abonnement Unibet Coolblue
pi_194303657
Ondertussen wel meer oude users die vroeger een ongezonde levensstijl hadden waardoor ik vast niet de enige ben met jicht.

Is er iemand die net als ik eerst de eerste jicht aanvallen niet als dusdanig heeft herkend en daardoor beschadigingen in de voet heeft opgelopen?

Als ik nu richting de 15km ga met wandelen gaat het zeer doen in mijn wreef. Dat is waar ik de meeste last heb gehad tijdens de 5 jicht aanvallen voor ik aan de allopurinol ging. Sinds die tijd geen aanval meer gehad, maar het is daar dus wel permanent beschadigd. Binnenkort een afspraak met de dokter om te checken of dat kwaad kan (zal wel doorverwezen worden naar de reumatoloog). Maar wellicht dat er hier ervaringsdeskundigen zijn :)

We zitten er namelijk aan te denken om de vierdaagse te lopen volgend jaar.

In principe loop ik nu al regelmatig meerdere dagen rond de 25km en soms over 30km op één dag. En dan heb ik alleen 's avonds last van mijn wreef, de volgende dag is het weer weg getrokken. Maar ik heb dus geen idee of ik dat meerdere jaren kan volhouden.

Als er hier niemand is die dit herkend, no biggy, dan zal de reumatoloog mij wel kunnen vertellen of ik de pijn kan mitigeren (pijnstillers) of dat ik er beter mee kan kappen omdat ik op deze manier over een paar jaar niet eens 10km meer kan lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2020 08:50:10 ]
pi_194303684
Mocht er trouwens iemand zelf vragen hebben over jicht, wil ik die zover ik dat kan wel beantwoorden :)
pi_194303750
Nadat ik begreep dat het jicht was (bij de vierde aanval) ben ik gestopt met bier drinken. Vooralsnog geen last meer gehad.

Ik vraag me af wat de reumatoloog voor je kan betekenen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_194303941
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 08:57 schreef Jordy-B het volgende:
Nadat ik begreep dat het jicht was (bij de vierde aanval) ben ik gestopt met bier drinken. Vooralsnog geen last meer gehad.

Ik vraag me af wat de reumatoloog voor je kan betekenen.
Lijkt mij dat die wel vaker de vraag heeft gekregen wat te doen met de pijn die sommige mensen hebben nadat een jichtaanval permanente schade heeft aangericht.
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:09:33 #5
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194311440
Ik heb vaak jichtaanvallen, bij mij komt dat door nierproblemen. Het zit bij mij altijd aan de zijkant van de grote teen. Ik merk juist dat bewegen juist goed doet, (als de jichtaanval over is dan) Dus ik denk dat het niet kwaad kan mits je er natuurlijk goed op let. Veel drinken tijdens het lopen ook.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')