Ik ook!!quote:Op maandag 27 juli 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee ook. Wanneer ga je het doen? Post je het resultaat? Ik vind dat wel leuk om te volgen, dat soort dingen.
Whuttt?? 6?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik bern ook geen held maar ik vind het wel tof dat ze ook laten zien hoe je het zelf maakt. Bij Nederlandse programma's is het alleen van 'ja het is duur.' Toedeliedokie. Hier staat er gewoon een lachende man met 6 mixers die tegelijkertijd aangaan.![]()
ja. Ik begreep dat "wet" niet helemaal.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:48 schreef engine het volgende:
Volgens mij is dat een test die hiervoor komt. Maar wat ze dan precies doen weet ik niet.
Die is toch tijdens opnames omgekomen?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja de allereerste was een Limburgse acteur. Het is ook in Limburg opgenomen geloof ik.
quote:Op maandag 27 juli 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Wat zegt ie @:puzziepie ...een "wet dress rehearsal"??
Ik hoorde het . in Brownsville , hij wil er vast bij zijnquote:
Dit voorspelt veel goedsquote:Op maandag 27 juli 2020 21:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde het . in Brownsville , hij wil er vast bij zijn
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:02 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Maar gaan waarschijnlijk eerst nog 26x met die lift omhoog
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:02 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Maar gaan waarschijnlijk eerst nog 26x met die lift omhoog
Die is niet zo "static"quote:Op maandag 27 juli 2020 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]ze zijn gewoon stiekem die lift aan het testen
Tenminste wel beetje gepraat nuquote:Op maandag 27 juli 2020 22:07 schreef puzziepie het volgende:
Het is daar nu 3 uur in de middag , duurt wel lang zo
scherpquote:
Maan mag ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |