef mijn cash-geld nooit op aan de belastingdienst en betaal geen omzetbelasting over mijn deals!
Dat scheelt echt een hoop joh.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:00:31 #8
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194360754
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga snachts tankstations langs en haal de klinkers eruit, graaf een paar m3 zand af en vul dit met zand uit een aanhanger.
De afgegraven zand bevat nog enkele liters diesel en benzine.
Dat zand ga je verwarmen tot een gasvormige damp vrijkomt en condenseer je tot de hoofdbestanddelen, lpg, benzine en diesel.
Ik had na een jaar mooi een jerrycan vol. ^O^
Kijk dit zijn de betere life hacks hier kunnen we wat mee! Bij hoe meer tankstations je dat doet hoe meer benzine.
Gelieve verwijderen
pi_194360793
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:55 schreef LXIV het volgende:
Zet voor het slapengaan een glas onderbeen langzaam druppende kraan. Zo heb je ‘s ochtends een heerlijk glas kosteloos water, want de watermeter registreert dat niet!
Wow, ik heb even doorgerekend en ik kom uit op een whoppin 0,002774 euro op jaarbasis!
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:02:35 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194360804
Tussen stoeptegels vind je vaak planten als varkensgras, paardenbloem en muur. Schraap dit tussen de voegen en je hebt een rima salade
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194360818
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:59 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Zo laat ik mijn benzinetank ook altijd kosteloos voldruppelen _O_
Ik ga altijd de stations af en laat dan alle slangen een keer druppelen zonder de hendel in te drukken!

Je moet ze eens zien kijken vanachter de kassa!!
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_194360840
Een van de beste en nooit gehoorde oplossing is de hoogspanningskabel in de grond opzoeken en daar een lange draad omheen wikkelen en aansluiten op een regelbare trafo, minimaal 100m draad van 2,5mm2.
Dan kun je zo tot 120w gratis stroom opwekken. ^O^
Vakman pur sang
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:05:09 #13
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194360847
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:03 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Ik ga altijd de stations af en laat dan alle slangen een keer druppelen zonder de hendel in te drukken!

Je moet ze eens zien kijken vanachter de kassa!!
Per ongeluk eens een druppeltje diesel in de benzine tank gehad. Toen heb ik hem leeg moeten laten halen. :(
Gelieve verwijderen
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:05:17 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194360851
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:02 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Wow, ik heb even doorgerekend en ik kom uit op een whoppin 0,002774 euro op jaarbasis!
Die steek je dus mooi in de pocket, en he-le-maal niemand die deze jongen kan stoppen! Want het is niet verboden om in je eigen huis een glas in de gootsteen te zetten of de kraan niet helemaal muurvast te draaien.
Ethisch ongetwijfeld laakbaar, maar geen rechter of politie die je wat kan maken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:09:18 #15
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194360923
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die steek je dus mooi in de pocket, en he-le-maal niemand die deze jongen kan stoppen! Want het is niet verboden om in je eigen huis een glas in de gootsteen te zetten of de kraan niet helemaal muurvast te draaien.
Ethisch ongetwijfeld laakbaar, maar geen rechter of politie die je wat kan maken.
_O_ ik vind het wel een echte schurkenstreek. Maar ze zetten ons ook vaak genoeg het mes op de keel. Je hebt ze mooi bij de ballen en ik ga het ook doen. _O_
Gelieve verwijderen
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:09:57 #16
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194360937
Ik betaal mijn huur elke maand 1 dagje later. Na 30 maanden heb ik dan toch een gratis maand gewoond!!
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:12:16 #17
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194360982
Wanneer ik Saffraan koop rij ik naar huis maak ik hem voorzichtig open snij ik een heel klein stukje eraf en breng ik hem terug met het bonnetje.
Gelieve verwijderen
pi_194360994
Bij iDeal betalingen op internet:

Je doet een aankoop en vervolgens moet je dan je bank kiezen zodat je door wordt geleid naar de website van de bank. Indien je Rabobank hebt; tegenwoordig kan je betalen door een QR code door de Rabo app op je telefoon te laten scannen waarna de betaling dan wordt afgerond. Nou komt het mooie, als je een telefoon hebt waarbij je de accu eruit kunt halen dan moet je direct na de scan de accu uit je telefoon halen zodat de stroom uitvalt.
De betaling komt dan wel aan bij de webshop maar het geld blijft gewoon je rekening staan. Zo kun je in feite gratis aankopen doen! Op een Samsung S5 getest omdat je daar de accu nog uit kunt mikken. Doe er je voordeel mee!
pindazakje
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:14:54 #19
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194361032
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Bij iDeal betalingen op internet:

