Dat er van die vonken komenquote:Op maandag 27 juli 2020 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa![]()
Vind het altijd grappig om te zien dat mensen de neiging hebben om er met een stok in te gaan porren. Maar ik doe dat zelf ook
Ik heb er nog weinig vertrouwen inquote:
Kan met de juiste persoon ook leuk zijnquote:Op maandag 27 juli 2020 21:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zonder vuur zouden we denk ik nergens staan, sterker nog. De mens was dan waarschijnlijk nooit echt verder gekomen dan in een klamme grot op elkaar kruipen.
Zou ook kunnen maar in dit geval nietquote:
dat was ook zo cool!quote:Op maandag 27 juli 2020 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou ook kunnen maar in dit geval niet
Dit was met de Starhopper
hop= een van de ingrediënten in het bierbrouw procesquote:
Oh ja , heb jij gemaakt toch?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
hop= een van de ingrediënten in het bierbrouw proces
yep! Heb er eentje weer pruttelen nuquote:
Ja maar denk dat het toen echt een beetje geluk hebben was. Misschien moest je soms ook wel op een vent kruipen. Ze heten niet voor niets holbewoners. Zou me niks verbazen als die mannen onderling elkaar hol zouden bewonen.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Kan met de juiste persoon ook leuk zijn
Ik kan erg blij worden van dat gebubbelquote:
Ben je zo'n hipster micro brouwer?quote:
Mijn ouders maakte vroeger zelf wijnen , er zijn heel wat van die grote glazen potten ontploft kan ik me herinnerenquote:Op maandag 27 juli 2020 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan erg blij worden van dat gebubbel
Ik sla dit seizoen over. Heb te weinig tijd.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:56 schreef Fernweh het volgende:
@:Amee @:Stokj ik kan nu rifts doen op level 75 solo zelfs met iemand in mijn party. Mocht een van jullie seizoen 21 willen beginnen ik kan je wel helpen levelen en gearen.
Nah geen hipster. Gewoon gefascineerd met het proces. Dus dan brouw ik af en toe wat. Bij de laatste batch ging er iets verkeerd. Het ontplofte zowat uit de fles. Iets te veel suiker toegevoegd bij het nagisten.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ben je zo'n hipster micro brouwer?
Ik heb alleen eens dropshot gemaakt maar dat is gewoon goedkope drop van action en goedkope vodka bij elkaar gooien.
jaaaa dat ontploffen is wel een dingetjequote:Op maandag 27 juli 2020 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn ouders maakte vroeger zelf wijnen , er zijn heel wat van die grote glazen potten ontploft kan ik me herinneren
Echt wel!!quote:Op maandag 27 juli 2020 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa dat ontploffen is wel een dingetje
Mooi is dat! Mijn buren zijn ook niet blij met me. En mijn moeder vroeger al helemaal nietquote:Op maandag 27 juli 2020 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel!!Is regelmatig voorgekomen
45 minuten zegt ie?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:35 schreef puzziepie het volgende:
Ze laten nu wel medewerkers van SpaceX door , voor anderen is de weg wel gesloten. Hoe moet ik nu weten wanneer ze begonnen zijn![]()
Nog beter kijken naar het tankfarm
Precies!! het is super tof om zelf zo bezig te zijn met iets ...quote:Op maandag 27 juli 2020 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mooi is dat! Mijn buren zijn ook niet blij met me. En mijn moeder vroeger al helemaal niet. Ach ja. Lol hebben is wel belangrijk
Vast wel ja. Zijn ook genoeg verhalen van piraten enzo die niet vies waren van een beetje mannenliefde.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja maar denk dat het toen echt een beetje geluk hebben was. Misschien moest je soms ook wel op een vent kruipen. Ze heten niet voor niets holbewoners. Zou me niks verbazen als die mannen onderling elkaar hol zouden bewonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |