abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_194351270
Hoe wordt het makkelijker om consistent te blijven bij het wegblijven van pr0n/fap? Verwijder alle wereldse streven naar bezit, roem, en macht. Wanneer het inzicht groeit over hoe de dingen werken in de huidige wereld met alle negatieve invloeden, dan zie je in dat het maar van korte duur is. Net als de conflicten die het in een individueel veroorzaakt en de ellende. Dat merk je als het goed is ook nadat je een sessie hebt gehad van pr0n kijken en rukken. Diegene doet dan compleet afstand van wereldse bezittingen en gaat in het leven van opoffering en persistentie zodat je inziet dat deze dingen echt niet door de beugel kunnen.

Veel mensen vinden dat sexueel beeldmateriaal getolereerd moet worden omdat het een vorm van kunst/expressie is, maar het schaadt de jeugdige kijker. Vroeger ging de welvaart tenminste nog omhoog, want toen was iedereen tenminste nog niet de hele tijd pr0n aan het kijken en rukken, wat de creatieve energie in het zaad weghaalt. Waarom komt verkrachting tegenwoordig zo vaak voor? Het is gecultiveerd op tv en internet.

Grootschalige afvoer van seksuele energie, los van de manier waarop, verlaagt de totale energie enorm. Jonge mannen beseffen die waarde niet en verspillen het. Je bent er weliswaar nu niet bewust van doordat alles uitgegeven wordt aan pr0n en rukken. Het is namelijk de seksuele kracht die oneindig is en ook bewaard kan worden voor juiste doeleinden.
Onthoud dat voor de productie van 1 zaadcel vele voorgaande biochemische stappen nodig waren waarbij voedsel de eerste was, en bij elke stap energie nodig is.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:57:16 #2
476022 PzKpfw
Knuppel in het hoenderhok
pi_194351353
Jij denkt echt dat zo'n zaadcel anders eeuwig bewaard zou blijven?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
pi_194351538
Okay en nu
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:12:27 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194351545
Pr0n...
"We aren't people, we are text."
- Japanman Sakyusan -
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:16:23 #5
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_194351592
Je ik voel me na een sessie juist altijd geweldig en voldaan
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:16:25 #6
145080 crew  SuperwormJim
Het boegbeeld van FOK!
pi_194351593
Ik gebruik m'n kwakje voor diverse culinaire uitspattingen: ONZ / Cooking with cum

Hoe kijk daar tegenaan, ts? Ik bedoel, het heeft nu natuurlijk wel een doel. Eigenlijk is dit energieneutraal fappen: de energie die ik gebruik tijdens het fappen neem ik weer tot me als ik zo'n heerlijk cum-gerechtje verorber.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:18:56 #7
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_194351625
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik gebruik m'n kwakje voor diverse culinaire uitspattingen: ONZ / Cooking with cum

Hoe kijk daar tegenaan, ts? Ik bedoel, het heeft nu natuurlijk wel een doel. Eigenlijk is dit energieneutraal fappen: de energie die ik gebruik tijdens het fappen neem ik weer tot me als ik zo'n heerlijk cum-gerechtje verorber.
Jij wil natuurlijk ook jong blijven door de spermidine uit je zaad te consumeren
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:39:19 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194351904
Ja doei.
[i]Breitling - Instruments for Professionals[/i]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')