abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:20:54 #1
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194357467
TS had nog een hele zooi kleine coins op Binance staan die allemaal niet groot geworden zijn. Binance gebruikt hij niet meer.

Toen had hij alles omgezet naar BTC. En toen wilde hij dat via bitonic ofzo verkopen.

Probleem: Binance staat dit niet toe nu om veiligheidsredenen. En een maand geleden ook al niet. Ze willen een kopie van je paspoort/rijbewijs en je moet je gezicht laten zien. Dat laatste kan niet eens op mijn computer. Dus ze willen dat je hiervoor een smartphone app installeert. Die ik niet heb en niet wil. Ik wil hun niet mijn gegevens sturen. Ik heb nu nog maar minder dan 1000 dollar hierop staan. Mij is nooit verteld bij het storten dat ik hun mijn gegevens moet geven. Vind het belachelijk dat ze ineens hierom gaan vragen. Het gaat dus om minder dan 1000 dollar.

Vraag: Hoe kan ik dit geld van Binance afhalen?
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:33:52 #2
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_194357685
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 18:20 schreef Ixnay het volgende:
TS had nog een hele zooi kleine coins op Binance staan die allemaal niet groot geworden zijn. Binance gebruikt hij niet meer.

Toen had hij alles omgezet naar BTC. En toen wilde hij dat via bitonic ofzo verkopen.

Probleem: Binance staat dit niet toe nu om veiligheidsredenen. En een maand geleden ook al niet. Ze willen een kopie van je paspoort/rijbewijs en je moet je gezicht laten zien. Dat laatste kan niet eens op mijn computer. Dus ze willen dat je hiervoor een smartphone app installeert. Die ik niet heb en niet wil. Ik wil hun niet mijn gegevens sturen. Ik heb nu nog maar minder dan 1000 dollar hierop staan. Mij is nooit verteld bij het storten dat ik hun mijn gegevens moet geven. Vind het belachelijk dat ze ineens hierom gaan vragen. Het gaat dus om minder dan 1000 dollar.

Vraag: Hoe kan ik dit geld van Binance afhalen?
gaat een beetje moeilijk worden tegenwoordig is het bij elke exchange of zelfs litebite/bitcoindirect en dergelijke sites verplicht om een KYC uit te voeren

je zou het 'lokaal' kunnen verkopen
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:37:15 #3
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194357747
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 18:33 schreef anti-loper het volgende:

[..]

gaat een beetje moeilijk worden tegenwoordig is het bij elke exchange of zelfs litebite/bitcoindirect en dergelijke sites verplicht om een KYC uit te voeren

je zou het 'lokaal' kunnen verkopen
Wat bedoel je met "lokaal"?

Naar een andere Binance user?
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:38:22 #4
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_194357761
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 18:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "lokaal"?

Naar een andere Binance user?
nee dat je het offline verkoopt.. je zet het bijv op een usb stickie of je geeft iemand de wallet in persoon etc

https://localbitcoins.com

pas op dat je niet geript word
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_194359335
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 18:20 schreef Ixnay het volgende:
Mij is nooit verteld bij het storten dat ik hun mijn gegevens moet geven. Vind het belachelijk dat ze ineens hierom gaan vragen.
Tja, de wetgeving is in de tussentijd veranderd en ook voor het verhandelen van crypto geld nu dat je indentiteit vastgesteld moet worden.
So we just called him Fred too
pi_194381136
Enige optie is om je account te verkopen. :) Voor withdrawal is KYC tegenwoordig verplicht.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_194644313
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 18:38 schreef anti-loper het volgende:

[..]

nee dat je het offline verkoopt.. je zet het bijv op een usb stickie of je geeft iemand de wallet in persoon etc

https://localbitcoins.com

pas op dat je niet geript word
Dit kan uiteraard ook niet want zonder KYC-verificatie mag je je bitcoins niet naar een wallet verplaatsen en TS' bitcoin staat nu op de BTC-wallet van Binance
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')