Overratedquote:

Dat is een ongekend zware crisis.quote:Op woensdag 29 juli 2020 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat was kapot gisteren hier.

Je kunt vandaag nog burgemeester van je dorp of stad worden, enige wat in de weg kan staan ben je zelfquote:

Ben me wezenloos geschrokkenquote:Op woensdag 29 juli 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een ongekend zware crisis.

Dat is in mijn geval een geduchte tegenstanderquote:Op woensdag 29 juli 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt vandaag nog burgemeester van je dorp of stad worden, enige wat in de weg kan staan ben je zelf

Nou.quote:Op woensdag 29 juli 2020 08:24 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen weer startklaar voor een frisse vruchtbare zinvolle dag?

quote:
In de auto gesprongen en met piepende banden naar de dichtsbijzijnde winkel gereden.quote:Op woensdag 29 juli 2020 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig bezorgt bol.com nog op dezelfde dag

Maar dat wil ik toch niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt vandaag nog burgemeester van je dorp of stad worden, enige wat in de weg kan staan ben je zelf

Mijn nieuwe heeft vertraging, moet nog een onderdeel ui zwitserland komen voordat ie opgestuurd kan wordenquote:Op woensdag 29 juli 2020 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat was kapot gisteren hier.

Daarom trap ik dus het gaspedaal in, ik ga echt niet zitten wachten, heb ik het karakter en het geduld niet voor.quote:Op woensdag 29 juli 2020 08:49 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn nieuwe heeft vertraging, moet nog een onderdeel ui zwitserland komen voordat ie opgestuurd kan worden

Jaquote:Op woensdag 29 juli 2020 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrijfster van horrorverhalen dan?

Mijn oude doet het nog en voor die nieuwe heb ik dat geduld welquote:Op woensdag 29 juli 2020 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom trap ik dus het gaspedaal in, ik ga echt niet zitten wachten, heb ik het karakter en het geduld niet voor.

Gebruik je Fok! als uitgangspunt, over een vrouw wiens online leven overlappingen lijkt te krijgen met haar offline leven tot ze midden in de donkere nacht wakker schrikt en er staan anderse users naast haar bed in een uitgestorven taal te praten.quote:

quote:Op woensdag 29 juli 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebruik je Fok! als uitgangspunt, over een vrouw wiens online leven overlappingen lijkt te krijgen met haar offline leven tot ze midden in de donkere nacht wakker schrikt en er staan anderse users naast haar bed in een uitgestorven taal te praten.

deze was goed te begrijpen maar stond uit..quote:Op woensdag 29 juli 2020 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Of een airco die half werkt of niet te begrijpen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |