abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8182989
Klopt ja als je niet genoeg water drink krijg je echt een droge slot maar totzo ver werkt het wel goed.
pi_8252067
Ok Vet Percentage is gewogen op dit moment is me Vet percentage 12.4 % dat betekend dat ik met me huidige gewicht 76.6KG een BMI heb van 22.4 me Vet massa 9.5KG is en vetvrije massa 67.1KG. Nu kijken als we de vetmasaa verder omlaag kunnen brengen door middel van dit wondergoedje.
pi_8535620
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:58 schreef Ultralaser het volgende:
Ok Vet Percentage is gewogen op dit moment is me Vet percentage 12.4 % dat betekend dat ik met me huidige gewicht 76.6KG een BMI heb van 22.4 me Vet massa 9.5KG is en vetvrije massa 67.1KG. Nu kijken als we de vetmasaa verder omlaag kunnen brengen door middel van dit wondergoedje.
Dus je bent nu nog niet zo heel veel afgevallen... We zijn bijna een maandje verder, zou je het anderen aanraden? Het kost natuurlijk ook nogal wat knaken
pi_8560579
Zou andere dit produkt zeker aanraden heb vandaag me 2de pot binnen gekregen. Als je het koopt moet je het via www.perfectbody.nl deze zijn het goedkoopst. Ik weeg na een maand nu ongeveer 73KG dit is echter pure vetmassa die ik verloren ben en ben nu al veel droger zie nu eindelijk me buikspieren weer ik zal over 2 weken weer een vetpercentage meting laten doen zodat we echt kunnen gaan vergelijken ben tot nu toe heel tevreden en raad dit andere dan ook aan boven stackers
pi_8564728
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 15:22 schreef Ultralaser het volgende:
Zou andere dit produkt zeker aanraden heb vandaag me 2de pot binnen gekregen. Als je het koopt moet je het via www.perfectbody.nl deze zijn het goedkoopst.
Zit er nu ook over te denken, maar het kan nog wel goedkoper hoor... op http://www.dutchbodybuilding.com/prijzen6.htm staat die pot voor 49 eruo's. Zal nog even doorzoeken...

[EDIT] Wel een hele vage site... Nog even doorzoeken [\EDIT]

[Dit bericht is gewijzigd door Keizertje op 18-02-2003 18:43]

dinsdag 18 februari 2003 @ 19:13:01 #31
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8565840
wel erg prijzig.

Ik ben nu begonnen met een eigen spinning workout ipv de lessen.
als het zo doorgaat zijn mijn buikspieren binnenkort beter zichtbaar

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_16056943
EN hoe staat het ernu voor ultra lazer, na een jaar ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')