Zelfde als dat het gros van de mannen het dichtst bij de deur slaapt.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het kan onveilig zijn dus ter bescherming ga je als man eerst naar binnen.
Is dat daarom?quote:Op maandag 27 juli 2020 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zelfde als dat het gros van de mannen het dichtst bij de deur slaapt.
Tenzij ze dus via de andere kant binnenkomenquote:Op maandag 27 juli 2020 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij onraad ben je als vent het eerste slachtoffer
quote:
zo heb ik dus een besteld product vorige week voor de tweede keer geleverd gekregenquote:Op maandag 27 juli 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Hmm.. ik had 2 paar schoenen besteld, maar kreeg een mail van de winkel dat ze de bestelling geannuleerd hadden en geld teruggestort. Geld was inderdaad teruggestort maar nu is het pakket net toch geleverdEigenlijk wil ik maar één paar houden, maar als ik het andere paar terug stuur maak ik wellicht slapende honden wakker
Dat is toch gewoon diefstal?quote:Op maandag 27 juli 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Hmm.. ik had 2 paar schoenen besteld, maar kreeg een mail van de winkel dat ze de bestelling geannuleerd hadden en geld teruggestort. Geld was inderdaad teruggestort maar nu is het pakket net toch geleverdEigenlijk wil ik maar één paar houden, maar als ik het andere paar terug stuur maak ik wellicht slapende honden wakker
Ja je kunt het ook bewust stilgehouden monetaire vergissing ten nadele van de andere partij noemen.quote:
Dat klinkt al een stuk vriendelijker :pquote:Op maandag 27 juli 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je kunt het ook bewust stilgehouden monetaire vergissing ten nadele van de andere partij noemen.
Al trek je een aap een pakje aan...quote:Op maandag 27 juli 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk vriendelijker :p
Dit is het. En ik heb een paar dagen gratis aan een project voor dat bedrijf gewerkt dus eigenlijk heb ik nog meer spullen tegoed van zequote:Op maandag 27 juli 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je kunt het ook bewust stilgehouden monetaire vergissing ten nadele van de andere partij noemen.
quote:Op maandag 27 juli 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is het. En ik heb een paar dagen gratis aan een project voor dat bedrijf gewerkt dus eigenlijk heb ik nog meer spullen tegoed van ze
Lekkerquote:Op maandag 27 juli 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ik haalde ook nog aspergesoep uit de diepvries
Hmm, I like itquote:Op maandag 27 juli 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je op wil staan aan de linkerkant en ineens heb je de tiet van de vrouw naast je in je handen die hetzelfde idee had maar dan rechtsom.
To avoid unnecessary and unwanted situations.
Nee, aardappel, bloemkool en een spinazie-kaasschijf.quote:
O ja die leeft ook nogquote:Op maandag 27 juli 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-gevangenis-in-peru
Ik hoop dat hij geneest...
...zodat hij nog 40 jaar kan rotten in die gevangenis
wat langer tochquote:Op maandag 27 juli 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Aan de andere kant zou de meest verschrikkelijke corona variant ook wel aantrekkelijk zijn voor die gastquote:Op maandag 27 juli 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Te gemakkelijk.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou de meest verschrikkelijke corona variant ook wel aantrekkelijk zijn voor die gast
Dat zal in geval van ernstige corona niet zo lang zijnquote:
Wat een verrassing.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ÉÉN MINUUT GELEDEN
Chaos in Marokko na lockdown grote steden
Chaos afgelopen nacht in Marokko. De regering besloot plotseling om acht grote steden in het land te sluiten. Niemand mag erin of eruit en dat leidde tot enorme opstoppingen op de wegen, want iedereen wilde naar huis of naar familie.
Ik ben zo bang dat er een keer een extreme gutmensch regering komt in NL die hem terughaaltquote:
Moeten we hier doen. Kunnen we lachen.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ÉÉN MINUUT GELEDEN
Chaos afgelopen nacht in Marokko. De regering besloot plotseling om acht grote steden in het land te sluiten. Niemand mag erin of eruit en dat leidde tot enorme opstoppingen op de wegen, want iedereen wilde naar huis of naar familie.
Lekker doordacht beleid heeft dat land tochquote:Op maandag 27 juli 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ÉÉN MINUUT GELEDEN
quote:Op maandag 27 juli 2020 18:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat er een keer een extreme gutmensch regering komt in NL die hem terughaalt
Ik hoop dat dat niet gebeurt. Ik gun hem geen warme cel met een nintendo.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat er een keer een extreme gutmensch regering komt in NL die hem terughaalt
Dan moet je maar beide paren houdenquote:Op maandag 27 juli 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
welke?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je maar beide paren houden
Ik moet ook nog schoenen kopen maar die ik wil zijn zo kut te krijgen
Anderhalvemeterbitterbal.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
kans ik groter dat ik de nieuwe premier van nederland wordt
De Adidas Forest Grove.quote:
Dat weet ik ook niet.quote:
+100quote:Op maandag 27 juli 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet gebeurt. Ik gun hem geen warme cel met een nintendo.
zo gek is de maatschappij wel tegenwoordigquote:Op maandag 27 juli 2020 18:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kans is groter dat je dan NOG een keer je geld terug krijgtquote:Op maandag 27 juli 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Geloof ik niks van. Wie vergelijkbaar is er terug gehaald?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo gek is de maatschappij wel tegenwoordig
die zijn ook leuk jaquote:Op maandag 27 juli 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In deze kleur is die nog wel leuk
https://www.asics.com/nl/(...)/p/1191A266-103.html?
Tijdens één van al die vorige pandemieën bedoel je?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Wie vergelijkbaar is er terug gehaald?
Kreeg vandaag berichtje dat hij is aangekomen dus zal nog wel even duren.quote:
Oh het zou kunnen vanwege pandemie? Onzin tochquote:Op maandag 27 juli 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijdens één van al die vorige pandemieën bedoel je?
Ik heb altijd hardloopschoenen in zulke kleuren, dat maakt me om de een of andere reden gemotiveerderquote:
ik zei ook niet dat het al gebeurd is. ik zei dat ik de huidige maatschappij en de ontwikkelingen met alle gutmenschen er zeker in staat toe acht.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh het zou kunnen vanwege pandemie? Onzin toch
Zijn het Noosa's?quote:
De mijne zijn paars, want het alternatief was pastel.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd hardloopschoenen in zulke kleuren, dat maakt me om de een of andere reden gemotiveerder
een vriendin van me stond naast een persoon die zich op een bushalt in de fik gezet heeft.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:42 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Dakloze man steekt zichzelf in brand bij gemeentehuis Oss Zo triest dit
omdat je je er niet te lang buiten mee durft te zijn?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd hardloopschoenen in zulke kleuren, dat maakt me om de een of andere reden gemotiveerder
Geloof er niks van in het geval van yoramquote:Op maandag 27 juli 2020 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat het al gebeurd is. ik zei dat ik de huidige maatschappij en de ontwikkelingen met alle gutmenschen er zeker in staat toe acht.
of agressieverquote:Op maandag 27 juli 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een vriendin van me stond naast een persoon die zich op een bushalt in de fik gezet heeft.
trauma 4 life
Fuckquote:Op maandag 27 juli 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een vriendin van me stond naast een persoon die zich op een bushalt in de fik gezet heeft.
trauma 4 life
Paar uur in een bak water met wat zout leggen. Proef je niks van en beestjes haten het.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
krijg net bramen van de buren,. hier in de buurt uit de bosjes geplukt
zit natuurlijk vol met beestjes
k zie ze alquote:Op maandag 27 juli 2020 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paar uur in een bak water met wat zout leggen. Proef je niks van en beestjes haten het.
Bron: al ruim anderhalve kilo braam geoogst.
quote:Op maandag 27 juli 2020 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paar uur in een bak water met wat zout leggen. Proef je niks van en beestjes haten het.
Bron: al ruim anderhalve kilo braam geoogst.
Daarom in de bak water. Vluchten de beestjes vanzelf.quote:
De mijne wel, maar staan in de tuin, dus weinig kapers op de kust.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
Zijn ze wel zoet trouwens? Had er laatst die onwijs bitter waren
quote:Op maandag 27 juli 2020 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne wel, maar staan in de tuin, dus weinig kapers op de kust.
Nou ja, kan best. Maar jij begon eisen te stellen over vergelijkbaar. En daar is gewoon niet zo veel van.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh het zou kunnen vanwege pandemie? Onzin toch
quote:Op maandag 27 juli 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je je er niet te lang buiten mee durft te zijn?
Eisen is ook wat overdrevenquote:Op maandag 27 juli 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, kan best. Maar jij begon eisen te stellen over vergelijkbaar. En daar is gewoon niet zo veel van.
Ik heb één (of ondertussen anderhalf? Hij is elders de grond ingegaan.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n oma had ook onwijs veel bramen en frambozen struiken.
M'n ouders hebben moerbeien staanontzettend veel hangen er in dit jaar.
Ah de corona moppen worden weer afgestoft voor de 2e golf 👍quote:
Nog een reden mondkapjes te dragenquote:Op maandag 27 juli 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dus ik dacht ik kan veilig even gapen
ah spannendquote:Op maandag 27 juli 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit weekend, als z'n auto op tijd gemaakt wordt en hij terug kan komen uit Hongarije
Hij noemde me z'n girlfriend en heb z'n ouders ontmoet, dus ik denk dat we uit de datefase zijnquote:Op maandag 27 juli 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah spannend
Zitten jullie nog in datefase of is het inmiddels een relatie?
quote:Op maandag 27 juli 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik zit achter m'n laptop.. te aanschouwen hoe hard m'n desem gaat.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 juli 2020 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij noemde me z'n girlfriend en heb z'n ouders ontmoet, dus ik denk dat we uit de datefase zijn
Dankjequote:
heeft niks met verveling te maken. fascinatiequote:Op maandag 27 juli 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je gaat kijken hoe deeg aan het rijzen is, verveel je je behoorlijk ja.
Zo zit ik wel eens 20 minuten naar m'n wasmachine te kijkenquote:Op maandag 27 juli 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je gaat kijken hoe deeg aan het rijzen is, verveel je je behoorlijk ja.
K hoop dat het zo blijftquote:Op maandag 27 juli 2020 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DankjeHet was wel grappig toen ik gisteren naar huis ging. Hij zei: hmm, ik ga voor het eerst m'n vriendin missen, dat is apart. Blijkbaar zochten z'n twee exen steeds ruzie en waren ze zo irritant dat hij blij was als ze vertrokken
Hij dacht dat het door hem kwam en normaal was, dus was verbaasd dat het zo leuk was geweest met mij
Beetje zielig en schattig tegelijk.
Kijk uit dat je er niet onder komtquote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is toch ook belachelijk.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-de-cel-in~aee19634/
quote:Twee van de drie verdachten, een 29-jarige korporaal en een 35-jarige sergeant, pakten de jongen vast en werkten hem tegen de grond. De ander, een 28-jarige matroos, heeft hem volgens de rechters met zijn ‘blote piemel geswaffeld’ en ‘neukbewegingen tegen zijn lichaam gemaakt’. Ook liet hij zijn blote billen en testikels zien.
De sergeant dwong het slachtoffer kort daarna een hamer in zijn mond te doen. Het slachtoffer moest daarmee net doen alsof hij het gereedschap oraal bevredigde.
Ja wat lost dat op?quote:Op maandag 27 juli 2020 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is toch ook belachelijk.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-de-cel-in~aee19634/
quote:Op maandag 27 juli 2020 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom noem je een duikboot “ Dolfijn” dat zijn toch zoogdieren?
Hier is het zo droog en warm dat de maaiert op stal blijftquote:Op maandag 27 juli 2020 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Pff kom er pas achter hoe benauwd het is terwijl ik mijn landgoed(je) aan het maaien was.
quote:Op maandag 27 juli 2020 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom noem je een duikboot “ Dolfijn” dat zijn toch zoogdieren?
Van mij mag tie der veel last van hebbenquote:
De arme jongenquote:
k heb weer teveel gegeten.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
,,Fit en gezond blijven is nu extra belangrijk’’
Nee muts, dat was altijd al belangrijk, de feiten liggen er al zo lang. Nee maar nu gaan obesen ineens beseffen hč, ik kan beter gezond leven?
https://www.ad.nl/politie(...)gen-corona~a9206ac1/
VInger in je keel en boven de pot hangen..quote:
oh gatver bosquote:Op maandag 27 juli 2020 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VInger in je keel en boven de pot hangen..
![]()
![]()
![]()
![]()
Varkenquote:Op maandag 27 juli 2020 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er weer een hele koe gesneuveld vandaag?
Ook mijn gedachtequote:
Praktische manquote:Op maandag 27 juli 2020 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zag hier dat veldjes die eind mei al compleet geel verbrand waren, er nu weer groen bij stondenquote:Op maandag 27 juli 2020 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
Hier is het zo droog en warm dat de maaiert op stal blijft
Gras groeit amper
Met wisselvallig (lees regenachtig) weer groeit het zo hard dat we bijna wekelijks moeten maaien (weidegras)quote:Op maandag 27 juli 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag hier dat veldjes die eind mei al compleet geel verbrand waren, er nu weer groen bij stonden
En dan? Inkuilen voor de winter of zo?quote:Op maandag 27 juli 2020 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
Met wisselvallig (lees regenachtig) weer groeit het zo hard dat we bijna wekelijks moeten maaien (weidegras)
quote:Op maandag 27 juli 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan? Inkuilen voor de winter of zo?
hij had toch ook koein erop lopen en zo?quote:
geen flauw idee. maar met die gipsen poot heeft ie wel een goed gewicht om de boel aan te stampenquote:Op maandag 27 juli 2020 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij had toch ook koein erop lopen en zo?
Nee dat waren ontsnapte koeienquote:Op maandag 27 juli 2020 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij had toch ook koein erop lopen en zo?
quote:Op maandag 27 juli 2020 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee. maar met die gipsen poot heeft ie wel een goed gewicht om de boel aan te stampen
Whehehehequote:Op maandag 27 juli 2020 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee. maar met die gipsen poot heeft ie wel een goed gewicht om de boel aan te stampen
Oh stom dan dat ie die niet ff aan het werk gezet heeftquote:
Nee laat het gemaaide gewoon liggenquote:Op maandag 27 juli 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan? Inkuilen voor de winter of zo?
Zo gek is dat niet in een boerendorpquote:
Hooibroei?quote:Op maandag 27 juli 2020 20:17 schreef crv het volgende:
[..]
Nee laat het gemaaide gewoon liggen
Het moet ooit eens afgegravennworden als we verder kunnen met de tuin
Ligt niet op een hoop maar verspreidquote:
Ik wou een filmpje van Benny Neijman posten maar geen zin om naar de pc te lopen.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou een filmpje van Benny Neijman posten maar geen zin om naar de pc te lopen.
Ben er bijna maar niet in smurfbroekquote:Op maandag 27 juli 2020 20:36 schreef Modus het volgende:
Waar is bbal nou weer. Loopt zeker weer in een smurfbroek te smurfen in de Grote Smurfstraat
Houd ons op de hoogte!quote:Op maandag 27 juli 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet echt.
Kruis nu de grote martkt straat
Nee dat andere liedje luizebroeierquote:
Julia, maar dan uit Slovenië ofzo.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:09 schreef kwiwi het volgende:
iuliia, wat is dat dan voor een naam.. kreeg ik net een mail van.
Roemenië.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Julia, maar dan uit Slovenië ofzo.
Meer te noordwestelijkquote:Op maandag 27 juli 2020 21:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ah, verdorie, ik gokte te zuidelijk.
Die kun je aan de vreemde letters uit elkaar houden.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als de Nordics, ook allemaal 1 groot land wat mij betreft
Trustequote:Op maandag 27 juli 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. De zon is weg, de warmte is weg, ik heb weer een ongebruikelijk lange brief aan mijn favorite prisoner geschreven. En ruim over de 6000 stappen, ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Welterusten allen
1 grØØt lÅnd.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die kun je aan de vreemde letters uit elkaar houden.
Ø Å etc
Slaap lekker flesquote:Op maandag 27 juli 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. De zon is weg, de warmte is weg, ik heb weer een ongebruikelijk lange brief aan mijn favorite prisoner geschreven. En ruim over de 6000 stappen, ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Welterusten allen
augurkquote:Op maandag 27 juli 2020 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon, van die erwten uit een pot
Oooh ja kan ook.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon, van die erwten uit een pot
Goed hoor en met EttoSletto?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en hoe is het met amadepamalama
ja nog steeds bezig met dat onderzoek... koffiemachine aldusquote:
Onderzoek wattes?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja nog steeds bezig met dat onderzoek... koffiemachine aldus
Ik moet potjes regelen.quote:
Nu niet meer hoor.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beeeeeeeestjes
Ik heb er 1 gered, die was echt 10 min lang een doodstrijd aan et leveren
Ik dus niet. Heb ik niet eens in huis...quote:
Hier ook geen decaf, dan drink ik wel geen koffie.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dus niet. Heb ik niet eens in huis...
Goed bezig wandelbalquote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Had ik al verteld dat ik een paar maanden geleden een veulen van de verdrinkingsdood heb gered? Ging hardlopen op de zandpaden hierachter. En dacht dat ik het niet goed zag, een groot paard wild hinniken en een veulen aan het verzuipen in de sloot.
Die merry moet geworpen hebben vlak naast de sloot en die veulen is er ingerold.
Ik bedenk me niets en spring in de sloot en gooi die veulen weer de wei in, die zijn nog niet eens licht trouwens.
Dat paard helemaal blij!![]()
Helemaal onder de drek kwam ik thuis, was wel lastig uitleggen trouwens.
Mijn tijd is me meer waard dan de kosten van potjes.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Bij de glasbak posten in een kinderrijke buurt. Heb je zo bij elkaar.
Ik was aan het vreton.quote:
Anderhalve kilo is zes potjes, ik zou er hier een halfuur voor nodig hebben. De winkel is 20 min fietsen.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn tijd is me meer waard dan de kosten van potjes.
wat heb je gegeten?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar morgen even regelen ja.
[..]
Ik was aan het vreton.
Nee, dat kan ik niet en wil ik eigenlijk ook niet. Buiten de lijntjes hoort bij mij en mijn stijl..quote:
Ik wil morgen naar de Lidl en daar zijn genoeg opties direct naast, dus eh.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Anderhalve kilo is zes potjes, ik zou er hier een halfuur voor nodig hebben. De winkel is 20 min fietsen.
Kwark met hagelslag.quote:
Efficiënt!quote:Op maandag 27 juli 2020 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil morgen naar de Lidl en daar zijn genoeg opties direct naast, dus eh.
Nee joh, dat was aardappelen, bloemkool en een spinazie-kaasding van Vivera.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ah dus dit was je toetjequote:Op maandag 27 juli 2020 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, dat was aardappelen, bloemkool en een spinazie-kaasding van Vivera.
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Foto mist wel een beetje scherpte en het is zeker niet mijn beste tekening, maar ook niet mijn slechtste![]()
ik zie het niet bos ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar hou ik soms van.quote:
Misschien even een foto van verder af nemen... brbquote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Foto mist wel een beetje scherpte en het is zeker niet mijn beste tekening, maar ook niet mijn slechtste![]()
Een kruisvogel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Klopt! Jij niet?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je heel wat tekort komt.
Goed bezigquote:Op maandag 27 juli 2020 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar hou ik soms van.![]()
En die shizzle ligt toch in de vriezer nu, dus een dag extra maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |