Ze heeft ze maar in een hondenkennel gezet en onder een afdakje. Maar nu is ze als de dood dat die beestje (als het weer gaat vriezen) doodvriezen. Of dat de moeder in de regen en wind zit.
Maar moet de moeder met kinders nou in rust zitten of is het geen probleem dat ze er een aantal keer per dag voorbij komt lopen incl hond en katten?
quote:
Op zondag 19 januari 2003 13:49 schreef erasertjeh het volgende:
-edit-zie faq
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 19-01-2003 14:57]
quote:
Op zondag 19 januari 2003 13:49 schreef erasertjeh het volgende:
-edit-zie faq
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 19-01-2003 14:57]
quote:Wat denk je dat kraambezoek doet
Op zondag 19 januari 2003 14:50 schreef DJKoster het volgende:
Iig geval niet te vaak langslopen..
Zou jij het fijn vinden als iedereen langs loopt als je op bed ligt met je baby..
quote:nee, maar wil graag antwoord ipv onzin.
Op zondag 19 januari 2003 14:45 schreef erasertjeh het volgende:
moussy... vegetarier?
kippenpootjes
quote:Maar dan moet de moeder ook wel eens rusten...
Op zondag 19 januari 2003 15:04 schreef moussy het volgende:Wat denk je dat kraambezoek doet
quote:Volgens mij worden ze gevoederd, maar ze gaan al heel snel zelf voedsel eten, en je kunt speciaal kuikenzaad (of zoiets) halen.
Op zondag 19 januari 2003 15:04 schreef moussy het volgende:
Voed de hen de kuikens of moeten de kuikens meteen zelf gaan zoeken?
De eerste 24 uur hebben de kuikens geen eten en/of drinken nodig. Na die 24 uur krijgen zij kuiken opfokvoer, ook moet er wat drinkwater klaar staan in ondiepe bakjes. Eventueel kan er een klein handje gebroken graan geven worden.
Van 0-8 weken kuiken is er opfokvoer nr. I, van 8-16 weken kuiken opfokvoer nr. II en vanaf 16 weken kan er legkorrel of legmeel gevoerd worden.
(ff gegoogled )
Ze heeft ze nu naast de enige buitendeur die in dr huis zit staan (in een hossie) en daar moeten ze maar even blijven. Zelf had ik ze in de schuur (ze heeft een hele grote schuur) gezet. Maar dat vond ze te donker daar. En de hele dag het licht aan zag ze niet zitten.
Ik zal van de week kijken of ik er heen kan om ff fotootjes te maken van mn kippenkoters, ze komen nml hier heen als ze groter zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |