abonnement Unibet Coolblue
pi_194312677
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat heb je dan eigenlijk te klagen dan.
Omdat heel het land gewoon zienderogen achteruit gaat en hard ook. Dus ook dat kleine dorpje van mij gaat er op termijn aan moeten geloven.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 29 juli 2020 @ 20:15:40 #77
206731 Mortaxx
Doomer
pi_194312678
Er zijn recent flink wat plekken in verzorgingshuizen vrijgekomen. Ook een goede manier voor vluchtelingen om even op adem te komen na alle ontberingen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_194312707
quote:
3s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Omdat heel het land gewoon zienderogen achteruit gaat en hard ook. Dus ook dat kleine dorpje van mij gaat er op termijn aan moeten geloven.
Klinkt als xenofobie. Je bent toch niet bang dat er rellen uitbreken in je dorp en het hele dorp plat gaat door dat "tuig"?
pi_194312716
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat heb je dan eigenlijk te klagen dan. Ik vind en woon in Amsterdam het wel handig dat er een Marronkaan enz van alles bezorgt in alle uren van de nacht. _O- Ik moet er niet aan denken in een klein kut dorp te wonen maar dat mag je anders vinden.
Klinkt misschien vreemd, maar ik slaap s'nachts, dan heb ik ook helemaal geen behoefte aan bezorgende Marokkanen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 29 juli 2020 @ 20:18:02 #80
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194312725
quote:
3s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Omdat heel het land gewoon zienderogen achteruit gaat en hard ook. Dus ook dat kleine dorpje van mij gaat er op termijn aan moeten geloven.
Maar geef dan een voorbeeld wat jij daar dan van merkt in jou blanke dorpje waar je waarschijnlijk geen condoom kan kopen zonder dat iedereen dat weet. _O-
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 29 juli 2020 @ 20:18:31 #81
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194312731
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Klinkt misschien vreemd, maar ik slaap s'nachts, dan heb ik ook helemaal geen behoefte aan bezorgende Marokkanen.
Ik werk dan wel eens en dan is het wel handig.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194312756
Allemaal naar Amsterdam.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_194312783
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:19 schreef epicbeardman het volgende:
Allemaal naar Amsterdam.
In wijken plaatsen waar rijke linkse mensen wonen. Eens kijken hoe snel ze van gedachten veranderen
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_194312786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Klinkt misschien vreemd, maar ik slaap s'nachts, dan heb ik ook helemaal geen behoefte aan bezorgende Marokkanen.
Hoax. Marokkanen werken niet.
  woensdag 29 juli 2020 @ 20:21:47 #85
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194312803
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:19 schreef epicbeardman het volgende:
Allemaal naar Amsterdam.
Lijkt me nu niet slim en zo geweldig is Amsterdam of de randstad ook weer niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194312812
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:21 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

In wijken plaatsen waar rijke linkse mensen wonen. Eens kijken hoe snel ze van gedachten veranderen
Redelijk stigmatiserend om rijke mensen te betitelen als egoďstisch. Misschien hebben ze gewoon het beste voor met hun medemens?
  woensdag 29 juli 2020 @ 20:22:51 #87
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194312827
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:21 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

In wijken plaatsen waar rijke linkse mensen wonen. Eens kijken hoe snel ze van gedachten veranderen
Daar gaat Femke nooit aan meerwerken natuurlijk. En haar wereldvreemde clubje rond het Waterlooplein.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194312856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:22 schreef idealistuo het volgende:

[..]

Redelijk stigmatiserend om rijke mensen te betitelen als egoďstisch. Misschien hebben ze gewoon het beste voor met hun medemens?
Omdat asielzoekers meestal niet in vila's en grote huizen wonen. Dan kijken of ze dan nog zo enthousiast zijn
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_194312864
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

Lijkt me nu niet slim en zo geweldig is Amsterdam of de randstad ook weer niet.
Uiteindelijk is dat toch waar de asielzoekers willen wonen, deze willen in Den Haag, Rotterdam, Amsterdam wonen omdat dit voor hen "bekende" steden zijn. Hier vallen ze niet op.

Asielzoekers in een boerendorp gaat gewoon niet werken.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_194312879
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:24 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Omdat asielzoekers meestal niet in vila's en grote huizen wonen.
En ik maar denken dat asielzoekers all inclusive in een hotel wonen zoals een eerdere post hier beschreef.
pi_194312893
Dit topic staat wel vol van de stigma's.
pi_194312970
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Daar gaat Femke nooit aan meerwerken natuurlijk. En haar wereldvreemde clubje rond het Waterlooplein.
Precies.
FOK! is net een groot tijdschrift
  woensdag 29 juli 2020 @ 20:32:33 #93
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_194312997
Dames en Heren en Onzijdig, :')

Ik heb een mail gestuurd naar:

g.wilders@tweedekamer.nl, k.dijkhoff@tweedekamer.nl, Thierry Baudet <thierry@fvd.nl>,
g.segers@tweedekamer.nl, P.Heerma@tweedekamer.nl, l.asscher@tweedekamer.nl, lilianmarijnissen@sp.nl,
h.krol@tweedekamer.nl

Hoi,

Wordt het nu eens niet ECHT tijd om de rem erop te zetten?

https://www.destentor.nl/(...)ntieparken~a15ff7c2/

Ik zal het maar niet hebben over het draagvlak... (is er niet)

Mvg,

Bocaj

====================================================================================

Ik denk dat ik hun aan het denken heb gezet en verwacht dat er nieuw beleid komt! :+
pi_194313040
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:24 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Omdat asielzoekers meestal niet in vila's en grote huizen wonen. Dan kijken of ze dan nog zo enthousiast zijn
In het nieuws kan ik mij nog herinneren dat in Apeldoorn (Het Gooiland) een Eritrese asielzoekersfamilie een uitbouw van 7 meter heeft gekregen van de Gemeente en de bewoners in de straat konden hier niets over zeggen.

Dit soort huizen zijn dat.




Dat is de uitbouw.

quote:
Een paar maanden geleden kreeg de familie De Haas aan het Gooiland in Apeldoorn nieuwe buren. ,,Een gezin uit Eritrea met zes kinderen’’, vertelt Meindert de Haas. ,,We zijn bij ze op visite geweest, het zijn heel aardige mensen. We vinden het prima dat vluchtelingen hier een plekje krijgen. Maar we vroegen ons wel meteen af of zo'n tussenwoning niet te klein zou zijn voor zo'n grote familie. We wonen hier prettig, maar het is niet gek groot.’’
bron

Alles kan dan als het om asielzoekers gaat bij Gemeentes.
quote:
De gemeente Apeldoorn heeft 50.140,- euro betaald voor de omstreden zorgunit aan het Gooiland. Het tijdelijke gebouwtje heeft een hoogte van 3.10 meter en haalt bij de buren het zonlicht uit de tuin.
Halverwege juli keek de familie De Haas van het ene op het andere moment tegen een flinke wand aan. Bij de buren werd een zorgunit geplaatst, zonder dat de buurt daar vooraf over was ingelicht. De plaatsing paste wel binnen de landelijke regelgeving.

Zijn best leuke huisjes van 2ton+ Kom naar Nederland en je krijgt alles wat je hartje begeeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 29-07-2020 20:42:23 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 29 juli 2020 @ 20:39:45 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194313130
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:22 schreef idealistuo het volgende:

[..]

Redelijk stigmatiserend om rijke mensen te betitelen als egoďstisch. Misschien hebben ze gewoon het beste voor met hun medemens?
Kun je ophouden met die act?
Trollpoging na trollpoging in meerdere topics.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194313193
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Kun je ophouden met die act?
Trollpoging na trollpoging in meerdere topics.
Jij vindt zinnen als "laat asielzoekers maar in rijke wijken wonen zodat de rijke weten hoe het voelt" niet stigmatiserend? Alsof iedereen die rijk is is ook meteen egoistisch is.
  woensdag 29 juli 2020 @ 20:45:42 #97
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_194313260
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:34 schreef epicbeardman het volgende:
Dat is de uitbouw.
Gelukkig van hout... kan ook zo weer weg!
pi_194313291
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

In het nieuws kan ik mij nog herinneren dat in Apeldoorn (Het Gooiland) een Eritrese asielzoekersfamilie een uitbouw van 7 meter heeft gekregen van de Gemeente en de bewoners in de straat konden hier niets over zeggen.

Dit soort huizen zijn dat.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de uitbouw.
[..]

bron

Alles kan dan als het om asielzoekers gaat bij Gemeentes.
[..]

Zijn best leuke huisjes van 2ton+ Kom naar Nederland en je krijgt alles wat je hartje begeeft.
Zonder overleg een unit plaatsen? Ze durven maar
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_194313373
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:32 schreef Bocaj het volgende:
Dames en Heren en Onzijdig, :')

Ik heb een mail gestuurd naar:

g.wilders@tweedekamer.nl, k.dijkhoff@tweedekamer.nl, Thierry Baudet <thierry@fvd.nl>,
g.segers@tweedekamer.nl, P.Heerma@tweedekamer.nl, l.asscher@tweedekamer.nl, lilianmarijnissen@sp.nl,
h.krol@tweedekamer.nl

Hoi,

Wordt het nu eens niet ECHT tijd om de rem erop te zetten?

https://www.destentor.nl/(...)ntieparken~a15ff7c2/

Ik zal het maar niet hebben over het draagvlak... (is er niet)

Mvg,

Bocaj

====================================================================================

Ik denk dat ik hun aan het denken heb gezet en verwacht dat er nieuw beleid komt! :+
Ook nog serieus naar Lillian _O-

Wel respect hoor _O_
pi_194313381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

In het nieuws kan ik mij nog herinneren dat in Apeldoorn (Het Gooiland) een Eritrese asielzoekersfamilie een uitbouw van 7 meter heeft gekregen van de Gemeente en de bewoners in de straat konden hier niets over zeggen.

Dit soort huizen zijn dat.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de uitbouw.
[..]

bron

Alles kan dan als het om asielzoekers gaat bij Gemeentes.
[..]

Zijn best leuke huisjes van 2ton+ Kom naar Nederland en je krijgt alles wat je hartje begeeft.
Naja krijgen. Het zijn sociale huurhuizen. Die krijg je niet he.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')