Ik was in slaap gevallenquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:16 schreef kwiwi het volgende:
Waarom kan haags het wel en jij niet Buda?
dan maak je maar nieuwe! Bak ik nog effe gauw bolussenquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrees dat ze op zijn tegen de tijd dat je arriveert
is wel lekkerquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het wel. Heb dat nog nooit op.
Niet net, maar "toen hij steken liet vallen"?quote:
Ik ga het belevenquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan maak je maar nieuwe! Bak ik nog effe gauw bolussen
[..]
is wel lekker
Nomnomquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan maak je maar nieuwe! Bak ik nog effe gauw bolussen
Oh ja dat komt vaker voor. Hahaquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet net, maar "toen hij steken liet vallen"?
Ahquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hij viel in slaap na het slotje eerder vandaag
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja dat komt vaker voor. Haha
Ik zeg doenquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan nog tot 23.00 vanavond beslissen of ik er alvast een weekend van maak.
Ben nog in afwachting van een collega eigenlijk. Moet niet een groot probleem zijn.quote:
doe nou maar.. wijf.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon doenquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah bierenquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Waar is Fles? Nog steeds van Twello terug naar huis aan het lopen?
overleven we wel hoorquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moeten jullie mij wel 3 dagen missen hier
We gunnen het jequote:Op donderdag 30 juli 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer eens rustig gapenquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer eens rustig gapen
Nee hoor, alweer terugquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Waar is Fles? Nog steeds van Twello terug naar huis aan het lopen?
Nee vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, alweer terugHoezo? Heb je me nodig?
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer eens rustig gapen
Bijna 8500quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vroeg het me gewoon afHoeveel stappen waren het?
Says who? Je bent niet voor niks moequote:Op donderdag 30 juli 2020 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan slaap ik vannacht niet meer.
Gewoon lekker vroeg naar bed. Morgen 5 uur op, lang zat geslapen, frisse ochtendwandeling en een mooie start van de dagquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan slaap ik vannacht niet meer.
Mondkapjes?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Heb de naaimachine weer eens uit de kast gehaald. Even pinterest afstruinen voor ideeën
Hmm dat is eigenlijk geen slecht idee, ook al had je het niet tegen mijquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker vroeg naar bed. Morgen 5 uur op, lang zat geslapen, frisse ochtendwandeling en een mooie start van de dag
Er zijn dingen waar Ama mee om kan gaan en jij niet he.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
Denk dat die temperatuur meer roet in het eng art gooien om te slaan.
Jij mag ook hoorquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm dat is eigenlijk geen slecht idee, ook al had je het niet tegen mijdan is het hier nog niet zo heet.
Ik twijfel nog of ik er ook niet wat moet maken. Ik heb er nu 1, dat is vrij weinig.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daarom kwam ie inderdaad uit de kastNet al gemaakt.
mijn toetsenbord is ook gaarquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn dingen waar Ama mee om kan gaan en jij niet he.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inmiddels zie ik Obelix voor me als ik aan bitterbal denk, met z'n hele everzwijn
Ik ookquote:
Zeg je nou dat Bitterbal een snor heeft?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inmiddels zie ik Obelix voor me als ik aan bitterbal denk, met z'n hele everzwijn
nee hoor, mijn E is nog steeds gaar nadat ik 'm probeerde te repareren. En vervolgens komt m'n autocorrect daar nog eens overheen met een eigen wilquote:
Een oranjequote:Op donderdag 30 juli 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Bitterbal een snor heeft?
Zal ik dat rijmpje nogeens doen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord van de hittere bittere wagenquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord van de hittere bittere wagen
waar die hittere bittere bal op zat?
Zij kan schrokken, grote brokken
Een koe en een kalf en een heel paard half
Een os en een stier, en zeven tonnen bier
Een schip vol rapen en een kerk vol schapen
en nog kon Bal va de honger niet slapen![]()
Een dasquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
dieren die zo lekker eten zijn wel de schattigste dingen he
https://www.facebook.com/(...)23504081611043/?t=43
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord van de hittere bittere wagen
waar die hittere bittere bal op zat?
Zij kan schrokken, grote brokken
Een koe en een kalf en een heel paard half
Een os en een stier, en zeven tonnen bier
Een schip vol rapen en een kerk vol schapen
en nog kon Bal van de honger niet slapen![]()
Mooie beestjes.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een dasDie zou ik zo graag eens in het echt zien.
Ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnen hier op de Veluwe rond te scharrelen. Zie weleens foto's langskomen op de lokale facebookpagina.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooie beestjes.
Hebben we toch in nederland?
Jazekerquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooie beestjes.
Jazekerquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooie beestjes.
Kan ik in sept niet gewoon op vakantie bij jou?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnen hier op de Veluwe rond te scharrelen. Zie weleens foto's langskomen op de lokale facebookpagina.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooie beestjes.
Mijn laatste vos heb ik gezien in Slowakije. Helaas voor hem was hij nogal platgeredenquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ookEn een vos. En een ree. In het wild dan he? Laatste heb ik ooit gezien toen ik 4 was, maar dat is dus te lang geleden
Denk dat je dan beter nu nog kunt gaanquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog zes weken om naar de Hermitage te gaan. Als iedereen zich nou even gedraagt.
O nee het Rijksmuseum. Voor de Hermitage heb ik nog zeven weken.
Ben je al in voorlinden geweest met die hele grote mensen?:Pquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog zes weken om naar de Hermitage te gaan. Als iedereen zich nou even gedraagt.
Neequote:Op donderdag 30 juli 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al in voorlinden geweest met die hele grote mensen?:P
NOU ZIT JE WEER LULLIG TE DOENquote:
O dat lijkt wel op die tentoonstelling van hyperrealisme in Rotterdam een paar jaar geleden.quote:
Dat zegt mij niksquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat lijkt wel op die tentoonstelling van hyperrealisme in Rotterdam een paar jaar geleden.
In Leipzig zag ik een vos bij het treinstation midden in de stad lopenquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn laatste vos heb ik gezien in Slowakije. Helaas voor hem was hij nogal platgereden
En herten in Duitsland
Sint Petersburg?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Zonde voor het beestjequote:Op donderdag 30 juli 2020 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
In Leipzig zag ik een vos bij het treinstation midden in de stad lopen
Waarom niet gewoon kaneelbroodjes?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
Zit er over te denken om dit weekend bolussen te bakken
Omdat bolussen lekkerder zijn?quote:
Beetje verdwaald denk ik...maar heb er in een paar weken best een aantal gezien iets buiten de stad.quote:
Nou een goed kaneelbroodje met een een goed glazuurtje er opquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat bolussen lekkerder zijn?
is nog steeds geen bolusquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou een goed kaneelbroodje met een een goed glazuurtje er op
Stugge Zeeuw.quote:
Nee bij een bolus moet je er nog 6 kuub suiker bij mikkenquote:
pciesquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee bij een bolus moet je er nog 6 kuub suiker bij mikken
Ja was bij die tentoonstelling ook. Zat er een man in een rolstoel en ik dacht dat die er ook bij hoorde maar nee dus.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zegt mij niksDit is wel super machtig gemaakt. De details van de huid en zo kloppen ook
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Bolus betekent in mijn regio iets anders geloof ik.
Het is het nationale gerecht van Zeeland, maar door de caramelteint is het in de rest van Nederland ook gebruikelijk op 'een stevige bolus draaien' te gebruiken om een ferme schijtbeurt te omschrijven.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:52 schreef CherryLips het volgende:
No thanks.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou een goed kaneelbroodje met een een goed glazuurtje er op
Is dat gemaakt om nog meer calorieën in dat ding te kunnen vrotten?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
En degene die de roombolus uitgevonden heeft moesten ze opknopen.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No thanks.
Zeeuwse bolusbroodje
was vast een feederquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat gemaakt om nog meer calorieën in dat ding te kunnen vrotten?
Zeeuwse bolus nietquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Na een keer googlen snap ik wel waarom jaquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is het nationale gerecht van Zeeland, maar door de caramelteint is het in de rest van Nederland ook gebruikelijk op 'een stevige bolus draaien' te gebruiken om een ferme schijtbeurt te omschrijven.
Dat broodje mag je weglaten hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No thanks.
Zeeuwse bolusbroodje
Al heb ik persoonlijk wel een zwak voor roombroodjesquote:
I know. Maar anders nóg meer schijtgrappen. Hihaho.quote:
paptaarten?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al heb ik persoonlijk wel een zwak voor roombroodjes
Ik zie hier zeker wekelijks een vos?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn laatste vos heb ik gezien in Slowakije. Helaas voor hem was hij nogal platgereden
En herten in Duitsland
Achtergesteld gebiedquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie hier zeker wekelijks een vos?
Die heb ik geloof ik nooit op, maar zijn ook niet echt te krijgen buiten dat hoekje daarquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
paptaarten?
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)er-zijn-br~a34efdd5/
kloptquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik nooit op, maar zijn ook niet echt te krijgen buiten dat hoekje daar
That is racistquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt
best kept secret
en die Groese Paptaarten eet je eigenlijk nog met donkerbruine suiker er op.
Bij oms loopt alles door de tuin zelfs ontsnapte koeienquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
naja blijkbaar moet je dat er bij zeggen tegenwoordig, want anders krijg je die lichtbruine meukquote:
Prima te verkrijgenquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt
best kept secret
Hier bij de lokale bakker vullen ze de roombroodjes en tompoucen met volle room ipv banketbakkersroom, ook erg smakelijkquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt
best kept secret
je bedoelt in plaats van Zwitserse roomquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier bij de lokale bakker vullen ze de roombroodjes en tompoucen met volle room ipv banketbakkersroom, ook erg smakelijk
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was bij die tentoonstelling ook. Zat er een man in een rolstoel en ik dacht dat die er ook bij hoorde maar nee dus.
Even verderop stond er een meisje tegen een muur en die was wel nep.
Zeelandquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil op vakantie. In NL. In sept. Zonder auto.
HELP!!!!
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
HELP!!!!
Gatver! Slagroom dus!quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bedoelt in plaats van Zwitserse room
Die kende ik niet. Lijkt op zich wel op pastel de nata uit Portugal of een Noors skolebrød (al zit daar kokos op).quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
paptaarten?
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)er-zijn-br~a34efdd5/
Ja ik vergeet altijd welke nou welke isquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bedoelt in plaats van Zwitserse room
kloptquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die kende ik niet. Lijkt op zich wel op pastel de nata uit Portugal of een Noors skolebrød (al zit daar kokos op).
Wat is daar wat ik hier niet heb? Behalve een zachte G?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeelandkan je met de trein tot op zekere hoogte komen
volle room = slagroomquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vergeet altijd welke nou welke is
zachte G in zeelandquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is daar wat ik hier niet heb? Behalve een zachte G?
Ja. En onverstaanbaar gebrabbel in ZVquote:
Huur een boot?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
HELP!!!!
Ah, Zwitserse room is dus die inferieure meuk die ze er in de supermarkt in stoppenquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volle room = slagroom
banketbakkersroom = dat gele genot
Zwitserse room is 50/50 van bovenstaand
paptaartenquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is daar wat ik hier niet heb? Behalve een zachte G?
Ik weet niet hoe zo'n ding te besturenquote:
Toch wel weer voor een heel gezien besteld he ...quote:
en nog inferieurder omdat ze voor de 50% ook nog instant banketbakkersroom gebruiken.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, Zwitserse room is dus die inferieure meuk die ze er in de supermarkt in stoppen
nooit meer eten, nooit meer roken.. welk licht heb jij gezien?quote:
Nee het was voor 1 persoonquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel weer voor een heel gezien besteld he ...
ga met OVquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zo'n ding te besturen
het lichtquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:08 schreef mschol het volgende:
al die zon, daar verbrand ik van
[..]
nooit meer eten, nooit meer roken.. welk licht heb jij gezien?
Plattelander gespot.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Strand is hier ook. En natuur.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
paptaarten
strand(als dat je ding is)
ik(als dat je ding is)
natoerrrr
roeibootquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor 1 persoon die net 3 weken niet heeft gegeten en de hele Sahara is doorgewandeld zeker.quote:
Oke haal je wel op.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
natoerrrr dusquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Strand is hier ook
Jou kan ik missen. Jij mij ook.
Paptasrten kan ik ook missen.
Dat stond niet bij de beschrijvingquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor 1 persoon die net 3 weken niet heeft gegeten en de hele Sahara is doorgewandeld zeker.
No way in hell. En die weet ik ook niet te besturenquote:
Maakt niet uit, ze hebben verzekeringquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
had ik gisterenquote:
eigenlijk ben je net een Duitser als ik t zo hoor.quote:
Vroeger had je bij de Makro best een prima instant poederroom, die was best lekkerquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en nog inferieurder omdat ze voor de 50% ook nog instant banketbakkersroom gebruiken.
Terwijl het met echte goede ingrediënten best lekker kan zijn
Ik wil op vantie. Niet slaafje spelen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke haal je wel op.
Kun je afwassen en koken?
quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je bij de Makro best een prima instant poederroom, die was best lekker
Je weet niet hoe je een roeiboot moet besturen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way in hell. En die weet ik ook niet te besturen
Goh interessant dit.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je bij de Makro best een prima instant poederroom, die was best lekker
Nou, dat is het plan dus vooralsnog ookquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk ben je net een Duitser als ik t zo hoor.
wir haben alles in die Heimat. Nou blijf daar dan ook
Dat roept ze elke week wel minsten een keer als ze weer voor een halve straat aan voedsel naar binnen heeft gewerkt.quote:
Ohja, je bent een vrije vrouw je mag doen wat je wil.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil op vantie. Niet slaafje spelen.
told yaquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens de aardappel tortilla was lekker.
Nee. Is dat raar? Beetje lukraak peddelen is niet sturen hoorquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je een roeiboot moet besturen?
Ja dat was lang geleden, toen was ik nog jong en onbezonnen en maakte ik nog wel eens zoiets midden in de nacht als ik half bezopen wasquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Begint een beetje karikatuurtje van zichzelf te wordenquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat roept ze elke week wel minsten een keer als ze weer voor een halve straat aan voedsel naar binnen heeft gewerkt.
k heb hulp nodigquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat roept ze elke week wel minsten een keer als ze weer voor een halve straat aan voedsel naar binnen heeft gewerkt.
Nooit meer Modus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukig Haags. Heb je mevrouw Haags netjes bedankt?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
een bakje instant poederroomquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was lang geleden, toen was ik nog jong en onbezonnen en maakte ik nog wel eens zoiets midden in de nacht als ik half bezopen was
quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukig Haags. Heb je mevrouw Haags netjes bedankt?
Dan moet je die eerst eens accepteren.quote:
Nou ja, sturen met een roeibootje is toch echt niet moeilijk hoorquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Is dat raar? Beetje lukraak peddelen is niet sturen hoor
Nee was een zakje met poeder, moest je geloof ik aanmengen met melk en dan had je roomquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een bakje instant poederroom? wtf?
Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geef je haar straks nog een kwartiertje?
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee was een zakje met poeder, moest je geloof ik aanmengen met melk en dan had je room
Volgens mij was het zelfs deze: https://www.oetker.be/be-(...)es/banketbakkersroomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:17 schreef Modus het volgende:
Welke Fokster is dit?@liesje1979SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Tovh weet ok niet hoe het moet. Nooit gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, sturen met een roeibootje is toch echt niet moeilijk hoor
quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs deze: https://www.oetker.be/be-(...)es/banketbakkersroom
Jammer, roeien is hartstikke leuk.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tovh weet ok niet hoe het moet. Nooit gedaan
en niet eens echt moeilijkquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer, roeien is hartstikke leuk.
Ik roei dagelijks met de riemen die ik heb.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
niks mis meequote:Op donderdag 30 juli 2020 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij wel een pittige tante
lust 'm welquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij wel een pittige tante
Wat dan? Hij komt veilig aan boord.quote:
of ie nog kan lopen is een tweedequote:Op donderdag 30 juli 2020 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat dan? Hij komt veilig aan boord.
ik hou wel van pittig jwz faka Gquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon een lekkerding man₩
quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik hou wel van pittig jwz faka G
quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik hou wel van pittig jwz faka G
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er vroeger eentje maar kreeg een beetje mot met de buren. Ik weet niet of je ook stillere varianten hebt.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wil een roeitrainer.. maar van welke 3 merken ik er 1 wil zijn ze pas tussen eind augustus en november weer leverbaar want yankeestan ligt Belly up door de kerowna
waterrower is vrij stilquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er vroeger eentje maar kreeg een beetje mot met de buren. Ik weet niet of je ook stillere varianten hebt.
Wat gaat hier mis? Gebeurt geen zak behalve schreeuwende amarikaanquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
nog zo een beruchte.
Verbaasd me niks met die club.
en die klapperboom artiest blijft daar rustig staan. Ongehinderd door enige vak kennis of eigen verstand. typisch voor die cultuur wel.
is geen amerikaan.. en die vent is water aan het scheppen als een gek ventje.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat gaat hier mis? Gebeurt geen zak behalve schreeuwende amarikaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |