abonnement Unibet Coolblue
pi_194325774
Zonder tegenbericht.

Hoe kan ik bezwaar maken? Het is geen positieve review uiteraard maar de feiten staan op foto.

Ik had wel een email verwacht met uw review is verwijderd om dit of dat.


Kan wel een ander account gebruiken voor een 2e review maar dan schend je juist het protocol en kan jenhet helemaal schudden met je reviews.


Heb me suf gegoogled (lol) maar kan geen bruikbare tips vinden zoals bv een email adres of formulier waar je om opheldering kan vragen.
pi_194325800
Om welke winkel gaat het? Zodat ik daar niks ga kopen.
Kun je je bericht en foto's hier delen?
pindazakje
pi_194325911
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Om welke winkel gaat het? Zodat ik daar niks ga kopen.
Kun je je bericht en foto's hier delen?
Gaat om een aannemer in het buitenland. Slechte keuken montage, opeens 5cm hoger zonder overleg en niet waterpas. Weigerde het aan te passen en liet ons zitten met onafgemaakte klus. Daarbuiten nog veel kleine dingen. Heb zelfs beveiligingscamerabeelden dat met een tas bier aankomt, heb hem dat ook zien drinken. Maar dat niet op het internet gezet, slechts de fotos van het bovenstaande.
pi_194325937
Kijk het gaat weer om buitenlanders, dat zegt al genoeg.
pindazakje
pi_194326009
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Kijk het gaat weer om buitenlanders, dat zegt al genoeg.
Gevalletje statistiek, er zijn nou eenmaal 500 keer zoveel buiten- als binnenlanders :+
pi_194334787
Ik vind het vreemd, ik probeer al 2 jaar een negatieve onterechte review van Google te halen maar heb nog nooit antwoord gehad op mijn verzoeken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_194335010
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:54 schreef InsomniaCoins het volgende:

Gaat om een aannemer in het buitenland. Slechte keuken montage, opeens 5cm hoger zonder overleg en niet waterpas. Weigerde het aan te passen en liet ons zitten met onafgemaakte klus. Daarbuiten nog veel kleine dingen. Heb zelfs beveiligingscamerabeelden dat met een tas bier aankomt, heb hem dat ook zien drinken. Maar dat niet op het internet gezet, slechts de fotos van het bovenstaande.
Vervelend. Wat zei de rechtsbijstand hierover?

Enne? Bezwaar maken bij Google? Niet. You get what you pay for.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_194336199
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 08:46 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Vervelend. Wat zei de rechtsbijstand hierover?

Enne? Bezwaar maken bij Google? Niet. You get what you pay for.
Recht is in dit land ver te zoeken.
Heb de klus zelf afgemaakt dus het boeit mij verder niet veel meer.

Het is alleen het onrechtgevoel dat een legitieme review word verwijderd. En dan ook nog geen informatie waarom en dat je wellicht in bezwaar kan gaan.

Wil mensen waarschuwen voor deze builder.

[ Bericht 0% gewijzigd door InsomniaCoins op 31-07-2020 10:43:53 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')