abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 30 juli 2020 @ 09:03:12 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194318991
Gisteren:

quote:
Hotel in centrum van Amsterdam beschoten: minstens tien kogelgaten

Een hotel in het centrum van Amsterdam is in de nacht van dinsdag op woensdag een flink aantal keer beschoten. Hierbij zijn geen gewonden gevallen.

Hotel W aan de Spuistraat werd volgens de politie rond 3.15 uur beschoten. Bij twee deuren, waaronder die van de ingang, zijn zeker tien kogelgaten aangetroffen.

Het is vooralsnog onduidelijk wat zich afgelopen nacht heeft afgespeeld. Zo is bijvoorbeeld niet bekend hoeveel schutters er waren. De Forensische Opsporing heeft sporen op de plaats delict veiliggesteld.

De recherche vermoedt dat rond het tijdstip van de beschieting een taxi is langsgereden en is op zoek naar de bestuurder en de eventuele passagiers. Er wordt ook gezocht naar getuigen die tussen 3.00 en 3.30 uur mogelijk iets hebben gezien bij het hotel of in de nabije omgeving.



Buurtbewoner over wapen: 'Moet zwaar kaliber zijn geweest'
Een buurtbewoner vertelt tegen nieuwspartner AT5 dat hij de schoten hoorde en direct naar buiten ging. "Het leek zwaar vuurwerk. Ik wilde mensen aanspreken dat dit niet de bedoeling is midden in de nacht."

Van een andere buurtbewoner hoorde hij dat er geschoten was. "Het moet echt een zwaar kaliber geweest zijn, want het waren dreunen. Er is geschoten in salvo's: bam-bam-bam-bam en na een paar seconden weer bam-bam-bam-bam."

https://www.nu.nl/binnenl(...)aten.html?redirect=1

Zie ook dit artikel uit 2018: ‘Drugsportiers’ W Hotel ontmaskerd

Vandaag:

quote:
Meerdere kogels afgevuurd op voetbalschool Amsterdam

AMSTERDAM - Op een pand aan de Johan Huizingalaan in Amsterdam is in de nacht van woensdag op donderdag rond 02.30 uur meerdere keren geschoten. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Twee verdachten zouden op een scooter zijn gevlucht, aldus de politie.



Er is onderzoek ingesteld en getuigen worden opgeroepen zich te melden. Het gaat om een voetbalschool waar in de zaal wordt gespeeld, de Indoor Soccer Academy Cluppi. Volgens een fotograaf zou er zeker tot wel vijftien á zestien keer geschoten zijn. De inslagen zijn op beelden te zien. Medewerkers van de forensische dienst doen onderzoek.

De politie verwacht in de loop van de ochtend meer informatie te kunnen geven. Het was de afgelopen jaren al wel vaker ’raak’ aan de Johan Huizingalaan in Nieuw-West. Er vonden meerdere schietpartijen, plofkraken en granaataanslagen plaats. Tal van bedrijven en restaurants in de buurt werden eveneens beschoten. „Dit kun je geen incident meer noemen”, zei burgemeester Halsema destijds.

Woensdagnacht werd Amsterdam ook al opgeschrikt door een schietpartij, toen een vijfsterrenhotel onder vuur werd genomen. Of die beschieting van een pand met dit incident te maken heeft, is onduidelijk. In de voordeur van dat pand zaten minstens tien kogelgaten. Ook de nooduitgang van de naastgelegen Albert Heijn werd geraakt.

https://www.telegraaf.nl/(...)tbalschool-amsterdam
-----------

In plaats van granaten zijn ze nu overgestapt naar het beschieten van panden? Wtf man. Bizar wat er de laatste jaren allemaal gaande is in A'dam.

Gezien de vele "incidenten" open ik dit topic, best interessant om te volgen! Vanavond geef ik de OP een update met linkjes naar eerdere gebeurtenissen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194319055
Monkeytown
U MAD?
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:10:51 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194319072
Ik ben inmiddels overleden
pi_194319085
East european trash.
pi_194319116
quote:
El Otmani gym zit er naast. Open je die website, alles in het engels :') Wat een pauperwijk.
U MAD?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 30 juli 2020 @ 09:17:19 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194319134
quote:
2x 292k aangevraagd en maar 1x 68k gekregen :') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:19:27 #7
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194319167
Nieuw west en jongens op een scooter.
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194319183
quote:
81s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

2x 292k aangevraagd en maar 1x 68k gekregen :') _O-
Je leest niet goed
U MAD?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 30 juli 2020 @ 09:24:59 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194319231
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je leest niet goed
Oohja, ook nog een aanvraag van 434k en 0 gekregen. Had niet gezien dat het om twee plaatjes ging.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194319241
quote:
81s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:24 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Oohja, ook nog een aanvraag van 434k en 0 gekregen. Had niet gezien dat het om twee plaatjes ging.
Voetbalscholen zijn de nieuwe sishalounges.
U MAD?
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:33:50 #11
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194319323
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

El Otmani gym zit er naast. Open je die website, alles in het engels :') Wat een pauperwijk.
Ja het is Slotervaart , nou dan weet je het wel
Ik ben inmiddels overleden
pi_194319684
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

El Otmani gym zit er naast. Open je die website, alles in het engels :') Wat een pauperwijk.
Nee?

http://elotmanigym.nl/
blablablabla
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:58:56 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194319707
Mooie muur om die stad heen bouwen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194319753
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:58 schreef Harvest89 het volgende:
Mooie muur om die stad heen bouwen.
Waarom?
pi_194319891
Ik gok erop dat dit bedrijven zijn die weigeren om 'protectionmoney' te betalen aan de lokale gangsters, een concept wat al een eeuw oud is toen de Italiaanse mafia families de dienst uitmaakten in steden als Chicago en NYC. Elke maand een percentage van je winst afstaan en er zal niks gebeuren, doe je dat niet, dan vliegen er af en toe kogels naar binnen. Zoiets zal het wel zijn, ik zie anders het nut er niet van in om panden onder vuur te nemen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194319928
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:14 schreef Hathor het volgende:
Ik gok erop dat dit bedrijven zijn die weigeren om 'protectionmoney' te betalen aan de lokale gangsters, een concept wat al een eeuw oud is toen de Italiaanse mafia families de dienst uitmaakten in steden als Chicago en NYC. Elke maand een percentage van je winst afstaan en er zal niks gebeuren, doe je dat niet, dan vliegen er af en toe kogels naar binnen. Zoiets zal het wel zijn, ik zie anders het nut er niet van in om panden onder vuur te nemen.
Of de eigenaar laat zich met duistere zaken in. Je hebt er net iets teveel waardering voor ze.
pi_194320127
quote:
Bij mij wel....

What do we offer?
U MAD?
  donderdag 30 juli 2020 @ 10:48:12 #18
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194320328
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:58 schreef Harvest89 het volgende:
Mooie muur om die stad heen bouwen.
:')
AZ
ALKMAAR
pi_194320402
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:01 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Waarom?
Je hebt gelijk. Mag ook een lelijke muur zijn :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 18:21:04 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194342469
quote:
Halsema sluit bar bij W Hotel vanwege beschieting



Burgemeester Halsema heeft bar Do Not Disturb, bij het W Hotel aan de Spuistraat, vandaag gesloten. De reden is de beschieting die in de nacht van dinsdag op woensdag plaatsvond.

De gemeente laat in een persbericht weten het besluit te hebben genomen vanwege het 'ernstige gevaar voor de openbare orde'.

'De beschieting op het pand heeft een grote impact op de openbare orde en het veiligheidsgevoel', schrijft de gemeente. 'Gelet op de ernst van dit feit, heeft de burgemeester besloten het café per direct en voor onbepaalde tijd te sluiten.'

Volgens FHM.nl is het café eind maart in de plaats gekomen van club Mad Fox. Die club werd door de gemeente gesloten nadat er een handgranaat voor de deur was afgegaan.

De bar heeft geen eigen ingang, maar is vanaf de straat alleen te bereiken via de ingang die het W Hotel ook gebruikt. Het hotel mag van de gemeente open blijven.

https://www.at5.nl/artike(...)-vanwege-beschieting
quote:
Halsema sluit ook sportclub Johan Huizingalaan vanwege beschieting



De sportclub aan de Johan Huizingalaan in Slotervaart die in de nacht van woensdag op donderdag werd beschoten, is vandaag door burgemeester Femke Halsema gesloten.

Het gebouw werd rond 2.20 uur doorzeefd met kogels.' Door het incident is het woon- en leefklimaat in de omgeving van deze inrichting ernstig aangetast en de openbare orde ernstig verstoord', stelt de gemeente.

De zaak mag daarom niet meer open. 'Gelet op de ernst van dit feit en deze ernstige verstoring
van de openbare orde te beëindigen, is de publiek toegankelijke inrichting per direct voor
onbepaalde tijd gesloten.'

Ook bar Do Not Disturb bij het W Hotel aan de Spuistraat werd deze week door de burgemeester gesloten na een beschieting.

https://www.at5.nl/artike(...)-vanwege-beschieting
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 31 juli 2020 @ 18:38:03 #21
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 31 juli 2020 @ 18:39:58 #22
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194342753
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:14 schreef Hathor het volgende:
Ik gok erop dat dit bedrijven zijn die weigeren om 'protectionmoney' te betalen aan de lokale gangsters, een concept wat al een eeuw oud is toen de Italiaanse mafia families de dienst uitmaakten in steden als Chicago en NYC. Elke maand een percentage van je winst afstaan en er zal niks gebeuren, doe je dat niet, dan vliegen er af en toe kogels naar binnen. Zoiets zal het wel zijn, ik zie anders het nut er niet van in om panden onder vuur te nemen.
Dit zijn eerder de bedrijven die het geld komen innen...
  vrijdag 31 juli 2020 @ 19:40:14 #23
3542 Gia
User under construction
pi_194343627
Een TT de toevoeging #1 geven en na anderhalve dag 22 reacties...

😀
pi_194345247
quote:
81s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:21 schreef Nikonlover het volgende:

[..]


[..]

dus doel bereikt als je een afperser bent. Je betaalt of we zorgen dat je tent gesloten wordt
pi_194345313
quote:
81s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:21 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

[..]

En haar voorganger is toen juist weer van die "als criminelen het op je gemunt hebben sluiten we je zaak"-reflex afgestapt omdat het logischerwijs een aanzuigende werking op dit soort gedrag zou hebben. |:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')