abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 juli 2020 @ 08:56:47 #126
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_194303742
We kunnen wel met zijn allen moralistisch gaan doen over de verantwoordelijkheid om niet naar een oranje land te gaan, of om op tijd terug te komen voor thuisisolatie, maar feit is dat er mensen gaan zijn die terugkomen uit een oranje land, minder dan twee weken voor school begint. Als die een boete riskeren wanneer ze hun kind in thuisisolatie houden, dan gaat een deel dat niet doen.

Dit is dus gewoon slecht geregeld door de overheid. Dit beleid gaat de verspreiding bevorderen. Dan kun je wel heel leuk mensen op hun individuele verantwoordelijkheid aanspreken en zeggen dat je gedaan hebt wat je kon, maar je hebt gewoon slecht beleid uitgevoerd. Schort die leerplicht twee weken op, of accepteer een toename in de verspreiding.
pi_194303758
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 13:24 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Een "dringend advies" heeft net zo veel waarde als het "moreel appèl" waar dit kabinet ook zo'n fan van is.

Dat kan je als ouders dus gewoon naast je neerleggen.
Ik denk dat ze dat doen omdat:
1) als het finaal uit de hand loopt ze naar de burger kunnen wijzen
2) er geen enkele manier van handhaving is
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194303764
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 08:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
Dit is dus gewoon slecht geregeld door de overheid. Dit beleid gaat de verspreiding bevorderen. Dan kun je wel heel leuk mensen op hun individuele verantwoordelijkheid aanspreken en zeggen dat je gedaan hebt wat je kon, maar je hebt gewoon slecht beleid uitgevoerd. Schort die leerplicht twee weken op, of accepteer een toename in de verspreiding.
En dit. Redelijk kansloos geregeld.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 29 juli 2020 @ 09:04:50 #129
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194303846
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 15:07 schreef Nikonlover het volgende:
Wat is er mis mee om een keertje in eigen land op vakantie te gaan?
Heb je het graftering weer gezien wat we deze zomer hebben door global warming :')

Ik ga als dit zo blijft lekker eind augustus zelf wel met de auto richting Kroatië code oranje of niet zou mij aan mijn reet roesten

Ze hebben de USA ook al afgepakt
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 29 juli 2020 @ 09:05:13 #130
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194303850
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 08:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ergens waar het niet zo gevaarlijk is. Waar wil je heen?
Heb je nu echt zo'n plaat voor je hoofd joh? :') Gebieden zo groot als Nederland waar corona niet of zo goed als niet aanwezig is. "Ergens waar het niet zo gevaarlijk is" zegt ie :') Sowieso kan je overal probleemloos naartoe wanneer je jezelf aan een aantal basisregels houdt. Hele volksstammen die ergens op hun dooie gemakje zitten lachen je vierkant uit met al dit dramatiseren.

NEDERLAND KAN WEL!!!!!
Ergens rustig op een camping aan een random meer of een hotelletje aan een rustige kuststreek? LEVENSGEVAARLIJK!!!!!!! Oke man. Houd vooral jezelf maar voor de gek.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194303859
quote:
81s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Heb je nu echt zo'n plaat voor je hoofd joh? :') Gebieden zo groot als Nederland waar corona niet of zo goed als niet aanwezig is. "Ergens waar het niet zo gevaarlijk is" zegt ie :') Sowieso kan je overal probleemloos naartoe wanneer je jezelf aan een aantal basisregels houdt. Hele volksstammen die ergens op hun dooie gemakje zitten lachen je vierkant uit met al dit dramatiseren.

NEDERLAND KAN WEL!!!!!
Ergens rustig op een camping aan een random meer of een hotelletje aan een rustige kuststreek? LEVENSGEVAARLIJK!!!!!!! Oke man. Houd vooral jezelf maar voor de gek.
Waar schreeuw je over? Nederland kan ook.......
  woensdag 29 juli 2020 @ 09:06:08 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194303862
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 08:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
We kunnen wel met zijn allen moralistisch gaan doen over de verantwoordelijkheid om niet naar een oranje land te gaan, of om op tijd terug te komen voor thuisisolatie, maar feit is dat er mensen gaan zijn die terugkomen uit een oranje land, minder dan twee weken voor school begint. Als die een boete riskeren wanneer ze hun kind in thuisisolatie houden, dan gaat een deel dat niet doen.

Dit is dus gewoon slecht geregeld door de overheid. Dit beleid gaat de verspreiding bevorderen. Dan kun je wel heel leuk mensen op hun individuele verantwoordelijkheid aanspreken en zeggen dat je gedaan hebt wat je kon, maar je hebt gewoon slecht beleid uitgevoerd. Schort die leerplicht twee weken op, of accepteer een toename in de verspreiding.
Slaat ook nergens op natuurlijk. Prachtig voorbeeld van jezelf in de voet schieten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 29 juli 2020 @ 09:07:40 #133
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194303885
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2020 08:59 schreef vosss het volgende:

[..]

En dit. Redelijk kansloos geregeld.
Zou jij anders gedaan hebben he ouwe reus.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194303898
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Zou jij anders gedaan hebben he ouwe reus.
Uiteraard.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 29 juli 2020 @ 09:09:52 #135
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194303906
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:09 schreef vosss het volgende:

[..]

Uiteraard.
Kinderen gewoon thuislaten, kratje bier naar keuze om de tijd door te komen en na twee weekjes gewoon weer fris op school staan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194303929
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:48 schreef Nober het volgende:
Het is de vraag of het naleven van de corona­regels niet in gevaar komt door deze opstelling. Als een boete voor spijbelen dreigt, ligt het verzwijgen van de werkelijke vakantiebestemming of het niet naleven van de aangeraden quarantaine mogelijk op de loer. De VO-raad, de koepel van middelbare scholen, vindt daarom niet dat ouders de leerplichtambtenaar op hun dak moeten krijgen als zij tijdens hun vakantie worden overvallen door een strenger reisadvies
quote:
Het is de vraag of het naleven van de corona­regels niet in gevaar komt door deze opstelling. Als een boete voor spijbelen dreigt, ligt het verzwijgen van de werkelijke vakantiebestemming of het niet naleven van de aangeraden quarantaine mogelijk op de loer. De VO-raad, de koepel van middelbare scholen, vindt daarom niet dat ouders de leerplichtambtenaar op hun dak moeten krijgen als zij tijdens hun vakantie worden overvallen door een strenger reisadvies
Zelfde speelt nu in de zorg. Dat wordt ook ingehouden van je salaris. Misschien moreel wel terecht maar praktisch vraag je er zo gewoon om dat de besmettingen toenemen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_194303975
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:48 schreef Nober het volgende:
Het is de vraag of het naleven van de corona­regels niet in gevaar komt door deze opstelling. Als een boete voor spijbelen dreigt, ligt het verzwijgen van de werkelijke vakantiebestemming of het niet naleven van de aangeraden quarantaine mogelijk op de loer. De VO-raad, de koepel van middelbare scholen, vindt daarom niet dat ouders de leerplichtambtenaar op hun dak moeten krijgen als zij tijdens hun vakantie worden overvallen door een strenger reisadvies
quote:
Het is de vraag of het naleven van de corona­regels niet in gevaar komt door deze opstelling. Als een boete voor spijbelen dreigt, ligt het verzwijgen van de werkelijke vakantiebestemming of het niet naleven van de aangeraden quarantaine mogelijk op de loer. De VO-raad, de koepel van middelbare scholen, vindt daarom niet dat ouders de leerplichtambtenaar op hun dak moeten krijgen als zij tijdens hun vakantie worden overvallen door een strenger reisadvies
Zelfde speelt nu in de zorg. Dat wordt ook ingehouden van je salaris. Misschien moreel wel terecht maar praktisch vraag je er zo gewoon om dat de besmettingen toenemen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 15:12 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Het probleem zit hem natuurlijk in gele landen (of gebieden) die ineens door de overheid op oranje worden gezet..
Zoals nu met Belgie gebeurd is. In principe kon je gisteravond veilig gaan tanken in de grensstreek en daarna opeens 2 weken in quarantaine moeten.
Dat doet geen hond natuurlijk. Zeker niet als je zelf voor die kosten opdraait.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 29 juli 2020 @ 09:20:10 #138
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194304034
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

[..]

Zelfde speelt nu in de zorg. Dat wordt ook ingehouden van je salaris. Misschien moreel wel terecht maar praktisch vraag je er zo gewoon om dat de besmettingen toenemen.
[..]

Zoals nu met Belgie gebeurd is. In principe kon je gisteravond veilig gaan tanken in de grensstreek en daarna opeens 2 weken in quarantaine moeten.
Dat doet geen hond natuurlijk. Zeker niet als je zelf voor die kosten opdraait.
Zeker lastig in Baarle-Hertog
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 29 juli 2020 @ 10:39:10 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194304853
Code oranje en toch gaan vliegen.... deze mensen :X :X :X Dit soort figuren lekker laten zitten daar. Niet terughalen. Ze nemen bewust het risico. Hopelijk kijken hun werkgevers ook mee en mogen ze lekker 2 weken onbetaald in quarantaine.

"In de avond was het echt van 'kut, code oranje'. Nouja boeiuh"

https://www.rtlnieuws.nl/(...)je-ik-had-al-geboekt
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 29 juli 2020 @ 10:58:33 #140
338319 ZarB
Piña colada
pi_194305050
quote:
81s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:39 schreef Nikonlover het volgende:
Code oranje en toch gaan vliegen.... deze mensen :X :X :X Dit soort figuren lekker laten zitten daar. Niet terughalen. Ze nemen bewust het risico. Hopelijk kijken hun werkgevers ook mee en mogen ze lekker 2 weken onbetaald in quarantaine.

"In de avond was het echt van 'kut, code oranje'. Nouja boeiuh"

https://www.rtlnieuws.nl/(...)je-ik-had-al-geboekt
Als je daar op schiphol met je mondkapje staat vergaat je toch sowieso alle vakantievreugde. Die mensen die per se met het vliegtuig op vakantie willen. Echt hoor :')
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:20:33 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194305232
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:58 schreef ZarB het volgende:

[..]

Als je daar op schiphol met je mondkapje staat vergaat je toch sowieso alle vakantievreugde. Die mensen die per se met het vliegtuig op vakantie willen. Echt hoor :')
Boh heftig zeg, mondkapje, tsjemig.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:25:41 #142
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194305294
quote:
81s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Heb je nu echt zo'n plaat voor je hoofd joh? :') Gebieden zo groot als Nederland waar corona niet of zo goed als niet aanwezig is. "Ergens waar het niet zo gevaarlijk is" zegt ie :') Sowieso kan je overal probleemloos naartoe wanneer je jezelf aan een aantal basisregels houdt. Hele volksstammen die ergens op hun dooie gemakje zitten lachen je vierkant uit met al dit dramatiseren.

NEDERLAND KAN WEL!!!!!
Ergens rustig op een camping aan een random meer of een hotelletje aan een rustige kuststreek? LEVENSGEVAARLIJK!!!!!!! Oke man. Houd vooral jezelf maar voor de gek.
Echt knap dat je na 4 maanden nog steeds niet weet waar het om draait.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:27:44 #143
338319 ZarB
Piña colada
pi_194305312
Dat mondkapje herinnert ons eraan dat er iets gaande is waar we voor op moeten passen. Beperkte bewegingsvrijheid, alles geregisseerd en op moeten letten. Contact maken, spontane small talks: wel op afstand! Let op je mondkapje! Niet bepaald termen die ik associeer met vakantie of ontspanning.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:55:49 #144
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194305580
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:25 schreef daNpy het volgende:

[..]

Echt knap dat je na 4 maanden nog steeds niet weet waar het om draait.
Ik weet prima waar het om draait, om die reden kan ik dit soort zaken ook stellen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:56:23 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194305590
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:27 schreef ZarB het volgende:
Dat mondkapje herinnert ons eraan dat er iets gaande is waar we voor op moeten passen. Beperkte bewegingsvrijheid, alles geregisseerd en op moeten letten. Contact maken, spontane small talks: wel op afstand! Let op je mondkapje! Niet bepaald termen die ik associeer met vakantie of ontspanning.
Ik moet hier binnendeurs al een maand of 4 mondkapjes dragen en het is absoluut niet zo dramatisch als dat jij nu stelt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 29 juli 2020 @ 12:33:11 #146
338319 ZarB
Piña colada
pi_194305951
Tja, ik vind van wel. Ik conformeer me aan elk beleid hoor, maar ik vermijd de plekken waar ik die dingen op moet. Wellicht als je ergens woont waar het overal verplicht is ervaar je het anders. Hier is het natuurlijk alleen nog het ov.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 29 juli 2020 @ 12:33:26 #147
338319 ZarB
Piña colada
pi_194305954
Ik kan niet quoten oeoa manier
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 29 juli 2020 @ 13:02:03 #148
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194306310
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik weet prima waar het om draait, om die reden kan ik dit soort zaken ook stellen.
Dat is uit je posts niet te halen anders.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 29 juli 2020 @ 13:16:29 #149
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194306501
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 13:02 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dat is uit je posts niet te halen anders.
Dat zit dan voornamelijk in jouw onvermogen om logisch te redeneren maar in plaats daarvan jezelf in één van de twee schreeuwkampen te plaatsen. Veel plezier maar mij niet en ieder ander weldenkend mens niet gezien. Tabé.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 29 juli 2020 @ 13:18:14 #150
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194306525
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2020 12:33 schreef ZarB het volgende:
Tja, ik vind van wel. Ik conformeer me aan elk beleid hoor, maar ik vermijd de plekken waar ik die dingen op moet. Wellicht als je ergens woont waar het overal verplicht is ervaar je het anders. Hier is het natuurlijk alleen nog het ov.
Tsja, als jij vrijwillig het OV wenst links te laten liggen omdat je zo persistent tegen mondkapjes ben, dat is natuurlijk aan jou. Ik merk rondom mij dat niemand er last van heeft. En dat is dan nog eens in een bergachtige omgeving waar het overdag gemiddeld een graad of 32 is.

En het is het één of het ander. Heel Nederland viert feest omdat ze als één van de weinige landen in Europa niet met mondkapjes rondlopen. Ondertussen moet iedereen wel anderhalf meter afstand van elkaar bewaren en kan je naar wat ik begrijp van de mensen alhier amper normaal op stap gaan. Tsja, keuzes.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')