abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 juli 2020 @ 07:23:27 #151
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_194334404
Ik weet niet of Trump de bedoeling had het slechte economische nieuws te verbergen, maar zelfs in de maga-cult valt zijn uitspraak over verkiezingen uitstellen slecht. Ok, sommigen doen de komische uitspraak dat de linksen extremer worden, maar dat is par for the course.

En daarnaast heeft elk land harde economische klappen en is die 9% daling niet onverwacht. Een tactiek zou juist zijn om deze slechte cijfers te benadrukken om vervolgens verbetering in q3 te tonen. Maar dat wordt het grootste probleem in de VS met de diverse maatregelen die nu alweer genomen moeten worden.
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 07:24:06 #152
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194334407
twitter


Dat zal McConnell geliefd maken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 07:39:13 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194334490
Daarbij is het gezien de instortende consumentenbestedingen ook niet heel goed voor de economie om dit te doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 07:49:55 #154
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194334552
twitter


"Law, Order, Teargassing Moms and Beating Veterans" lijkt niet een winning strategy te zijn? Zou dat kunnen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 09:04:45 #155
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_194335221
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 07:23 schreef Montov het volgende:
Ik weet niet of Trump de bedoeling had het slechte economische nieuws te verbergen, maar zelfs in de maga-cult valt zijn uitspraak over verkiezingen uitstellen slecht. Ok, sommigen doen de komische uitspraak dat de linksen extremer worden, maar dat is par for the course.
Zolang zijn verdachtmakende opmerkingen over de "onveiligheid" van het huidige stelsel maar blijven hangen bij de mensen. Dan neemt hij voor lief dat uitstel vooralsnog niet mogelijk is.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_194335437
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 07:49 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

"Law, Order, Teargassing Moms and Beating Veterans" lijkt niet een winning strategy te zijn? Zou dat kunnen?
Ben wel benieuwd met wel gaslight ze gaan komen. Meestal werkt zo'n wijziging op de korte termijn omdat alle rechtse propaganda-kanalen er ruim in mee gaan in het begin.

Ik zou zelf toch vol inzetten op de scotus en nog meer op angstcultuur, gezien republikeinen daar erg vatbaar voor zijn.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 09:32:54 #157
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194335475
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd met wel gaslight ze gaan komen. Meestal werkt zo'n wijziging op de korte termijn omdat alle rechtse propaganda-kanalen er ruim in mee gaan in het begin.

Ik zou zelf toch vol inzetten op de scotus en nog meer op angstcultuur, gezien republikeinen daar erg vatbaar voor zijn.
Alleen werkt dat dus niet meer. En hoe vaker ze het roer omgooien hoe zwalkender en paniekeriger ze lijken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 09:35:46 #158
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_194335505

Lincoln project heeft ook weer een nieuw filmpje
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 31 juli 2020 @ 09:58:17 #159
426493 crew  PippenScottie
pi_194335708
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Alleen werkt dat dus niet meer. En hoe vaker ze het roer omgooien hoe zwalkender en paniekeriger ze lijken.
De meest succesvolle methodes van de republikeinen zijn allereerst geweest om stemmen in blauwe kiesdistricten te ontmoedigen (stemlokalen sluiten, draconische maatregelen om je als kiezer te registreren).

Maar de meest succesvolle was om de illusie te creëren dat beide partijen hetzelfde zijn en hiermee democratische stemmers te ontmoedigen.

Met dit laatste komen ze echt niet meer weg. De motivatie om Trump weg te stemmen is gigantisch.
pi_194335955
Als de chaos in de VS in hetzelfde tempo blijft toenemen tot het einde van het jaar zie ik de verkiezingen wel uitgesteld worden. Het is alleen "onmogelijk" omdat het een voorstel van Donald Trump is, dus al het middelmatige intellect dat Donald Trump haat vanwege ..., ja vanwege wat eigenlijk, staat weer op zijn achterste benen.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 10:22:48 #161
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194336016
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:17 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Als de chaos in de VS in hetzelfde tempo blijft toenemen tot het einde van het jaar zie ik de verkiezingen wel uitgesteld worden. Het is alleen "onmogelijk" omdat het een voorstel van Donald Trump is, dus al het middelmatige intellect dat Donald Trump haat vanwege ..., ja vanwege wat eigenlijk, staat weer op zijn achterste benen.
Nee, het is onmogelijk omdat het Congress er nooit in mee zal gaan en het is godsgeklaagd dat Trump nu hij op verlies staat ineens uitstel wil.

