Waar ga je wandelen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt zin in het wandelen morgen
Binnenstad Deventer, langs de IJssel, Randerbos, Diepenveen en dan weer naar huis. 15 kmquote:
Mooie route. 15 km is prima te doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenstad Deventer, langs de IJssel, Randerbos, Diepenveen en dan weer naar huis. 15 km
Ik heb eergisteren nog van station Twello terug naar huis gelopen. Was heerlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mooie route. 15 km is prima te doen.
Ik liep ooit van station zutphen naar station deventer, langs de ijssel. Het waaide zo hard dat we geen pauze konden nemen.
Dat was best ver.
Dat is minder dan 10 km naar je huis?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren nog van station Twello terug naar huis gelopen. Was heerlijk
Ja 5-6 km. Na de werkdag hequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is minder dan 10 km naar je huis?
heb ik eigenlijk alleen nog maar in de Carrefour ofzo gezien. die asociaal grote supers. Zeg maar AH XXLquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Grote supermarkt, verwacht je wel Stro (voor knaagdieren). Nee hebben ze niet
Ik heb echt nog nooit maar dan ook nog nooit stro zien liggen in een Nederlandse supermarkt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Grote supermarkt, verwacht je wel Stro (voor knaagdieren). Nee hebben ze niet
Jawel joh bij mij heeft de AH dat gewoon, net als vogelzand en vissenvoerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit maar dan ook nog nooit stro zien liggen in een Nederlandse supermarkt.
Ik woon in een dorpjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel joh bij mij heeft de AH dat gewoon, net als vogelzand en vissenvoer
"Zelfverklaard 'man van de wereld' wijt strogebrek aan 'wonen in een dorpje'; geloofwaardigheid twijfelachtig"quote:
Hebben ze bij jou stro in de supermarkt dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Zelfverklaard 'man van de wereld' wijt strogebrek aan 'wonen in een dorpje'; geloofwaardigheid twijfelachtig"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |