abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_194383411
Aangezien er geen cao is zou ik niet rondbazuinen dat je om verhoging gaat vragen. Gewoon aan niemand vertellen.

In die baantjes kunnen ze vaak zat mensen krijgen. Waardering voor harde werkers is er meestal alleen in woorden, niet met pegels. Dan nemen ze gewoon weer een nieuwe aan. Evt gooien ze die eruit als die niet hard genoeg loopt. Dat riedeltje herhalen ze tot ze weer iemand hebben die happy aan het rennen is voor 1900 bruto.

Beste kans lijkt me dus om op een gemoedelijke manier wat extra geld los te peuteren. Zeggen dat je het erg naar je zin hebt etc maar dat je erg geholpen zou zijn met wat extra inkomsten. Dan wat hoog inzetten en hopelijk krijg je er dan 100 a 200 per maand bij.

Mocht het lukken dan ook niet aan anderen vertellen. Anders wil iedereen meer. Dan hoef je over een jaartje niet nog eens om verhoging te komen vragen...

Ik zou ook niet wachten tot oktober. Gewoon gesprekje aanvragen. Dan weten ze ook dat het belangrijk voor je is. Want vragen om verhoging bij een jaarlijks gesprekje zullen wel meer mensen doen. Van die mensen die het vragen maar toch wel blijven ook als ze het niet krijgen.
pi_194384170
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:31 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Waarom heb ik dan zo vaak een idioot aan de lijn?
We kunnen ons ontzettend goed aanpassen aan het niveau van de beller.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')