Weer eens?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ook weer eens gaan doen
Ik heb het al ff niet meer gedaanquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Weer eens?
Ik hoop eigenlijk dat het eenmalig is
Syncen met een 2e telefoon schijnt dat te doenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het al ff niet meer gedaan![]()
Soms staan nummers er dubbel in , geen idee hoe dat komt, maar ik heb het wel eens verwijderd en bijgewerkt
Ik heb er maar 1quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Syncen met een 2e telefoon schijnt dat te doen
Dat klopt, daarom heb ik een paar jaar geleden ook alles bijgewerktquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Niet per se tegelijk
Je hebt jouw contacten vast meegenomen van een vorige telefoon
Ik werk het nu bij, en ga daarna nooit meer syncenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom heb ik een paar jaar geleden ook alles bijgewerkt
Lekker bezig dusquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik werk het nu bij, en ga daarna nooit meer syncen
Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon was ook gedoe, dus ik ruim ‘m helemaal op, en maak dan een back-upquote:
Laat je niet automatisch een reservekopie maken dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:48 schreef D. het volgende:
[..]
Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon was ook gedoe, dus ik ruim ‘m helemaal op, en maak dan een back-up
Wanneer?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat je niet automatisch een reservekopie maken dan?
Die is rond 13:50 onze tijd:quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:17 schreef puzziepie het volgende:
@:Prisha hoe laat is die launch naar mars?
Allemaal leuke ,spannende dingenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die is rond 13:50 onze tijd:
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:58 schreef Prisha het volgende:
En klaar! Specificaties zijn klaar, programmeurs zijn aan de slag. Vandaag en morgen wat testgevallen voorbereiden en dan denk ik soort van semi-vakantie. Of zo. We moeten even overleggen hoe dit het handigst aan te pakken.
Het schijnt donderdag en vrijdag mooi te worden dus misschien lang weekend er tegenaan gooien?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik hoor wel wanneer je wil overleggen.
Ik vind dat een prima idee, doen!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het schijnt donderdag en vrijdag mooi te worden dus misschien lang weekend er tegenaan gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |