abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194358328
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik geef Harvest89 aan dat hij dat niet verkeerd gezien heeft. Is geen kwestie van overspringen maar ik ga gewoon niet het rechtse beleid van FvD aanvallen tegenover mensen die voor meer EU en dus voor nog veel rechtser, aanzienlijk neoliberaler beleid zijn.
Dat zijn toch losse dingen? Baudet wil een Nexit en terug naar de gulden. Daar heb ik kritiek op. Maar dan zou die kritiek opeens niet meer geldig zijn omdat anderen eurofiel zijn?

Het is gewoon de doelpalen verzetten.

quote:
Als jij wil beweren dat het niet klopt moet je dat onderbouwen.
Nee. Wie stelt, bewijst. Baudet zei dat het virus dood gaat door zeewind.

Dan mogen we er bij een politicus toch vanuit gaan dat het ergens op gebaseerd is?

quote:
De een bespreekt in een lang gesprek waarschijnlijk gunstige factoren in een tijd dat iedereen nog een beetje aan het zoeken is naar hoe dat virus werkt. Rutte heeft één taak, in een nationale toespraak vertellen wat er aan de hand is en wat de regering gaat doen, een historisch en belangrijk moment en hij fuckt het volkomen op met een zotte theorie.
Rutte was redelijk genuanceerd. Hij had het over een scenario waarbij groepsimmuniteit in ons voordeel gaat werken, maar zei ook dat dat niet binnen enkele maanden zal gebeuren. Overigens wordt er nog steeds op groepsimmuniteit ingezet, maar dan door middel van een vaccin.

quote:
Als je dan, zelfs maanden later nog, Baudet gaat verwijten dat hij het virus ipv de virions zegt ivm de gunstige zeewind, dan zijn de verhoudingen helemaal zoek.
Virions gaan wel dood door zeewind?

quote:
Dat hele FvD topic staat vol met het hersenloze herkauwing van de door de media klaargelegde frames. 'Eerst was hij voor een strenge lockdown, en nu wil hij versoepeling van de lockdown', als je niet snapt dat het ene moment een andere maatregel vereist dan het andere vanweged de ontwikkelilng van de besmetting, dan moet je gewoon je domme hoofd houden.
Ah, ik voorspelde het al. Anderen zijn dom.

De grap is natuurlijk wel dat wat ik zei klopt. Toen Rutte met de lockdown kwam, moest dat strenger van Baudet. Maar kort daarna mocht die lockdown niet langer dan 2/3 weken duren. Tja, dat is gewoon draaien omdat je electoraat dat van je verlangt.

quote:
Ik blijf daar althans niet op ingaan, net zo min alsof de weigering van de coalitie om een spoeddebat te houden, waardoor het land en het kabinet pas twee maanden later totaal onvoorbereid bleek met de nodige doden en economische schade tot gevolg weerlegd zou kunnen worden met het feit dat Baudet niet bij een briefing was.
Ik heb meerdere keren aangegeven dat Baudet een goed punt had met zijn spoeddebat. Het is echter dan wel weer opvallend dat hij dat in de Tweede Kamer, vol in het licht van de camera's, vroeg. En een moment later bij briefings en het eerstvolgende debat alweer afwezig was. Sterker nog, Baudet zat in Italië en FvD organiseerde nog vrolijk partijbijeenkomsten.

quote:
Als je serieus denkt een goed punt te maken als je dat van de NOS of zo overtikt dan ga ik daar verder geen tijd meer aan besteden, ik ga ook niet bij de F-jes voetballen, downies de kritik des reinen vernunft uitleggen of Hugo de Jonge's visie op Nederland uitgebreid bestuderen.
Ja, jij bent namelijk gigantisch intelligent. Dus ik zou mijn tijd maar niet verdoen aan zo'n domme robots.
pi_194358394
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:16 schreef luxerobots het volgende:
De grap is natuurlijk wel dat wat ik zei klopt. Toen Rutte met de lockdown kwam, moest dat strenger van Baudet. Maar kort daarna mocht die lockdown niet langer dan 2/3 weken duren. Tja, dat is gewoon draaien omdat je electoraat dat van je verlangt.
Baudet/FvD had idd, en nog steeds, eerder in lockdown gewild, dat is echt 100 keer uitgelgd. En dat had levens kunnen redden, en dat ben ik 100% met ze eens. Rutte weigerde, experts weigerden, en hup, er was paniek, en toen moest er ineens een lockdown komen. Terwijl je (Baudet/FvD) dat voor had kunnen zijn.

En dat was ook de enige reden van een lockdown; zorgen dat de zorg het weer aankon, adempauze kon nemen, en weer door met hoe het in Zweden bijvoorbeeld gaat.

Heeft echt niets met electoraat te maken, of draaien. Dat was gewoon consequent.
pi_194358425
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 18:47 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Heb je flink gezopen vanmiddag? Je begint nu wel heel erg onsamenhangende wartaal uit te slaan.
Als je een post niet begrijpt, kan je 'm ook overslaan.
pi_194358590
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Baudet/FvD had idd, en nog steeds, eerder in lockdown gewild, dat is echt 100 keer uitgelgd. En dat had levens kunnen redden, en dat ben ik 100% met ze eens. Rutte weigerde, experts weigerden, en hup, er was paniek, en toen moest er ineens een lockdown komen. Terwijl je (Baudet/FvD) dat voor had kunnen zijn.
Nee hoor. Dat is niet door FvD voorgesteld.

En als het wel zo is, zou je dat toch eenvoudig moeten kunnen bewijzen.
pi_194358703
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 18:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Bedoel je dat je het niet met haar eens bent? Dom is ze niet.

Het is wel wat flauw van haar om zich te laten voorstaan op haar uiterlijk en vervolgens te gaan klagen als mensen het over d'r uiterlijk hebben. In de FHM staan als een van de mooiste vrouwen is oké, 'snoepje van de week' zijn niet. Mkay.
Het zou op zich een fair punt zijn als er niet stelselmatig achteraan kwam dat ze een naar voren geschoven schildmaagd is die met 'r mooie koppie komt vertellen wat mannen voor haar bedacht hebben. Het narratief dat luxerobots hier braaf loopt te herkauwen zeg maar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat zijn toch losse dingen? Baudet wil een Nexit en terug naar de gulden. Daar heb ik kritiek op. Maar dan zou die kritiek opeens niet meer geldig zijn omdat anderen eurofiel zijn?
Het is gewoon de doelpalen verzetten.
[/quote]Nee, je leest niet.

quote:
Nee. Wie stelt, bewijst. Baudet zei dat het virus dood gaat door zeewind.

Dan mogen we er bij een politicus toch vanuit gaan dat het ergens op gebaseerd is?
Je bedoelt dat je niets van het gesprek waarin hij dat zei hebt gezien.

quote:
Rutte was redelijk genuanceerd. Hij had het over een scenario waarbij groepsimmuniteit in ons voordeel gaat werken, maar zei ook dat dat niet binnen enkele maanden zal gebeuren. Overigens wordt er nog steeds op groepsimmuniteit ingezet, maar dan door middel van een vaccin.
Luisteren naar een toespraak kun je ook al niet.

quote:
Virions gaan wel dood door zeewind?
Sterker nog, ze gaan dood als ze niet snel een gastlichaam vinden. Zeewind helpt daar niet bij.

quote:
Ah, ik voorspelde het al. Anderen zijn dom.
Voor jou een voorspelling voor mij een vaststelling.

quote:
De grap is natuurlijk wel dat wat ik zei klopt. Toen Rutte met de lockdown kwam, moest dat strenger van Baudet. Maar kort daarna mocht die lockdown niet langer dan 2/3 weken duren. Tja, dat is gewoon draaien omdat je electoraat dat van je verlangt.
Nee, dat is logisch omdat je met een snelle lockdown de epidemie in de kiem smoort. Als je daar langer meer wacht heb je veel meer van het virus rondhangen en moet die lockdown dus ook langer duren voor hetzelfde effect. Als je dat niet snapt dan ben je te dom om je ermee te bemoeien. Maar je hoefde het dan ook niet zelf te verzinnen, de media hadden het al voor je klaar gezet. Als ik wil weten wat de kranten schrijven dan lees ik die wel.

quote:
Ik heb meerdere keren aangegeven dat Baudet een goed punt had met zijn spoeddebat. Het is echter dan wel weer opvallend dat hij dat in de Tweede Kamer, vol in het licht van de camera's, vroeg. En een moment later bij briefings en het eerstvolgende debat alweer afwezig was. Sterker nog, Baudet zat in Italië en FvD organiseerde nog vrolijk partijbijeenkomsten.
Het feit dat het kabinet totaal onvoorbereid was toen het virus arriveerde bewijst dat die briefings alleen maar een excuus waren om het er niet echt over te hebben.

quote:
Ja, jij bent namelijk gigantisch intelligent.
Dat hoor ik vaak maar ik ben het er niet mee eens, het zijn vooral veel andere mensen die dom zijn.

quote:
Dus ik zou mijn tijd maar niet verdoen aan zo'n domme robots.
Dat was ik dan ook niet meer van plan maar soms laat ik me toch weer verleiden om je dingen uit te leggen die je toch niet begrijpt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194358706
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is niet door FvD voorgesteld.

En als het wel zo is, zou je dat toch eenvoudig moeten kunnen bewijzen.
Wat bedoel je met voorgesteld?

Het is echt tig keer in de kamer voorbij gekomen, kan je nu wel doen alsof het niet zo is, maar ik heb echt al die debatten in de begin periode gezien, neem het maar aan :).
pi_194358719
Oja, dit is het Sander Schimmelpink topic. Waarom gaat het hier in godsnaam over de corona crisis en Baudet?
pi_194358723
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 18:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dom is ze niet. Maar ik twijfel wel aan haar zogenaamd hoge intelligentie. Echt intelligente mensen praten toch niet zo makkelijk Thierry's riedeltje na?
Ze is geen O+ Annabel Nanninga O+, dat moge duidelijk zijn. Maar da's allemaal niet echt ontopic, lijkt me.

Sander is een sukkel en Eva doet verbolgen omdat Sander een andere ideologie aanhangt. Over GeenStijl hoor je haar niet, de vrouwenkeurders bij uitstek, om nog maar te zwijgen over de vrouwonvriendelijke uitspraken van Baudet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_194358726
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oja, dit is het Sander Schimmelpink topic. Waarom gaat het hier in godsnaam over de corona crisis en Baudet?
Dit.

Heeft die pedo nu al zijn excuses aangeboden?
pi_194358742
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met voorgesteld?

Het is echt tig keer in de kamer voorbij gekomen, kan je nu wel doen alsof het niet zo is, maar ik heb echt al die debatten in de begin periode gezien, neem het maar aan :).
Als jij al die debatten gezien hebt. Dan moet het vast niet moeilijk zijn om er één nieuwsbericht of filmpje van te vinden.

(maar dat lukt je niet, want het is niet waar)
pi_194358782
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als jij al die debatten gezien hebt. Dan moet het vast niet moeilijk zijn om er één nieuwsbericht of filmpje van te vinden.

(maar dat lukt je niet, want het is niet waar)
https://www.dagelijksesta(...)weer-back-to-normal/

twitter


[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2020 19:56:18 ]
pi_194358878
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het zou op zich een fair punt zijn als er niet stelselmatig achteraan kwam dat ze een naar voren geschoven schildmaagd is die met 'r mooie koppie komt vertellen wat mannen voor haar bedacht hebben. Het narratief dat luxerobots hier braaf loopt te herkauwen zeg maar.
Ik ben bij Eva gewoon gaan kijken wat ze zegt. En dan komt er niet veel slims uit. Bijvoorbeeld dat verhaal over hedendaags feminisme dat erg evil zou zijn (buiten beschouwing latende dat het feminisme vandaag de dag uit allerlei stromingen bestaat).

quote:
Nee, je leest niet.
Wees inhoudelijk. En stop met dat denigrerende gedoe.

quote:
Je bedoelt dat je niets van het gesprek waarin hij dat zei hebt gezien.
Hier is het. En het is inderdaad nog het meest comedy wat Baudet zegt.


quote:
Luisteren naar een toespraak kun je ook al niet.
Vermoeiend.

quote:
Sterker nog, ze gaan dood als ze niet snel een gastlichaam vinden. Zeewind helpt daar niet bij.
Waarom begon je dan over virions?

quote:
Voor jou een voorspelling voor mij een vaststelling.
Van iemand die zo verschrikkelijk intelligent is, zou je toch verwachten dat hij inhoudelijk is en niet steeds op de man speelt.

quote:
Nee, dat is logisch omdat je met een snelle lockdown de epidemie in de kiem smoort. Als je daar langer meer wacht heb je veel meer van het virus rondhangen en moet die lockdown dus ook langer duren voor hetzelfde effect.
Hij wilde geen snelle lockdown, niet sneller dan Rutte in ieder geval. Hij wilde het wel strenger. En dan na 2/3 weken weer versoepelen.

En daar schiet je gewoon weinig mee op om een virus uit te bannen.

quote:
Als je dat niet snapt dan ben je te dom om je ermee te bemoeien. Maar je hoefde het dan ook niet zelf te verzinnen, de media hadden het al voor je klaar gezet. Als ik wil weten wat de kranten schrijven dan lees ik die wel.
Ja, anderen zijn dom, we weten het.

quote:
Het feit dat het kabinet totaal onvoorbereid was toen het virus arriveerde bewijst dat die briefings alleen maar een excuus waren om het er niet echt over te hebben.
Okay.

quote:
Dat hoor ik vaak maar ik ben het er niet mee eens, het zijn vooral veel andere mensen die dom zijn.
Zelfinzicht is geen sterk punt van je.

quote:
Dat was ik dan ook niet meer van plan maar soms laat ik me toch weer verleiden om je dingen uit te leggen die je toch niet begrijpt.
:')
pi_194358899
Man man man man :') _O-

Niet te geloven.
pi_194359244
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik ben bij Eva gewoon gaan kijken wat ze zegt. En dan komt er niet veel slims uit. Bijvoorbeeld dat verhaal over hedendaags feminisme dat erg evil zou zijn (buiten beschouwing latende dat het feminisme vandaag de dag uit allerlei stromingen bestaat).
Ken ik niet maar over de rechtspraak zegt ze rake dingen. Niet iets waar elke jurist mee zou kunnen komen, en ver buiten het begripsniveau van een Hugo de Jonge bijvoorbeeld.

quote:
Wees inhoudelijk. En stop met dat denigrerende gedoe.
Ik was inhoudelijk maar dan lees je niet wat er staat.

quote:
Hier is het. En het is inderdaad nog het meest comedy wat Baudet zegt.

Precies het voorbeeld waar jij ook al mee kwam, wat toevallig, al je stellingen zijn hapklaar in de media verschenen. Dat was trouwens de tweede keer al dat ZML de actualiteit verliet en speciaal bij Baudet met een ouwe koe aan kwam zetten.

quote:
Vermoeiend.
Zeker, Rutte had het immers over groepsimmuniteit opbouwen in afwachting van het vaccin.

quote:
Waarom begon je dan over virions?
Omdat je het virus hebt en individuele virusdeeltjes, de virions, en die gaan aldoor dood en er gaan er meer dood als ze moeilijker een gastlichaam vinden en het virus zich niet kan verspreiden. Lubach praat dan ook gewoon poep als hij zegt dat het virus niet doogaat. Het gaat wel dood, het sterft alleen niet uit. Een konijnenplaag wordt ook minder als je 80% van de konijnen afschiet, zonder dat het konijn uitsterft.

quote:
Van iemand die zo verschrikkelijk intelligent is, zou je toch verwachten dat hij inhoudelijk is en niet steeds op de man speelt.
Hoe zou jij dat moeten weten?

quote:
Hij wilde geen snelle lockdown, niet sneller dan Rutte in ieder geval.
Je liegt.

quote:
Hij wilde het wel strenger. En dan na 2/3 weken weer versoepelen.

En daar schiet je gewoon weinig mee op om een virus uit te bannen.
Hij pleitte al voor een lockdown toen Rutte nog niet eens dacht aan het creeeren van besmettingshaarden voor coffeeshops. Als je bij een geringe verspreiding al in lockdown gaat heb je het virus eerder terug op een aanvaardbaar niveau. Maar 'grenzen open' is zo'n beetje de enige ideologie die dit kabinet heeft dus daar wilden ze niet aan, sowieso is het een kabinet van zich van alles en nog wat laten overkomen en zaken van week tot week beijken. Geen visie.

quote:
Ja, anderen zijn dom, we weten het.
Nou moet je niet iedereen over een kam scheren, je mag je zelf best aangesproken voelen.

quote:
Okay.
Of had je willen beweren dat het kabinet zich in die twee maanden niet beter kon voorbereiden op het virus omdat Baudet niet bij een briefing was?

quote:
Zelfinzicht is geen sterk punt van je.

:')
En dat zeg jij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194359383
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 16:49 schreef luxerobots het volgende:

Maar op veel intelligentie heb ik die Eva nog niet kunnen betrappen.

Als ze niet knap was, was ze ook niet bekend.
Ze heeft volgens mij eoa universitaire opleiding gedaan, daar moet je toch wel iets van intelligentie voor meenemen lijkt me.
pi_194359388
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je liegt.

[...]

Hij pleitte al voor een lockdown toen Rutte nog niet eens dacht aan het creeeren van besmettingshaarden voor coffeeshops. Als je bij een geringe verspreiding al in lockdown gaat heb je het virus eerder terug op een aanvaardbaar niveau.

Op 21 maart wilde Thierry een korte totale lockdown.

Even kijken wat er al ingevoerd was:

- Op 9 maart moesten we stoppen met handen schudden.
- Op 12 maart werden evenementen met meer dan 100 personen afgelast en moest men thuiswerken indien mogelijk. Mensen met koorts of luchtwegklachten moesten binnenblijven.
- Op 15 maart gingen scholen en de horeca dicht.
- Op 16 maart hield Rutte de bekende speech.

- Op 21 maart stuurde Thierry een tweet over de totale en korte lockdown de wereld in -

- Op 22 maart een NL-Alert over het houden van afstand
- Op 23 maart krijgen gemeenten de bevoegdheid om drukke plekken en winkels te sluiten.
- Op 26 maart: Groepsvorming op straat was niet meer toegestaan

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 01-08-2020 20:59:46 ]
pi_194359433
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Precies het voorbeeld waar jij ook al mee kwam, wat toevallig, al je stellingen zijn hapklaar in de media verschenen. Dat was trouwens de tweede keer al dat ZML de actualiteit verliet en speciaal bij Baudet met een ouwe koe aan kwam zetten.
Tja, domme dingen van Baudet verschijnen nu eenmaal in de media.

quote:
Omdat je het virus hebt en individuele virusdeeltjes, de virions, en die gaan aldoor dood en er gaan er meer dood als ze moeilijker een gastlichaam vinden en het virus zich niet kan verspreiden. Lubach praat dan ook gewoon poep als hij zegt dat het virus niet doogaat. Het gaat wel dood, het sterft alleen niet uit. Een konijnenplaag wordt ook minder als je 80% van de konijnen afschiet, zonder dat het konijn uitsterft.
Kun je wel een lulverhaal over virions ophangen, maar dat heeft er dus niets mee te maken.
pi_194359462
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

[..]

Op 21 maart wilde Thierry een korte totale lockdown.

Even kijken wat er al ingevoerd was:

- Op 9 maart moesten we stoppen we met handen schudden.
- Op 12 maart werden evenementen met meer dan 100 personen afgelast en moest men thuiswerken indien mogelijk. Mensen met koorts of luchtwegklachten moesten binnenblijven.
- Op 15 maart gingen scholen en de horeca dicht.
- Op 16 maart hield Rutte de bekende speech.

- Op 21 maart stuurde Thierry een tweet over de totale en korte lockdown de wereld in -

- Op 22 maart een NL-Alert over het houden van afstand
- Op 23 maart krijgen gemeenten de bevoegdheid om drukke plekken en winkels te sluiten.
- Op 26 maart: Groepsvorming op straat was niet meer toegestaan
Het duurde even.

Goede reactie verder, alleen was Baudet (en Wilders) al voor die tweet bezig met de lockdown, en neemt niet weg dat er nog geen lockdown was op het moment van de tweet. Kortom; je gejank mag wel stoppen.

Nu weer terug naar Sander Schimmelpink.
pi_194359482
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:
quote:

Je liegt.
quote:
Nou moet je niet iedereen over een kam scheren, je mag je zelf best aangesproken voelen.
Het is wel steeds hetzelfde trucje he?

Anderen zijn dom en liegen.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:54:03 #100
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194359486
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 17:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hij post al jaren. En ook voordat FvD actief was. Dat is waar.

Maar de afgelopen tijd verdedigt Weltschmerz echt alles wat Thierry (en FvD) doet.

Geef mij één voorbeeld van het afgelopen jaar waarbij hij het met FvD oneens is.
Zo werkt dat niet he, kom eerst maar met bewijs dat hij een FVD trol is.
pi_194359542
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet he, kom eerst maar met bewijs dat hij een FVD trol is.
Jij mag mijn uitdaging ook aangaan hoor. Geef mij één voorbeeld van het afgelopen jaar waarbij Weltschmerz kritisch is op FvD.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:01:02 #102
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194359574
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:58 schreef luxerobots het volgende:

Jij mag mijn uitdaging ook aangaan hoor. Geef mij één voorbeeld van het afgelopen jaar waarbij Weltschmerz kritisch is op FvD.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:16 schreef luxerobots het volgende:
Nee. Wie stelt, bewijst.
pi_194359575
Allemaal niet ontopic en bovendien kinderachtig. Kom op, mensen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_194359648
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:01 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

Je hebt best een punt.

Ik kan niet bewijzen dat Weltschmerz door FvD betaald wordt. Maar als ik zijn posts zie. En zie hoe hij zich in de vreemdste bochten wringt om Baudet te verdedigen, begin ik daar toch serieus over na te denken.

Overigens kwam mijn reactie voort uit een insinuatie van Weltschmerz dat ik dom zou zijn. En dat doet hij zo vaak, dat ik ook wat minder lief wordt.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:09:34 #105
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194359734
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:04 schreef luxerobots het volgende:
Je hebt best een punt.

Ik kan niet bewijzen dat Weltschmerz door FvD betaald wordt. Maar als ik zijn posts zie. En zie hoe hij zich in de vreemdste bochten wringt om Baudet te verdedigen, begin ik daar toch serieus over na te denken.

Overigens kwam mijn reactie voort uit een insinuatie van Weltschmerz dat ik dom zou zijn. En dat doet hij zo vaak, dat ik ook wat minder lief wordt.
Kijk, het interesseert me werkelijk waar geen fuck of iemand nou pro- of anti Baudet of whatever is. Maar ik zie dit gedrag de laatste tijd te vaak hier op Fok!. Er wordt uit de losse pols een beschuldiging de wereld in geslingerd en vervolgens mag de tegenpartij gaan aantonen dat die beschuldiging onjuist is. Ja, zo werkt dat dus niet. Als je iemand ergens van beticht mag, nee moet dat ook onderbouwd worden.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:41:56 #106
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_194360361
Wat is die Sander Schimmelpenninck een zielig figuur, dat kind is 15. :')
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:43:32 #107
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194360392
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je hebt best een punt.

Ik kan niet bewijzen dat Weltschmerz door FvD betaald wordt. Maar als ik zijn posts zie. En zie hoe hij zich in de vreemdste bochten wringt om Baudet te verdedigen, begin ik daar toch serieus over na te denken.

Overigens kwam mijn reactie voort uit een insinuatie van Weltschmerz dat ik dom zou zijn. En dat doet hij zo vaak, dat ik ook wat minder lief wordt.
Jezus gast, waar gaat dit allemaal over...

Geen idee of ie FvD fanboy is.
En if so, so what? :?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:50:02 #109
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_194360534
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Een karrevracht figuren hier zijn het niet met je eens...
Tja, sommige mensen proberen allerei bagger goed te praten als het in het eigen straatje past.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:52:34 #110
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194360590
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:50 schreef detaris het volgende:
Tja, sommige mensen proberen allerei bagger goed te praten als het in het eigen straatje past.
Het is gewoon bizar dat het hier door flink veel figuren "normaal" gevonden wordt dat je als 36 jarige mag geilen op een kind van 15...
pi_194360623
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:43 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jezus gast, waar gaat dit allemaal over...

Geen idee of ie FvD fanboy is.
En if so, so what? :?
Dat Schimmelmannetje schijnt nogal opinie te maken tegen FvD. Toen heeft mooimeisje Eva dit fragment van Sander SchimmelP op twitter geëxposed. En toen werd het politiek.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:54:06 #112
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194360626
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het is gewoon bizar dat het hier door flink veel figuren "normaal" gevonden wordt dat je als 36 jarige mag geilen op een kind van 15...
Kind mag je best tussen haakjes zetten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:57:01 #113
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:59:55 #114
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194360746
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

Haakjes of apostrofs?

Anyway, in mijn wereld is een 15 jarige een kind.
Apostrof

Zoals eerder hier besproken gaat het er niet om dat je een 15 jarige tiener een beurt geeft.
Maar dat als ze al goed gevormd is en er niet meer als kind uitziet haar lichaam lekker vindt, zoals bij veel 15 jarigen het geval is en naar mijn (en Sanders) mening ook bij Alexia.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:00:47 #115
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194360758
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:59 schreef Harvest89 het volgende:

Apostrof

Zoals eerder hier besproken gaat het er niet om dat je een 15 jarige tiener een beurt geeft.
Maar dat als ze al goed gevormd is en er niet meer als kind uitziet haar lichaam lekker vindt, zoals bij veel 15 jarigen het geval is en naar mijn (en Sanders) mening ook bij Alexia.
15 Blijft 15. Ergo, kind.
pi_194360862
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Apostrof

Zoals eerder hier besproken gaat het er niet om dat je een 15 jarige tiener een beurt geeft.
Maar dat als ze al goed gevormd is en er niet meer als kind uitziet haar lichaam lekker vindt, zoals bij veel 15 jarigen het geval is en naar mijn (en Sanders) mening ook bij Alexia.
Dan hoop ik dat je dat voor je houdt. Ook als ze 18+ is trouwens, want niemand zit te wachten op jouw (virtuele) sisgeluiden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_194360871
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Apostrof

Zoals eerder hier besproken gaat het er niet om dat je een 15 jarige tiener een beurt geeft.
Maar dat als ze al goed gevormd is en er niet meer als kind uitziet haar lichaam lekker vindt, zoals bij veel 15 jarigen het geval is en naar mijn (en Sanders) mening ook bij Alexia.
:')
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_194360874
De racismehype is gelukkig weer overgewaaid zodat we het weer over dit soort randzaakjes en TikTok kunnen hebben _O-
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:07:53 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194360897
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Apostrof

Zoals eerder hier besproken gaat het er niet om dat je een 15 jarige tiener een beurt geeft.
Maar dat als ze al goed gevormd is en er niet meer als kind uitziet haar lichaam lekker vindt, zoals bij veel 15 jarigen het geval is en naar mijn (en Sanders) mening ook bij Alexia.
Ik hoop dat je gezopen hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:09:32 #120
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194360925
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je dat voor je houdt. Ook als ze 18+ is trouwens, want niemand zit te wachten op jouw (virtuele) sisgeluiden.
In de kroeg of kantine zullen genoeg mensen het met me eens zijn. Als tv presentator of BN'er deze mening op Twitter gooien is een ander verhaal.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')