Je doet een aankoop en vervolgens moet je dan je bank kiezen zodat je door wordt geleid naar de website van de bank. Indien je Rabobank hebt; tegenwoordig kan je betalen door een QR code door de Rabo app op je telefoon te laten scannen waarna de betaling dan wordt afgerond. Nou komt het mooie, als je een telefoon hebt waarbij je de accu eruit kunt halen dan moet je direct na de scan de accu uit je telefoon halen zodat de stroom uitvalt.
De betaling komt dan wel aan bij de webshop maar het geld blijft gewoon je rekening staan. Zo kun je in feite gratis aankopen doen! Op een Samsung S5 getest omdat je daar de accu nog uit kunt mikken. Doe er je voordeel mee!
Ik ga een dure Weber BBQ kopen. Bedankt maat!
Gelieve verwijderen
pi_194361053
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:14 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Ik ga een dure Weber BBQ kopen. Bedankt maat!
Wel niet verder vertellen buiten fok, anders komen ze er achter en gaan ze die bug fixen.
pindazakje
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:18:52 #21
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194361115
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:16 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wel niet verder vertellen buiten fok, anders komen ze er achter en gaan ze die bug fixen.
Ik hou mijn handen en lippen verzegeld.

Komt goed.
Gelieve verwijderen
pi_194362224
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Bij iDeal betalingen op internet:

Je doet een aankoop en vervolgens moet je dan je bank kiezen zodat je door wordt geleid naar de website van de bank. Indien je Rabobank hebt; tegenwoordig kan je betalen door een QR code door de Rabo app op je telefoon te laten scannen waarna de betaling dan wordt afgerond. Nou komt het mooie, als je een telefoon hebt waarbij je de accu eruit kunt halen dan moet je direct na de scan de accu uit je telefoon halen zodat de stroom uitvalt.
De betaling komt dan wel aan bij de webshop maar het geld blijft gewoon je rekening staan. Zo kun je in feite gratis aankopen doen! Op een Samsung S5 getest omdat je daar de accu nog uit kunt mikken. Doe er je voordeel mee!
Ja lekker dan, zo koop ik al jaren mijn ripples :')
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:35:26 #23
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194362792
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Bij iDeal betalingen op internet:

Je doet een aankoop en vervolgens moet je dan je bank kiezen zodat je door wordt geleid naar de website van de bank. Indien je Rabobank hebt; tegenwoordig kan je betalen door een QR code door de Rabo app op je telefoon te laten scannen waarna de betaling dan wordt afgerond. Nou komt het mooie, als je een telefoon hebt waarbij je de accu eruit kunt halen dan moet je direct na de scan de accu uit je telefoon halen zodat de stroom uitvalt.
De betaling komt dan wel aan bij de webshop maar het geld blijft gewoon je rekening staan. Zo kun je in feite gratis aankopen doen! Op een Samsung S5 getest omdat je daar de accu nog uit kunt mikken. Doe er je voordeel mee!
Godver niet zo handig om te melden maat, gebruik dit al tijden.
  zondag 2 augustus 2020 @ 00:12:42 #24
488458 mr.klojo
bananen zijn tof
pi_194363417
Ik heb mijn zonnepaneel naar het raam van de buren gericht. Wanneer die het licht aandoen in de avond krijg ik gratis stroom.
  zondag 2 augustus 2020 @ 00:14:42 #25
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_194363433
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Bij iDeal betalingen op internet:

Je doet een aankoop en vervolgens moet je dan je bank kiezen zodat je door wordt geleid naar de website van de bank. Indien je Rabobank hebt; tegenwoordig kan je betalen door een QR code door de Rabo app op je telefoon te laten scannen waarna de betaling dan wordt afgerond. Nou komt het mooie, als je een telefoon hebt waarbij je de accu eruit kunt halen dan moet je direct na de scan de accu uit je telefoon halen zodat de stroom uitvalt.
De betaling komt dan wel aan bij de webshop maar het geld blijft gewoon je rekening staan. Zo kun je in feite gratis aankopen doen! Op een Samsung S5 getest omdat je daar de accu nog uit kunt mikken. Doe er je voordeel mee!
Pokémon cloning op de Gameboy _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')