abonnement Unibet Coolblue
pi_194271266
Binnenkort gaan we met de vriendengroep een weekje weg. Zij willen allemaal LSD gaan nemen. Ik twijfel heel erg. Ik heb namelijk ooit een keer truffels geprobeerd en hier werd ik nogal para en onzeker van. Vond het niet fijn. ook werd ik misselijk en vond ik alles irritant aanvoelen. En ik vond 6 uur al lang duren.. LSD duurt nog veel langer toch?

Is LSD hetzelfde of heel anders? Als je van truffels para wordt, word je dat van LSD dan ook gemakkelijk? Gezien het ene natuurlijk is en het andere synthetisch, heb ik geen idee. Ik hoorde wel dat LSD beter te 'controleren' is.

Ben benieuwd naar ervaringen!
pi_194271490
Als je je er niet prettig bij voelt lekker niet doen en kijken hoe de rest gek doet.
pi_194271714
Als de rest allemaal wel gebruikt, dan kan jij niet gebruiken in verband met de veiligheid, gooi het over die boeg zou ik zeggen. Of wil je dat er niemand bij is die mensen kan ondersteunen als er iets misgaat?
pi_194271782
Pfff onzin als je dat niet wil zeg je gewoon tegen ze lik mijn zak. Gaat toch geen drugs gebruiken omdat anderen dat van je willen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 26 juli 2020 @ 21:46:11 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194272361
Gewoon niet doen, ga lekker coke snuiven en halve liters klappen. Dan heb je wel een leuke avond.
  zondag 26 juli 2020 @ 21:55:39 #6
491114 Beepboop
Computorrrr
pi_194272583
Ik vind het persoonlijk erg op elkaar lijken, LSD is naar mijn ervaring intenser (zowel mentaal als qua visials), maar dat ligt ook aan de sterkte van de zegels die je hebt. Dat is nogal lastig te zeggen bij LSD omdat je dit niet zomaar kan laten testen (ze testen wel of het echt LSD is, maar de test om te bepalen hoeveel ug er op een zegel zit is erg duur en doen ze weinig, is wat ze me bij Tactus vertelde in ieder geval).

Hoe je in je vel zit en de setting is erg bepalend voor je trip, maar niemand kan voor jou voorspellen hoe het gaat vallen. Als je je er niet lekker bij voelt gewoon niet doen, en als je vrienden je dan toch proberen te pushen mee te doen dan is het misschien tijd voor andere vrienden.

Wat betreft mijn eigen ervaringen met LSD: De eerste paar keer viel het erg tegen omdat het slechte zegels waren. Uiteindelijk iemand gevonden die goed spul kon leveren en dat was echt een compleet andere ervaring. Ik vond het erg tof maar op de piek (ongeveer een uur denk ik) vond ik het mentaal wel erg zwaar en vaag. Maar uiteindelijk is dat maar 10% van de trip, de rest was wel erg leuk :)

LSD duurt inderdaad langer, ik zou zeggen dat je na 8 uur wel weer terug op aarde bent. Closed eyed visuals/lichte effecten kunnen wel tot 12 uur aanhouden, maar misschien verschilt dat per persoon.

en nogmaals, doe het alleen als je het zelf wilt, laat je niet overhalen! Als je er met de verkeerde gevoelens/mindset instapt kan het ook heel vervelend vallen, en ik kan je (helaas) uit ervaring vertellen dat dat absoluut niet leuk is.
  zondag 26 juli 2020 @ 22:48:15 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194273466
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:42 schreef Sushilover het volgende:
Binnenkort gaan we met de vriendengroep een weekje weg. Zij willen allemaal LSD gaan nemen. Ik twijfel heel erg. Ik heb namelijk ooit een keer truffels geprobeerd en hier werd ik nogal para en onzeker van. Vond het niet fijn. ook werd ik misselijk en vond ik alles irritant aanvoelen. En ik vond 6 uur al lang duren.. LSD duurt nog veel langer toch?

Is LSD hetzelfde of heel anders? Als je van truffels para wordt, word je dat van LSD dan ook gemakkelijk? Gezien het ene natuurlijk is en het andere synthetisch, heb ik geen idee. Ik hoorde wel dat LSD beter te 'controleren' is.

Ben benieuwd naar ervaringen!
Mijn ervaringen met truffels en LSD zijn wel echt behoorlijk verschillend. Waar truffels jou mee op reis nemen en je vooral passagier bent, vind ik dat je met LSD (veel) meer controle over je trip hebt. Die misselijkheid die je beschrijft bij truffels, dat hebben veel mensen (zelf nooit last van gehad). Bij LSD heb ik daar eigenlijk niemand over gehoord.

Hoe dan ook: je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt en geen dingen doen die je liever niet wil omdat "groepsdruk". Als je er zo aan begint, dan zou het me weinig verbazen als het een self-fulfilling prophecy wordt. En ja, met LSD ben je wel even onder de pannen maar wanneer je niet al te gek doet dan kan je toch nog aardig functioneren, zeker wanneer de trip al een tijdje op z'n retour is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 26-07-2020 22:57:37 ]
Huilen dan.
  zondag 26 juli 2020 @ 22:51:47 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194273501
Heb je, behalve met truffels, ervaring met andere psychedelica?
Huilen dan.
pi_194273930
Bij alle drugs geld denk ik: als je van te voren erover twijfelt of je er niet goed bij voelt (ook al is het maar 1% van je dat twijfelt), niet. doen.

Het zijn beide hallucinogenen. Je wilt niet een of andere trip krijgen waar je later dikke spijt van hebt of iets aan overhoud. En als je je met truffels al niet fijn voelde, kan dat met LSD ook wel uitmonden in nog een naardere ervaring.

Ik zou het doen als je echt in een goede mindset bent. Niet nu.
pi_194274036
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2020 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
Heb je, behalve met truffels, ervaring met andere psychedelica?
Weinig.. alleen 2cb. Maar dan moet ik max een halve pil nemen. Dan krijg ik een lach kick. Maar bij een hele pil word ik meteen weer para en ongelukkig :'(
  zondag 26 juli 2020 @ 23:39:31 #11
491114 Beepboop
Computorrrr
pi_194274110
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 23:30 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Weinig.. alleen 2cb. Maar dan moet ik max een halve pil nemen. Dan krijg ik een lach kick. Maar bij een hele pil word ik meteen weer para en ongelukkig :'(
In dat geval zou ik LSD overslaan. 2-CB blijft in lichte doseringen mentaal nog vrij helder, LSD en truffels zijn mentaal veel intenser. als je van 2-CB al para/ongelukkig wordt, dan wordt je dat van LSD ook wel, alleen duurt het dan ook nog eens langer.

Het zou natuurlijk ook goed kunnen vallen, maar gezien je para ervaring met zowel truffels als 2-CB zou ik het er niet op gokken.
  zondag 26 juli 2020 @ 23:55:09 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194274255
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 23:30 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Weinig.. alleen 2cb. Maar dan moet ik max een halve pil nemen. Dan krijg ik een lach kick. Maar bij een hele pil word ik meteen weer para en ongelukkig :'(
Misschien dezelfde strategie bij LSD hanteren? Eerst eens kijken hoe een lage dosering in een vertrouwde en fijne setting bevalt op een moment dat je je prettig voelt. Dat nieuwe psychedelica spannend zijn is niet zo gek, maar na voorgaande "niet zo prettige" ervaringen moet je wel een beetje opletten dat dit niet zo'n zelfde ervaring wordt. Ik weet niet of het dan zo'n goed idee is om dat dan op reis in een groep te doen, maar dat moet je vooral zelf bepalen.
Huilen dan.
pi_194277490
Ik lees in de OP voornamelijk onzekerheid en dat is niet echt een goede basis om dit soort drugs te gaan gebruiken lijkt me. Snap het dilemma wel verder als je hele vriendengroep het wel doet, maar het is wel iets waar je zelf ook echt achter moet staan vind ik.
pi_194280001
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:25 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik lees in de OP voornamelijk onzekerheid en dat is niet echt een goede basis om dit soort drugs te gaan gebruiken lijkt me. Snap het dilemma wel verder als je hele vriendengroep het wel doet, maar het is wel iets waar je zelf ook echt achter moet staan vind ik.
Klopt! Ik heb ook besloten het niet te gaan doen. Ik let wel een beetje op de rest :)
pi_194280025
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 14:50 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Klopt! Ik heb ook besloten het niet te gaan doen. Ik let wel een beetje op de rest :)
Verstandig ;)

Kan ook wel leuk zijn denk ik :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')