abonnement Unibet Coolblue
pi_194323034
De vagina en penis. Ik zat daar tijdens werktijd over na te denken en ik kom er niet echt achter. Al het andere (behalve misschien nog de borsten en kont) mag je gewoon tonen en is niks raars aan. Je kan lelijke handen hebben en je gaat geen handschoenen dragen de rest van je leven. Waarom wel bij die andere lichaamsdelen? Ja ze worden gebruikt voor seks.. mogen ze daarom niet getoond worden? Is het de angst dat je ze vergelijkt en de ene langer is dan de ander? Waarom zijn we als collectief zo angstig wat betreft die delen en niet wat betreft onze handen of wat dan ook (wat allemaal ook nogal nodig is om te overleven).
pi_194323091
Het is de schuld van de bijbel.
pi_194323099
Omdat iemand dat ooit bepaald heeft. Sommige mensen vinden dat het anders moet en worden nudist. Maar het collectief ziet het nog/zal het blijven zien als dat stukje privé, en dus niet aan jan en alleman tonen.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_194323317
Of op poep en plas. Ik zou graag in een bouwmarkt in een schap willen kakken of in de supermarkt, zonder daarop raar aangekeken te worden. Alsof stront vuil is :')
U MAD?
pi_194323430
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Of op poep en plas. Ik zou graag in een bouwmarkt in een schap willen kakken of in de supermarkt, zonder daarop raar aangekeken te worden. Alsof stront vuil is :')
Daar schijnen mensen uit Heerlerheide geen moeite mee te hebben.
pi_194323476
Vroeger werden de geslachtsorganen goed opgeborgen om ze te beschermen tijdens het jagen. Dus het is al een traditie die al tientallen duizenden jaren bestaat. En ergens in de loop der tijd is daar schaamte bij gekomen. Fabels. Religie. Liefde. Trots. Het heeft allemaal een spoor achtergelaten, en iedere maatschappij geeft het alle nieuwelingen weer mee.
Nieuw is niet altijd beter.
  donderdag 30 juli 2020 @ 14:24:23 #7
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194323529
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Of op poep en plas. Ik zou graag in een bouwmarkt in een schap willen kakken of in de supermarkt, zonder daarop raar aangekeken te worden. Alsof stront vuil is :')
Dat hebben ze best wel lang gedaan, bleek dat je er nogal nare ziektes door kreeg.

Wbt geslachtsdelen, die zijn best wel kwetsbaar.
Ze bedekken is vrij logisch.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194325070
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Of op poep en plas. Ik zou graag in een bouwmarkt in een schap willen kakken of in de supermarkt, zonder daarop raar aangekeken te worden. Alsof stront vuil is :')
_O-
pi_194329749
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat hebben ze best wel lang gedaan, bleek dat je er nogal nare ziektes door kreeg.

Wbt geslachtsdelen, die zijn best wel kwetsbaar.
Ze bedekken is vrij logisch.
Nou jullie kut bijvoorbeeld is helemaal niet zo kwetsbaar. Jullie hebben dan inderdaad ook strings die dat wel bevestigen maar toch zijn ogen bijvoorbeeld veel kwetsbaarder. Waarom draagt niet iedereen preventief een veiligheidsbril dan bijvoorbeeld als het zo logisch is.
pi_194338456
vies en bah.. net zoals sex..

dat we vervolgens als maatschappij wel al mensen vanaf een veel te jonge leeftijd in te strakke NET niet te korte kleding steken.. tja.. :X
pi_194347927
Nu je toch concludeert dat je een dier bent waarom pis en schijt je niet in de achtertuin of net zoals honden op een grasveldje buiten?

Whats the problem?
pi_194350495
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Vroeger werden de geslachtsorganen goed opgeborgen om ze te beschermen tijdens het jagen.
En ook tijdens het bramen plukken (en nog veel meer).

Probeer dat maar eens in je blootje :D ~O>
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:01:08 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194351403
Waarom denk jij aan vagina's en penissen tijdens werktijd?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194354572
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 13:52 schreef phoenyx het volgende:
De vagina en penis. Ik zat daar tijdens werktijd over na te denken
Jij denkt aan penissen op je werk?

Als antwoord op je OP, de handen worden gebruikt als overlevingsmiddel, andere delen puur voor de voortplanting. En dat laatste prikkelt de omgeving het meest, vandaar.
Dat was toch niet zo moeilijk?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_194354663
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:01 schreef Maanvis het volgende:
Waarom denk jij aan vagina's en penissen tijdens werktijd?
werkt vast in een sexshop
pi_194354875
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 15:05 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Jij denkt aan penissen op je werk?

Als antwoord op je OP, de handen worden gebruikt als overlevingsmiddel, andere delen puur voor de voortplanting. En dat laatste prikkelt de omgeving het meest, vandaar.
Dat was toch niet zo moeilijk?
Dus als iets de omgeving het meest prikkelt dan ga je het bedekken. Dat is heel gemakkelijk getypt, daar zijn geen hersenen voor nodig inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2020 15:30:31 ]
pi_194355228
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 13:56 schreef MilkTea het volgende:
Omdat iemand dat ooit bepaald heeft. Sommige mensen vinden dat het anders moet en worden nudist. Maar het collectief ziet het nog/zal het blijven zien als dat stukje privé, en dus niet aan jan en alleman tonen.
Eerste man op aarde met penis op arm: ’Alsof ik vervloekt ben’

twitter
pi_194372427
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:01 schreef Maanvis het volgende:
Waarom denk jij aan vagina's en penissen tijdens werktijd?
Denk jij nooit aan de volle reet van een collega tijdens werktijd wil je zeggen?
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:35:25 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194372502
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 20:57 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou jullie kut bijvoorbeeld is helemaal niet zo kwetsbaar. Jullie hebben dan inderdaad ook strings die dat wel bevestigen maar toch zijn ogen bijvoorbeeld veel kwetsbaarder. Waarom draagt niet iedereen preventief een veiligheidsbril dan bijvoorbeeld als het zo logisch is.
Niet zo kwetsbaar?

Zeer gevoelig en kwetsbaar zelfs.
Zou echt niet graag naakt door de natuur huppelen.
Lekker bramen verzamelen in mijn blootje of fijn zand tussen mijn lipjes.
Over ongedierte en andere ellende nog maar niet gesproken.

Denk dat qua huid een onbesneden penis beter beschermd is dan een vagina.
Maar een penis weer wat meer in het pad van ellende ligt bij beweging.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')