Ja dat moet je vooral doen als je geen originele cartridges wilt gebruiken.quote:
https://www.123inkt.nl/ne(...)ware+update-847.htmlquote:Advies
123inkt.nl adviseert haar klanten zolang de printer normaal functioneert geen updates van/voor de printer uit te voeren. Zonder printerupdates kunt u de veel goedkopere huismerk cartridges namelijk gewoon probleemloos gebruiken. Bekijk op www.123inkt.nl/update een duidelijke instructie voor het uitschakelen van de automatische updates.
Nee, want die heb ik niet meer.. heb na de originele huismerk gekocht.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt ook al een originele cartridge geprobeerd?
Je zegt zelf toch dat je firmware geüpdatet hebt? Dan ist gewoon klaar en kan je vanaf nu dus originele gaan gebruiken. Of HP bellen dat ie het niet meer doet met 3rd party cardridges. Maar dan wordt je uitgelachen en niet onder garantie geholpen .quote:Op maandag 27 juli 2020 19:20 schreef MikeJoow het volgende:
Automatisch updates en webservices staat uit, dit heb ik zojuist gecontroleerd.
Ook de printerkoppen heb ik nogmaals gereinigd.
helaas geen effect!
Misschien dat ik in het verleden wel is een update heb uitgevoerd. maarja waar vind je de oude software terug? de printer hebben we pas een paar maanden
Ja ik heb gekeken naar updates.. maar me printer was al up-to-date dus uiteindelijk is er geen update uitgevoerd.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je zegt zelf toch dat je firmware geüpdatet hebt? Dan ist gewoon klaar en kan je vanaf nu dus originele gaan gebruiken. Of HP bellen dat ie het niet meer doet met 3rd party cardridges. Maar dan wordt je uitgelachen en niet onder garantie geholpen .
Wat Opa Bakkebaard al schreef de originele cartridges kopen en als dat wel werkt heb je dus last van een bekend probleem.quote:Op zondag 26 juli 2020 22:29 schreef MikeJoow het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik niet meer.. heb na de originele huismerk gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |