Thermogene werking houdt in dat de stoffen die in de natuur voorkomen zoals Guarana, White Willow Bark en Ma Huang de lichaamstemperatuur iets verhogen. Deze stoffen zijn de natuurlijke tegenhangers van de chemische stof Efedrine, Cafeïne en Aspirine.
Dit zijn synergisten van elkaar, dit betekent dat zij elkaar versterken en hebben de eigenschap de lichaamstemperatuur iets te verhogen (1/10 graad) en dwingt daardoor het lichaamsvet hiervoor als brandstof te gebruiken. Je verbrand dus ongemerkt calorieën. Let wel in Xenadrine zitten de kruiden, niet de chemische stoffen. Elk gebruikt kruiden- extract is genormaliseerd en gecertificeerd voor nauwkeurige zuiverheid.
Aldus perfectbody.nl
quote:Dat is dus lulkoek. Ten eerste brengen ze helemaal niets nieuws op de markt. Je hebt gemische Efedrine maar die word alleen in de zorg gebruikt, die word geinjecteerd die is voor de consument niet eens verkrijgbaar! De Ephedrine die je in de winkel koopt is puur natuur... Zo kan ik ook wel reclame maken
Op zondag 19 januari 2003 13:17 schreef KabelGast het volgende:
Xenadrine RFA-1 is een veel besproken dieet supplement in de hedendaagse media. Xenadrine is een snelle vet verbranding katalysator, voorzien van een geraffineerd nieuwe thermogene werking. De thermogene werking is al meer dan 10 jaar oud maar daar werd nooit het voordeel van gezien.Thermogene werking houdt in dat de stoffen die in de natuur voorkomen zoals Guarana, White Willow Bark en Ma Huang de lichaamstemperatuur iets verhogen. Deze stoffen zijn de natuurlijke tegenhangers van de chemische stof Efedrine, Cafeïne en Aspirine.
Dit zijn synergisten van elkaar, dit betekent dat zij elkaar versterken en hebben de eigenschap de lichaamstemperatuur iets te verhogen (1/10 graad) en dwingt daardoor het lichaamsvet hiervoor als brandstof te gebruiken. Je verbrand dus ongemerkt calorieën. Let wel in Xenadrine zitten de kruiden, niet de chemische stoffen. Elk gebruikt kruiden- extract is genormaliseerd en gecertificeerd voor nauwkeurige zuiverheid.
Aldus perfectbody.nl
het kan levensgevaarlijk zijn, al is het "natuurlijk"....
vaak genoeg patienten gezien die daar problemen mee hebben gehad...
[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 19-01-2003 14:42]
quote:Voorval veel water blijven drinken. Dat heeft je lichaam nodig als je stackers gebruikt en je valt er nog meer mee af
Op zondag 19 januari 2003 14:40 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik zit nu een week aan dat stack 2..
Ben benieuwd of dat helpt zit ook dat efridrine in (of ephedra)
Voel me goed en het werkt ook goed volgens vrienden en kenissen.
Volgende week ga ik weer op de weegschaal om te kijken of er wat vanaf is
Krijg alleen zo'n droge strot van dat spul
quote:Nee klopt. Het word zelfs afgeraden te gebruiken als je alleen maar depressief bent. Ben de naam van het spul ff kwijt maar dat kan je gemoeds toestand beinvloeden, zeker in combinatie met antidepressiva..
Op zondag 19 januari 2003 14:50 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb het wel eens overwogen maar heb gehoord dat het samen met anti-depressiva juist niet goed is.
quote:Het is inderdaad levensgevaarlijk om amfetamines (zoals efedrine) samen met bepaalde anitdepressiva te gebruiken. Vooral een SNRI's of MAOI + amfetamine zal zeer fout aflopen. SSRI's met efedrine zou misschien theoretisch kunnen, maar ik zou het ook maar heel goed navragen bij je dokter...
Op zondag 19 januari 2003 14:50 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb het wel eens overwogen maar heb gehoord dat het samen met anti-depressiva juist niet goed is.
Vanochtend eerst Capsule nomen op de verpakking staat een maximaal van 4 per dag, 2 voor het ontbijt en 2 in de namiddag. Aangeraden word de eerste week 1 voor het ontbijt en 1 in de namiddag te nemen om te kijken hoe het lichaam reageert.
Ik heb net me 2 capsule ingenomen en heb er geen last van zweten of dergelijke dit had ik bij Stackers en andere dieet pillen wel ook slaapeloosheid. We zullen eens kijken als ik vanavond goed kan slapen nadat ik gesport heb. Neej ik ben nog niet gaan kijken hoe zwaar ik nu weeg dat doe ik wel volgende week maandag ofzo.
de enige bijwerking die ik ervan heb ondervonden is een misselijk gevoel (ja dus vandaar dat ze zeggen dat het ook de eetlust remt!)
quote:ben je nu ook meer aan het sporten dan normaal? Hou je verder ook bij wat je eet? Dit om het effect van dat spul alleen duidelijk te krijgen...
Op dinsdag 28 januari 2003 14:58 schreef Ultralaser het volgende:
Ok ben nu dus met de volle dosis begonnen 4 capsules per dag nog steeds nergens last van alleen wel dat je heel veel water moet drinken. En slapen gaat ook perfect. Ben in de Eerste week 2.5 KG afgevallen van 78Kg naar 2.5KG in vet percentage. We gaan verder zal van nu af aan elke week de resultaten posten.
Hoe lang ga je trouwens door met gebruiken? 1 zo'n pot is toch goed voor 1 maand plezier?
ik ben een paar centimeter groter, weeg 90 kilo en ik ben verre van dik... dus ik vindt het raar dat je nog dunner wilt worden... je krijgt er niet meer spieren door iig...
quote:Deze man is een sportbikkel die gewoon top droog wil zijn.... 13% lichaamsvet van jou ongeveer is daar geen maatstaf voor .
Op dinsdag 28 januari 2003 16:35 schreef ramsesii het volgende:
je wil van heel dun zijn naar nog dunner worden ??ik ben een paar centimeter groter, weeg 90 kilo en ik ben verre van dik... dus ik vindt het raar dat je nog dunner wilt worden... je krijgt er niet meer spieren door iig...
Neem het wel eens mee naar het uitgaan, wel de versie met ephedrine erin dan natuurlijk, gewoon 4 tegelijk
Werkt goed, alleen een te droge bek is een nadeel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |