abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194384077
Zo, weer in het oude huis. Woensdag dozen bestellen, dan komen die donderdag

Heerlijk productief geweest. Het nieuwe huis voelt echt als "mijn" aan, dat is fijn. Dat gevoel had ik nog niet eerder.

Nieuwe kleertjes en schoenen bezorgd. Even passen, hopelijk zit het lekker :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194384257
(en jep.. alles past en zit lekker... kan ik ook weer fatsoenlijke kleding in september naar de clubjes aan)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:50:41 #103
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194384262
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
(en jep.. alles past en zit lekker... kan ik ook weer fatsoenlijke kleding in september naar de clubjes aan)
Pics *O*

Zegt de vrouw die in haar sportkleding achter de laptop hangt :')
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_194384290
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:50 schreef Muck het volgende:

[..]

Pics *O*

Zegt de vrouw die in haar sportkleding achter de laptop hangt :')
Hahahaha nee, het zijn gewoon drie saaie jeans, een roze kamerjas en witte sneakers ;) (woop woop alles samen onder de 100¤). Als ik een keer iets hips heb gemaakt zal ik foto's posten. Maar nu zou het een kamerolifant in jeans worden ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194384291
Gisteren heb ik wat gefreubeld met lichtgevoelig papier. Toch lastig om daar een leuk plaatje mee te krijgen. Is het jullie weleens gelukt?
pi_194384297
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gisteren heb ik wat gefreubeld met lichtgevoelig papier. Toch lastig om daar een leuk plaatje mee te krijgen. Is het jullie weleens gelukt?
Nog nooit van gehoord! Is het een soort fotopapier?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 3 augustus 2020 @ 14:01:30 #107
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194384410
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha nee, het zijn gewoon drie saaie jeans, een roze kamerjas en witte sneakers ;) (woop woop alles samen onder de 100¤). Als ik een keer iets hips heb gemaakt zal ik foto's posten. Maar nu zou het een kamerolifant in jeans worden ;)
Haha, niets mis mee, maar ik snap je :D

Ik kan momenteel bijna geen fatsoenlijke jeans vinden in winkels :(
Het is óf super skinny (en daar heb ik veel te dikke dijen voor) óf vierkant.
Gewoon een doodsimpele broek is blijkbaar vreemd 8)7
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_194384442
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord! Is het een soort fotopapier?
Ja zoiets, je koopt bij de tiger 2 velletjes voor 3 euro. Bijvoorbeeld een blaadje of veertje erop leggen in de zon en het maakt dan een negatief.
  maandag 3 augustus 2020 @ 14:06:30 #109
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194384488
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja zoiets, je koopt bij de tiger 2 velletjes voor 3 euro. Bijvoorbeeld een blaadje of veertje erop leggen in de zon en het maakt dan een negatief.
Ohhh, dat klinkt ineens toch wel bekend :o
We hebben dat op school weleens gebruikt bij scheikunde, om reacties met licht en warmte aan te tonen, volgens mij! Dat is wel euh, zo'n 20 jaar geleden denk ik :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_194384577
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:01 schreef Muck het volgende:

[..]

Haha, niets mis mee, maar ik snap je :D

Ik kan momenteel bijna geen fatsoenlijke jeans vinden in winkels :(
Het is óf super skinny (en daar heb ik veel te dikke dijen voor) óf vierkant.
Gewoon een doodsimpele broek is blijkbaar vreemd 8)7
Ik ben nu bezig met een mooie sjaal. Als die af is komt er wel een foto met mij erbij ;) Tegenwoordig zijn alle broeken skinny heb ik het idee

Vervelend van die winkels... ik haal ze bij Bronprix. Goedkoop en goede kwaliteit. Ben nu heeeeeeeeeeel langzaam aan het afvallen (kut medicijnen). Dus ik hoop over een half jaar nieuwe nodig te hebben ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194384585
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja zoiets, je koopt bij de tiger 2 velletjes voor 3 euro. Bijvoorbeeld een blaadje of veertje erop leggen in de zon en het maakt dan een negatief.
Oooooh wat leuk <3
en hoe zorg je ervoor dat niet alles verkleurd wanneer je die veer er weer vanaf haalt?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 3 augustus 2020 @ 14:27:45 #112
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194384789
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig met een mooie sjaal. Als die af is komt er wel een foto met mij erbij ;) Tegenwoordig zijn alle broeken skinny heb ik het idee

Vervelend van die winkels... ik haal ze bij Bronprix. Goedkoop en goede kwaliteit. Ben nu heeeeeeeeeeel langzaam aan het afvallen (kut medicijnen). Dus ik hoop over een half jaar nieuwe nodig te hebben ;)
Alles is skinny, behalve ikzelf :+

BonPrix heeft inderdaad hele leuke dingen voor prima prijzen ^O^
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_194384817
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oooooh wat leuk <3
en hoe zorg je ervoor dat niet alles verkleurd wanneer je die veer er weer vanaf haalt?
Fixeren met water.
Maar het is dus lastig om een mooi plaatje te krijgen :)
pi_194384826
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:27 schreef Muck het volgende:

[..]

Alles is skinny, behalve ikzelf :+

BonPrix heeft inderdaad hele leuke dingen voor prima prijzen ^O^
Hahahahaha, hier nog zo een hoor ;)

Ja :D Deze broeken zijn lekker dik en warm. Fijn voor het najaar... Ben er blij mee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194384832
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:29 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Fixeren met water.
Maar het is dus lastig om een mooi plaatje te krijgen :)
Snap ik!
En dank je wel voor de uitleg :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194385003
(ging net weer eens voor de grap op de weegschaal staan. Minus drie *O* )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194385988
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja zoiets, je koopt bij de tiger 2 velletjes voor 3 euro. Bijvoorbeeld een blaadje of veertje erop leggen in de zon en het maakt dan een negatief.
Gaaf, kende ik nog niet.

Ik bestel eigenlijk ook alleen bij BonPrix kleding, moet ook daar weer eens nieuwe BHs bestellen.
pi_194386257
Afspraak bij de huurbrouwer staat *O* begin september gaan we echt brouwen :D
pi_194387003
Super gaaf @Sarabi *O*
Is echt snel gegaan allemaal :D

De swap is klaar en op de post *O*
Naast diamond painting kaartje nog een zomerse collage gemaakt en 4 bloemetjes gestrijkkraald ^O^
pi_194387499
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:50 schreef _Hestia_ het volgende:
Super gaaf @:Sarabi *O*
Is echt snel gegaan allemaal :D

De swap is klaar en op de post *O*
Naast diamond painting kaartje nog een zomerse collage gemaakt en 4 bloemetjes gestrijkkraald ^O^

Ja gaat echt even heel snel nu.....

Leuk dat je nog steeds die Swaps doet :)
  maandag 3 augustus 2020 @ 18:13:02 #121
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194388156
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:50 schreef _Hestia_ het volgende:
Super gaaf @:Sarabi *O*
Is echt snel gegaan allemaal :D

De swap is klaar en op de post *O*
Naast diamond painting kaartje nog een zomerse collage gemaakt en 4 bloemetjes gestrijkkraald ^O^

De SWAP is weer superleuk. Ik zie zoveel leuke foto's voorbij komen. *O*
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:19:28 #122
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194394625
Wat een dag gisteren, ik ben er nog moe van. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194395372
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een dag gisteren, ik ben er nog moe van. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poeh dat is inderdaad pittig :*
Verder wel een beetje een rustige week?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194395382
Zo... begonnen aan het grote opruimen en weggooien. Wel heerlijk om al mijn knutselspulletjes te bekijken... Diep in mij zit creatieve zin verborgen ;) Als het goed is komen vandaag de verhuisdozen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:45:34 #125
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194395403
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een dag gisteren, ik ben er nog moe van. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spreek prima Duits, tot ik het écht nodig heb :')
Toen ik nog bij mijn oude werk zat, had ik regelmatig te maken met Duitse schippers en soms smolten mijn hersenen ineens midden in een gesprek. Boegzijde? Sluis? Vracht? Euhhhhh :o
8)7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:55:29 #126
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194395496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Poeh dat is inderdaad pittig :*
Verder wel een beetje een rustige week?
Het lijkt erop dat een groot deel van m'n klanten rustig aan doet wegens de vakantieperiode, dus ik ben nu rustig dingen aan het uitzoeken enzo. :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:45 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik spreek prima Duits, tot ik het écht nodig heb :')
Toen ik nog bij mijn oude werk zat, had ik regelmatig te maken met Duitse schippers en soms smolten mijn hersenen ineens midden in een gesprek. Boegzijde? Sluis? Vracht? Euhhhhh :o
8)7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, van die dingen die je meteen oplepelt als er geen druk achter staat. _O-

Ik heb net ook maar (eindelijk) een cursus Duits geregeld. Het plan was eigenlijk iets anders, maar Coronamaatregelen enzo maakt klassikaal zo rottig. :+ Begrip zit wel goed, maar dat spreken. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194395526
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een dag gisteren, ik ben er nog moe van. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt inderdaad vermoeiend
Kan je vandaag een beetje bij komen

Knap van het Duits trouwens
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:02:48 #128
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194395567
Noodzaak helpt enorm hoor. :D Mijn Duits is beter dan het Engels van degene waarmee ik over het algemeen moet communiceren, dan moet het eigenlijk wel.

En eigenlijk zie ik alleen maar voordelen bij beter Duits kunnen spreken, dus sowieso een goeie investering. van de zaak dan, zelf betaal ik niks :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194395830
Mijn Engels is redelijk (beter dan Nederlands :+ ).
Frans heb ik eindexamen in gedaan maar wil ik graag weer een cursus in doen.
En Duits....laten we het daar niet over hebben.
pi_194395857
Ik heb enkel Engels op de middelbare school gehad (en wat voor niveau... toen ik op de uni terecht kwam heb ik die taal fatsoenlijk geleerd, gezien het leeswerk van twee studies).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:32:56 #131
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194395994
Oh, ja, da's ook wel de moeite van het vermelden waard: ik heb een redelijk goed hoofd voor talen. :P Ook Latijn gehad, daar pluk ik nu nog de vruchten van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het leeswerk op de uni, check. Schriftelijk ook erg sterk in Engels, gesprekken starten wel altijd wat moeizamer door het gebrek aan oefening. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194396021
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ja, da's ook wel de moeite van het vermelden waard: ik heb een redelijk goed hoofd voor talen. :P Ook Latijn gehad, daar pluk ik nu nog de vruchten van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het leeswerk op de uni, check. Schriftelijk ook erg sterk in Engels, gesprekken starten wel altijd wat moeizamer door het gebrek aan oefening. :P
Ja, Latijn helpt wel echt merk ik bij mijn man.

En inderdaad de uni helpt ook :Y
pi_194396028
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ja, da's ook wel de moeite van het vermelden waard: ik heb een redelijk goed hoofd voor talen. :P Ook Latijn gehad, daar pluk ik nu nog de vruchten van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het leeswerk op de uni, check. Schriftelijk ook erg sterk in Engels, gesprekken starten wel altijd wat moeizamer door het gebrek aan oefening. :P
Oooooooooh jij ook taalwetenschapper! Boks! hier er ook een *O*

(oke, geen scriptie geschreven, toen werd ik te ziek, maar ik heb genoten van die studie)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:38:26 #134
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194396078
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oooooooooh jij ook taalwetenschapper! Boks! hier er ook een *O*

(oke, geen scriptie geschreven, toen werd ik te ziek, maar ik heb genoten van die studie)
Officieel wel ja. :Y In praktijk doe ik er niet heel veel mee, maar wel superinteressant. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194396231
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Officieel wel ja. :Y In praktijk doe ik er niet heel veel mee, maar wel superinteressant. O+
Zelfde verhaal hier :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:55:35 #136
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194397112
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Officieel wel ja. :Y In praktijk doe ik er niet heel veel mee, maar wel superinteressant. O+
Ik doe ook echt helemaal niets met mijn studie momenteel :')
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:24:27 #137
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194397440
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:55 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik doe ook echt helemaal niets met mijn studie momenteel :')
Da's meer regel dan uitzondering, heb ik het idee. :')

Oh well, nuttige dingen geleerd en een "kiek, ik kan soort van nadenken"-bewijsje. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194397516
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's meer regel dan uitzondering, heb ik het idee. :')

Oh well, nuttige dingen geleerd en een "kiek, ik kan soort van nadenken"-bewijsje. :+
hahahaha, daar is het mis gegaan bij mij ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194397658
Leuk al die talenknobbels hier :D
Ik heb op het VWO 6 talen gehad (Nederlands, Engels, Frans, Duits, Latijn en Grieks). Maar na 3VWO naar 4HAVO gegaan en daar in de eerste 4 examen gedaan ook. Maar van Frans en Duits is veel weggezakt omdat ik er daarna weinig meer mee gedaan heb.

Klinkt idd als een spannende dag zo @IJsdraakje met die hoge bazen op bezoek en dat de hele dag Duits praten. Wel fijn dat je verder een rustige week hebt ^O^
pi_194400898
Ik heb 'maar' havo gedaan dus ik kreeg sowieso al niet zo veel talen.

Iedereen klaar voor de komende hittegolf?
Hier lijkt hij gewoon 2 weken te gaan duren 😱
pi_194402216
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb 'maar' havo gedaan dus ik kreeg sowieso al niet zo veel talen.

Iedereen klaar voor de komende hittegolf?
Hier lijkt hij gewoon 2 weken te gaan duren 😱
Ik ben "maar" op VMBO begonnen hoor (gedragsproblemen, speciaal onderwijs, bladibla)

Geen zin in de hittegolf... Die komt mij bijzonder slecht uit. Maar het is wat het is...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 19:20:01 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194402476
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb 'maar' havo gedaan dus ik kreeg sowieso al niet zo veel talen.

Iedereen klaar voor de komende hittegolf?
Hier lijkt hij gewoon 2 weken te gaan duren 😱
Waarom denk ik dan dat jij orthopedagogiek hebt gestudeerd? Of ben je nog doorgegaan na de havo?

Ik ben ook aardig knobbelig, trouwens. Maar je moet me niet in Frankrijk droppen. :{w
The love you take is equal to the love you make.
pi_194402672
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom denk ik dan dat jij orthopedagogiek hebt gestudeerd? Of ben je nog doorgegaan na de havo?

Ik ben ook aardig knobbelig, trouwens. Maar je moet me niet in Frankrijk droppen. :{w
Dat heb ik gedaan maar met een hele omweg.

Ben ooit op havo/vwo begonnen. Dat werd havo. Toen 2 jarige kunstopleiding (mbo), daarna mijn pedagogiek propedeuse op het hbo gehaald en op die manier naar de uni gegaan.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 19:59:27 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194402964
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan maar met een hele omweg.

Ben ooit op havo/vwo begonnen. Dat werd havo. Toen 2 jarige kunstopleiding (mbo), daarna mijn pedagogiek propedeuse op het hbo gehaald en op die manier naar de uni gegaan.
Ja, toch wel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194402976
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan maar met een hele omweg.

Ben ooit op havo/vwo begonnen. Dat werd havo. Toen 2 jarige kunstopleiding (mbo), daarna mijn pedagogiek propedeuse op het hbo gehaald en op die manier naar de uni gegaan.
Daar heb ik veel respect voor! Mooie pad bewandeld :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194404895
Knap vind ik dat, IJsdraakje. Alleen mijn leesvaardigheid is goed in het Duits. Luisteren gaat nog. Mijn mondeling heb ik gehaald door de hele tijd "stimmt!' en 'genau!' te roepen en enthousiast te knikken. Hoera voor de praatgrage docent. *)

Na vijf volle dagen bezoek leef ik nog. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194408471
Goed om te horen Sumppi *O* en leuk om je weer te zien
pi_194408759
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 22:00 schreef Sumppi het volgende:
Knap vind ik dat, IJsdraakje. Alleen mijn leesvaardigheid is goed in het Duits. Luisteren gaat nog. Mijn mondeling heb ik gehaald door de hele tijd "stimmt!' en 'genau!' te roepen en enthousiast te knikken. Hoera voor de praatgrage docent. *)

Na vijf volle dagen bezoek leef ik nog. *O*
*O* Ze doet het nog!!!! *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 5 augustus 2020 @ 09:35:31 #149
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194409001
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 22:00 schreef Sumppi het volgende:
Knap vind ik dat, IJsdraakje. Alleen mijn leesvaardigheid is goed in het Duits. Luisteren gaat nog. Mijn mondeling heb ik gehaald door de hele tijd "stimmt!' en 'genau!' te roepen en enthousiast te knikken. Hoera voor de praatgrage docent. *)

Na vijf volle dagen bezoek leef ik nog. *O*
*O* *O* *O*

En dat soort mondelingen, heerlijk. :9 Duits en Frans op de middelbare heb ik vooral goed afgesloten dankzij het systeem toen, er telden drie van de vier schoolexamens mee (van Frans heb ik m'n laatste toets gewoon niet gemaakt omdat ik mijn cijfer alleen kon verbeteren als ik een 10 haalde voor de laatste toets en ik vond een 9 op mijn eindlijst wel best. Lees- en luistertoetsen. _O_ _O_ _O_ _O_ ). Maar na de vierde dus ook alleen nog Nederlands, Engels en Latijn als talen. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 5 augustus 2020 @ 10:24:34 #150
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194409415
Jong moeder geworden dus mijn loopbaan is een beetje anders....

Van de havo gegaan toen ik zwanger was, toen een hele tijd niets want druk met baby, eigen huisje en werk. Via loi algemene ondernemings vaardigheden gedaan. Toen gaan werken bij de gemeente. Daar via de bestuursacademie MBO bestuursambtenaar algemeen juridische zaken gedaan en in 2014 mijn HBO rechten aan de hogeschool Leiden afgerond.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')