Maar goed, ik neem aan dat Republikeinen en Trump aanhangers hem ook haten want die zijn nog het meest verbolgen over de suggestie.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_194336018
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:17 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Als de chaos in de VS in hetzelfde tempo blijft toenemen tot het einde van het jaar zie ik de verkiezingen wel uitgesteld worden. Het is alleen "onmogelijk" omdat het een voorstel van Donald Trump is, dus al het middelmatige intellect dat Donald Trump haat vanwege ..., ja vanwege wat eigenlijk, staat weer op zijn achterste benen.
Dus jij vindt het gerechtvaardigd om verkiezingen uit te stellen omdat er in verschillende Amerikaanse steden demonstraties plaatsvinden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194336071
Ik zou juist van trump een gedegen plan verwachten om de verkiezingen veilig door te laten gaan, desnoods verspreid over meerdere dagen. Maar dat was weer een vage droom vannacht. :D
pi_194336077
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:17 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Als de chaos in de VS in hetzelfde tempo blijft toenemen tot het einde van het jaar zie ik de verkiezingen wel uitgesteld worden. Het is alleen "onmogelijk" omdat het een voorstel van Donald Trump is, dus al het middelmatige intellect dat Donald Trump haat vanwege ..., ja vanwege wat eigenlijk, staat weer op zijn achterste benen.
Je hebt nog niet door dat verkiezingen uitstellen allereerst niet aan de president is en dat ten tweede de termijn van de president sowieso af loopt?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 10:31:23 #165
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194336139
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:27 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou juist van trump een gedegen plan verwachten om de verkiezingen veilig door te laten gaan, desnoods verspreid over meerdere dagen. Maar dat was weer een vage droom vannacht. :D
Het gaat al mis bij "plan" :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 10:51:53 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_194336407
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 22:56 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Correct, al zou mijn neefje van zeven dat ook kunnen :')
Het punt is juist dat ie dat niet kan. Anders heb je een erg slecht inzicht in wat iemand van zeven zou kunnen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_194336410
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:17 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
dat Donald Trump haat vanwege ..., ja vanwege wat eigenlijk,
Onbeschoftheid
Liegen
Corruptie
Polariseren
Hypocrisie
Kapotmaken rechtsspraak
Racisme
Sexisme
Domheid
Haatzaaien
Verzwakken van positie van de VS
Flirten met dictators
Kapotmaken van natuur
Nepotisme
Gezondheid van het Amerikaanse volk in gevaar brengen
Oorlogsmisdadigers gratie verlenen
Incapabele vriendjes op belangrijke posities zetten

En ik denk dat die lijst nog wel even door kan gaan.
pi_194336473
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het punt is juist dat ie dat niet kan. Anders heb je een erg slecht inzicht in wat iemand van zeven zou kunnen.
Het getuigt vooral van beperkt vertrouwen in de huidige president...
  vrijdag 31 juli 2020 @ 11:04:27 #169
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_194336555
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:57 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Het getuigt vooral van beperkt vertrouwen in de huidige president...
Het getuigd vooral van een incompetente president, die niet eens goed kan spreken en daarnaast klinkt als een analfabeet.

Stellen dat je 8 jaar oude neef net zo presidentieel kan spreken als Obama, is natuurlijk een onderbuikgebeurtenis. ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_194336654
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:17 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Als de chaos in de VS in hetzelfde tempo blijft toenemen tot het einde van het jaar zie ik de verkiezingen wel uitgesteld worden. Het is alleen "onmogelijk" omdat het een voorstel van Donald Trump is, dus al het middelmatige intellect dat Donald Trump haat vanwege ..., ja vanwege wat eigenlijk, staat weer op zijn achterste benen.
Nee dat gaat niet gebeuren. Het is wettelijk gezien bijna onmogelijk. Daarnaast gingen de verkiezingen tijdens de burgeroorlog en Spaanse griep pandemie ook gewoon door. Dan kan het in de huidige omstandigheden makkelijk.
pi_194336692
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 04:28 schreef crystal_meth het volgende:
Wie wordt er "waarnemend" president als op 20 januari nog geen verkiezingsuitslag bekend zou zijn?
De oudste senator, op dit moment is dat Chuck Grassley,
pi_194336935
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

De oudste senator, op dit moment is dat Chuck Grassley,
Op dit moment ja, maar in 2021 loopt ook het mandaat van een derde van de senatoren af waardoor de Democraten weer de meerderheid in de Senaat krijgen. Dan zou het dus Patrick Leahy uit Vermont worden.
pi_194337017
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:36 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Op dit moment ja, maar in 2021 loopt ook het mandaat van een derde van de senatoren af waardoor de Democraten weer de meerderheid in de Senaat krijgen. Dan zou het dus Patrick Leahy uit Vermont worden.
Als ze voor hem stemmen. Het gaat eerst naar de Speaker of the House. Als die er niet is of niet wil, dan gaat het naar de president pro tempore, wat traditioneel het langst continu dienende lid van de meerderheidspartij in de Senaat is, maar dat hoeft niet.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:44:00 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_194337867
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:17 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
al het middelmatige intellect dat Donald Trump haat


They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:58:30 #175
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194338055
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:17 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Als de chaos in de VS in hetzelfde tempo blijft toenemen tot het einde van het jaar zie ik de verkiezingen wel uitgesteld worden. Het is alleen "onmogelijk" omdat het een voorstel van Donald Trump is, dus al het middelmatige intellect dat Donald Trump haat vanwege ..., ja vanwege wat eigenlijk, staat weer op zijn achterste benen.
Weinig mensen haten Trump, hooguit degenen die hij beroofd, verkracht of bedrogen heeft. Maximaal enkele duizenden dus. De overigen minachten Trump vooral en zijn ronduit verbijsterd dat er mensen rondlopen die op een dergelijke amateur stemmen. Nog meer verbijsterend is dat er ook nog mensen zijn die na 3,5 jaar aan ellende en mislukkingen deze stomkop blijven verdedigen.

Punt 1: Het uitstellen van presidentsverkiezingen is geen beslissing van de president. Enkel een Trump-aanhanger of vergelijkbaar vindt dit waarschijnlijk vreemd. Wij, de rest, begrijpen heel goed dat het handig is de volgende verkiezingen niet aan de huidige machthebber over te laten.

Punt 2: Verkiezingen uitstellen vanwege onrust is als poepen uitstellen vanwege pijnlijke darmen. Hoe onwaarschijnlijk het de Trump-aanhanger ook zal voorkomen, de huidige onrust is grotendeels veroorzaakt of minimaal nogal verergerd door hun grote voorbeeld.

Punt 3: Onderzoek laat zien dat vooral intellectueel uitgedaagden op mensen als Trump of partijen als PVV en FvD stemmen. Middelmatig intellect en alles wat daarboven zit is dus inderdaad de groep die nogal wat minachting heeft opgebouwd voor deze idioot.
  Overall beste user 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 13:46:53 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194338711
twitter


Teringjantje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194338783
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:58 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Maar de meest succesvolle was om de illusie te creëren dat beide partijen hetzelfde zijn en hiermee democratische stemmers te ontmoedigen.

Met dit laatste komen ze echt niet meer weg. De motivatie om Trump weg te stemmen is gigantisch.
Pre-corona deden de Democraten dit helemaal zelf. Het enige verschil was hoe je als lower of middle class genaaid werd: met een beleefde handdruk en homorechten, of met een stiekeme grijns in naam van God.
What Would Goku Do
pi_194339952
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het getuigd vooral van een incompetente president, die niet eens goed kan spreken en daarnaast klinkt als een analfabeet.

Stellen dat je 8 jaar oude neef net zo presidentieel kan spreken als Obama, is natuurlijk een onderbuikgebeurtenis. ;)
Meer presidentieel overkomen dan de huidige president ging het dan ook over ;). Obama lijkt me nog net iets te hoog gegrepen voor die knul :+
  Overall beste user 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 15:37:03 #179
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194340067
twitter


Dit dus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:38:55 #180
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_194340097
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:37 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Dit dus.
Niet dat het hier NL/EU veel beter gaat qua neg. groei.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 15:40:17 #181
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194340123
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:38 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Niet dat het hier NL/EU veel beter gaat qua neg. groei.
Ja hoor. De klap is hier een stuk minder hard.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:46:51 #182
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_194340222
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja hoor. De klap is hier een stuk minder hard.
Je kan het oneens zijn over de verdeling van de lasten. :)

IMF juni:



https://blogs.imf.org/202(...)-uncertain-recovery/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_194340289
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:46 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Je kan het oneens zijn over de verdeling van de lasten. :)

IMF juni:

[ afbeelding ]

https://blogs.imf.org/202(...)-uncertain-recovery/
Aan de andere kant zijn we nu zeker anderhalve maand na de cijfers die daarvoor gebruikt zijn en waar Europa weer wat opkrabbelt gaat het in de VS eigenlijk nog almaar slechter.
Maar goed, voorspellingen van economen moet je sowieso met een paar flinke korrels zout nemen.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:01:33 #184
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_194340439
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:51 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Aan de andere kant zijn we nu zeker anderhalve maand na de cijfers die daarvoor gebruikt zijn en waar Europa weer wat opkrabbelt gaat het in de VS eigenlijk nog almaar slechter.
Maar goed, voorspellingen van economen moet je sowieso met een paar flinke korrels zout nemen.
Kon net niet iets versers vinden van respectabele bron. :)

Heb eigenlijk de indruk dat het Covid-beleid, indien niet totaal stupide, niet veel invloed heeft op de economische gevolgen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_194340585
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:01 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Kon net niet iets versers vinden van respectabele bron. :)

Heb eigenlijk de indruk dat het Covid-beleid, indien niet totaal stupide, niet veel invloed heeft op de economische gevolgen.
Als de onderliggende basis op orde is zal dat verschil inderdaad relatief beperkt zijn.
pi_194340907
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:51 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Onbeschoftheid
Liegen
Corruptie
Polariseren
Hypocrisie
Kapotmaken rechtsspraak
Racisme
Sexisme
Domheid
Haatzaaien
Verzwakken van positie van de VS
Flirten met dictators
Kapotmaken van natuur
Nepotisme
Gezondheid van het Amerikaanse volk in gevaar brengen
Oorlogsmisdadigers gratie verlenen
Incapabele vriendjes op belangrijke posities zetten

En ik denk dat die lijst nog wel even door kan gaan.
Afgezien van onbeschoftheid kun je vrijwel alle andere kenmerken ook op de Democraten toepassen. Obama had zijn "drill baby drill" moment; boringen in Alaska toestaan. Hij heeft Cheney en Rumsfeld vrijuit laten gaan voor hun oorlogsmisdaden, met name martelingen toestaan is een punt in deze.

De essentie is dat er vrijwel geen verschil bestaat tussen beide partijen in de VS. Op papier wellicht, maar als het er echt op aankomt maakt het niet uit. Joe Biden heeft meegewerkt aan allerlei dubieuze wetten, en is daar nog trots op ook. Zolang er geen einde komt aan het twee partijen "monopolie", ga je geen verbeteringen zien in de VS.
pi_194340934
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 22:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Die man komt zoveel meer presidentieel over dan de huidige president.
En daarom kon hij met allerlei foute zaken wegkomen ("de drone king"). En dat terwijl hij, met zijn juridische achtergrond, beter zou moeten weten. Trump kun je nog van incompetentie beschuldigen (en terecht), maar Obama zou beter moeten weten. Het is maar net hoe je het ziet.
pi_194340981
Jordan blaft Fauci af en Fauci reageert nog steeds netjes.
“You are putting words in my mouth.”
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:55:57 #189
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194341268
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:35 schreef drexciya het volgende:

[..]

En daarom kon hij met allerlei foute zaken wegkomen ("de drone king"). En dat terwijl hij, met zijn juridische achtergrond, beter zou moeten weten. Trump kun je nog van incompetentie beschuldigen (en terecht), maar Obama zou beter moeten weten. Het is maar net hoe je het ziet.
Perfectie bestaat niet. Verwacht ook niemand. Maar veel dommer en amateuristisch dan deze clown is bijna onmogelijk

Je mag van een president minimaal verwachten dat hij een team kan samenstellen en managen. Je mag verwachten dat hij enige dossierkennis opdoet. Je mag verwachten dat hij enige zelfkennis heeft en vriend van vijand kan onderscheiden

Niets van dat alles.

Kortom Fijn dat Obama fouten heeft gemaakt, Obama was gisteren, nu hebben we MIGA. Moron is governing america
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:12:07 #190
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_194341511
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:39 schreef AnneX het volgende:
Jordan blaft Fauci af en Fauci reageert nog steeds netjes.
“You are putting words in my mouth.”
En dan ook nog omdat Fauci zegt dat groepen gevaarlijk zijn, maar Gym protestors wil horen.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:14:58 #191
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194341549
Trump is de drone king, niet Obama
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194341770
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:31 schreef drexciya het volgende:

[..]

Afgezien van onbeschoftheid kun je vrijwel alle andere kenmerken ook op de Democraten toepassen. Obama had zijn "drill baby drill" moment; boringen in Alaska toestaan. Hij heeft Cheney en Rumsfeld vrijuit laten gaan voor hun oorlogsmisdaden, met name martelingen toestaan is een punt in deze.

De essentie is dat er vrijwel geen verschil bestaat tussen beide partijen in de VS. Op papier wellicht, maar als het er echt op aankomt maakt het niet uit. Joe Biden heeft meegewerkt aan allerlei dubieuze wetten, en is daar nog trots op ook. Zolang er geen einde komt aan het twee partijen "monopolie", ga je geen verbeteringen zien in de VS.
Euhm.. wut?

quote:
In 2014, President Barack Obama proposed declaring an additional 5 million acres of the refuge as a wilderness area, which would put a total of 12.8 million acres (5.2 million ha) of the refuge permanently off-limits to drilling or other development, including the coastal plain where oil exploration has been sought.

In 2017, the Republican-controlled House and Senate included in tax legislation a provision that would open the 1002 area of ANWR to oil and gas drilling. It passed both the Senate and House of Representatives on December 20, 2017. President Trump signed it into law on December 22, 2017.
Precies het tegenovergestelde van wat jij hier beweert dus.
pi_194341831
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:31 schreef drexciya het volgende:

[..]

Afgezien van onbeschoftheid kun je vrijwel alle andere kenmerken ook op de Democraten toepassen. Obama had zijn "drill baby drill" moment; boringen in Alaska toestaan. Hij heeft Cheney en Rumsfeld vrijuit laten gaan voor hun oorlogsmisdaden, met name martelingen toestaan is een punt in deze.

De essentie is dat er vrijwel geen verschil bestaat tussen beide partijen in de VS. Op papier wellicht, maar als het er echt op aankomt maakt het niet uit. Joe Biden heeft meegewerkt aan allerlei dubieuze wetten, en is daar nog trots op ook. Zolang er geen einde komt aan het twee partijen "monopolie", ga je geen verbeteringen zien in de VS.
Ik denk dat er maar weinig Democraten in de buurt komen bij wat Trump allemaal doet. En vooral er mee wegkomen.
pi_194341881
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:14 schreef Szura het volgende:
Trump is de drone king, niet Obama
De Trump-broeders tellen en definiëren anders.
pi_194342176
quote:
White House press secretary Kayleigh McEnany on Friday condemned the decision to delay legislative elections in Hong Kong, one day after President Trump asked if the U.S. should postpone its own November election.

"We condemn the Hong Kong government’s decision to postpone for one year its legislative council elections and to disqualify opposition candidates," McEnany said at a press briefing, reading from a prepared statement. "This action undermines the democratic processes and freedoms that have underpinned Hong Kong's prosperity, and this is only the most recent in a growing list of broken promises by Beijing, which promised autonomy and freedom to the Hong Kong people until 2047 in the Sino-British joint declaration."
https://thehill.com/homen(...)-after-trump-floated
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 31 juli 2020 @ 18:13:51 #196
323401 Kijkertje
met filter
pi_194342370
Er werd een POLITIEKE rally georganiseerd zonder inachtneming van de regels uitgevaardigd door zijn eigen departement waar Cain het slachtoffer van is geworden maar nu mag zijn dood vooral niet gepoliticeerd worden :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 18:34:19 #197
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194342676
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:13 schreef Kijkertje het volgende:
Er werd een POLITIEKE rally georganiseerd zonder inachtneming van de regels uitgevaardigd door zijn eigen departement waar Cain het slachtoffer van is geworden maar nu mag zijn dood vooral niet gepoliticeerd worden :')

[ twitter ]
Cain zat in het publiek zonder masker en zonder afstand te houden, overigens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Redactie Games vrijdag 31 juli 2020 @ 18:35:27 #198
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_194342699
Iemand nog die Epstein files gelezen? Flink wat mensen die nu peentjes moeten zweten, waaronder Clinton en Trump.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  vrijdag 31 juli 2020 @ 18:40:59 #199
323401 Kijkertje
met filter
pi_194342770
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Cain zat in het publiek zonder masker en zonder afstand te houden, overigens.
Al tweetend: “PEOPLE ARE FED UP!”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_194342823
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:35 schreef Puddington het volgende:
Iemand nog die Epstein files gelezen? Flink wat mensen die nu peentjes moeten zweten, waaronder Clinton en Trump.
Lastig te zeggen, maar heel explosief vond ik het niet met wat we al wisten. Over Clinton zegt de getuige dat ze hem op het eiland zag met twee jongen meiden en over Trump dat hij een goede vriend van Epstein was, dat hij niet met haar flirtte en dat ze hen niet samen gezien heeft.

Heb het overigens niet zelf helema gelezen, dus misschien mis ik iets?

Was wat ze zei over Dershowitz niet het meest explosief trouwens?

[ Bericht 4% gewijzigd door SnertMetChoco op 31-07-2020 18:58:23 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')