abonnement Unibet Coolblue
pi_194274588
Ik heb mijn arm gebroken gisteren en lig dus wakker van de pijn.

Het werd maar eens tijd voor een joint met de wiet die ik vanmiddag speciaal gekocht had; speciaal geschikt voor pijnklachten.

Ik dus de joint half opgerookt met de speciale kruidenmix als vervanger van de tabak en liep naar de keuken om mijn tosti te pakken.

Toen werd ik toch even niet hélemaal goed, raakte in paniek en wist niet hoe snel ik de Dextro tevoorschijn moest halen. :')

Ik begon dubbel te zien en probeerde de suiker in te nemen met water, maar dacht en zag ik dat ik de kraan open draaide maar zat er slechts 30cm vanaf. :') Vervolgens voelde het alsof ik buiten mezelf keerde.

Vervolgens op de bank tegen mezelf blijven herhalen dat het tijdelijk is en de suiker snel haar werk doet. _O-

Ik ben een redelijk frequent gebruiker en rook het normaal gesproken met tabak, maar kennelijk zorgt de tabak er dus voor dat de joint minder zwaar valt. :Y

Anderen met ervaringen?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2020 00:49:52 ]
pi_194274656
Van wiet ga je niet trippen; malloot.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194274661
En al helemaal niet bad.

Ik zou maar van de shrooms afblijven als ik jou was.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 27 juli 2020 @ 01:14:02 #4
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194274668
Lol kan dat uberhaupt van wiet
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194275528
Bad trip van wiet. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 27 juli 2020 @ 08:32:38 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_194275534
Plofjes roken :')
pi_194275536
TS rookt broccoli
U MAD?
  maandag 27 juli 2020 @ 08:34:16 #8
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_194275541
Mijn ergste bad trip was dus van de shrooms.. Man, man, man - Wat een nachtmerrie-avond was dat. M'n ouders maken er nog steeds weleens grapjes over.

Nog steeds de ergste nacht van mijn leven, maar heb geen zin om het te typen. Het is nog vroeg en heb geen koffie op. Daarnaast heb ik weinig nachtrust gehad wat niet meehelpt. :(
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_194275555
Ik dacht dat het over LSD of mescaline oid zou gaan, niet over wiet, dat vind ik wat overtrokken.

Vroeger ben ik wel 2 keer slecht gegaan op LSD, dat was behoorlijk angstig, maar uiteindelijk kom je daar ook wel weer overheen. het was een kwestie van uitzitten.
In het begin wou ik er nog voor vluchten, maar ik kwam er al snel achter dat ik mijzelf toch overal mee naar toe nam :)
pi_194275674
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 08:34 schreef Kaizen_ het volgende:
heb geen zin om het te typen. Het is nog vroeg en heb geen koffie op.
Het is nu wat later. Heb je al koffie op? c_/
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 27 juli 2020 @ 09:43:51 #11
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_194276193
RIP badtripbob
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_194276493
gigantisch kraak-tekno feest, lsd. er viel iemand uit een raam op de 3de verdieping, feest beeindigd. begon ik me in die gast in te leven. nog een uurtje of 10 dat alleen maar voor me gezien, en ik was die gast, die keer op keer uit dat raam viel en met verbrijzelde schedel, helemaal eraan, op de straat lag.
dat was wel effe afzien...
  maandag 27 juli 2020 @ 10:07:24 #13
491114 Beepboop
Computorrrr
pi_194276524
Slecht gaan op wiet heb ik ook wel eens gehad, niet leuk. Bij mij zijn het dan altijd racende gedachtes die lastig te remmen zijn + misselijkheid.

Maar dat valt in het niets bij slecht gaan op bijvoorbeeld shrooms. Is me één keer gebeurt, extreem angstig, dacht dat ik dood ging/dood was. Uiteindelijk door vrienden in bedwang gehouden omdat ik een gevaar voor mezelf en voor hun was. Nadat de shrooms uitwerkte gelukkig weer terug op aarde. post traumatisch stress syndroom aan overgehouden. na een boel therapie (voornamelijk emdr) ben ik nu gelukkig weer ok.

Nooit meer shrooms/lsd voor mij.
  maandag 27 juli 2020 @ 11:23:38 #14
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_194277463
quote:
6s.gif Op maandag 27 juli 2020 08:52 schreef vosss het volgende:

[..]

Het is nu wat later. Heb je al koffie op? c_/
Mijn koffie gaat er op dit moment in en ik voel me lekker wakker. Het is een verhaal van + 15 jaar geleden. Here we go:

Toen ik een jaar of 16 was ging ik samen met twee vrienden shrooms proberen. We waren redelijk onervaren en hadden ons ook niet bepaald goed ingelezen. 's avonds werd ik opgehaald door mijn twee kameraden. Toen ik de voordeur opdeed zag ik aan hun spacerige ogen dat ze hun porsie al ophadden. Dat was sowieso al apart, het is natuurlijk fijner om dat spul met z'n drieën in te nemen. Maargoed, maakt niet uit. Ik vertrok samen met ze naar buiten om daar ergens wat rond te hangen en ze in te nemen.

Zo gezegd, zo gedaan. Bij een of ander speeltuintje in de buurt had ik de shrooms ingenomen en het komende half uur hebben we wat zitten ouwehoeren. Typisch nerveuze praat natuurlijk, want op dat moment weet je nog niet hoe het gaat inslaan. Altijd een spannend momentje. Toen ik de shrooms goed voelde begon het ook beduidend kouder te worden buiten, wat niet erg handig was. Ik had namelijk geen jas bij. Deze kou versterkte mijn gevoel om 'lekker warm in de woonkamer thuis' te zitten. We waren immers toch in de buurt. Het komende kwartier heb ik ook lopen praten in mezelf dat ik 'fijn en warm thuis wilde zitten'. Geen idee waarom mijn vrienden me niet hebben tegengehouden, maar ze waren het er mee eens: We gaan lekker warm bij mij thuiszitten. :7

We liepen naar mijn huis en toen kwam ik mijn vader tegen die de hond aan het uitlaten was. Half trippend kon ik ook niet tegen 'm liegen en vertelde ik dat we paddenstoelen ophadden en dat het koud is. We wilden binnenzitten. Papse liep mee en in mijn woonkamer aankomende voelde ik me alles behalve op m'n gemak. Zeker met mijn ouders naast me op de bank voelde ik me echt enorm ongemakkelijk. Zo ongemakkelijk had ik me nog nooit gevoeld. Echter mochten we niet naar m'n kamer, mijn ouders wilde dat ik lekker bij hun bleef zitten. Logisch ook, beredeneerd vanuit hun perspectief.

De setting is dus dat drie trippende tienertjes stil in de woonkamer zitten. Mijn ouders zitten TV te kijken en niemand praat. Ik voel me vreselijk ongemakkelijk.

De komende uren werd de ongemakkelijkheid nog groter en durfde ik me ook geen centimeter te bewegen. De shrooms verhonderdvoudigde mijn ongemakkelijkheid en ik was al bang om te hard te ademen, bang dat m'n ouders boos werden. Ook mijn gedachten raasden steeds sneller door mijn hoofd waardoor ik angstig werd dat er een kortsluiting zou ontstaan. Teveel gedachtes tegelijkertijd, te snel, ik was bang dat ik erin zou blijven. Mijn bad trip was dus niet zozeer visueel, maar mijn hoofd stond op ontploffen van de ongemakkelijkheid en de wervelwind aan gedachtes die maar niet ophielden. Dit heeft waarschijnlijk een uur geduurd, maar ik kan het me nog goed herinneren: Het leek wel alsof ik al dagen vastgespijkerd op de bank zat. Met m'n ouders naast me. Koekeloerend naar hun zoon die doodstil op de bank zit met angstige ogen. De langste en ergste nacht van mijn leven.

Na een periode waarvan ik me de tijdspan natuurlijk niet kan herinneren ebte de trip langzaam weg. Mijn gedachtes begonnen weer langzamer t worden en ik kreeg alles weer 'n beetje onder controle. Mijn vrienden gingen naar huis en ik ging naar bed. De volgende avond had m'n pa champignonsoep als voorgerecht klaargemaakt. De lolbroek.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_194279851
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:23 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. De volgende avond had m'n pa champignonsoep als voorgerecht klaargemaakt. De lolbroek. _O- _O- _O-
pi_194279904
Zo erg was het niet als je je alles kan herinneren.
pi_194279955
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:23 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Mijn koffie gaat er op dit moment in en ik voel me lekker wakker. Het is een verhaal van + 15 jaar geleden. Here we go:

Toen ik een jaar of 16 was ging ik samen met twee vrienden shrooms proberen. We waren redelijk onervaren en hadden ons ook niet bepaald goed ingelezen. 's avonds werd ik opgehaald door mijn twee kameraden. Toen ik de voordeur opdeed zag ik aan hun spacerige ogen dat ze hun porsie al ophadden. Dat was sowieso al apart, het is natuurlijk fijner om dat spul met z'n drieën in te nemen. Maargoed, maakt niet uit. Ik vertrok samen met ze naar buiten om daar ergens wat rond te hangen en ze in te nemen.

Zo gezegd, zo gedaan. Bij een of ander speeltuintje in de buurt had ik de shrooms ingenomen en het komende half uur hebben we wat zitten ouwehoeren. Typisch nerveuze praat natuurlijk, want op dat moment weet je nog niet hoe het gaat inslaan. Altijd een spannend momentje. Toen ik de shrooms goed voelde begon het ook beduidend kouder te worden buiten, wat niet erg handig was. Ik had namelijk geen jas bij. Deze kou versterkte mijn gevoel om 'lekker warm in de woonkamer thuis' te zitten. We waren immers toch in de buurt. Het komende kwartier heb ik ook lopen praten in mezelf dat ik 'fijn en warm thuis wilde zitten'. Geen idee waarom mijn vrienden me niet hebben tegengehouden, maar ze waren het er mee eens: We gaan lekker warm bij mij thuiszitten. :7

We liepen naar mijn huis en toen kwam ik mijn vader tegen die de hond aan het uitlaten was. Half trippend kon ik ook niet tegen 'm liegen en vertelde ik dat we paddenstoelen ophadden en dat het koud is. We wilden binnenzitten. Papse liep mee en in mijn woonkamer aankomende voelde ik me alles behalve op m'n gemak. Zeker met mijn ouders naast me op de bank voelde ik me echt enorm ongemakkelijk. Zo ongemakkelijk had ik me nog nooit gevoeld. Echter mochten we niet naar m'n kamer, mijn ouders wilde dat ik lekker bij hun bleef zitten. Logisch ook, beredeneerd vanuit hun perspectief.

De setting is dus dat drie trippende tienertjes stil in de woonkamer zitten. Mijn ouders zitten TV te kijken en niemand praat. Ik voel me vreselijk ongemakkelijk.

De komende uren werd de ongemakkelijkheid nog groter en durfde ik me ook geen centimeter te bewegen. De shrooms verhonderdvoudigde mijn ongemakkelijkheid en ik was al bang om te hard te ademen, bang dat m'n ouders boos werden. Ook mijn gedachten raasden steeds sneller door mijn hoofd waardoor ik angstig werd dat er een kortsluiting zou ontstaan. Teveel gedachtes tegelijkertijd, te snel, ik was bang dat ik erin zou blijven. Mijn bad trip was dus niet zozeer visueel, maar mijn hoofd stond op ontploffen van de ongemakkelijkheid en de wervelwind aan gedachtes die maar niet ophielden. Dit heeft waarschijnlijk een uur geduurd, maar ik kan het me nog goed herinneren: Het leek wel alsof ik al dagen vastgespijkerd op de bank zat. Met m'n ouders naast me. Koekeloerend naar hun zoon die doodstil op de bank zit met angstige ogen. De langste en ergste nacht van mijn leven.

Na een periode waarvan ik me de tijdspan natuurlijk niet kan herinneren ebte de trip langzaam weg. Mijn gedachtes begonnen weer langzamer t worden en ik kreeg alles weer 'n beetje onder controle. Mijn vrienden gingen naar huis en ik ging naar bed. De volgende avond had m'n pa champignonsoep als voorgerecht klaargemaakt. De lolbroek.
Jij moet echt iets met je fantasie doen! Top verhaal.
pi_194302110
Wat je zegt is herkenbaar TS. Ook bad gegaan op wiet (vraag me nog steeds af of het niet synthetisch was of gemixt). Maar dat gevoel van uit jezelf treden is heel herkenbaar.
Ook wel eens gehad dat ik bijv. 'blind' werd (tijdelijke momenten) tijdens zo'n trip en 'steeds opnieuw wakker worden'.
Gepaard gaande met de intense angst om nooit meer uit de trip te komen. Ik zeg dan ook altijd tegen mezelf: gaat wel over.

Maar blijkbaar werkt het voor mij gewoon niet goed en ik heb na die 2 keer slechte ervaringen (waartegenover wel ca. 10-15 goede) geen zin om het voor mezelf uit te zoeken wat wel en niet helpt. Waarschijnlijk is het THC gehalte gewoon te hoog geweest bij die joints waarbij dat gebeurde.

Als ik eraan terugdenk krijg ik nog paniekaanvallen door die trip omdat ik dus zo 'buiten mezelf' kwam.
Zie hier verschillende users zeggen: op wiet kan je niet bad gaan. Mijn broertje smoked ook veel en hij vertelde me dat hij ook wel eens 'buiten zichzelf' raakte maar dat hij dat dus juist chill vond. Ik denk dus dat het meer is wat je zelf van de ervaring vind. Sommige mensen vinden dat gevoel juist heel beangstigend, anderen schijnbaar chill.

Voor mij nooit weer. :)
pi_194302152
Een keer op een festival twee nachten doorgehaald met speed en toen ik de derde nacht weer niet kon slapen een beste hoeveelheid mxe mijn neusvleugels ingedrukt.

Vervolgens hoorde ik buiten iedereen m'n naam noemen terwijl ik wist dat het allemaal in m'n kop zat. Had het gevoel dat ik echt krankjorum was geworden.

Ik kan het overigens iedereen aanraden.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_194302155
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:07 schreef Beepboop het volgende:
Slecht gaan op wiet heb ik ook wel eens gehad, niet leuk. Bij mij zijn het dan altijd racende gedachtes die lastig te remmen zijn + misselijkheid.

Maar dat valt in het niets bij slecht gaan op bijvoorbeeld shrooms. Is me één keer gebeurt, extreem angstig, dacht dat ik dood ging/dood was. Uiteindelijk door vrienden in bedwang gehouden omdat ik een gevaar voor mezelf en voor hun was. Nadat de shrooms uitwerkte gelukkig weer terug op aarde. post traumatisch stress syndroom aan overgehouden. na een boel therapie (voornamelijk emdr) ben ik nu gelukkig weer ok.

Nooit meer shrooms/lsd voor mij.
Ik snap dat dat een hele vervelende ervaring voor je was, maar zou je er wat meer over kunnen vertellen? Snap als je dat niet wilt of niet lukt. Ik vraag me af, hoe was de periode na de slechte trip voor je? Wat maakte dat je uiteindelijk dacht: ik ga in therapie, dit gaat zo niet meer? En hoe lang heeft het geduurd voordat je er weer vanaf was?

Ik doe nu zelf ook CBT/EMDR, ook voor andere zaken maar die slechte trip is wel een soort oorzaak. Ja ik vind dit ook triest van mezelf (want het was door wiet) maar het gevoel om jezelf kwijt te raken is gewoon te eng en overweldigend voor je brein. En waarschijnlijk heeft die trip dus bij mij ook een soort PTSS aangewakkerd. Mede omdat ik ook met andere dingen in mijn hoofd zat heeft dat een angstrespons bij me losgemaakt die niet zo makkelijk meer te dempen bleek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2020 00:06:55 ]
pi_194302168
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:23 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Mijn koffie gaat er op dit moment in en ik voel me lekker wakker. Het is een verhaal van + 15 jaar geleden. Here we go:

Toen ik een jaar of 16 was ging ik samen met twee vrienden shrooms proberen. We waren redelijk onervaren en hadden ons ook niet bepaald goed ingelezen. 's avonds werd ik opgehaald door mijn twee kameraden. Toen ik de voordeur opdeed zag ik aan hun spacerige ogen dat ze hun porsie al ophadden. Dat was sowieso al apart, het is natuurlijk fijner om dat spul met z'n drieën in te nemen. Maargoed, maakt niet uit. Ik vertrok samen met ze naar buiten om daar ergens wat rond te hangen en ze in te nemen.

Zo gezegd, zo gedaan. Bij een of ander speeltuintje in de buurt had ik de shrooms ingenomen en het komende half uur hebben we wat zitten ouwehoeren. Typisch nerveuze praat natuurlijk, want op dat moment weet je nog niet hoe het gaat inslaan. Altijd een spannend momentje. Toen ik de shrooms goed voelde begon het ook beduidend kouder te worden buiten, wat niet erg handig was. Ik had namelijk geen jas bij. Deze kou versterkte mijn gevoel om 'lekker warm in de woonkamer thuis' te zitten. We waren immers toch in de buurt. Het komende kwartier heb ik ook lopen praten in mezelf dat ik 'fijn en warm thuis wilde zitten'. Geen idee waarom mijn vrienden me niet hebben tegengehouden, maar ze waren het er mee eens: We gaan lekker warm bij mij thuiszitten. :7

We liepen naar mijn huis en toen kwam ik mijn vader tegen die de hond aan het uitlaten was. Half trippend kon ik ook niet tegen 'm liegen en vertelde ik dat we paddenstoelen ophadden en dat het koud is. We wilden binnenzitten. Papse liep mee en in mijn woonkamer aankomende voelde ik me alles behalve op m'n gemak. Zeker met mijn ouders naast me op de bank voelde ik me echt enorm ongemakkelijk. Zo ongemakkelijk had ik me nog nooit gevoeld. Echter mochten we niet naar m'n kamer, mijn ouders wilde dat ik lekker bij hun bleef zitten. Logisch ook, beredeneerd vanuit hun perspectief.

De setting is dus dat drie trippende tienertjes stil in de woonkamer zitten. Mijn ouders zitten TV te kijken en niemand praat. Ik voel me vreselijk ongemakkelijk.

De komende uren werd de ongemakkelijkheid nog groter en durfde ik me ook geen centimeter te bewegen. De shrooms verhonderdvoudigde mijn ongemakkelijkheid en ik was al bang om te hard te ademen, bang dat m'n ouders boos werden. Ook mijn gedachten raasden steeds sneller door mijn hoofd waardoor ik angstig werd dat er een kortsluiting zou ontstaan. Teveel gedachtes tegelijkertijd, te snel, ik was bang dat ik erin zou blijven. Mijn bad trip was dus niet zozeer visueel, maar mijn hoofd stond op ontploffen van de ongemakkelijkheid en de wervelwind aan gedachtes die maar niet ophielden. Dit heeft waarschijnlijk een uur geduurd, maar ik kan het me nog goed herinneren: Het leek wel alsof ik al dagen vastgespijkerd op de bank zat. Met m'n ouders naast me. Koekeloerend naar hun zoon die doodstil op de bank zit met angstige ogen. De langste en ergste nacht van mijn leven.

Na een periode waarvan ik me de tijdspan natuurlijk niet kan herinneren ebte de trip langzaam weg. Mijn gedachtes begonnen weer langzamer t worden en ik kreeg alles weer 'n beetje onder controle. Mijn vrienden gingen naar huis en ik ging naar bed. De volgende avond had m'n pa champignonsoep als voorgerecht klaargemaakt. De lolbroek.
Oké jij wint deze
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  woensdag 29 juli 2020 @ 00:22:15 #22
492032 ElohimOne
PUSH it somewhere else
pi_194302252
Ik weet nog wel een keer. Toen dacht ik helemaal dat ik achtervolgt werd enzo en zag ik allemaal dingen die er niet waren en zag ik dingen die er waren niet. Eindstand een spoor van dood en verderf achter me aan.

Gelukkig nam ik daarna mn medicijn.
Let niet op mij, de kan is uitzonderlijk groot dat deze gebeurtenis slechts één van mn wanen is.
pi_194302335
Ben keer bad gegaan op X, maar toen had ik ook echt 7 pillen in m'n mik. Was gewoon teveel Patrick.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')