abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 28 juli 2020 @ 21:32:34 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194300496
wat een baas!!!!! _O_

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194300511
Dacht dat zijn profielfoto drie naakte vrouwtjes waren. Viel tegen.
pi_194300676
Ik snap echt niet dat je als miljardair zo'n risico neemt om politiek gevoelige content te plaatsen op social media. :o
One man's trash, another man's treasure.
pi_194300677
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:33 schreef Nober het volgende:
Dacht dat zijn profielfoto drie naakte vrouwtjes waren. Viel tegen.
De middelste zou dan Craigs mom kunnen zijn
pi_194300792
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:48 schreef Arkai het volgende:
Ik snap echt niet dat je als miljardair zo'n risico neemt om politiek gevoelige content te plaatsen op social media. :o
Hij is dat juist omdat hij lef durft te tonen.
Vakman pur sang
pi_194300806
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hij is dat juist omdat hij lef durft te tonen.
Plus dat hij veel geld heeft. Dan kan er meer
pi_194300843
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hij is dat juist omdat hij lef durft te tonen.
Door dit soort geintjes heeft hij zelfs moeten aftreden als bestuurder van Tesla. Merkwaardig genoeg krabbelt hij en zijn bedrijf toch steeds weer op. Hij balanceert echt op het randje soms en ik vraag mij af wat de voordelen van dat gedrag zijn.

Zo heeft Elon Musk eens een joint opgestoken tijdens een radioprogramma en daalde het aandeel Tesla met 9% de volgende dag. Dat is echt onverantwoord gedrag naar de medewerkers van je bedrijf en de mensen die in je bedrijf willen investeren toe.

One man's trash, another man's treasure.
pi_194300881
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:03 schreef Arkai het volgende:

[..]

Door dit soort geintjes heeft hij zelfs moeten aftreden als bestuurder van Tesla. Merkwaardig genoeg krabbelt hij en zijn bedrijf toch steeds weer op. Hij balanceert echt op het randje soms en ik vraag mij af wat de voordelen van dat gedrag zijn.

Zo heeft Elon Musk eens een joint opgestoken tijdens een radioprogramma en daalde het aandeel Tesla met 9% de volgende dag. Dat is echt onverantwoord gedrag naar de medewerkers van je bedrijf en de mensen die in je bedrijf willen investeren toe.

Hij is wel een genie en die leven altijd op het randje van waanzin.
Buiten Tesla doen hij (en zijn team) wel meer dingen waarvan iedereen zegt dat gaat nooit lukken en halen het dan toch (spaceX). Dat kan alleen als je een beetje gek bent.
Vakman pur sang
pi_194300940
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hij is wel een genie en die leven altijd op het randje van waanzin.
Buiten Tesla doen hij (en zijn team) wel meer dingen waarvan iedereen zegt dat gaat nooit lukken en halen het dan toch (spaceX). Dat kan alleen als je een beetje gek bent.
Er is een verschil tussen gedurfd en gewaagd ondernemen en jezelf gedurfd en gewaagd profileren. Niemand ontkent dat zijn ondernemerslust niet extravagant genoeg is. Integendeel. Maar jezelf profileren met gewaagde uitspraken op social media is een compleet ander ding waar zijn team bij tijd en wijlen gewoon last van heeft.
One man's trash, another man's treasure.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 28 juli 2020 @ 22:18:36 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194301069
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:03 schreef Arkai het volgende:

[..]

Door dit soort geintjes heeft hij zelfs moeten aftreden als bestuurder van Tesla. Merkwaardig genoeg krabbelt hij en zijn bedrijf toch steeds weer op. Hij balanceert echt op het randje soms en ik vraag mij af wat de voordelen van dat gedrag zijn.

Zo heeft Elon Musk eens een joint opgestoken tijdens een radioprogramma en daalde het aandeel Tesla met 9% de volgende dag. Dat is echt onverantwoord gedrag naar de medewerkers van je bedrijf en de mensen die in je bedrijf willen investeren toe.

Volgens mij geeft het hem een kick om de boel flink te laten dalen en het dan vervolgens weer flink te zien stijgen :T Het geeft hem dan weer een uitdaging om de cijfers weer te laten stijgen oid.

Het geeft hem en zijn bedrijven in ieder geval wel steeds media aandacht. Dat is ook veel waard.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 28 juli 2020 @ 22:24:10 #11
491163 Viesdik
pi_194301158
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:48 schreef Arkai het volgende:
Ik snap echt niet dat je als miljardair zo'n risico neemt om politiek gevoelige content te plaatsen op social media. :o
Ik vind dat juist respectabel
Dan weet je in ieder geval wat iemand z'n mening is
pi_194301184
quote:
81s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:18 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Volgens mij geeft het hem een kick om de boel flink te laten dalen en het dan vervolgens weer flink te zien stijgen :T Het geeft hem dan weer een uitdaging om de cijfers weer te laten stijgen oid.

Het geeft hem en zijn bedrijven in ieder geval wel steeds media aandacht. Dat is ook veel waard.
Dat weet ik niet. Hij berichtte ooit eens met veel overtuiging dat Saudi-Arabië in Tesla ging investeren in een tijd dat ze het geld hard nodig hadden. Uiteindelijk investeerde Saudi-Arabië in de concurrent. Het heeft geen negatieve gevolgen gehad maar het had anders kunnen aflopen voor Tesla in een iets andere tijd.
One man's trash, another man's treasure.
pi_194301205
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:24 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Ik vind dat juist respectabel
Dan weet je in ieder geval wat iemand z'n mening is
Niet verantwoord naar het personeel van Tesla toe. Voor hetzelfde geld gaat zijn bedrijf door dit soort gedrag ten onder en verliezen duizenden mensen hun baan.
One man's trash, another man's treasure.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 28 juli 2020 @ 22:36:26 #14
491163 Viesdik
pi_194301355
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:26 schreef Arkai het volgende:

[..]

Niet verantwoord naar het personeel van Tesla toe. Voor hetzelfde geld gaat zijn bedrijf door dit soort gedrag ten onder en verliezen duizenden mensen hun baan.
Ik werk liever voor een baas die aansluit bij mijn idealen.
Anders ga ik niet voor zo iemand door het vuur.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 22:52:22 #15
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194301561
Die man moet zijn mond houden want er komt tegenwoordig alleen nog maar onzin uit.
Begrijpelijk wel, maar toch onzin.
pi_194301661
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:36 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Ik werk liever voor een baas die aansluit bij mijn idealen.
Anders ga ik niet voor zo iemand door het vuur.
Elon Musk vertegenwoordigt anders weinig idealen van anderen via social media.
One man's trash, another man's treasure.
  woensdag 29 juli 2020 @ 04:19:54 #17
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_194302866
Marx?

Groucho, Harpo, Chico, Zeppo?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')