abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7984858
Ok ik heb een pot Xenadrine EFX efredrine free gekocht. Ik weeg omdit moment 78KG 1.85M Maar aangezien ik er droger uitwil zien moet ik Vet verliezen nu word er tot nu toe alleen maar met lof over gesproken. Nu ga ik dat dus zelf testen en begin er morgen mee en we zullen zien als het daadwerkelijk doet wat het moet doen. Tevens sport ik al 5 a 6 keer per week Fitness Cardio en Karate. Ik zal hier al mij resultaten neerzetten helaas heb ik geen camera anders had ik ook effe een Voor en Na foto gemaakt. Als er trouwens mensen zijn die Xenadrine ook al eerder gebruikt hebben zet het hier dan in.
pi_7984884
Ik welles gebruikt. Je zal inderdaad moeten blijven bewegen wil het echt effect hebben, maar dat is ook wel logisch. Je voelt je er over het algemeen fitter en energieker door. Ook heb je het constant warm, omdat het je lichaamstemperatuur in feite een beetje verhoogd.
  zondag 19 januari 2003 @ 13:13:11 #3
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7984886
wat is dat precies, heb nog nooit van dat spul gehoord
852002IWASTHERE
pi_7984913
Xenadrine is een Dieet supplement een vrij krachtig zover ik nu gelezen heb. Je heb er 2 versies van een met Efridrine en 1 zonder. Efridrine zorg dat je zo hyper gevoel krijg niet echt lekker. www.xenadrine.nl
pi_7984932
Xenadrine RFA-1 is een veel besproken dieet supplement in de hedendaagse media. Xenadrine is een snelle vet verbranding katalysator, voorzien van een geraffineerd nieuwe thermogene werking. De thermogene werking is al meer dan 10 jaar oud maar daar werd nooit het voordeel van gezien.

Thermogene werking houdt in dat de stoffen die in de natuur voorkomen zoals Guarana, White Willow Bark en Ma Huang de lichaamstemperatuur iets verhogen. Deze stoffen zijn de natuurlijke tegenhangers van de chemische stof Efedrine, Cafeïne en Aspirine.

Dit zijn synergisten van elkaar, dit betekent dat zij elkaar versterken en hebben de eigenschap de lichaamstemperatuur iets te verhogen (1/10 graad) en dwingt daardoor het lichaamsvet hiervoor als brandstof te gebruiken. Je verbrand dus ongemerkt calorieën. Let wel in Xenadrine zitten de kruiden, niet de chemische stoffen. Elk gebruikt kruiden- extract is genormaliseerd en gecertificeerd voor nauwkeurige zuiverheid.

Aldus perfectbody.nl

pi_7986298
Efedrine is vrijwel hetzelfde als Ephedra.. Persoonlijk vind ik Efedrine wat prettig maar da's wat anders. Als ik die site zo doorlees is dit hetzoveelste afval supplement. Vrijwel dezelfde werkzame stoffen als Stackers, Jag, en al die vetverbranders meer
pi_7986338
quote:
Op zondag 19 januari 2003 13:17 schreef KabelGast het volgende:
Xenadrine RFA-1 is een veel besproken dieet supplement in de hedendaagse media. Xenadrine is een snelle vet verbranding katalysator, voorzien van een geraffineerd nieuwe thermogene werking. De thermogene werking is al meer dan 10 jaar oud maar daar werd nooit het voordeel van gezien.

Thermogene werking houdt in dat de stoffen die in de natuur voorkomen zoals Guarana, White Willow Bark en Ma Huang de lichaamstemperatuur iets verhogen. Deze stoffen zijn de natuurlijke tegenhangers van de chemische stof Efedrine, Cafeïne en Aspirine.

Dit zijn synergisten van elkaar, dit betekent dat zij elkaar versterken en hebben de eigenschap de lichaamstemperatuur iets te verhogen (1/10 graad) en dwingt daardoor het lichaamsvet hiervoor als brandstof te gebruiken. Je verbrand dus ongemerkt calorieën. Let wel in Xenadrine zitten de kruiden, niet de chemische stoffen. Elk gebruikt kruiden- extract is genormaliseerd en gecertificeerd voor nauwkeurige zuiverheid.

Aldus perfectbody.nl

Dat is dus lulkoek. Ten eerste brengen ze helemaal niets nieuws op de markt. Je hebt gemische Efedrine maar die word alleen in de zorg gebruikt, die word geinjecteerd die is voor de consument niet eens verkrijgbaar! De Ephedrine die je in de winkel koopt is puur natuur... Zo kan ik ook wel reclame maken
pi_7986388
succes, denk je aan je hart???

het kan levensgevaarlijk zijn, al is het "natuurlijk"....

vaak genoeg patienten gezien die daar problemen mee hebben gehad...

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 19-01-2003 14:42]

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_7986393
Ik zit nu een week aan dat stack 2..
Ben benieuwd of dat helpt zit ook dat efridrine in (of ephedra)
Voel me goed en het werkt ook goed volgens vrienden en kenissen.
Volgende week ga ik weer op de weegschaal om te kijken of er wat vanaf is
Krijg alleen zo'n droge strot van dat spul
Neuj
pi_7986538
quote:
Op zondag 19 januari 2003 14:40 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik zit nu een week aan dat stack 2..
Ben benieuwd of dat helpt zit ook dat efridrine in (of ephedra)
Voel me goed en het werkt ook goed volgens vrienden en kenissen.
Volgende week ga ik weer op de weegschaal om te kijken of er wat vanaf is
Krijg alleen zo'n droge strot van dat spul
Voorval veel water blijven drinken. Dat heeft je lichaam nodig als je stackers gebruikt en je valt er nog meer mee af
pi_7986568
Ik heb het wel eens overwogen maar heb gehoord dat het samen met anti-depressiva juist niet goed is.
#geen
pi_7989887
quote:
Op zondag 19 januari 2003 14:50 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb het wel eens overwogen maar heb gehoord dat het samen met anti-depressiva juist niet goed is.
Nee klopt. Het word zelfs afgeraden te gebruiken als je alleen maar depressief bent. Ben de naam van het spul ff kwijt maar dat kan je gemoeds toestand beinvloeden, zeker in combinatie met antidepressiva..
pi_7991146
quote:
Op zondag 19 januari 2003 14:50 schreef DuchessX het volgende:
Het is inderdaad levensgevaarlijk om amfetamines (zoals efedrine) samen met bepaalde anitdepressiva te gebruiken. Vooral een SNRI's of MAOI + amfetamine zal zeer fout aflopen. SSRI's met efedrine zou misschien theoretisch kunnen, maar ik zou het ook maar heel goed navragen bij je dokter...
pi_8006805
Dag 1:

Vanochtend eerst Capsule nomen op de verpakking staat een maximaal van 4 per dag, 2 voor het ontbijt en 2 in de namiddag. Aangeraden word de eerste week 1 voor het ontbijt en 1 in de namiddag te nemen om te kijken hoe het lichaam reageert.

Ik heb net me 2 capsule ingenomen en heb er geen last van zweten of dergelijke dit had ik bij Stackers en andere dieet pillen wel ook slaapeloosheid. We zullen eens kijken als ik vanavond goed kan slapen nadat ik gesport heb. Neej ik ben nog niet gaan kijken hoe zwaar ik nu weeg dat doe ik wel volgende week maandag ofzo.

pi_8009211
met efx heb je ook minder last van dit soort nare bijwerkingen, zweten, warmte, hartkloppingen...

de enige bijwerking die ik ervan heb ondervonden is een misselijk gevoel (ja dus vandaar dat ze zeggen dat het ook de eetlust remt!)

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_8009235
oh en een tipje: neem die 2e dosis in ieder geval niet al te laat (voor 4 uur). Ik heb zelf wel wakker gelegen als ik het later innam
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_8027540
Ja ik neem de 2de Dosis rond 3 uur en de eerste om 7 uur s'ochtends ik ga vanaf aanstaande maandag met de volledige dosis verder dus 2 pillen s'morgens en 2 s'middags. Moet zeggen dat ik inderdaad nergens last van heb. Terwijl ik met stackers echt veel klachten had na 1 pil hartkloppingen zweten wakkerliggen etc. Heb zelfs van die natuurlijke fatburners gehad van de reform winkel en zelfs daar had ik last van die lastige bijwerkingen. Van Xenadrine heb ik gelukkig tot nu toe nergens last van nu maar hopen dat het product ook doet wat het moet doen vetverbranden.
pi_8063807
Dag 4: Totaal geen bijwerking van het product. Ik merk wel dat het werkt zo verminderd mij eetlust dus geen trek meer in zoetigheid. En brengt het me vet percentage omlaag. Alleen is zoiets moeilijk te zien na 4 dagen aanstaande maandag ga ik over op de volle dosis 4 capsules per dag.
pi_8153397
Ok ben nu dus met de volle dosis begonnen 4 capsules per dag nog steeds nergens last van alleen wel dat je heel veel water moet drinken. En slapen gaat ook perfect. Ben in de Eerste week 2.5 KG afgevallen van 78Kg naar 2.5KG in vet percentage. We gaan verder zal van nu af aan elke week de resultaten posten.
pi_8154141
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 14:58 schreef Ultralaser het volgende:
Ok ben nu dus met de volle dosis begonnen 4 capsules per dag nog steeds nergens last van alleen wel dat je heel veel water moet drinken. En slapen gaat ook perfect. Ben in de Eerste week 2.5 KG afgevallen van 78Kg naar 2.5KG in vet percentage. We gaan verder zal van nu af aan elke week de resultaten posten.
ben je nu ook meer aan het sporten dan normaal? Hou je verder ook bij wat je eet? Dit om het effect van dat spul alleen duidelijk te krijgen...

Hoe lang ga je trouwens door met gebruiken? 1 zo'n pot is toch goed voor 1 maand plezier?

dinsdag 28 januari 2003 @ 16:35:00 #21
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_8155751
je wil van heel dun zijn naar nog dunner worden ??

ik ben een paar centimeter groter, weeg 90 kilo en ik ben verre van dik... dus ik vindt het raar dat je nog dunner wilt worden... je krijgt er niet meer spieren door iig...

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 16:40:10 #22
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_8155873
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 16:35 schreef ramsesii het volgende:
je wil van heel dun zijn naar nog dunner worden ??

ik ben een paar centimeter groter, weeg 90 kilo en ik ben verre van dik... dus ik vindt het raar dat je nog dunner wilt worden... je krijgt er niet meer spieren door iig...

Deze man is een sportbikkel die gewoon top droog wil zijn.... 13% lichaamsvet van jou ongeveer is daar geen maatstaf voor .
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_8158634
Inderdaad kijk gaat mij niet om het gewicht maar om het Vetpercentage. kijk als ik dadelijk bv 90KG (beetje overdrijven ) zal wegen met een vet percentage van 6% is dat goed.
Sport niet meer dan normaal eigenlijk alleen snoep nu niet meer ik zal morgen me vetpercentage laten opnemen bij de sportschool en dan aan het eind van mijn totale periode kijken hoeveel er af is. Das denk ik de meeste duidelijk manier. Neej ik weet dat het geen spieren aanmaakt daar heb je andere legale dingen voor zoals creatine (die maakt geen spieren aan maar stimuleert dat je harder en zwaarder kan trainen waardoor er een snellere spiergroei onstaat.
  woensdag 29 januari 2003 @ 13:06:47 #24
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_8172169
Ik zag laatst een leuke film over afslankpillen... Hoe heet hij ook alweer... Ah, Requiem for a Dream.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_8172989
Ik heb dit spul ook thuisliggen!

Neem het wel eens mee naar het uitgaan, wel de versie met ephedrine erin dan natuurlijk, gewoon 4 tegelijk

Werkt goed, alleen een te droge bek is een nadeel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')